اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34271)

achraf 20-12-2013 11:28 PM

رد: توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimo3050 (المشاركة 583900)
شكرا يا اخى على التوصيات الرائعة بس انا عندى مشكلتين عايزك تساعدنى فيهم:
الاولى : انا اشتركت فى الموضوع و عملت التبليغ فورى علشان اى مشاركة تتعمل فا توصلى على الايميل و الحق التوصية فى اولها ... بس اللى بيحصل ان الرسايل مش بتيجى ... يعنى حصل اكتر من 10 ردود و مفيش غير رسالة وحده اللى جت ... فهل يوجد حل لمعرفة التوصية وقت نزولها ؟؟؟ علشان كدة انت بتنزل التوصية و مش بلحقها

التانية : ان انا حسابى صغير و بس نفس الوقت بحب المخاطرة :1 (109): فا عايز اعرف نسبة نجاح التوصيات فى شهر 12 مثلا ... يعنى يا ريت لو تجيبلى نتايج الصفقات من اول الشهر علشان احدد كام صفقة خسرانة و كام كسبانة
و عايز اقول انك طبعا كتر كتر كتر الف خيرك و ربنا يجعله فى ميزان حسناتك انك بتحطلنا توصيات مدفوعة اصلا و كمان كتر خيرك انك مهتم و مش ناسينا ... و انا عارف ان التوصيات دى مش بايدك نجاحها او فشلها و محدش يقدر يلومك ...و انك مش مجبر تحط لكل واحد النتايج بتاعتها و كل واحد حر يمشى على التوصيات او لا
بس اعتبرها خدمة ليا علشان حسابى ميتقفلش بس علشان اقدر انا احسب الموضوع مع نفسى و اعرف هخاطر ولا مش هخاطر
شكرا و اسف للاطالة

السلام عليكم اخواني ، اولا مبرووووووووووووك الارباح الاخيرة و جعلها الله دائمة يا رب ثانيا انا متابع للتوصيات منذ مدة ليست بالقصيرة و الحمد لله اتبتث نجاعتها على المستوى البعيد اريد ان اشكر صاحب الموضوع بشدة و الله وحده يعرف كم شخص يدعي معه بسبب هذه التوصيات بالرغم من عدم غلائها لكن المبادرة في اشتراك مصدر الربح مع الاخرين تبقى حركة لا تنبع الا من شخص كريم اسم على مسمى هههه و الحمد لله و اريد ان اضم صوتي لهذا الاخ حبذا لو تكون هنالك احصائية لاخر شهر بالتدقيق للسبب عينه الذي ذكره الاخ الكريم في الوقت الذي تكون فيه غير مشغول ان شاء الله و بالتوفيق

wildmanisme 23-12-2013 10:09 AM

الاخ الفاضل كريم ربنا يبارك لك حيك للخير ومشاركة الربح مع اخوانك فى المنتدى انا قريت الموضوع ولاقيت ما اشاء الله نتائج جيدة لسة حدخل معاكم هذا الاسبوع بس ياريت تستمر التوصيات علشان الناس شبعت خسارة وشكرا مرة تانية

حبيت كمان انبة الاخوة من الاسبوع الحالى والقادم لان فيه اجازات كتير

ناصر اليامي 23-12-2013 02:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محترف نت (المشاركة 583564)
تم ياكبير

لا كبير غير الله جل جلاله

ناصر اليامي 23-12-2013 02:28 PM

اذا امكن من الاخ الكريم نبغى التوصيات بالعربي لان فيه ناس ماتفهم بالانجليزي او وقت الدخول والربح فاتمنا ان تكون عربيه انا واحد ما افهمها ولك تحياتي وتقديري او اي واحد من الاخوان الكرام يتكرم بشرحها ويقول المعلق منها والمباشر

wael02 23-12-2013 08:58 PM

جزاك الله خيرا اخى الفاضل وجعله فى ميزان حساناتك

j_snail 24-12-2013 12:28 AM

انا كما ذكرت بالسابق متابع بصمت لكن عندي ملاحظة
الاخ مسوي موضوع لوضع التوصيات التي تصله من الشركة وغير ملزم بغير هالشيء

يعني اذا احد التوصيات خسرت عيب واحد يضيف مشاركة يقول انه التوصية كانت غير منطقية وعكس الترند، اذا حضرتك خبير بالترند ايش بتسوي بالموضوع!

