اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   استراحة اف اكس ارابيا (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=10)
-   -   نكته (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=165)

hossam_m2000 26-05-2010 05:27 PM

رد: نكته

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng.sherey (المشاركة 4437)
مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا هتعمل إيه؟ " قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى عيد جوازكوا العاشر توديها الصين، أومال فى عيد جوازكوا الخمسة وعشرين هتعمل ايه؟ " فقالوا "هروح اخده

حلوا بس عايز اعرف مين اللى حيستريح اكتر ... الزوجه فى الصين ..... ولا الراجل فى مصر ؟؟

م.نادر فريد 26-05-2010 07:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossam_m2000 (المشاركة 6544)
حلوا بس عايز اعرف مين اللى حيستريح اكتر ... الزوجه فى الصين ..... ولا الراجل فى مصر ؟؟

تنين خلصوا على بعض ...رشا ووائل كان بيناتهم تار بايت ... بجها بجيج وبجتو بجيج .... والولد اللى مخلفينه طلع فى أخر الفيلم أمهم وبنتهم طلعت هى أبوهم يا ولدى .:1 (46):

محمد نوارج 26-05-2010 07:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب (المشاركة 6566)
تنين خلصوا على بعض ...رشا ووائل كان بيناتهم تار بايت ... بجها بجيج وبجتو بجيج .... والولد اللى مخلفينه طلع فى أخر الفيلم أمهم وبنتهم طلعت هى أبوهم يا ولدى .:1 (46):

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه

ههههههه

ههه

ه

.

.

.

للصبح .............

Samy 30-05-2010 03:53 AM

مره واحد مجنون واقف على كوبرى قصر النيل قاعد يقول 22....22...22...22... 22فواحد لقاه بيقول كده فراح له
وسأله أنت بتقول كدة ليه ؟؟؟
فقال له المجنون بص على النيل كده فبص فرماه فى النيل و قعد يقول 23....23....23...23....23

Samy 30-05-2010 03:56 AM

واحد بيقول لصاحبه : ياه يا راجل الدنيا دي كلها مآسي
فقال له صاحبه :
ليه هو انت مآسك كام بالظبط

Samy 30-05-2010 04:30 AM

مره المانيا اخترعت جهاز لكشف الكذب فجابوا واحد امريكي فقال احنا فكرنا نطلع القمر وطلعنا واحنا
فكرنا نعيش فوق الشمس وعيشنا ... فالجهاز رن
فجابوا واحد ياباني وقال احنا فكرنا نبقي من الدول الصناعيه في العالم وبقينا واحنا فكرنا نعيش تحت الماء وعشنا ... راح الجهاز رن
فجابوا واحد بلدياتى فقال احنا فكرنا .... راح الجهاز رن

hawy forex 31-05-2010 02:36 AM

مره واحده حامل ابنها الصغير بيسألها:ايه اللي في بطنك ده يا ماما قالتله :ده أخوك يا حبيبي...تاني يوم و هوه
في المدرسه المدرس سأله:انت عندك اخوات؟ قاله:كان عندي واحد بس ماما أكلته.

hawy forex 31-05-2010 02:37 AM

مرة تلميذ بيسأل الأستاذ بيقول له:هو ممكن يعاقب الإنسان على حاجة معملهاش؟قال له:لا طبعا . ففرح التلميذ
اوى و قال له خلاص انا معملتش الواجب

hawy forex 31-05-2010 02:37 AM

واحد اخترع حبوب للحمل علشان المولود يطلع مؤدب وكل مولود فعلا نزل مؤدب . واحدة أخدت الحبوب
وماولدتش في المعاد فراحت للدكتور عملها ولادة قيصرية ، لقى توأم كل واحد بيعزم علي التانى ويقول له
"اتفضل" التاني يقوله "لأ اتفضل إنت الأول."

hawy forex 31-05-2010 02:39 AM

مرة يوم العيد ثلاثة عيال رايحين لواحد بتاع بلونات اول واحد قال للراجل عاوز بلونة قام الراجل وطلع على السلم وجاب للواد بلونة وبعدين نزل سأل الواد الثانى قاله وانت عاوز ايه قاله عاوز بلونه الراجل قاله طيب ماقلتش ليه وانا فوق الواد قاله معلش ياعمو وبعدين الراجل طلع وجاب له بلونة وسال الواد الثالث قاله وانت عاوز بلونه قاله لا الراجل نزل من على السلم وقال للواد امال عاوز ايه ؟ الواد قاله عاوز بلونتين

الساعة الآن 02:18 AM