اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

mahmoud0711 29-04-2012 01:22 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321765)

احلى صباح ياحوده باشا ياعسل عامل اية كل تمام ؟ والله بتفكرنى بصالون العقاد وصالونات الشعراء وصالونات الحلاق ههههههههههههه

اصل دايما بحب افتكر الزمن الجميل يمكن كتير من الشباب ماشفش مصر علي حقيقتها لما كانت الناس كلها عايشة اسرة واحدة و كان الجار زي اخوك و اكتر والله يا دكتور ان تربيت في بيت من 4 طوابق كنا اسرتين
مسلمين و اسرتين مسيحيين و الله ماكان قي باب شقة بيتقفل غير اما نيجي نام و طول اليوم كلنا عائلة واحدة

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 01:40 PM

صباح الفل عليكم جميعا

mahmoud0711 29-04-2012 01:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321774)
صباح الفل عليكم جميعا

صباحك فل يا جو ان شاء اسبوع موفق علي الجميع

السيد الجبالي 29-04-2012 01:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321765)

احلى صباح ياحوده باشا ياعسل عامل اية كل تمام ؟ والله بتفكرنى بصالون العقاد وصالونات الشعراء وصالونات الحلاق ههههههههههههه

هههههههههههههههه صباح الورد علي الجميع وان شاء الله يوم سعيد

0asdf12340 29-04-2012 02:06 PM

صباح الخير علي الجميع ويارب يكون النهاردة يوم حصاد الارباح للكل

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 02:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321777)
صباحك فل يا جو ان شاء اسبوع موفق علي الجميع

صباح الفل يا كبير
الواحد عمال يعد الساعات عشان معاد فتح السوق :D

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 02:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 (المشاركة 321784)
صباح الخير علي الجميع ويارب يكون النهاردة يوم حصاد الارباح للكل

صباح الفل يا غالي
ان شاء الله اسبوع اخضر لنا جميعا

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 02:36 PM

علي فكرة يا شباب
مفيش ساموراي النهاردة
في عطلة رسمية عندهم

bahrain 29-04-2012 02:42 PM

مــــــــــــــــــــــــساء الــــــــــورد لكل الـــــــــــــــــــــــــــوروووووووود

mahmoud0711 29-04-2012 02:44 PM

علي فكرة يا دكتور في موضوع عاوز اتناقش معاك في من فترة واعتقد اليوم الجو مناسب و هادي قبل التداول وهو اهمية المتاجرة في الأسبوع الأخير من كل ربع سنوي مثل
الفترة من 23 /03/2 الي 31 /03
الفترة من 23 / 06 الي 30 /06
الفترة من 23 / 09 الي 30 / 09
الفترة من 23 /12 الي 31 /12
خلال هذة الفترات من كل سنة بيكون في الميزانيات ربع السنوية و كل البنوك و المحافظ الكبيرة بترتب للنتائج الربع سنوية و بتحاول اظهار اكبر قدر من الأرباح و كذلك البنوك المركزية تعيد تقييم الأصول
واحتياطي الذهب و المعادن النفيثة و لو ركزنا علي هذا ا لأتجاة في التوقيت الصحيح ممكن نحقق ارباح ممتازة

mena nazmy 29-04-2012 03:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321766)
mena nazmy انا بشوفك معانا من شهر مع افتتاح الورشة ليه مش بتشارك معانا وهل ليك فى الحقيقى ولا الديمو ؟

يا دكتور انا لسا بحبى فى الفوركس بتفرج من بعيد فاتح حساب ديمو وبتعلم عليه وبطبق ب توصيات حضرتك الى مشوفتش وتقريبا مش هاشوف توصيات اقوى منها على الاطلاق ربنا يديم علينا الورشه دى وتبقى حضرتك يا دكتور للأمام على طول واحنا بنتعلم منك ووراك

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 321801)
مــــــــــــــــــــــــساء الــــــــــورد لكل الـــــــــــــــــــــــــــوروووووووود

مســــــــــــــــاء الفل يا غالي

mahmoud0711 29-04-2012 04:11 PM

الناس ساكتة لية خلص الكلام و لامفيش جديد

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 04:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321822)
الناس ساكتة لية خلص الكلام و لامفيش جديد

انا بادخل كل فترة عشان انا في الشغل

mahmoud0711 29-04-2012 04:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321823)

