اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

raafat_193 28-04-2012 10:40 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321432)
انا عايزكوا تطمنوا يا جماعه انا حلمت حلم زى الزفت للباوند خير اللهم اجعله خير الحلم كله شموع حمرا والشمعه طويله اوى واللى بعيدا اطول والله صحيت مبسوط الحاجه الوحيده اللى ضايقتنى فى الحلم انى كنت عامل تيك بروفت ومستفدتش بالنزول الرهيب ده انهارده ان شاء الله احلم تانى واقولكوا ادنى سعر ليه هايبقى كام

هههههههههههههههههههههه والله موتنى من الضحك ياحتوم باشا يسمع منك ربنا والحق ضع التيك بروفت

waleed adel 28-04-2012 10:40 PM

اقتباس:

انا عايزكوا تطمنوا يا جماعه انا حلمت حلم زى الزفت للباوند خير اللهم اجعله خير الحلم كله شموع حمرا والشمعه طويله اوى واللى بعيدا اطول والله صحيت مبسوط الحاجه الوحيده اللى ضايقتنى فى الحلم انى كنت عامل تيك بروفت ومستفدتش بالنزول الرهيب ده انهارده ان شاء الله احلم تانى واقولكوا ادنى سعر ليه هايبقى كام

هههههههههههه فكرتنى بفيلم اللعب مع الكبار احلم ياباشا ربنا يجعل احلامك سعيده وخضراء للكل

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:43 PM

اقتباس:

هههههههههههههههههههههههههه

naitsi 28-04-2012 10:44 PM

عندي فكرة في بالي وأريد مشاركتها معكم الفكرة هي أن يضع لنا الجنرال رأفت توصية سميتها أنا توصية الكنز وهاذه التوصية تكون مرة في يومان او قد تأتي مرة في الاسبوع وشكل هاذه التوصية يعني يقوم الجنرال بعد مراقبته لشارت إستخراج صفقة تكون الربح فيها 10 إلى 12 نقطة وتكون مضمونة ب 100% حتى ولو عكس السعر يعكس ب 8 نقاط لا أقل ولا أكتر وهاذه الصفقة قد يستخرجها من مكان يكون السعر كسر متلا منطقة ما ولابد ان يصعد حينها 10 نقاط هاذه هي الصفقة التي سميتها الكنز لاننا عندما سيضع لنا الجنرال التوصيات نذخل بشكل عادي كما السابق لاكن لما يأتي في أحد اللحظات ويقول لنا صفقة الكنز ظهر مكانها الذخول من النقطة 0.0000 والإنتهاء في النقطة 0.0010 هنا متلا إن كان حساب أحدهم 100 دولار يذخل بعقد 1 لوط وبعدما يربح 10 نقاط يكون مجموع أرباحه 10 دولار في صفقة الكنز وإن كان 200 دولار يذخل بعقد 2 لوط وإن كان ب 300 دولار 3 لوط ..... 1000 دولار 10 لوط و هاكذا للإشارة فصفقة الكنز ستجعل الكل يبدء يترقب الورشة لنزولها لانها كنز حقيقي ومضمون ربحها ويمكن ان تنزل اليوم او غدا او الاسبوع القادم يعني الكل يكون على إستعداد وتقرب للورشة ليسطاد صفقة الكنز أتمنى أن تقولو لي رٱيكم فيها يا إخوتي

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:45 PM

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 33 ( الأعضاء 33 والزوار 0) joseph.ehab, ‏العوامى, ‏waleed adel, ‏ashraf62, ‏mahmoud0711, ‏تولستوي, ‏الفهد الاسمر, ‏yasser badr mahmoud, ‏bary_3, ‏hateem, ‏dodovedo, ‏naitsi, ‏hamada1970, ‏المضارب, ‏mohamed1happy, ‏ناريمان رأفت, ‏Aymanalmerai, ‏nightmare, ‏ابوالعبد77, ‏• فهد •, ‏Sameh Fathy+, ‏sabry, ‏rany20, ‏عزيز, ‏YMCMB, ‏max9593, ‏bahrain, ‏0asdf12340+, ‏جواد اشرف, ‏firas612, ‏abdo_mb10

