اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

islam.sec177 22-09-2011 03:54 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

يا احباب متابع معاكم ان شاء الله

islam.sec177 22-09-2011 04:05 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

السلام عليكم ورحمه الله و بركاته

حاشوقم برده شويه

كان في اكسبرت نازل من فترة في احد المنتديات يعتمد ع معادله رياضيه و ربح 10 نقطه و مضاعفات و ستوب مفتوح

المهم الاكسبرت في الاول الموضوع كان طاير فوق فوق فوق بصراحه بس جوده الباك تست كانت 35% او n\a في الجدود دي

المهم نزلت دونلوود للهيستوري

لما عملت باك تست بجوده 90% النتائج كانت تحت تحت تحت و كانت حاجه حلوة خالص هههههههههههههههه

المهم طورت الاعدادات شويه و فضلت اتابع الازواج

وصلت الاكسبرت بعد ما كان بيوصل لخساره بعد تنزيل الهيستوري خاليته يعمل لل10000 دولار 56ألف دولار في السنه علي عمله واحده

مش عارف ايه الخلي يجي في بالي ساعتها ان الاكسبرتات مش بتحسب المارجن المحجوز من الصفقه مما يؤدي الي خصم جزء من الرصيد ولا سيما بقا الصفقات المضاعفات الفله الفيها لوووووت كبير

كدا احنا عاوزين حاجتين رصيد للمتاجرة و رصيد للمارجن علي شان جوده الاكسبرتات المن النوع دا :D

shousha 22-09-2011 04:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203457)

حاشوقم برده شويه

كان في اكسبرت نازل من فترة في احد المنتديات يعتمد ع معادله رياضيه و ربح 10 نقطه و مضاعفات و ستوب مفتوح

المهم الاكسبرت في الاول الموضوع كان طاير فوق فوق فوق بصراحه بس جوده الباك تست كانت 35% او n\a في الجدود دي

لما عملت باك تست بجوده 90% النتائج كانت تحت تحت تحت و كانت حاجه حلوة خالص هههههههههههههههه

وصلت الاكسبرت بعد ما كان بيوصل لخساره بعد تنزيل الهيستوري خاليته يعمل لل10000 دولار 56ألف دولار في السنه علي عمله واحده

مش عارف ايه الخلي يجي في بالي ساعتها ان الاكسبرتات مش بتحسب المارجن المحجوز من الصفقه مما يؤدي الي خصم جزء من الرصيد ولا سيما بقا الصفقات المضاعفات الفله الفيها لوووووت كبير

كدا احنا عاوزين حاجتين رصيد للمتاجرة و رصيد للمارجن علي شان جوده الاكسبرتات المن النوع دا :D

ههههههههههههههههههههههه و رصيد تالت نكسب منوه
انت صحيح يا باشا عملت ايه استراتجية الموفنج و الماكد ايد واحده ده انا كونت متابعها الاكسبرت بتاعها خلص ولا لسه ؟؟؟

TREND_SEEKER 22-09-2011 04:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asm11 (المشاركة 203397)
صحيح اخى بو يوسف الدولار عامل شغل هذه اليومين الله يستر علينا والله يحفظ اموال المسلمين جميعاً

آمين يارب العالمين
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asm11 (المشاركة 203449)
حتى الان لم يتم اغلاق الصفقة مع العلم هي من امس وحتى في ظل الاخبار القوية الذي اشارة الي اخى الكريم بويوسف تصدق لم يحقق خسائر كبيره والحمدلله بس منتظره ان يغلاق هذه الصفقة

http://fx-arabia.com/vb/uploaded/2910_11316695320.gif[/URL]

ولله الحمد من قبل ومن بعد
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203452)
السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

يا احباب متابع معاكم ان شاء الله

خلاص أنت بقيت واحد مننا
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203457)

حاشوقم برده شويه

أخي الحبيب إسلام
لو على الأكسبرتات الناجحه عندي منها كتير ولكن لأرصده كبيره لا تقل عن 50000$
ولكن ما أحاول القيام به من أول الموضوع هو من أجل صغار المتاجرين
والتي أرصدتهم تبدأ من 100$
ويعلم الله مدى تعبي من أجلهم
المشكله إني اعلم تمام العلم وعلى يقين أنني سوف أجد أكسبرت يصلح للحسابات الصغيره
ولكن عامل الوقت والصبر غير متوفر لدى الكثيريين
ولكن مع وجودك معانا وأعلم قوتك وخبرتك في هذا المجال
سوف نتحد ونصل لشئ رائع . ولكن أناشد أحبابي بالصبر فقط
وحاليا أعمل أنا والأخ shousha على أختبارات لعدة أكسبرتات
وهي نجحت على أرصده لا تقل عن 10000$ والعمل الحالي على إيجاد ما يصلح للأرصده 100$
أو حتى 500$ , دعواتكم جميعا وسوف تنضم أخي إسلام إلي أنا و شوشه في أجراء الأختبارات ونستفيد من خبرتك ورأيك السديد
دعواتكم جميعا

islam.sec177 22-09-2011 04:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 203458)
انت صحيح يا باشا عملت ايه استراتجية الموفنج و الماكد ايد واحده ده انا كونت متابعها الاكسبرت بتاعها خلص ولا لسه ؟؟؟