انا بادخل كل فترة عشان انا في الشغل

ربنا يقويك علي العموم ان طرحت موضوع علي الدكتور في الصفحة السابفة ياريت لو اي حد يحب يضيف شئ لحد اما الدكتور يرد علينا

raafat_193 29-04-2012 05:02 PM

مساء الخير والورد على الشباب الورد

‏firas612, ‏waleed adel, ‏mena nazmy, ‏Tarek adel, ‏yasser badr mahmoud, ‏0asdf12340, ‏العوامى, ‏top22star, ‏bahrain, ‏Sameh Fathy, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي+, ‏Aymanalmerai, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد, ‏ifile, ‏ابو سمر

raafat_193 29-04-2012 05:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321803)
علي فكرة يا دكتور في موضوع عاوز اتناقش معاك في من فترة واعتقد اليوم الجو مناسب و هادي قبل التداول وهو اهمية المتاجرة في الأسبوع الأخير من كل ربع سنوي مثل
الفترة من 23 /03/2 الي 31 /03
الفترة من 23 / 06 الي 30 /06
الفترة من 23 / 09 الي 30 / 09
الفترة من 23 /12 الي 31 /12
خلال هذة الفترات من كل سنة بيكون في الميزانيات ربع السنوية و كل البنوك و المحافظ الكبيرة بترتب للنتائج الربع سنوية و بتحاول اظهار اكبر قدر من الأرباح و كذلك البنوك المركزية تعيد تقييم الأصول
واحتياطي الذهب و المعادن النفيثة و لو ركزنا علي هذا ا لأتجاة في التوقيت الصحيح ممكن نحقق ارباح ممتازة

ايوه ياباشا كلامك صح 100/100 طبعا واتفضل نتناقش

raafat_193 29-04-2012 05:10 PM

على فكرة معظم العملات فى وضع هابط حتى ان النيوزلاندى فاكرين فضلت اقول بتوع البقر الفرزين فى صعود لدرجة انى زهقت من عدم تحركة وخرجت بربح صغير واهو يوم الجمعة جاب الهدف والان يستعد للهبوط لتكوين هدف هابط هذا الاسبوع

mahmoud0711 29-04-2012 05:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321841)

ايوه ياباشا كلامك صح 100/100 طبعا واتفضل نتناقش

جميل احنا متفقين انا بلاحظ دائما الذهب خصوصا في هذة الفترات ياما صعود صاروخي او هبوط حر حسب اتجاة البنوك المركزية سواء بالتجميع او التسييل وياريت باقي الأعضاء تشارك في الحوار
لتعم الفائدة تحياتي ليك يا دكتور ياعظيم

bahrain 29-04-2012 05:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321837)

‏firas612, ‏waleed adel, ‏mena nazmy, ‏Tarek adel, ‏yasser badr mahmoud, ‏0asdf12340, ‏العوامى, ‏top22star, ‏bahrain, ‏Sameh Fathy, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي+, ‏Aymanalmerai, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد, ‏ifile, ‏ابو سمر

مــــــــــــــسائك ذوووق وأنفــــاس ــــ ومــــــــــسائك معطر بأحلى احـــساس ياغالي

• فهد • 29-04-2012 05:17 PM

والله يا دكتور انا بحب اتابع الموضوع دائما

بس مشكلتى انى بحب افهم اسباب الدخول والخروج فى الصفقات

بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة

مش عارف اعمل اية :1 (27):

• فهد • 29-04-2012 05:18 PM

raafat_193 29-04-2012 05:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321844)
جميل احنا متفقين انا بلاحظ دائما الذهب خصوصا في هذة الفترات ياما صعود صاروخي او هبوط حر حسب اتجاة البنوك المركزية سواء بالتجميع او التسييل وياريت باقي الأعضاء تشارك في الحوار
لتعم الفائدة تحياتي ليك يا دكتور ياعظيم

تمام كلام جميل وتحليل اقتصادى لا عيب فيه . بس بلاش الله يخليك تقوللى مسطلحات تقال الى الله فقط مثل كلمة عظيم .

raafat_193 29-04-2012 05:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 321847)

انتظر ياحوده اشوف فهد يقصد ايه .........بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة!! معرفة ايه تقصد؟

• فهد • 29-04-2012 05:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321850)

انتظر ياحوده اشوف فهد يقصد ايه .........بس هنا الموضوع بيبقى توصيات فقط بدون معرفة!! معرفة ايه تقصد؟

اقصد الطبيعى ان صاحب الورشة يشرح الطريقة اللى شغال بيها ويعلمها لباقى الاعضاء لتعم الفائدة