ليه مش بتشاركونا الحوار ؟
احنا اجازة من السوق هتلاقي كل واحد بيتكلم في حاجة غريبة :D

hateem 28-04-2012 10:46 PM

انا الحمد لله الاسبوع اللى فات عملت من محفظه ب 1000 دولار 20% مكسب الحمد لله لان الشركه مفيهاش ميكرو ااقل حاجه النقطه ب دولار بس طبعا مش بدخل كل التوصيات بس زى ما الدكتور علمنا بدخل وبخرج كل ما الاقى نفسى كسبان وارجع ادخل تانى بعد التصحيح عشان كده لما بوصل للهدف بكون محقق تقريبا 30% زياده عن نقاط الهدف بس توصيات الدكتور رافت عملت بيها اكتر من 30% فى المحفظه بس فيه حاجات بدخلها بناء على رؤيتى المتنيله بستين نيله فخسرت من 300 دولار مكسب 100 دولار عشان انا من الناس اللى بحب احط التاتش بتاعى ويا ريتنى ما حطيته والفضل فى المكسب بعد ربنا سبحانه وتعالى الدكتور رافت وتعبه معانا وسهره وتوصياته الرائعه

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 321439)
عندي فكرة في بالي وأريد مشاركتها معكم الفكرة هي أن يضع لنا الجنرال رأفت توصية سميتها أنا توصية الكنز وهاذه التوصية تكون مرة في يومان او قد تأتي مرة في الاسبوع وشكل هاذه التوصية يعني يقوم الجنرال بعد مراقبته لشارت إستخراج صفقة تكون الربح فيها 10 إلى 12 نقطة وتكون مضمونة ب 100% حتى ولو عكس السعر يعكس ب 8 نقاط لا أقل ولا أكتر وهاذه الصفقة قد يستخرجها من مكان يكون السعر كسر متلا منطقة ما ولابد ان يصعد حينها 10 نقاط هاذه هي الصفقة التي سميتها الكنز لاننا عندما سيضع لنا الجنرال التوصيات نذخل بشكل عادي كما السابق لاكن لما يأتي في أحد اللحظات ويقول لنا صفقة الكنز ظهر مكانها الذخول من النقطة 0.0000 والإنتهاء في النقطة 0.0010 هنا متلا إن كان حساب أحدهم 100 دولار يذخل بعقد 1 لوط وبعدما يربح 10 نقاط يكون مجموع أرباحه 10 دولار في صفقة الكنز وإن كان 200 دولار يذخل بعقد 2 لوط وإن كان ب 300 دولار 3 لوط ..... 1000 دولار 10 لوط و هاكذا للإشارة فصفقة الكنز ستجعل الكل يبدء يترقب الورشة لنزولها لانها كنز حقيقي ومضمون ربحها ويمكن ان تنزل اليوم او غدا او الاسبوع القادم يعني الكل يكون على إستعداد وتقرب للورشة ليسطاد صفقة الكنز أتمنى أن تقولو لي رٱيكم فيها يا إخوتي

كل صفقات الدكتور كنوز يا باشا
بس انت كده بتتكلم علي السكالبينج

naitsi 28-04-2012 10:47 PM

اقتباس:

ههههههههههه حلم جميل لو تراني أنا أكتر منك إستيقظة في الصباح وأخبرني أبي أنه سمعني بالليل أقول إنزل إنزل إنزل لا تصعد لا لا لا إنزل إنزل إنزل سأحطمك وأذمرك ههههه قال لي أبي إنك ستمضي 5 أشهر في ذالك الفوركس وتصبح كالأحمق ههههه

اسلام العوامى 28-04-2012 10:47 PM

فكرة حلوة بس متهيقلى صعب ان الكل يلحق يعرف ميعاد التوصية دى عشان مثلا واحد زى حالاتى مش على طول اقدر ابقى قدام الجهاز عشان ظروف الشغل

