اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13641)

Elmasry 16-11-2011 01:24 AM

رد: رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 234136)
انا مقهور لو عو جبدى. دى كلمه كويتيه التحويل ماوصل. ايه الاخبار يامصري اليورو نزل وخلانى لوحدى حاير. انا عارف حظي لو جت الحواله واخش بالسوق وحيطلع خبر ولا يستقيل حمار من حمير اوربا ويطيرو الحساب بس امانه يامصري شفلي حاجه مستخبيه هنا ولا هنا لانهم اكيد مدام ربحت الرحله امس واليوم مش حيسيبوكو. في حالكم صدقونى ياجماعه حيجيبو عليها واطيها واستر يا ستار. يمصري. خبيلي حاجه وحيا ت العيش والملح اللى اكلنا انا وانت. علشان. كوم اللحم اللى ورايا. عاوز. ٤ دولارات نزول او طلوع. لانى حموت قهرررررررر

متقلقش حبيبي المهم بس ابقا طمنا ان الحواله وصلت

وهتلاقي كل خير

ومنور يا غالي

Elmasry 16-11-2011 01:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 233296)
دخول بيع الان

GBP / JPY

عند سعر : 122.75

ايقاف خساره : 124.25

هدف : 119.00

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 234048)
خروج من الصفقه الان علي سعر الدخول

صفقه اخري

دخول بيع الان

AUD / USD

عند سعر 1.0190

ايقاف خساره : 1.0255

: هدف 1.0125

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 234053)
ا
مر معلق

SELL LIMIT EUR/JPY

عند سعر : 104.70

هدف : 101.00

ايقاف خساره : 105.70

التوصيات الي شغاله عشان الناس الي مشفتهاش

genral 16-11-2011 01:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 234136)
انا مقهور لو عو جبدى. دى كلمه كويتيه التحويل ماوصل. ايه الاخبار يامصري اليورو نزل وخلانى لوحدى حاير. انا عارف حظي لو جت الحواله واخش بالسوق وحيطلع خبر ولا يستقيل حمار من حمير اوربا ويطيرو الحساب بس امانه يامصري شفلي حاجه مستخبيه هنا ولا هنا لانهم اكيد مدام ربحت الرحله امس واليوم مش حيسيبوكو. في حالكم صدقونى ياجماعه حيجيبو عليها واطيها واستر يا ستار. يمصري. خبيلي حاجه وحيا ت العيش والملح اللى اكلنا انا وانت. علشان. كوم اللحم اللى ورايا. عاوز. 4 دولارات نزول او طلوع. لانى حموت قهرررررررر

يا حبيبي الكويتي لا تستعجل الربح فمن يستعجل الربح يلقي خسارة سريعة بعد الشر, أنا أول ما فتحت الحساب دبلرته في 3 أيام والله :) جيت اليوم الرابع طمعت و جبت كمان 60% من الحساب و في نفس اليوم زرت المارجن كول بعيد عنك و عن الكل, و ده مش من فترة طويلة مع أني نصحت بنفس الكلااااااام بالظبط, احزر يا غالي و علي رأي الحكمة "Easy Come Easy Go" ربنا يوفقنا جميعاً يا رب بأقل الخسائر.

كويتى وبحب مصر 16-11-2011 01:31 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاااني الشوق (المشاركة 234138)

والنبي وانت تخبي لكويتي خبيلي معاه ههههههه

دحنا بتوع الكرفته والحزام ولاّ نسيتنا هههههههههههههه

ماشالله عليك يامصري والله اني ادخل واشوف الشباب فرحانين بالنقااط الي كسبوها واقول الله يجزاك خير

تحياااتي للجميع

انا امس حلفت والنبي. وقالو عني انى مشرك بالله. لا اله الا الله. المهم ياخي انت شتبي وراى وراى. يخوى رح. شفلك رحله ثانيه ترا فيه منتدى يمدحونه. دوره بقوقل اكتب. وين المنتدى اللى يمدحونه. وبتلقي نقاط كثيره. بالهبل. هههههههههههههههه

كويتى وبحب مصر 16-11-2011 01:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة genral (المشاركة 234141)
يا حبيبي الكويتي لا تستعجل الربح فمن يستعجل الربح يلقي خسارة سريعة بعد الشر, أنا أول ما فتحت الحساب دبلرته في 3 أيام والله :) جيت اليوم الرابع طمعت و جبت كمان 60% من الحساب و في نفس اليوم زرت المارجن كول بعيد عنك و عن الكل, و ده مش من فترة طويلة مع أني نصحت بنفس الكلااااااام بالظبط, احزر يا غالي و علي رأي الحكمة "Easy Come Easy Go" ربنا يوفقنا جميعاً يا رب بأقل الخسائر.

