اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

wolftaz 21-12-2011 01:52 AM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waelwebas (المشاركة 246814)
مافيش حاجه اسمها لايوجد هبوط يامصرى وجهة نظرى اليورو للهبوط ولا شىء غيره واى صعود فرصه للبيع
تقبل تحياتى
ع فكره اغلب بنوك اوروبا تتوقع لليورو 1.28 الاسبوع ده او اللى قادم
اخيرا مافيش حاجه مستحيله ف الفوركس

انت جبت منين معلومة البنوك دى يا زعيم ولية متاكد اوى من الهبوط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كويتى وبحب مصر 21-12-2011 01:59 AM

من ملاحظاتى الثاقبه بان الاخوه الاعضاء محتارين باليورو وهيا حاجه بسيطه جدا جدا جدا ... صديقي المجنون يقول كالتالي
وكلامه يدعمه بعض الاخوه المحللين...مع التاكيد الساعه تحت 3080 بيع بيع زى ما انا عملت وطبعا الواحد لازم يعمل حسابه بالستوب... يعنى 30 40 نقطه....ولو اكد بالساعه فوق ال3080 يبقه شرا هيا مش صناعة صواريخ حاجه سهله جدا جدا...بس هو اليورو لهو باقي تحت الثمانين ولا فوق الثمانين احولينا منه

ودلوقتي انا بايع مين معايا بايع بئئئئئئئئئه:1 (49):

wolftaz 21-12-2011 02:08 AM

جبت التايهة يا اخ كويتى......لما ينزل بقى ابقى قولى ولو طلع برضو قولى انا بايع من قبلك يا زعيم

wolftaz 21-12-2011 02:11 AM

احنا محتاجين دلوقتى رجال المستحيل دكتور اسامةو الرنس معاد عودات وا حبيب قلبى الروينى باشا واخيرا محمد صلاح;)

كويتى وبحب مصر 21-12-2011 02:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolftaz (المشاركة 246823)
جبت التايهة يا اخ كويتى......لما ينزل بقى ابقى قولى ولو طلع برضو قولى انا بايع من قبلك يا زعيم

ليه هيا كانت تايهه فين... تعرف يا ولف تز الشباب متعقدين ليه ... علشان اليورو بيطير البرج من الدماغ ... ولازم يفهمو انه عندما يختلف المحللين ؟؟؟ لازم المتداول يقرر هو بنفسه ويشغل الدماغ والاحساس وكل حاجه علشان يمخمخ...

والرزق على الله مش عباده

y4kezznium 21-12-2011 02:21 AM

أفتكر أحسن أغنية الواحد يسمعها دلوقتى هية حيرت قلبى معاك لأم كلثوم ،، تفتكروا ان متاجر الفوريكس لما يبدأ يشتغل لازم يدور على دكاترة ضغط و أعصاب قبل ما يبدأ يشتغل،،

عموما انا حسيب الشارت شوية و حروح أمل قهوة و أتفرج شوية على التليفزيون لحد ما السعر يتحرك شوية

أخر تقرير قريته يتوقع هبوط اليورو من 1.3150 مع وجود قوة شرائية عند مستوى 1.3060 أرجو بدل ما نتخانق هل السعر هيهبط و لا حيعلى ياريت ندور على تقارير و ننقلها لبعض لأن التحليل الأساسى بينفع فى أوقات اللى زى دى

كويتى وبحب مصر 21-12-2011 02:25 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة y4kezznium (المشاركة 246826)
أفتكر أحسن أغنية الواحد يسمعها دلوقتى هية حيرت قلبى معاك لأم كلثوم ،، تفتكروا ان متاجر الفوريكس لما يبدأ يشتغل لازم يدور على دكاترة ضغط و أعصاب قبل ما يبدأ يشتغل،،

عموما انا حسيب الشارت شوية و حروح أمل قهوة و أتفرج شوية على التليفزيون لحد ما السعر يتحرك شوية

أخر تقرير قريته يتوقع هبوط اليورو من 1.3150 مع وجود قوة شرائية عند مستوى 1.3060 أرجو بدل ما نتخانق هل السعر هيهبط و لا حيعلى ياريت ندور على تقارير و ننقلها لبعض لأن التحليل الأساسى بينفع فى أوقات اللى زى دى

انت بايع ولا شارى:1 (73):

wolftaz 21-12-2011 02:26 AM

انا شايف ان احسن اغنية هى اللى راح راح يا قلبى وشكوتك لله بتاع عدوية......وفعلا نبدا نساعد بعض بدل ما نلبس اسود كلنا اخر الحفلة

bedo 21-12-2011 02:29 AM

اعرض لحضراتكم وجهة نظرى المتواضعه فى الزوج

[IMG]http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1324423318.gif[/IMG]

اولا الزوج على شارت الاربع ساعات كما هو واضح عجز عن اختراق خط 23 فيبو وارتد منه بقوه هابطا ليعود لحركته العرضية ولكن ارى ان الزوج سيصعد ليستهدف سعر 1.3286 وعند كسر الترند الهابط والاغلاق اعلاه فعندها نكون قد استوفينا شروط الصعود واطمئنا له اما الان فالزوج لا أرى انه يجب التعامل معه اطلاقا لانه عموما اى تعريض يتبعه انفجار الى اى جهه الله اعلم ولكن اعتقد انها ستكون لاعلى
والله أعلى واعلم

y4kezznium 21-12-2011 02:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 246828)
انت بايع ولا شارى:1 (73):

بايع بايع و شكله هوه اللى حيبعنى :)

الساعة الآن 10:47 AM