اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   الصالون الأقتصادي للأصدقاء (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=22778)

bahrain 03-08-2012 02:49 AM

رد: الصالون الأقتصادي للأصدقاء

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 373621)

اسف على التأخير ياغالى
الحمد لله انا خرجت بالعشرين نقطه من البوند والنهارده دخلت على اليورو سرقت منه 16 نقطه وخلعت
اليورو والباوند والاسترالى عملو احلى مراجيح النهارده الحمد لله انكم حجزتم الارباح وهوة دا الاضمن علشان كدا مفيش معانا خساره ياغالى
وكله بفضل ربنا وتوجيهاتك العظيمه يا كبير

انا توكلت على الله ودخلت فى شراء الباوند
دا شارت الويكلى وان شاء الله لينا عوده معاه تانى خلال الاسبوع المقبل ونحضر ليه سوينجايه حلوة
من المعلوم ان الشراء دائما يكون من مستويات 50 فيبو يعنى دخولنا الحالى ان شاء الله مضمون وخصوصا انه الزوج يلامس ذلك المستوى على الويكلى
يعنى على الاقل هنستفيد بنقاط الارتداد من 1لك المستوى قبل كسره لا قدر الله وان شاء الله الزوج صاعد كما ارى

على فريم الديلى الزوج يسير فى قناه صاعده

على الاربع ساعات ترند ثلاثى الارتكازات وقناه سعريه صاعده

الاستوب اغلاق اسفل 5460 اربع ساعات والتارجت مفتوح الى 5735 وملاحقه الربح كما تعودنا

منتظر ارائكم

شـــارقي كيـفك حبــيبي ؟؟ والف مبروك الارباح شغل تمام .. الحمد لله .. معاك يا غالي صفقة موفقة ان شاء الله
انا حدخل بهدف 20 نقطة تقريبا 1.5540 :)

واليورو بهدف 1.2200

mahmoud0711 03-08-2012 02:56 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 373630)
شـــارقي كيـفك حبــيبي ؟؟ والف مبروك الارباح شغل تمام .. الحمد لله .. معاك يا غالي صفقة موفقة ان شاء الله

واليورو بهدف 1.2200

انا فعلا دخلت على البوند واليورو ربنا يسهل رغم انها مغامرة بس علي البركة توكلنا علي الله المشكلة بعد الي حصل اليوم
الشارتات محتاجة يوم او يومين علشان تظبط تاني لانها ممكن توضح نقط وهمية بس احنا نخلي بلنا ان الاستوب يكون معقول

ELSHARKI 03-08-2012 02:57 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 373630)

واليورو بهدف 1.2200

حبيب قلبى انا الحمد لله بخير طول ما انته بخير ياغالى مبروك ارباحك يا ريس والحمد لله ربنا كرمنا اليومين اللى فاتو رغم صعوبه السوق
انا دخلت بالباوند واليورو كمان بالنسبه للباوند انا هلاحق الربح واليورو هدف 2200 معاك ان شاء الله
ان شاء الله صفقات خضراء
:1 (73):

ELSHARKI 03-08-2012 03:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadi1988 (المشاركة 373598)
انا متابع معاكم يا محمود و شرقي

كل عام وانته طيب ورمضان كريم ياباشا
شرف لينا انضمامك فى الصالون يا كبير
ربنا يرزقك يا كبير
:1 (58):

mahmoud0711 03-08-2012 03:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hadi1988 (المشاركة 373598)
انا متابع معاكم يا محمود و شرقي

اهلا بيك يا غالي معلش مختش بالي تنورنا

bahrain 03-08-2012 03:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 373636)
انا فعلا دخلت على البوند واليورو ربنا يسهل رغم انها مغامرة بس علي البركة توكلنا علي الله المشكلة بعد الي حصل اليوم
الشارتات محتاجة يوم او يومين علشان تظبط تاني لانها ممكن توضح نقط وهمية بس احنا نخلي بلنا ان الاستوب يكون معقول

على بركة الله وان شاء الله تتحقق الاهداف وبتفق معاك يا غالي في الظروف دي صعبة تحدد مناطق .. ولذلك وكمان هي فكرة ايضا لنتعامل مع الاهداف الصغيرة في مثل هذه الحالات لضمان تحقيق الهدف وللحذر من غدر السوق .. وفكرة اختطاف نقاط سريعة ومضمونة افضل من الانتظار وانعكاس السعر ..

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 373640)
حبيب قلبى انا الحمد لله بخير طول ما انته بخير ياغالى مبروك ارباحك يا ريس والحمد لله ربنا كرمنا اليومين اللى فاتو رغم صعوبه السوق
انا دخلت بالباوند واليورو كمان بالنسبه للباوند انا هلاحق الربح واليورو هدف 2200 معاك ان شاء الله
ان شاء الله صفقات خضراء
:1 (73):

يا سكر انت خلاص هالمرة مش حسيبك لحالك حابقى معاك في تعقب الارباح بس انا كنت وضعت 20 نقطة للضمان فقط كما هو الحال بالنسبة لليورو ولو بتلاحظ يا غالي بتشوف تحركات الزوجين مع بعض بس انت تاّمر وانا معاك على طريقة حجز الارباح والله الموفق يا كبير

bary_3 03-08-2012 03:17 AM

معاكم شراء كل من الباوند واليورو
هدف اليورو :1.2230
هدف الباوند :1.5550

mahmoud0711 03-08-2012 03:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 373649)
على بركة الله وان شاء الله تتحقق الاهداف وبتفق معاك يا غالي في الظروف دي صعبة تحدد مناطق .. ولذلك وكمان هي فكرة ايضا لنتعامل مع الاهداف الصغيرة في مثل هذه الحالات لضمان تحقيق الهدف وللحذر من غدر السوق .. وفكرة اختطاف نقاط سريعة ومضمونة افضل من الانتظار وانعكاس السعر ..

يا سكر انت خلاص هالمرة مش حسيبك لحالك حابقى معاك في تعقب الارباح بس انا كنت وضعت 20 نقطة للضمان فقط كما هو الحال بالنسبة لليورو ولو بتلاحظ يا غالي بتشوف تحركات الزوجين مع بعض بس انت تاّمر وانا معاك على طريقة حجز الارباح والله الموفق يا كبير

ربنا يوفق ان شاء الله وحنا متبعين معاه للصبح

mahmoud0711 03-08-2012 03:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 373654)

على بركة الله يا وزير ان شاء الله كانت صفقاتك موفقة

bahrain 03-08-2012 03:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 373654)

واحشني كتير يا باري اخبارك ايه ؟ ان شاء الله الى الاهداف يا كبير
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 373655)
ربنا يوفق ان شاء الله وحنا متبعين معاه للصبح

تمــام استاذي ان شاء الله ارجع البيت ويكون الانترنت شغال واكون معاكم

الساعة الآن 06:16 PM