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321442)
انا الحمد لله الاسبوع اللى فات عملت من محفظه ب 1000 دولار 20% مكسب الحمد لله لان الشركه مفيهاش ميكرو ااقل حاجه النقطه ب دولار بس طبعا مش بدخل كل التوصيات بس زى ما الدكتور علمنا بدخل وبخرج كل ما الاقى نفسى كسبان وارجع ادخل تانى بعد التصحيح عشان كده لما بوصل للهدف بكون محقق تقريبا 30% زياده عن نقاط الهدف بس توصيات الدكتور رافت عملت بيها اكتر من 30% فى المحفظه بس فيه حاجات بدخلها بناء على رؤيتى المتنيله بستين نيله فخسرت من 300 دولار مكسب 100 دولار عشان انا من الناس اللى بحب احط التاتش بتاعى ويا ريتنى ما حطيته والفضل فى المكسب بعد ربنا سبحانه وتعالى الدكتور رافت وتعبه معانا وسهره وتوصياته الرائعه

شكلك في الشركة اللي في بالي
شركة ايه يا باشا ؟

raafat_193 28-04-2012 10:52 PM

ناريمان رأفت, لو موجودة شاركينا بالرأى لانك دخلتى هنا بحساب صغير وعايزين الاعضاء الجدد يستفيدو من النجاح اما لو كان حدث تهور فى الرصيد اهو برضوا نصحح الخطاء

naitsi 28-04-2012 10:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321443)

كل صفقات الدكتور كنوز يا باشا
بس انت كده بتتكلم علي السكالبينج

نعم صفقات الذكتور هي ذهبية بكل صراحة لاكن صفقة الكنز هي مختلفة تماما عن تلك الصفقات الاخرى وليست سكالبينج فالسكالبيج مدته لا تتجاوز 5 دقائق لتنتهي مدة الصفقة انا بتكلم عن صفقة يقول لنا إذخلوا عليها قبل 10 دقائق يعني نضع الاوردر إن وصل السعر لتلك النقطة فهي ستصعد 100% ولن تعكس اكتر من 8 نقاط وستصعد 10 نقاط 100% هاذه هي صفقة الكنز لو تلاحظ الصفقات الذهبية الاخرى يعكس السعر ب 20 نقطة ويعكس مرة تانية ب 20 نقطة ونقوم بالتعزيز وبعدها يهبط ليضرب الهدف الي محدده لنا الجنرال اما صفقة الكنز فيجب ان لا تتجاوز 8 نقاط في الإنعكاس

bary_3 28-04-2012 10:55 PM

من يعرف طريقة أحسب بها نقاط فترة معينة بسرعة ،لأنني تعبت من الحساب:1 (19): لأخبركم كم جمعت في هذا الأسبوع من نقطة

yasser badr mahmoud 28-04-2012 10:55 PM

دكتورنا العظيم اذيك يا جنرال معلش انا كنت مشغول عنكم انهاردة بس وضعت بعض الاخبار و قرات تعليق حضرتك عليها ان شاء الله كلها اخبار في صالحنا

hateem 28-04-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321447)

شكلك في الشركة اللي في بالي
شركة ايه يا باشا ؟

اف اكس سينشرى

raafat_193 28-04-2012 10:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 321445)
فكرة حلوة بس متهيقلى صعب ان الكل يلحق يعرف ميعاد التوصية دى عشان مثلا واحد زى حالاتى مش على طول اقدر ابقى قدام الجهاز عشان ظروف الشغل

بالعكس ادخل التوصية وضع التيك بروفيت وسيبها وصدقنى ح تجيب الهدف لما ترجع من الشغل بس زى الروشته

raafat_193 28-04-2012 11:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321457)
دكتورنا العظيم اذيك يا جنرال معلش انا كنت مشغول عنكم انهاردة بس وضعت بعض الاخبار و قرات تعليق حضرتك عليها ان شاء الله كلها اخبار في صالحنا

ياسر الله يخليك ياغالى ادخل اعتقد من المشاركة رقم 500 وحمل صورة للمتاجرة السليمة وانا سمتها الروشتة

mahmoud0711 28-04-2012 11:01 PM

مساء الفل عليكوا جميعا ما شاء الله يوم الأجازة و عدد الأعضاء 29 ربنا يزيد ويبارك يارب وعندي فكرة ممكن نسميها صالون د/ رافت بدل ورشة التوصيات
فما شاء الله العلاقات اصبحت قوية و اخوية بين جميع الأعضاء و ربنا دايما يديم المحبة و الأرباح عليكوا

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 321456)
من يعرف طريقة أحسب بها نقاط فترة معينة بسرعة ،لأنني تعبت من الحساب:1 (19): لأخبركم كم جمعت في هذا الأسبوع من نقطة