كده لو حضرتك مدخلتش الموضوع وحطيت التوصيات الناس مش هتعرف تدخل

ولو الموضوع وقف لاى سبب الناس هى كمان هتقف وهترجع للطرق اللى كانت شغاله بيها ومش عارفه تحقق بيها اى مكسب

اقصد ان الفراعنة كانوا علماء ولكن معظم عملهم مات معهم

- - - - -

انا ارى مدى قوة الفرص اللى بتحطها ومتابع الموضوع ولهذا قلت رأيى وهذا لمصلحة الاعضاء كلهم

ولك الحرية الكاملة - وهذا ما اراه صحيحاً

Sameh Fathy 29-04-2012 05:34 PM

مساء الفل عليك يا دكتور رافت وعلى الشباب كلهم

‏Sameh Fathy, ‏bahrain, ‏• فهد •, ‏yasser badr mahmoud, ‏waleed adel, ‏mahmoud0711, ‏naitsi, ‏Pips Hunter, ‏abolila, ‏firas612, ‏mena nazmy, ‏Tarek adel, ‏0asdf12340, ‏العوامى, ‏top22star, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي, ‏Aymanalmerai, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد, ‏ifile, ‏ابو سمر

raafat_193 29-04-2012 05:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 321854)
اقصد الطبيعى ان صاحب الورشة يشرح الطريقة اللى شغال بيها ويعلمها لباقى الاعضاء لتعم الفائدة

كده لو حضرتك مدخلتش الموضوع وحطيت التوصيات الناس مش هتعرف تدخل

ولو الموضوع وقف لاى سبب الناس هى كمان هتقف وهترجع للطرق اللى كانت شغاله بيها ومش عارفه تحقق بيها اى مكسب

اقصد ان الفراعنة كانوا علماء ولكن معظم عملهم مات معهم

- - - - -

انا ارى مدى قوة الفرص اللى بتحطها ومتابع الموضوع ولهذا قلت رأيى وهذا لمصلحة الاعضاء كلهم

ولك الحرية الكاملة - وهذا ما اراه صحيحاً

احنا اتكلمنا كتير فى الموضوع ده . وبعدين اى شخص بيفتح ورشة بيجرب طريقتة على الاعضاء فابالتلى بيشرح طريقتة. اما انا فجئت الى هنا اعرض على الناس توصيات قبلوا بتوصياتى حتى يتم العلاج من مرض التفليس كان بها مش قابلين هما احرار ينفع تروح مطعم ويعجبك طريقة آكله ما وتقوله عملتها ازاى . يما كتير ربنا خصص لكل انسان سر فى حياته ليكون مميز ومصدر رزق له .كافح وابحث وادرس سوف تصل لسر استراتيجية تعتمد عليها. اما لو الموضوع توقف هنا انا لى اماكن كثيرة متواجد فيها لا ابوح بها هنا لا الا يعتبر اعلان لى فى هذاالفنار العلمى الجميل منتدى اف اكس اربيا . وتحياتى لك

0asdf12340 29-04-2012 05:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321837)

مساء الفل يا دكتور وأسبوع أخضر إن شاء الله

اسلام العوامى 29-04-2012 05:56 PM

مساء الفل والورد والجمال على احلى ناس فى احلى ورشة
العوامى, ‏Sameh Fathy, ‏waleed adel, ‏mahmoud0711, ‏oshee, ‏bahrain, ‏yasser badr mahmoud, ‏naitsi, ‏abolila, ‏firas612, ‏mena nazmy, ‏top22star, ‏الفهد الاسمر, ‏khal1d, ‏تولستوي, ‏sabry, ‏bary_3, ‏abdo_mb10, ‏جادجاد

mahmoud0711 29-04-2012 05:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321848)

تمام كلام جميل وتحليل اقتصادى لا عيب فيه . بس بلاش الله يخليك تقوللى مسطلحات تقال الى الله فقط مثل كلمة عظيم .

