اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34344)

Hosni Elshobaki 19-11-2013 05:15 PM

رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar (المشاركة 573801)

والله ياصديقى صفوت الحمد الله لحد دلوقتى لسة عايش

طب قشطه انك لسه عايش :D

rtkwar 19-11-2013 05:19 PM

اقتباس:

طب قشطه انك لسه عايش :D
هو ده اللى ربنا قدرك عليه
اه عايش وقاعد اسمع زحمة يادنيا زحمة لعدوبة

Hosni Elshobaki 19-11-2013 05:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar (المشاركة 573852)

هو ده اللى ربنا قدرك عليه
اه عايش وقاعد اسمع زحمة يادنيا زحمة لعدوبة

هقولك ايه بس يعنى :D ما انت اللى مختفى ومعرفش عنك حاجه بقالك فتره..الا صحيح انت بتدرس ولا خلصت ولا ايه؟

rtkwar 19-11-2013 05:57 PM

اقتباس:

هقولك ايه بس يعنى :D ما انت اللى مختفى ومعرفش عنك حاجه بقالك فتره..الا صحيح انت بتدرس ولا خلصت ولا ايه؟
بدرس ايه؟ لو قصدك على الجامعة خلصتها السنة اللى فاتت والجيش ادى الدفعة بتاعتنا كلها تاجيل ومن ساعتها وانا قاعد مع الفوركس قولت بدل مااعمل دبلومة ولا ماجستير وتتركن على الرف ادرس حاجة تنفعنى احسن ده غير ان الجامعة من بعدى خربت بقى ومن ساعة مشالوا الحرس منها وبقت مكان موبوء للسرسجية والبلطجية وصلت ايامنا ان رئيس الجامعة نفسه نزلنا بنفسه وطلب مننا اننا نحمى الجامعة فى مقابل وعود بالنجاح بس بالرغم من كل ده كانت وضعها احسن من دلوقتى من اللى بسمعه :)

Hosni Elshobaki 19-11-2013 06:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar (المشاركة 573865)

بدرس ايه؟ لو قصدك على الجامعة خلصتها السنة اللى فاتت والجيش ادى الدفعة بتاعتنا كلها تاجيل ومن ساعتها وانا قاعد مع الفوركس قولت بدل مااعمل دبلومة ولا ماجستير وتتركن على الرف ادرس حاجة تنفعنى احسن ده غير ان الجامعة من بعدى خربت بقى ومن ساعة مشالوا الحرس منها وبقت مكان موبوء للسرسجية والبلطجية وصلت ايامنا ان رئيس الجامعة نفسه نزلنا بنفسه وطلب مننا اننا نحمى الجامعة فى مقابل وعود بالنجاح بس بالرغم من كل ده كانت وضعها احسن من دلوقتى من اللى بسمعه :)

اه فعلا الجامعه بقت حالتها صعبه..الجامعه بتاعتنا بتاعت المنصوره ولعوا فيها الكلاب من كام يوم!!
مش بتفكر تسافر تدرس بره اى حاجه وتشتغل برده فى الفوركس؟

rtkwar 19-11-2013 06:07 PM

اقتباس:

اه فعلا الجامعه بقت حالتها صعبه..الجامعه بتاعتنا بتاعت المنصوره ولعوا فيها الكلاب من كام يوم!!
مش بتفكر تسافر تدرس بره اى حاجه وتشتغل برده فى الفوركس؟
والله انا مش فكرت انا حاولت فعلا بس السفارات متشددة جدا فى اجراءات الفيزا وخصوصا بالنسبة لنا كمصريين عنصرية بعيد عنك مع انك تلاقيهم مع الافارقة والجنسيات التانية ايه بررررم
ده غير انه يقولك انه بيدققوا ولازم تدرس حاجة فى مجالك الاصلى
واهم حاجة بيبحثوا فيها ايه اللى يضمن لهم انك ترجع مصر تانى ومتكتش وخصوصا انهم هياخدوا الظروف السياسية الحالية فى الحسبان؟!!

Hosni Elshobaki 19-11-2013 06:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar (المشاركة 573871)

والله انا مش فكرت انا حاولت فعلا بس السفارات متشددة جدا فى اجراءات الفيزا وخصوصا بالنسبة لنا كمصريين عنصرية بعيد عنك مع انك تلاقيهم مع الافارقة والجنسيات التانية ايه بررررم
ده غير انه يقولك انه بيدققوا ولازم تدرس حاجة فى مجالك الاصلى
واهم حاجة بيبحثوا فيها ايه اللى يضمن لهم انك ترجع مصر تانى ومتكتش وخصوصا انهم هياخدوا الظروف السياسية الحالية فى الحسبان؟!!

انا مستعد اقدملك هنا فى الجامعه فى روسيا :D هو انت درست ايه أصلا فى الجامعه فى مصر؟

rtkwar 19-11-2013 06:18 PM

اقتباس:

انا مستعد اقدملك هنا فى الجامعه فى روسيا :D هو انت درست ايه أصلا فى الجامعه فى مصر؟
انا درست فى الكلية اللى اتخرج منها طيور الظلام واحمد ذكى وعدلى منصور :)
هوا انتا فى روسيا ؟ هو انا فعلا قريت عن روسيا ورومانيا والحتت دى بس السلبيات اللى انا قريتها كانت اكبر من الايجابيات وكمان ان كنت بفكر اروح دول زى استراليا كده
وبعدين السؤال اللى بيطرح نفسه ايه الحاجة اللى الواحد يدرسها وتنفعه اما يرجع

Hosni Elshobaki 19-11-2013 06:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rtkwar (المشاركة 573878)

انا درست فى الكلية اللى اتخرج منها طيور الظلام واحمد ذكى وعدلى منصور :)
هوا انتا فى روسيا ؟ هو انا فعلا قريت عن روسيا ورومانيا والحتت دى بس السلبيات اللى انا قريتها كانت اكبر من الايجابيات وكمان ان كنت بفكر اروح دول زى استراليا كده
وبعدين السؤال اللى بيطرح نفسه ايه الحاجة اللى الواحد يدرسها وتنفعه اما يرجع

انا كمان خريج حقوق المنصوره..سيبك من اللى انت قريته ده خالص انا عايش هنا من 2008.. :D ع العموم براحتك ولو غيرت رأيك انا معاك.

Hosni Elshobaki 19-11-2013 06:23 PM

أوسخ حاجه فى الفوركس ان السعر ينزل يضرب الستوب ويعديه بنقطتين بالظبط ويطلع زى الصاروخ للهدف اللى انت كنت عايزه وأكتر فى أقل من ساعه!!!
بيبقى الواحد هيتجنن!!!

الساعة الآن 05:28 PM