اسهل طريقة اربط حسابك ب mt4live وهيطلعلك عمود البيب

اسلام العوامى 28-04-2012 11:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321459)

بالعكس ادخل التوصية وضع التيك بروفيت وسيبها وصدقنى ح تجيب الهدف لما ترجع من الشغل بس زى الروشته

ياباشا انا كنت بتكلم على صفقة الكنز اللى بيقولوا عليها
لكن انت ياباشا بعد اللى قريتة فى الورشة اشهدلك بالخبرة والحنكة وانا معاك فى اى حتة فى اى مكان فى اى زمان وفى كل صفقة انا راشق
ربنا يباركلك يارب

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hateem (المشاركة 321458)
اف اكس سينشرى

انا قلت كده :D
البنك العربي الافريقي :1 (76):
دي اول شركة اشتغلت معاها
بصراحة رائعة في كل حاجة الا موضوع ان مفيش ميكرو وحسابي اتمارجن 3 مرات بسبب الحوار ده عشان كده سيبتها

yasser badr mahmoud 28-04-2012 11:04 PM

حضرتك طلبت يا دكتور نضع ما تم جنية الاسبوع الماضي انا كسبت 1500 نقطة تعادل 150 دولار الاسبوع الماضي من حساب 1000 دولار الحمد لله

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321465)
مساء الفل عليكوا جميعا ما شاء الله يوم الأجازة و عدد الأعضاء 29 ربنا يزيد ويبارك يارب وعندي فكرة ممكن نسميها صالون د/ رافت بدل ورشة التوصيات
فما شاء الله العلاقات اصبحت قوية و اخوية بين جميع الأعضاء و ربنا دايما يديم المحبة و الأرباح عليكوا

حمد لله علي السلامة يا كبير
يلا روح اقرأ 60 صفحة :D:D

mahmoud0711 28-04-2012 11:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yasser badr mahmoud (المشاركة 321471)
حضرتك طلبت يا دكتور نضع ما تم جنية الاسبوع الماضي انا كسبت 1500 نقطة تعادل 150 دولار الاسبوع الماضي من حساب 1000 دولار الحمد لله

ماشاء الله ربنا يبارك في رزقك

raafat_193 28-04-2012 11:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321465)

مساء الفل ياحوده باشا كلامك صح كان من الافضل نسميها كدة فعلا ولكن انا دخلت الورش المختارة ولم اتمعن فى قوانينها وبعد مافتحت الورشة اكتشفت ان الاستراتيجية بتعتى لا تصلح لقوانين وشروط تقيم الورشة برغم انه الورشة الجميع يشيد لها من توصيات ناجحة وتحقيق ارباح ولكن هذا افضل لى كده احسن . وقد طلبت فى مشاركة لى بنقل الورشة من قسم الورش المختارة وتكون ورشة توصيات عادية لا تخضع للتقيم

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321477)

مساء الفل ياحوده باشا كلامك صح كان من الافضل نسميها كدة فعلا ولكن انا دخلت الورش المختارة ولم اتمعن فى قوانينها وبعد مافتحت الورشة اكتشفت ان الاستراتيجية بتعتى لا تصلح لقوانين وشروط تقيم الورشة برغم انه الورشة الجميع يشيد لها من توصيات ناجحة وتحقيق ارباح ولكن هذا افضل لى كده احسن . وقد طلبت فى مشاركة لى بنقل الورشة من قسم الورش المختارة وتكون ورشة توصيات عادية لا تخضع للتقيم

دكتور انت عايز فعلا احصائية علي الارباح الاسبوع ده ؟

raafat_193 28-04-2012 11:15 PM

اقتباس:

ربنا يذيك يا غالى ويباركك ودئمآ نجاح الى نجاح اكبر

raafat_193 28-04-2012 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321478)

دكتور انت عايز فعلا احصائية علي الارباح الاسبوع ده ؟

لا نبتدى من مايو ياريت ياجو ............كده الكل فهم الطريقة ومعاهم الروشتة وكل يوم سبت نضع تقرير كل واحد فينا حتى نتكسف على نفسنا ان تعدى احد فينا عن اسلوب التجارة السليمة وبالتلى يلتزم براس المال اى نتعلم من اخطاء بعض ونجاح بعض زى ماقال بارى كل اسبوع نضع التقرير اتفقنا

mahmoud0711 28-04-2012 11:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321477)

