اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   طريقة الاشتراك فى ادارة حسابات فوركس باكسبيرت هالى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13199)

archiwork 26-09-2011 12:56 AM

رد: طريقة الاشتراك فى ادارة حسابات فوركس باكسبيرت هالى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 204930)

اهلا بيك اخى الفاضل..
البونص يمكنك طلبه من قسم الدعم الفنى و سوف نتخذ اللازم فور وصول المال الى الحساب..
اما الربط على الاكسبيرت فور انتهاء اتمام الاوراق من الشركة ستقوم بالتوقيع على ادارة حساب و ترسله للشركة و يتفعل الحساب.
تحياتى يا غالى..

ان شاء الله نلحق البونص بس تاكد لى ان الايداع تم لانى حاخد اكسبشن ليك.
تحياتى يا غالى

ألف شكر يادكتور لذوقك انشالله بكرة هاعمل ايداع
وابلغ حضرتك انى المبلغ وصل الحساب
وربنا يوفقنا ويرزقنا من ورا اكسبيرت هالى

abuabdalrhman 26-09-2011 11:42 AM

يا دكتوري بتعمل حسابي بالبونص عشان تعوض عزومة السمك بس كانت مممممممممم طيبه جدا

عبدالله عمرو 26-09-2011 01:12 PM

لقد قمت امس بارسال الحواله واتوقع بوصولها كاقصى حد غدا

متى ستكون الاوراق جاهزه للتوقيع د اسامه

archiwork 26-09-2011 02:55 PM

دكتور اسامة انا اودعت امس بالفيزا والمبلغ اتسحب من حسابى البنكى وتم التأكيد من البنك
ولكن ظهرت لى رسالة خطأ فى موقع دى دى كالأتى:

Oops, an error occured!
Database Error: The current username, password or host was not accepted when the connection to the database was attempted to be established!
TYPO3 is an open source content management system. To maintain the quality of the system and to improve it, please help us by donating. TYPO3 CMS. Copyright © 1998-2011 Kasper Skårhøj. Extensions are copyright of their respective owners. Go to TYPO3 CMS: typo3.com for details. TYPO3 comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Obstructing the appearance of this notice is prohibited by law.
وتم التواصل معاهم أمس ولم يظهر المبلغ فى حسابى حتى الأن

kokoeffect 26-09-2011 04:53 PM

اخي archiwork دي كانت مشكله في الموقع امبارح .. لو قعدت تعمل refresh اكثر من مره .. هتلاقي الموقع اشتغل تاني ...

مدير الموقع 26-09-2011 05:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abuabdalrhman (المشاركة 205104)
يا دكتوري بتعمل حسابي بالبونص عشان تعوض عزومة السمك بس كانت مممممممممم طيبه جدا

من العين دى قبل العين دى يا حاج :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عبدالله عمرو (المشاركة 205145)
لقد قمت امس بارسال الحواله واتوقع بوصولها كاقصى حد غدا

متى ستكون الاوراق جاهزه للتوقيع د اسامه

ان شاء الله توصل على خير..
الاوراق بتوقع انها تخلص فى خلال 10 ايام - اسبوعين على الاكثر لانها تاخذ وقت لتسجيلها فى القسم القانونى.
تحياتى يا اخى عبد الله.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 205200)
دكتور اسامة انا اودعت امس بالفيزا والمبلغ اتسحب من حسابى البنكى وتم التأكيد من البنك
ولكن ظهرت لى رسالة خطأ فى موقع دى دى كالأتى:

Oops, an error occured!
Database Error: The current username, password or host was not accepted when the connection to the database was attempted to be established!
TYPO3 is an open source content management system. To maintain the quality of the system and to improve it, please help us by donating. TYPO3 CMS. Copyright © 1998-2011 Kasper Skårhøj. Extensions are copyright of their respective owners. Go to TYPO3 CMS: typo3.com for details. TYPO3 comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions. Obstructing the appearance of this notice is prohibited by law.
وتم التواصل معاهم أمس ولم يظهر المبلغ فى حسابى حتى الأن

يفضل الدخول على الشات العربى و مراسلتهم لانه لا يدخل المبلغ الا اذا كان الاسم غير مطابق حرفيا و عليه هم يقوموا باللازم بتعديل الاسم كما هو مطابق للفيزا و ادخال المال..
تحياتى و بالتوفيق ان شاء الله.
الله كريم

عبدالله عمرو 26-09-2011 05:57 PM

اشكرك على سرعة ردك د اسامه

فهل معنى ذلك انك ستقوم بتشغيل الحسابات ببداية شهر 10 ام انك ستنتظر لحين الانتهاء من توقيع الاوراق وبعدها تبدا بتشغيل الحسابات

انا من عندي جاهز لتشغيل الحسساب قبل توقيع الاوراق وطبعا هذا راي الشخصي وقراري لوحدي

biko_tork 26-09-2011 06:56 PM

بالتوفيق للجميع ان شاء الله .. و بارك الله فيكم

kokoeffect 26-09-2011 10:15 PM

شكرا ليك د / اسامه علي تعبك معانا .. انا قمت بالايداع امس خلاص الحمد لله . وقلت اعرفك علشان لو في اي اجراء هيتم لضمي للناس اللي هتشترك في الاكسيبرت ده ان شاء الله .. ولو محتاج صوره من الايداع هي معايا ياريت تقولي وانا ابعتهالك علطول .. والف شكر ليك مره تانيه .. واسف جدا علي الازعاج . وبالتوفيق لنا جميعا ان شاء الله ..

abdellatif 26-09-2011 11:27 PM

بالتوفيق للجميع..ادام الله علينا الارباح الى يوم الدين

الساعة الآن 03:18 PM