اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

mahmoud0711 06-07-2012 10:59 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 360433)
أهلـــــــــــــين عزيـــــــــزي لــيه الأســــف يا غالــي .. ما في اي مشكلة يا قمـــــــــــــــر .. أنا كنت عـارف أنه حينزل السعر ووضعت مشاركتي ولكــن نحن
دخلنــا من أجل هدف بعيد وليس قريب كما ذكرنا في مشاركاتنا وبعقد صغير جدا وعموما لازالت سالب 110 نقاط وبعقد 10 وربحنا منذ بداية الاسبوع اضعاف
وبعقود اكبر ... لاتقـلق يا بطــل .. وتطمن لن اغلق الصفقة الا بربح مضاعف ان شاء الله :)

همســـــــــة لك يا عم.. بداية الاسبوع ندخل بصفقتين بعقد كبير بهدف 15 نقطة فقط لكل صفقة مضمونـة ونسترجع اضعاف ال 110 نقــاط .. أنت تأمر أمر يا باشا

تسلمي يا غالي علي مشاعرك الطيبة و لكن الأعتزار بين الأخوة شئ مطلوب و الأعتراف بالخطاء فضيلة ربنا يدمها علينا

bahrain 06-07-2012 11:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 360465)
تسلمي يا غالي علي مشاعرك الطيبة و لكن الأعتزار بين الأخوة شئ مطلوب و الأعتراف بالخطاء فضيلة ربنا يدمها علينا

240 لايك على قد نقاط الربح اللي كسبتها من نصيحتك :1 (105):

bahrain 07-07-2012 12:30 AM

مـــــــسك الختــــــــــــــام ..
اتمــنى لكــم اجـــازة سـعــــيدة .. وتمنـــياتي لكــم بالـــتوفـيق ان شـاء الله

السيد الجبالي 07-07-2012 01:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 360142)
تكرم عينك يا جبالي انت غالي والطلب رخيص .. انا فكرت اسيب الفوركس واتاجر في القهـوة يا عم هههههههههه

انا بعد شاري اليورو .. ممكن صعـود لحدود 1.2420 -30 و منها هبــوط الى 1.2325 -..
في حال الصعــود اعتقد اني مجبر على اغلاق الشراء بربح بسيط لسبب ان الاغلاق يدعـم الهبـوط ..ولأني لا استطيع
فتح صفقات هدج بحسب نظام المنصة التي اعمل عليها .
وفي حال وصول السعر 1.2325 سوف نرى كيف يتعامل السعر معها وبكسرهـا سوف ابيع بهدف 1.2187
ولكـن لاتنسـى يـوم الجمــعة هــو يـوم المفـاجاّت . وأخبار اليورو غدا توقعاتها ايجابية يجـب الحذر

فكره ممتازه وانا معاك يا كبير في التجاره دي .....

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 360148)
[B]ابو السيد يا غالي انا شاري من 2423 و بصراحة انا عارف انها مغامرة من الأول لذلك دخلت بلوت صغير و هسبها لان الهدف كبير عند 2720 بس كل واحد ادري بحسابة
بس انا ليا حسابات تختلف عن التحليل الفني يعني عندي كوكتيل من التحليل الفني و الأساسي و حاجة اسمها التنبؤ بتحركات اسواق المال و احتمال كبير يحدث
مثل الأسبوع الماضي و نشهد حركة قوية علي اليورو ولو فاكر السبت الماضي بعد قفزة اليورو من 2420 الي 2690 توقعت بعودة اليورو مرة اخري الي 2420
والحمد لله صدق التوقع وربنا يسهل و تظبط [
/B]

.....شكرا للرد يا كبيرنا ...... وحابب اسائل ازااي اعرف اتنباء بتحركات اسوق المال هلي في كتب هتساعد في كده ... يعني اتمني اني اقدر افهم ولو بمنظور عام اقتصاديات الدول اللي بشتغل عليها ... ..

السيد الجبالي 07-07-2012 01:52 AM

عطله سعيده عليكم

khalido 07-07-2012 09:37 PM

الف برافو عليك يا بطل واتشرف بان يكون اول مشاركة لي في هذا المنتدى هو الرد عليك يا أستاذنا

khalido 07-07-2012 09:47 PM

الف برافو عليك يا بطل واتشرف بان يكون اول مشاركة لي في هذا المنتدى هو الرد عليك يا أستاذنا

waleed adel 08-07-2012 03:33 AM

صباح الفل والورد والياسمين على عيون كل الورشه فرد فرد واسم اسم

اسلام العوامى 08-07-2012 11:34 PM

مساء الجمال

salah-alhoot 08-07-2012 11:56 PM

بداية اسبوع موفقة للجميع ان شاء الله

الساعة الآن 09:53 PM