اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=34271)

moatazmessi 03-10-2013 03:21 PM

رد: توصيات مدفوعة يومية من شركة انجليزية مجانا للحبايب

التوصية الختصة ياليورو ين غريبه اخي لان السعر عند 132 وليس 131

karimoo 03-10-2013 03:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moatazmessi (المشاركة 558533)
التوصية الختصة ياليورو ين غريبه اخي لان السعر عند 132 وليس 131

هده توصية قديمة لي عايز يعرف الموقع يضعها في قوقل :1 (101): ،تحياتي

bimbo 03-10-2013 03:53 PM

يا اخي الف شكر ليك,,,,,,,,,,,ولاتاخذ هم على اناس تنظر بمنظور المادة و سلبية,,,,,,,,لان هذا النوع من الناس بافكارهم المتشددة خلو المجتمعات تذوق الويلات من المشاكل و الحروب وئراقة الدماء ,,,لاسباب تفهة

jamalscalper 03-10-2013 03:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimoo (المشاركة 558544)
هده توصية قديمة لي عايز يعرف الموقع يضعها في قوقل :1 (101): ،تحياتي

ههههه وانا علقت الاوامر اليورو ين اغيتها الآن تسلم عالتوصيات وربي يعطيك بكل نقطه نكسبها معاك حسنة لكن على المنصات الخماسيه لان الحسنه بعشر امتالها:1 (114):

واعدرروني عالتدخل البسيط واتمنى الا اقع مع احد هته توصيات تعطى لنا بدون مقابل وحتى الآن طيبة يعني توصيه حلوه جاهزة بدون اي عناء او اشتراك شهري انت عليك فقط نسخها في حسابك مع اداره سليمه جابت..خير وبركه ضربت الستوب لامشكله لاني لم اجد اي عناء في تحليلها ما فاءده ان ابحت عن الموقع وادفع من جيبي فدفعي الشهري هنا لن يشكل اي فرق

haider sleem 03-10-2013 04:32 PM

ياجماعة محدش رد ع سؤالي فى فرق بين المنصات الخمسائية والرباعية ولما أخد التوصية من الأخ كريمو بيبقى فى رقم عشرى زياده عندي فمثلا لو هو بيتكلم فى 40 نقطة استوب لوز انا عندي بيبقوا 400

jamalscalper 03-10-2013 05:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haider sleem (المشاركة 558571)
ياجماعة محدش رد ع سؤالي فى فرق بين المنصات الخمسائية والرباعية ولما أخد التوصية من الأخ كريمو بيبقى فى رقم عشرى زياده عندي فمثلا لو هو بيتكلم فى 40 نقطة استوب لوز انا عندي بيبقوا 400

في انتضار الاخوه نعم ادا كان الستوب 40 ففي المنصه الخماسيه يضرب هدا الرقم في 10 فتكون 40
لان البراعيه سميت كدلك لانها تحتسب لليورو دولار متلا 4 نقاط بعد الفاصله 1.0001 اما الخماسيه فتحتسب 5 ارقم نعد الفاصله 1،00010 ا لرقم الخامس هو لتقسيم النقطه الاساسيه لعشر نقط متل الميليثانيه او مايسمى بالجزء من التانيه
ادا كان الستوب 40 والسبريد 2 نقط يفضل ان نضع في المنصه ستوب 42 نقطه اي 420 نقطه في المنصه الخماسيه لتفادي باقتراب السعر من الستوب ممكن يسحب منك السبريد وتغلق الصفقه قبل الستوب

فاطمة ابراهيم 03-10-2013 05:41 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي الكريم ممكن اعرف المزيد عن شركة التوصيات هذه وهل تتقاضى مبلغ مالي مقابل هذه التوصيات ام لا وهل نسبة نجاحها كام في المئة

ياعني على سبيل المثال من بين 10 توصيات كام توصية منهم بتصل للهدف لان لو هذه الشركة جيدة اشترك انا كمان معاهم

واشكرك للمساعدة

forex 2012 03-10-2013 05:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة haider sleem (المشاركة 558571)

اتعامل مع المنصة على انها رباعية وتجاهل الرقم الخامس تمام حتى لا تشتت نفسك

haider sleem 03-10-2013 05:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gastro (المشاركة 558585)
في انتضار الاخوه نعم ادا كان الستوب 40 ففي المنصه الخماسيه يضرب هدا الرقم في 10 فتكون 40
لان البراعيه سميت كدلك لانها تحتسب لليورو دولار متلا 4 نقاط بعد الفاصله 1.0001 اما الخماسيه فتحتسب 5 ارقم نعد الفاصله 1،00010 ا لرقم الخامس هو لتقسيم النقطه الاساسيه لعشر نقط متل الميليثانيه او مايسمى بالجزء من التانيه
ادا كان الستوب 40 والسبريد 2 نقط يفضل ان نضع في المنصه ستوب 42 نقطه اي 420 نقطه في المنصه الخماسيه لتفادي باقتراب السعر من الستوب ممكن يسحب منك السبريد وتغلق الصفقه قبل الستوب

كل الشكر ليك ياباشا

haider sleem 03-10-2013 05:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 558597)
اتعامل مع المنصة على انها رباعية وتجاهل الرقم الخامس تمام حتى لا تشتت نفسك

وصلت كده شكرا على الإهتمام كلك زوق

الساعة الآن 02:38 AM