اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34271)

الداودي 22-01-2014 10:37 PM

رد: توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimoo (المشاركة 664122)
السلام عليكم

أسف اخواني على التأخييير

Buy NZDUSD 0.8320 SL 0.8260 TP 0.8370

Sell GBPUSD 1.6555 SL 1.6600 TP 1.6500

تحياتي

السلام عليكم

هل ما زالت التوصيه قائمه ارجو الرد علي

واي زوج تنصحني فيه ابي اعوض خساارتي

الله يبارك فيك

forex 2012 22-01-2014 10:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdou_sakhi (المشاركة 664137)
السلام عليكم اخوان
هل تفعلت احدى الصفقات ?

نعم صفقة النيوزيلاندى اتفعلت ..... بينما صفقة الباوند لم تتفعل بعد .... وانا شخصيا لن اضعها الا بعد ان يصل السعر الى 1.66 اولا نظرا لقوة الباوند فى هذه الفترة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الداودي (المشاركة 664173)
السلام عليكم

هل ما زالت التوصيه قائمه ارجو الرد علي

واي زوج تنصحني فيه ابي اعوض خساارتي

الله يبارك فيك

نعم يمكنك دخول النيوزيلاندى الان من الاسعار الحالية فهى افضل من نقطة الدخول واستوب اقل

الداودي 22-01-2014 11:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimoo (المشاركة 664122)
السلام عليكم

أسف اخواني على التأخييير

Buy NZDUSD 0.8320 SL 0.8260 TP 0.8370

Sell GBPUSD 1.6555 SL 1.6600 TP 1.6500

تحياتي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 664174)
نعم صفقة النيوزيلاندى اتفعلت ..... بينما صفقة الباوند لم تتفعل بعد .... وانا شخصيا لن اضعها الا بعد ان يصل السعر الى 1.66 اولا نظرا لقوة الباوند فى هذه الفترة

نعم يمكنك دخول النيوزيلاندى الان من الاسعار الحالية فهى افضل من نقطة الدخول واستوب اقل

مشكور على الرد السريع تم الدخول الله يوفقنا وياكم

Mr.Forexawy 23-01-2014 12:22 AM

يا اخ كاريمووووووو .... هل الصفقتين متفعلين؟؟؟ ولا زى ما بيقول الاخ ان النيوزلندى بس اللى اتفعلت ؟؟؟
اصل انا كل مرة لما انت بتحط توصية فا برجع للشارت و اشوف السعر قريب من نقطة الدخول ولا بعيد و بعرف اذا كان امر اوردر ولا امر معلق
اما النهردة انت للاسف حاطط التوصية متاخر فا مش عارف ميعادها بالظبط علشان اقدر احدد اذا كانت صفقات معلقة ولا امر فورى
فا يا ريت انت تفصلنا و تقول لنا
و لو فيهم امر معلق ... بالنسبة للى فتح الصفقتين يعمل ايه ؟؟؟؟

forex 2012 23-01-2014 12:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mimo3050 (المشاركة 664195)
يا اخ كاريمووووووو .... هل الصفقتين متفعلين؟؟؟ ولا زى ما بيقول الاخ ان النيوزلندى بس اللى اتفعلت ؟؟؟
اصل انا كل مرة لما انت بتحط توصية فا برجع للشارت و اشوف السعر قريب من نقطة الدخول ولا بعيد و بعرف اذا كان امر اوردر ولا امر معلق
اما النهردة انت للاسف حاطط التوصية متاخر فا مش عارف ميعادها بالظبط علشان اقدر احدد اذا كانت صفقات معلقة ولا امر فورى
فا يا ريت انت تفصلنا و تقول لنا
و لو فيهم امر معلق ... بالنسبة للى فتح الصفقتين يعمل ايه ؟؟؟؟

يا اخى ....... سواء الصفقتين اتفعلوا ام لا فالاسعار الان افضل من نقطة الدخول لكلاهما وفى نفس الوقت استوبها اصبح اقل ..... ولكن الباوند صاعد وبقوة منذ فترة وزاد ارتفاع اليوم مع اخبار 11.30 صباحا لذلك انا مقلق منه ولكن النيوزيلاندى متفقة مع تحليلى لذلك دخلته فورا لانه فى اسعار متدنية ولو لا قد الله ضرب استوب حيكون صغير .... فهمت

Mr.Forexawy 23-01-2014 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 664203)
يا اخى ....... سواء الصفقتين اتفعلوا ام لا فالاسعار الان افضل من نقطة الدخول لكلاهما وفى نفس الوقت استوبها اصبح اقل ..... ولكن الباوند صاعد وبقوة منذ فترة وزاد ارتفاع اليوم مع اخبار 11.30 صباحا لذلك انا مقلق منه ولكن النيوزيلاندى متفقة مع تحليلى لذلك دخلته فورا لانه فى اسعار متدنية ولو لا قد الله ضرب استوب حيكون صغير .... فهمت

ايوة يا اخى انا فاهم طبعا و انا فرحت اصلا ان التوصيات نزلت متاخر :1 (73): علشان السعر اصبح فى مصلحتنا اكتر بس يا رب يوصلوا للهدف ... و عارف ان الاسرتليينى متحسن علشان اخبار البطالة اللى كانت الصبح
بس انا الفكرة انى عايز زى ما الموقع بتاع التوصيات يقول اعمل علشان ابقى ماشى معاه
فا علشان كدة يا ربت الاخ كاريمو يجاوبنى

sayread 23-01-2014 04:44 AM

صفقه الاسترلينى ايضا المفروض تفعلت لان اللو لليوم 1.6554 اى بعد دخول الصفقه بنقطه

بس انا مدخلتهاش لانى بصراحه خوفت من قوه الاسترلينى الحاليه بالاضافه الى وجود اخبار عليه مهمه ايضا بالغد

للاسف دخلت صفقه النيوزلندى هى مفعله الان لكن شكلها متجهه لضرب الاستوب عموما الله يستر

eng.ramy 23-01-2014 05:09 AM

السعر ارتد قبل ضرب الاستوب بنقطه واحده فى صفقه النيوزلندى ... صفقه كلها اكشن ههههههه .. ربنا يستر و الى الهدف ان شاء الله

karimoo 23-01-2014 04:50 PM

السلام عليكم

تفضلوا اخواني ربنا يرزقكم و يبارك لكم

Buy USDJPY 103.9 SL 103.5 TP 104.5

Sell GBPCAD 1.8460 SL 1.8510 TP 1.8410

تحياتي

Aspire 23-01-2014 06:02 PM

تســلم إيديك أخي

الساعة الآن 05:25 PM