اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه الارباح (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11003)

shobra 03-11-2011 09:24 PM

رد: استراتيجيه الارباح

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.MahmoudSelem (المشاركة 228057)
اسلام عليكم . بالتوفيق ياغالى ان شاء الله بس فى استفسارين بعد اذنك هو الاستراتيجيه دى على الباوند فقط ؟ ولو الخط الاحمر قطع الخط الاخضر من اسفل الى اعلى يبقى شراء برضو ؟ والاخضر لو قطع الاحمر من اعلى لاسفل يبقى بيع ولا ايه ؟ معلش ارجو التوضيح وتسجيل متابعه ياريس

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
يشرفنى متابعتك اخى الكريم
الاستراتيجيه شغاله تمام على كل الازواج ان شاء الله ويفضل الزوج ايلى ابريده قليل
تمام لو الخطين قطعو بعض من اسفل لاعلى يبقى شراء والبيع بالعكس على جميع الازواج ان شاء الله

Mr.MahmoudSelem 03-11-2011 09:34 PM

تمام ياباشا ان بس كنت اكتر حاجه عاوز اعرفها ان مش شرط الالتزام بالالون المهم التقاطع من اسفل لاعلى والعكس وانت اكدتلى تمام كده شكرا ليك ياباشا جارى التجربه وللعلم التجربه على حساب حقيقى والله الموفق ان شاء الله

shobra 03-11-2011 10:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.MahmoudSelem (المشاركة 228088)
تمام ياباشا ان بس كنت اكتر حاجه عاوز اعرفها ان مش شرط الالتزام بالالون المهم التقاطع من اسفل لاعلى والعكس وانت اكدتلى تمام كده شكرا ليك ياباشا جارى التجربه وللعلم التجربه على حساب حقيقى والله الموفق ان شاء الله

استوب استنا عندك احنا متفقناش على كده اوعا تجرب على حساب حقيقى التجربه دايما تكون على حساب ديمو فى الاول علشان تعرف ايه العيوب وايه المزايا بنفسك وكمان لازم الحساب الحقيقى يكون اكبرمن او يساوى 10000$ وحجم لوط الصفقات 10 سنت فقط

وبالنسبه للخطين لو شغلت التمبليت ايلى انا وضعه فى الموضوع يبقى الشراء لما يكون الخط الاخضر من فوق والبيع لما يكون الخط الاخضر من تحت
ولو انت ناوى تشغل المؤشر من غير التمبليت يبقا الشراء هيكون لما يكون الاخط الاحمر من فوق والبيع لما يكون الخط الاحمر من تحت وده لان اعدادات المؤشر الافتراضيه مضبوطه فى الالوان عكس التمبليت
واى استفسار لا تتردد

spedoboy 03-11-2011 11:35 PM

عاش شبرا بيه

shobra 03-11-2011 11:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة spedoboy (المشاركة 228133)
عاش شبرا بيه

عشت اخى ونورت الموضوع

slim-shady 04-11-2011 12:49 AM

اخي شبرا .. هل انت جربتة على الحقيقي ؟؟
وعلى الديمو كم حقق ارباح وكم المدة الي جربت علية ؟؟

shobra 04-11-2011 01:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة slim-shady (المشاركة 228188)
اخي شبرا .. هل انت جربتة على الحقيقي ؟؟
وعلى الديمو كم حقق ارباح وكم المدة الي جربت علية ؟؟

انا لم اجرب على الحقيقى لان حسابى صغير وده عايز حساب كبير ب10000$ ولاكنى جربتو ديمو وناجح ما شاء الله وبطور فيه كل فتره فلذلك ليس لدى تقرير بنتائج مده كافيه ولاكن لو تحب تتابع النتائج لايف اتبع الرابط فى توقيعى

Mr.MahmoudSelem 04-11-2011 01:21 AM

الاستراتيجيه دى فقط للحسابات 10.000 USD او اكتر حسابات كبيره قوى مش لينا احنا بس ممكن تجربها على الديمو

shobra 04-11-2011 01:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mr.MahmoudSelem (المشاركة 228201)
الاستراتيجيه دى فقط للحسابات 10.000 USD او اكتر حسابات كبيره قوى مش لينا احنا بس ممكن تجربها على الديمو

يا باشا بس احنا نتأكد من نجاحها لفتره كافيه ويد الله مع الجماعه

أحمد الرويني 04-11-2011 07:00 PM

الله ينور يا شبرا بالتوفيق يا ريس متابعين معك

الساعة الآن 09:34 AM