اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bahrain 02-07-2012 01:31 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

هــو الوزيــر عنــده خبره كبيرة .. وسيادة اللــواء عنده امتحانات يارب يخلص ويتوفق بدراسته ويرجع ليضع الخطط الحربية
وجـــو مش عارف اخباره بعد المصاب المفجع اللي حصل والمشكلة الدكتور رأفت غااااااايب عنا وطول الغيبات والشارقي ووليد باين انه ظهر اليوم
ومرسيدس بنز وسامح ويسور وايمن والمضارب والعوامي وبقية الصحبة الحلوين محد بيدخل مش فاهم ليه

mahmoud0711 02-07-2012 01:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 358326)
هــو الوزيــر عنــده خبره كبيرة .. وسيادة اللــواء عنده امتحانات يارب يخلص ويتوفق بدراسته ويرجع ليضع الخطط الحربية
وجـــو مش عارف اخباره بعد المصاب المفجع اللي حصل والمشكلة الدكتور رأفت غااااااايب عنا وطول الغيبات والشارقي ووليد باين انه ظهر اليوم
ومرسيدس بنز وسامح ويسور وايمن والمضارب والعوامي وبقية الصحبة الحلوين محد بيدخل مش فاهم ليه

الشارقي متواجد علي فترات متباعدة ولية نشاط في ورشة اليورو الرسمية و وليد حسابة اتمرجن من فترة والدكتور اخباره منقطعة احنا عاوزين بس حد يطمنا عليه و عن شقيقة لان
من فترة شقيقة كان مصاب بمرض خبيث ام باقي الأعضاء متابعين في ورش اخري و عندهم عذر لان النشاط هنا متوقف تماما لو حد يقدر يطمنا علي الدكتور ياريت يطمنا و انا عندي
فكرة بعد ما يرجع باري و اللواء ممكن نقسم العمل بينا و كل واحد يحلل عملة ونرجع نشاط الصالون تاني لحد ما يرجع الدكتور حرام المجهود ده كلوا يروح علي الفاضي وشوف كام صفحة
وكام مشاركة علي العموم فكر في الفكرة وقلي اية رايك

bahrain 02-07-2012 01:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 358331)
الشارقي متواجد علي فترات متباعدة ولية نشاط في ورشة اليورو الرسمية و وليد حسابة اتمرجن من فترة والدكتور اخباره منقطعة احنا عاوزين بس حد يطمنا عليه و عن شقيقة لان
من فترة شقيقة كان مصاب بمرض خبيث ام باقي الأعضاء متابعين في ورش اخري و عندهم عذر لان النشاط هنا متوقف تماما لو حد يقدر يطمنا علي الدكتور ياريت يطمنا و انا عندي
فكرة بعد ما يرجع باري و اللواء ممكن نقسم العمل بينا و كل واحد يحلل عملة ونرجع نشاط الدكتور تاني لحد ما يرجع الدكتور حرام المجهود ده كلوا يروح علي الفاضي وشوف كام صفحة

أنا طبيعي موافق على الفكره دي واكيد نواصل لغاية يرجع الدكتور ونسلمه المهام كلها من جديد لانه بجد حرام يضيع مجهود الورشة كله بسهوله
وهو عموما الدكتور وعد بمواصلة التوصيات عندما تستقر اوضاع السوق .. انا رأيي من رأيك متفق معاك يا غالي وان شاء الله بيرجع الاخوان كلهم
اذا شافوا نشاط بالورشة وابشرك الشارقي طلع خبير وعنده اهداف قبل فترة كانت ممتازة وحققت الاهداف اللي وضعها بورشة اليورو دولار

mahmoud0711 02-07-2012 01:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 358336)
أنا طبيعي موافق على الفكره دي واكيد نواصل لغاية يرجع الدكتور ونسلمه المهام كلها من جديد لانه بجد حرام يضيع مجهود الورشة كله بسهوله
وهو عموما الدكتور وعد بمواصلة التوصيات عندما تستقر اوضاع السوق .. انا رأيي من رأيك متفق معاك يا غالي وان شاء الله بيرجع الاخوان كلهم
اذا شافوا نشاط بالورشة وابشرك الشارقي طلع خبير وعنده اهداف قبل فترة كانت ممتازة وحققت الاهداف اللي وضعها بورشة اليورو دولار

فعلا انا شفت للشارقي كام تحليل ممتاز من الناحية الفنية في الورشة الرسمية وبعد ما يكتسب خبرة من كثرة التداول هيكون له شأن مميز

mahmoud0711 02-07-2012 02:00 AM

اعتقد اليورو لو كسر 1.2620 هيتكرر سيناريوبداية الأسبوع الماضي واحتمال يوصل الي 1.2540 و من ثم 1.2440

bahrain 02-07-2012 02:04 AM

نشوف ازي يتعامل معها السعر اذا وصل في حال الكسر انا رح اقفل الشراء وابيع على طول

jode1200 02-07-2012 04:44 AM

اسبوع اخضر للجميع ومتابع معكم

ELSHARKI 02-07-2012 08:13 AM

صباح الخير والرزق على الجميع
واسبوع اخضر ان شاء الله
نتمنى ان نرى دكتورنا الغالى بخير وجميع اعضاء الورشه الطيبين
:1 (73):

ELSHARKI 02-07-2012 08:24 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 358331)
فكرة بعد ما يرجع باري و اللواء ممكن نقسم العمل بينا و كل واحد يحلل عملة ونرجع نشاط الصالون تاني لحد ما يرجع الدكتور حرام المجهود ده كلوا يروح علي الفاضي وشوف كام صفحة

فكره هائله طبعا بعد سماح الدكتور رأفت بتلك الفكره فهو صاحب تلك الورشه
لكن هى كفكره هائله وسنجنى منها الكثير:1 (20): لان العمل الجماعى يقلل الاخطاء
ياريت والله نرجع نشاط الورشه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 358336)

اشكرك بحرين فانا تلميذك ياغالى
واحلى لايك لكلامك الحلو ياغالى وعودتك للورشه تانى وشكلك هتجمعنا بتواجدك فى الورشه
:1 (105):
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 358340)
فعلا انا شفت للشارقي كام تحليل ممتاز من الناحية الفنية في الورشة الرسمية وبعد ما يكتسب خبرة من كثرة التداول هيكون له شأن مميز

استاذى اشكرك فانت استاذنا جميعا
القهوة يا كبير
:1 (94):

اسلام العوامى 02-07-2012 09:52 AM

صباح الخير على احلى ورشة

الساعة الآن 02:44 AM