مساء الفل يا دكتور ربنا يزيدك من محبة الناس و اعتقد التقدير و الحب الذي تلاقية من رواد صالون د / رافت اكبر و اهم بكتير من اي تقييم للورشة احنا هنا لينا قوانينا الخاصة واهم قانون هو كيف تكسب ولا تخسر
2 كيف تهتم بكل من حولك لقد وجت كثير من الأعضاء تعلموا المحبة والمودة علي يدك و اصبحوا يهتموا بحسابات من يتعرض لاي مشكلة اكثر من حسابتهم الشخصية
وكثير من المزايا الأخري لايمكن تجدها في اي ورشة لذلك وجدت ان نسميها صالون د/ رافت
ربنا يوفقك ويمتعك بالصحة والعافية وبركة الرزق

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321481)

لا نبتدى من مايو ياريت ياجو ............كده الكل فهم الطريقة ومعاهم الروشتة وكل يوم سبت نضع تقرير كل واحد فينا حتى نتكسف على نفسنا ان تعدى احد فينا عن اسلوب التجارة السليمة وبالتلى يلتزم براس المال اى نتعلم من اخطاء بعض ونجاح بعض زى ماقال بارى كل اسبوع نضع التقرير اتفقنا

تمام يا كبير
انا و باري هنبدأ نلم الاشتراكات من بكرة :D وذيكو يراقب علينا

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:24 PM

اقتباس:

الف مبـــــــــــــــــــــــــــــــــروك يا كبير
ان شاء الله تضاعفهم الاسبوع اللي جاي

raafat_193 28-04-2012 11:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321482)
مساء الفل يا دكتور ربنا يزيدك من محبة الناس و اعتقد التقدير و الحب الذي تلاقية من رواد صالون د / رافت اكبر و اهم بكتير من اي تقييم للورشة احنا هنا لينا قوانينا الخاصة واهم قانون هو كيف تكسب ولا تخسر
2 كيف تهتم بكل من حولك لقد وجت كثير من الأعضاء تعلموا المحبة والمودة علي يدك و اصبحوا يهتموا بحسابات من يتعرض لاي مشكلة اكثر من حسابتهم الشخصية
وكثير من المزايا الأخري لايمكن تجدها في اي ورشة لذلك وجدت ان نسميها صالون د/ رافت
ربنا يوفقك ويمتعك بالصحة والعافية وبركة الرزق

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عملة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321486)

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عماة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

حقيقي يا دكتور انت بجد شخص محترم واتشرفت بجد بمعرفتك
انا موافق اكيد واكيد الوزير موافق

عجبتني اوي نسيبه السوق يبلعه دي ههههههههههههههههههههه

waleed adel 28-04-2012 11:39 PM

اقتباس:

طب انت لسة ما شفتش انا بفكر لو جو ........وبارى مسكو موضوع التقرير المالى كل اسبوع للاعضاء لرؤية اسلوب تجارتهم ومن نجح ومن فشل والاسباب . فكرت نفتح حساب فى بنك المونى بوكرز ونضع كل 3 شهور 10 دولار وهذا المبلغ لتمويل اى شخص منا حسابة قرب على المرجن كول على ان يقدم لى بسرعة صورة من تقرير فتح الصفقات فأن كان مهمل ولم يتاجر صح نتركة ليأكله المرجن كول اما ان كان ملتزم ولكن خنته عملة كما حدث فى الباوند هذه الايام نبدء بتمويله وعند عبور المرجن كول بسلام يحول لنا المبلغ تانى اما لو نصب عادى لا يتاجر معانا نتركة للسوق يبلعه ايه رأيك

الكبير كبير يادكتور بارك الله فيك

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:43 PM

قربنا علي كسر ال50,000 :1 (76):