دكتور العظمة المطلقة لله واحدة وهي العظمة في كل شئ وكل انسان فية شئ من روح الله و لذلك قد تجد انسان عظيم في مجال و لكن لايفقة شئ في مجالات اخري
و اي صفة حميدة ماخوذة من صفات الله و الآنبياء والمقصود هنا انك عظيم في مجال الفوركس بدون الف ولام لان لفظ العظيم يطلق علي الله فقط
تحياتي يا قائدنا الهمام

raafat_193 29-04-2012 06:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 321870)
دكتور العظمة المطلقة لله واحدة وهي العظمة في كل شئ وكل انسان فية شئ من روح الله و لذلك قد تجد انسان عظيم في مجال و لكن لايفقة شئ في مجالات اخري
و اي صفة حميدة ماخوذة من صفات الله و الآنبياء والمقصود هنا انك عظيم في مجال الفوركس بدون الف ولام لان لفظ العظيم يطلق علي الله فقط
تحياتي يا قائدنا الهمام

اخجلتنى ياباشا ربنا يذيدك من علمه ايه الروعه دى . اصل انا بخاف جدا ما بينى وبين ربنا بس تمام وضحت واسف لك ياغالى

0asdf12340 29-04-2012 06:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321864)

احنا اتكلمنا كتير فى الموضوع ده . وبعدين اى شخص بيفتح ورشة بيجرب طريقتة على الاعضاء فابالتلى بيشرح طريقتة. اما انا فجئت الى هنا اعرض على الناس توصيات قبلوا بتوصياتى حتى يتم العلاج من مرض التفليس كان بها مش قابلين هما احرار ينفع تروح مطعم ويعجبك طريقة آكله ما وتقوله عملتها ازاى . يما كتير ربنا خصص لكل انسان سر فى حياته ليكون مميز ومصدر رزق له .كافح وابحث وادرس سوف تصل لسر استراتيجية تعتمد عليها. اما لو الموضوع توقف هنا انا لى اماكن كثيرة متواجد فيها لا ابوح بها هنا لا الا يعتبر اعلان لى فى هذاالفنار العلمى الجميل منتدى اف اكس اربيا . وتحياتى لك

انا أعتقد يا دكتور إن حضرتك معرفنا الأسلوب اللي بتشتغل بيه بنسبة 70 % وسايب لنفسك نسبة 30% وده حقك وحق تعبك وخسارتك والسبب الرئيسي لخسارة أي واحد هي عدم إدارة رأس المال وانا طبعاً اول واحد فاشل في الموضوع ده ثاني سبب والدكتور موضحه للناس ( الأستوب لوس ) كل واحد بيبقي حاطط أستوب لوس بيلاقي السعر يعكس عليه وممكن يلمس الأستوب بتاعه وينزل تاني ( زي ماتقول مستقصده ) ثالث حاجه إنك متبعش من القيعان وتشتري من القمم ، رابع حاجه التبريد وهو مفيد بس لازم إدارة المال فيه عشان عن طريقه ممكن تضاعف أرباحك ، أعتقد باقي الحاجات اللي الدكتور بيعتمد عليها هي نتيجه خبره السنين والخساره وأي واحد ممكن يكتشفها لو تعب وحاول يتعلم ، وطبعاً كل واحد رزقه بيد الله ، إحنا مجرد أسباب بس

• فهد • 29-04-2012 06:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 321864)

وهل التميز بكتمان العلم !

وهل هذا سيحمى لك رزقك !

لا اريد منك طريقة المتاجرة - ولكننى اريد ان يفهم باقى الاعضاء

اذا كان رجل يريد لك الخير سيعلمك كيف الصيد وليس بإعطاءك سمكة لتأكلها

انا عمرى ما عملى حاجة غير لما اكون فاهمها كويس وعلى اقتناع

هل الهدف من الفوركس ربح المال

نعم هذا من فوائد الفوركس ولكن الهدف الاسمى هو تحقيق الذات

الفوركس احد وسائل الاعتماد على النفس - وليس الاعتماد على توصيات لربح المال

- - - -

كلامى هذا لباقى الاعضاء وليس للدكتور القدير صاحب الورشة

تعلم كيف تتعلم - ولا تكن تابع ابداً

بالتوفيق واعلم ان الامر واضح للكل ولكن سنرى سكوتاً خوفاً على التوصيات وعلى الربح "الغير دائم"

الشامي 29-04-2012 06:12 PM

السلام عليكم
تحياتي للاعضاء لسة جاي من الشغل
الباوند سعه حاليا وصل الى 1.62639 واعتقد انه تأكد انه هيفتح على هذا الجاب
بالنسبة للعضو الغالي فهد
قلنا مرارا وتكرارا ان من يريد ان يتعلم فوركس وان يتعلم من الدكتور فاليسأل ولن يمنع عنه الاجابة اما من يريد تعلم طريقته فهو حر وضربت مثال
انت اذا طلب منك احد الاشخاص سؤال في اي مادة دراسية اكيد هتجاوبه ولكن داخل لجنة الامتحان هل لازم تقوله طريقتك في الحل لانك ان لم تقول له يبقى تمنع عنه العلم اعتقد انه مفهوم خطأ