تصدق بالله انى متشائم. اعوذ بالله. يعنى اليور. امس لوسالت امى. وقلتلها وين رايح اليور كانت راح تقول. ياولدى اليور. بحياتك رايح تحت. المهم انا متشائم من الدخول باليورو. لانه الان ماسك النص. ومش عارف رايح فين. بس بيقولو دعمه القوى. 34. وحاجه

دعاااني الشوق 16-11-2011 01:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 234142)
انا امس حلفت والنبي. وقالو عني انى مشرك بالله. لا اله الا الله. المهم ياخي انت شتبي وراى وراى. يخوى رح. شفلك رحله ثانيه ترا فيه منتدى يمدحونه. دوره بقوقل اكتب. وين المنتدى اللى يمدحونه. وبتلقي نقاط كثيره. بالهبل. هههههههههههههههه

استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم كل شي الا الشرك:1 (89):

انا وراك يابو خالد إلين انت تسوي لنا رحله للمليار << يجيب الله مطر ههههههههههه

وبعدين ماعندي صفقات مفتوحه حاليا لذلك ياعزيزي رح يكون شغلي الشاغل متابعت تحركاتك :1 (67): هههههههههه

كويتى وبحب مصر 16-11-2011 01:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elmasry (المشاركة 234139)
متقلقش حبيبي المهم بس ابقا طمنا ان الحواله وصلت

وهتلاقي كل خير

ومنور يا غالي

انا مش قلقان. على الشغل معاك يامصري انا قلقان. على حظى

كويتى وبحب مصر 16-11-2011 01:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دعاااني الشوق (المشاركة 234145)
استغفر الله العظيم من كل ذنب عظيم كل شي الا الشرك:1 (89):

انا وراك يابو خالد إلين انت تسوي لنا رحله للمليار << يجيب الله مطر ههههههههههه

وبعدين ماعندي صفقات مفتوحه حاليا لذلك ياعزيزي رح يكون شغلي الشاغل متابعت تحركاتك :1 (67): هههههههههه

تصتصدق. انا عادى اقول ربحت خسرت. ولاعندى مشكله. صاير دجه. والله حتى الدخول اقول داخل بلوتين بلت بثلاثه. بس الجماعه اللى هنا. خايفين من القررررر محدش بيقول. بس كسبنا60 نقطه. وكسبنا 40 نقطه. طيب قولو كم ربحتو. بل. محد يقول. مدكنييييييين.

Eng_Anas 16-11-2011 01:57 AM

على فكرة يا شباب ...
انا داخل
Sell GBP USD
من شويه كدا
عشان كسر موفنج 55 على شارت الدايلى
و كسر موفنج 200 على 4 ساعات ...
و فتح اليوم الجديد تحت ال2 دول
يعنى ان شاء الله بيع قوى

بس محتاج رأيكم طبعا :)

كويتى وبحب مصر 16-11-2011 02:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Eng_Anas (المشاركة 234155)
على فكرة يا شباب ...
انا داخل
Sell GBP USD
من شويه كدا
عشان كسر موفنج 55 على شارت الدايلى
و كسر موفنج 200 على 4 ساعات ...
و فتح اليوم الجديد تحت ال2 دول
يعنى ان شاء الله بيع قوى

بس محتاج رأيكم طبعا :)

يا اخي والله توقيعك يقطع القلب. لا اله الا الله محمد رسول الله. ياخى صوره تخلى الواحد تدمع عينه. وهو بيشوف ولا يستطيع المساعده تصدق انا لما اشوف مثل هالمئاسي. اغير القناة على طول مش خوفا او اشمئزازا. لانه مابيدى شئ اعمله. الا الدعاء والهروب من الوقائع. وما باليد حيله

الساعة الآن 07:32 AM