اسمك منور يا وليد باشا

Aymanalmerai 28-04-2012 11:43 PM

مساء الخير جميعاً
و اخيراً, يا جدعان خلصت قراءة كل التعليقات الي فاتتني من مبارح و لحتى السعا ديه, قرابة الساعة فضلت اقرأ:1 (67): يعني مش معقول افلت تعليق من دون لايك و خصوصاً للدكتور المبدع رأفت
تصدقوا بالله, صار هناك بالفعل علاقة غير عادية بين أعضاء الورشة الرائعة و الأكثر من رائعة ديه, و خصوصاً الشيء داه يتضح بشكل جلي عند انقطاع المنتدى عن العمل, بتشعر بفراغ غريب, و الحمد لله الأخوة وجدوا الدوا لهالمشكلة, حل ماحصلش بتاريخ المنتديات لا العربية و لا حتى الجنبية, بالحق!!!!!!!!!!!!!!!!!!
عاوز أقول إيه؟!!! واحشنّي كلكم و واحشني كلامكم الجميل:1 (72):
ربنا يديم المحبة, و عاوز أقول للدكتور رأفت, الروشته بتاعتك تنم عن حب كبير لينا جميعاً و خوف علينا و انت الي قعدت بفترة الإجازة تضع الجداول الرائعة ديه الي حتكون دستور في الدخول الآمن لعالم الفوركس, و نحن منبادلك نفس الحب و المشاعر يا دكتور, ربنا يبارك بحضرتك و بكل الأعضاء الأخوة و الأخوات

mahmoud0711 28-04-2012 11:44 PM

اقتباس:

اقسم بالله انا كنت بفكر نفس التفكير دا امس عندما صاح احد الأعضاء ان علي وشك المرجن كول و ياريت ننفذ الفكرة بجد و نبتدي كل واحد يحول لو مبلغ بسيط من الأرباح نسبة نتفق عليه او ممكن لو كلنا في شركة
واحدة اعتقد ممكن نحولوا من حسابنا لدي الشركة المهم نتفق علي اي نوع من التكافل و نصبح بدل صالون دكتور رافت رابطة الدكتور رافت ياريت اعرف راي الأخوة الأعضاء
الموافق اشوف اجمل ليك يالا شباب

م.جوزيف ايهاب 28-04-2012 11:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321492)
مساء الخير جميعاً
و اخيراً, يا جدعان خلصت قراءة كل التعليقات الي فاتتني من مبارح و لحتى السعا ديه, قرابة الساعة فضلت اقرأ:1 (67): يعني مش معقول افلت تعليق من دون لايك و خصوصاً للدكتور المبدع رأفت
تصدقوا بالله, صار هناك بالفعل علاقة غير عادية بين أعضاء الورشة الرائعة و الأكثر من رائعة ديه, و خصوصاً الشيء داه يتضح بشكل جلي عند انقطاع المنتدى عن العمل, بتشعر بفراغ غريب, و الحمد لله الأخوة وجدوا الدوا لهالمشكلة, حل ماحصلش بتاريخ المنتديات لا العربية و لا حتى الجنبية, بالحق!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ربنا يديم المحبة, و عاوز أقول للدكتور رأفت, الروشته بتاعتك تنم عن حب كبير لينا جميعاً و خوف علينا و انت الي قعدت بفترة الإجازة تضع الجداول الرائعة ديه الي حتكون دستور في الدخول الآمن لعالم الفوركس, و نحن منبادلك نفس الحب و المشاعر يا دكتور, ربنا يبارك بحضرتك و بكل الأعضاء الأخوة و الأخوات

حمد لله علي السلامة :D
اول ما شوفت اسمك كنت داخل اقولك اعمل زي اخوك محمود وروح اقرأ 60 صفحة بس انت سبقتني :D:D

waleed adel 28-04-2012 11:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 321492)
مساء الخير جميعاً

منور ايمن باشا

Aymanalmerai 28-04-2012 11:48 PM

يا دكتور رأفت, الكلام يعجز عن وصف إهتمامك
انا كنت قلت متل غريب من فترة لجو, و هو ضحك و قلي المتل في الجووووووووووووون: لو المحبة نامت كانت القيامة قامت
انا معاكم في إقتراحكم و ممكن نعملها بشكل شهري لو عاوزين, علماً أن عدد أعضاء الورشة حيكون كافي لحتى نودع مرة كل 3 شهور
و أحلى تعليق: نسيبه للسوق يبلعه:1::1 (3)::D:1 (36):

الساعة الآن 02:55 PM