اسلام العوامى 29-04-2012 06:16 PM

والله يافهد اسلوبك زعلنى
الدكتور موضح الطريقة بتاعته وكاتبها بالبنط العريض فى اسم الورشة
والراجل تعب وخسر وسهر ومن الفترة القليلة اللى دخلت الورشة او المنتدى عموما شفته راجل خدوم بيحب الخير لغيرة
وواحد غيرة من اللى بيسمعة كان قفل الورشة من زمان وريح دماغة
انت لا حق لك فيما تطلبة
ولو تريد العلم تابع التوصية واعرف نقطة الدخول والخروج وحلل الشارت هتوصل اكيد
بس احنا كده
اتقبل كلامى وماتزعلش انا لاهجاملك ولا هجامل حد على حساب حد

• فهد • 29-04-2012 06:21 PM

حرصاً على الوقت وعدم الجدال

لكم الامر كله - ولكنكم لن تستفادوا شيئا الا الاموال ولكنها ايضا فترة وستنقطع

بالنسبة للدكتور - راجع نفسك مرة اخرى وستجد الكثير

• فهد • 29-04-2012 06:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 321880)
والله يافهد اسلوبك زعلنى
الدكتور موضح الطريقة بتاعته وكاتبها بالبنط العريض فى اسم الورشة
والراجل تعب وخسر وسهر ومن الفترة القليلة اللى دخلت الورشة او المنتدى عموما شفته راجل خدوم بيحب الخير لغيرة
وواحد غيرة من اللى بيسمعة كان قفل الورشة من زمان وريح دماغة
انت لا حق لك فيما تطلبة
ولو تريد العلم تابع التوصية واعرف نقطة الدخول والخروج وحلل الشارت هتوصل اكيد
بس احنا كده
اتقبل كلامى وماتزعلش انا لاهجاملك ولا هجامل حد على حساب حد

مع كامل احترامى - انت مفهمتش كلامى نهائى للاسف

raafat_193 29-04-2012 06:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 321877)
السلام عليكم
تحياتي للاعضاء لسة جاي من الشغل
الباوند سعه حاليا وصل الى 1.62639 واعتقد انه تأكد انه هيفتح على هذا الجاب
بالنسبة للعضو الغالي فهد
قلنا مرارا وتكرارا ان من يريد ان يتعلم فوركس وان يتعلم من الدكتور فاليسأل ولن يمنع عنه الاجابة اما من يريد تعلم طريقته فهو حر وضربت مثال
انت اذا طلب منك احد الاشخاص سؤال في اي مادة دراسية اكيد هتجاوبه ولكن داخل لجنة الامتحان هل لازم تقوله طريقتك في الحل لانك ان لم تقول له يبقى تمنع عنه العلم اعتقد انه مفهوم خطأ

اذيك ياذيكوووووووووو وحشنى .احله حاجة هنا انى اكبر دماغى . وبرضوا لو خرج ابى من قبره لن اعطيه سر التداول مش اشخاص لا اعرفها الا من خلف الجهاز . الغريب انى مش ببيع المؤشر هنا ولا طالب فلوس من احد ولا حتى من اصحاب المنتدى . ما تخليكوا فى التوصيات

raafat_193 29-04-2012 06:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 321882)
حرصاً على الوقت وعدم الجدال

لكم الامر كله - ولكنكم لن تستفادوا شيئا الا الاموال ولكنها ايضا فترة وستنقطع

بالنسبة للدكتور - راجع نفسك مرة اخرى وستجد الكثير

لا .....روح اتعلم وادرس ولا تصعد على ظهر الاخرين

oshee 29-04-2012 06:25 PM

تحياتي الي صاحب الموضوع الراءع وكل الاعضاء الكرام واسمحولي اعبر عن رائي في ما اثاره فهد لا خلاف انه يجب التعلم والاجتهاد وليس الاعتماد ولكن للدكتور كل الحق بالاحتفاظ بملكيته الفكريه لطريقته التي وصل لها بعد عناء فهو هنا يقدم هديه لمن يقبلها فله الشكر وعلي باقي الاعضاء قبولها او رفضها مع الاخذ في الاعتبار انه يججب التعلم والاجتهاد كما ان قسم الورش المختاره يقوم علي فكره التوصيات فهي ليست عيب فعليك ان تقبل او ترفض وشكرا لسعه صدركم مع اني ضد عدم وضع استوب

الساعة الآن 04:38 PM