واللي حاب كشف بالنتائج ممكن يدخل موقع الشركة ويتابع كشف النتائج (لمعرفة الموقع انسخ عنوان الموضوع في الجوجل وبتلاقي انه كان موجود بأكثر من موقع غير هذا ومذكور فيه اسم الموقع - يمكن تستهلك عشر دقايق من وقتك الثمين وانت تقلب بين المواقع والصفحات بس حاول تستحمل، غيرك بيقرأ مئات الصفحات والفيديوهات وهو بحاول يفهم الفوركس)

وعلى فكرة الموقع بيعطي توصيات بنقاط دخول و ايقاف خسارة واخذ ربح محددة وبيعطي النتائج بحالة الالتزام فيها تماما واللي حاب يدخل التوصية ويطلع منها من نقاط مقاربة فهذا راجع لكل شخص واسلوبه وصاحب الموضوع صعب يعطيك فتوى دقيقة بهذا الشيء والشركة غير مسؤولة عن عدم الالتزام الدقيق بالتوصية ودخولها مثلا قبل بخمس نقاط

وعزيزي اللي طالب ترجمة :1 (26):
buy شراء
sell بيع
tp سعر اخذ الربح
st سعر ايقاف الخسارة
وهذا موقع ترجمة اذا كان في ملاحظة طويلة من الشركة http://translate.google.com/

ناصر اليامي 24-12-2013 01:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة j_snail (المشاركة 585842)

يعني اذا احد التوصيات خسرت عيب واحد يضيف مشاركة يقول انه التوصية كانت غير منطقية وعكس الترند، اذا حضرتك خبير بالترند ايش بتسوي بالموضوع!

واللي حاب كشف بالنتائج ممكن يدخل موقع الشركة ويتابع كشف النتائج (لمعرفة الموقع انسخ عنوان الموضوع في الجوجل وبتلاقي انه كان موجود بأكثر من موقع غير هذا ومذكور فيه اسم الموقع - يمكن تستهلك عشر دقايق من وقتك الثمين وانت تقلب بين المواقع والصفحات بس حاول تستحمل، غيرك بيقرأ مئات الصفحات والفيديوهات وهو بحاول يفهم الفوركس)

وعلى فكرة الموقع بيعطي توصيات بنقاط دخول و ايقاف خسارة واخذ ربح محددة وبيعطي النتائج بحالة الالتزام فيها تماما واللي حاب يدخل التوصية ويطلع منها من نقاط مقاربة فهذا راجع لكل شخص واسلوبه وصاحب الموضوع صعب يعطيك فتوى دقيقة بهذا الشيء والشركة غير مسؤولة عن عدم الالتزام الدقيق بالتوصية ودخولها مثلا قبل بخمس نقاط

buy شراء
sell بيع
tp سعر اخذ الربح
st سعر ايقاف الخسارة

يحفظك الله ويعطيك من خيره

ابو على 24-12-2013 01:47 AM

بالتوفيق للجميع

ابو على 25-12-2013 08:50 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة j_snail (المشاركة 585842)

buy شراء
sell بيع
tp سعر اخذ الربح
st سعر ايقاف الخسارة

فتح الله عليك وعلى اهلك من بركاته ونحن معاك
جزاكم الله خيرا

mohammed.abumwais 26-12-2013 12:51 AM

جزاك الله خيرا اخى الفاضل وجعله فى ميزان حساناتك ............... وان شاءالله نكون من المستفيدين

الساعة الآن 12:56 AM