ههههههههههههههه لا هيا كدا من غير رصيد تالت

انا متابعها بس بضيف اليها بعض المؤشرات علي شان نتأكد من مصداقيه الاشارة و الدخول الصحيح لها

بس لسه مش بدأن في الاكسبرت

islam.sec177 22-09-2011 04:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 203462)

آمين يارب العالمين

ولله الحمد من قبل ومن بعد

خلاص أنت بقيت واحد مننا

أخي الحبيب إسلام
لو على الأكسبرتات الناجحه عندي منها كتير ولكن لأرصده كبيره لا تقل عن 50000$
ولكن ما أحاول القيام به من أول الموضوع هو من أجل صغار المتاجرين
والتي أرصدتهم تبدأ من 100$
ويعلم الله مدى تعبي من أجلهم
المشكله إني اعلم تمام العلم وعلى يقين أنني سوف أجد أكسبرت يصلح للحسابات الصغيره
ولكن عامل الوقت والصبر غير متوفر لدى الكثيريين
ولكن مع وجودك معانا وأعلم قوتك وخبرتك في هذا المجال
سوف نتحد ونصل لشئ رائع . ولكن أناشد أحبابي بالصبر فقط
وحاليا أعمل أنا والأخ shousha على أختبارات لعدة أكسبرتات
وهي نجحت على أرصده لا تقل عن 10000$ والعمل الحالي على إيجاد ما يصلح للأرصده 100$
أو حتى 500$ , دعواتكم جميعا وسوف تنضم أخي إسلام إلي أنا و شوشه في أجراء الأختبارات ونستفيد من خبرتك ورأيك السديد
دعواتكم جميعا

يا مسهل الحال

و انا متابع معاك ان شاء الله

و عرفني الازواج الانت بتستخدمها علي شان اعملها دونلوود للهستوري من دلوقت

علي شان نتأكد من نتائجكم و يكون في راحه بال ان شاء الله

shousha 22-09-2011 04:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203471)

انا متابعها بس بضيف اليها بعض المؤشرات علي شان نتأكد من مصداقيه الاشارة و الدخول الصحيح لها

بأذن الله تكمل على خير يا غالى

TREND_SEEKER 22-09-2011 05:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203471)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 203458)

الاساتذه الافاضل
shousha و angel.love
لو تكرمتم مش عايزين نحيد عن موضوعنا باكسبرتات تانيه
وياريت تكلموني فورا على الياهو عشان وصلت لأعدادات خاصه بأكسبرت مضاعفات
ولكن بشكل آمن , ويعتمد على محاصرة السعر بشكل جيد واتوسم فيه الخير إن شاء الله
وتوصلت لأعدادات رصيد 1000$ , وغدا سوف اتوصل إلى أعدادات 500$
الأكسبرت لا يقبل الباك تست فوضعته على حساب ديمو 6000$ بمخاطره عاليه حقق ربح 1000$ من يوم أمس والآن أضعه على حساب برصيد 1000$ بمخاطره قليله وآمنه , وأتابعه , والوضع إلى الآن جيد جدا .
والله المستعان ولسه في أكسبرتات تانيه كتير جدا, يعني ورانا شغل كتيير يا أساتذه يا كرام
عايزكم تدوني رأيكم يا خبراء عشان ننزل للناس حاجه يبدأوا تجربتها على الديمو
وأحنا نشوف غيرها ............
تحياتي

islam.sec177 22-09-2011 05:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 203478)

الاساتذه الافاضل
shousha و angel.love
لو تكرمتم مش عايزين نحيد عن موضوعنا باكسبرتات تانيه
وياريت تكلموني فورا على الياهو عشان وصلت لأعدادات خاصه بأكسبرت مضاعفات
ولكن بشكل آمن , ويعتمد على محاصرة السعر بشكل جيد واتوسم فيه الخير إن شاء الله
وتوصلت لأعدادات رصيد 1000$ , وغدا سوف اتوصل إلى أعدادات 500$
الأكسبرت لا يقبل الباك تست فوضعته على حساب ديمو 6000$ بمخاطره عاليه حقق ربح 1000$ من يوم أمس والآن أضعه على حساب برصيد 1000$ بمخاطره قليله وآمنه , وأتابعه , والوضع إلى الآن جيد جدا .
والله المستعان ولسه في أكسبرتات تانيه كتير جدا, يعني ورانا شغل كتيير يا أساتذه يا كرام
عايزكم تدوني رأيكم يا خبراء عشان ننزل للناس حاجه يبدأوا تجربتها على الديمو
وأحنا نشوف غيرها ............
تحياتي

تمام يا غالي

هاتلي الميل بتاعك ع الخاص ع شان اضيفك

TREND_SEEKER 22-09-2011 05:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة angel.love (المشاركة 203479)
تمام يا غالي

هاتلي الميل بتاعك ع الخاص ع شان اضيفك

تم الأرسال

الساعة الآن 11:52 PM