اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !! (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=956)

hamadasalam 06-07-2010 01:57 AM

رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

غدا باذن الله 6 يوليو من ضمن هذة الايام التى قد اشرت اليها سابقا ولكنة متوسط الخطورة والحركة القوية متوقعة باذن الله فى النصف الثانى من اليوم الى بداية يوم 7

هذا والله تعالى اعلى واعلم

ولا يعلم الغيب الا الله

مدير الموقع 06-07-2010 11:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam (المشاركة 19379)
غدا باذن الله 6 يوليو من ضمن هذة الايام التى قد اشرت اليها سابقا ولكنة متوسط الخطورة والحركة القوية متوقعة باذن الله فى النصف الثانى من اليوم الى بداية يوم 7

ولا يعلم الغيب الا الله

حمدا لله على السلامة يا باشا..,
انا كلمتك فى التليفون عشان اسلم عليك بس انت مردتش و بعدها بنتى ربنا يخليها كسرت شاشة التليفون و مش عارف اطلع ولا نمرة غير لما يتصلح لان النمر متسجلى على الفون مش السيم :S
تمام يا برنس..
حنتابع سويا و انا من ناحيتى اتوقع الحركة بسبب اجازة الامس..,
ادينا متابعين ان شاء الله.,

مصطفي عماشة 06-07-2010 11:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 19508)

انا كلمتك فى التليفون عشان اسلم عليك بس انت مردتش و بعدها بنتى ربنا يخليها كسرت شاشة التليفون و مش عارف اطلع ولا نمرة غير لما يتصلح لان النمر متسجلى على الفون مش السيم :S
تمام يا برنس..

هنا تعمل اللي هيا عايزاه
ربنا يخليهالك يارب .. وتكسر ليك التليفزيون والكمبيوتر والتليفون .. براحتها علي الاخر

seragsamy 06-07-2010 05:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam (المشاركة 19379)

ولا يعلم الغيب الا الله

بالفعل اليوم كان يوما عجيبا وغريبا على الجميع

ومنذ أمس وليس منذ اليوم أيضا

الاسعار تتحرك وتضرب ستوبات فقط

شكرا على التنبيه وننتظر مزيدا من الشرح اخى العزيز فى المستقبل القريب

hamadasalam 07-07-2010 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 19508)

تمام يا برنس..

الله يسلمك ياباشا عالعموم حبايبنا ارسلوا الدعم لنا من رومانيا مش من اسكندرية كمان شوفت بقى

وبعدين يا غالى انا ممعيش رقمك ولا انا اعطيتك رقمى يبقى انت جبت رقمى من جدو ممدوح بقى

بس هوة والله مامتسجل عندى ولا شوفت اى اتصال

خلاص يباشا اكنك اتصلت وسلمت عليا ربنا يكرمك ونردهالك فى مناسبة حلوة ان شاء الله يوم فرح هنا ونجبلها موبايل جديد عشان تكسرة

تابع يباشا براحتك دلقوتى هدنة والحركة القوية باذن الله تستأنف الساعة 9.30 وربنا يستر بقى

hamadasalam 07-07-2010 02:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة (المشاركة 19514)
هنا تعمل اللي هيا عايزاه
ربنا يخليهالك يارب .. وتكسر ليك التليفزيون والكمبيوتر والتليفون .. براحتها علي الاخر

مش كدة بردو ؟

انا بقول نفس الكلام بردو بس انت متغاظ من الدكتور ولا اية؟

hamadasalam 07-07-2010 02:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة seragsamy (المشاركة 19719)
بالفعل اليوم كان يوما عجيبا وغريبا على الجميع

ومنذ أمس وليس منذ اليوم أيضا

الاسعار تتحرك وتضرب ستوبات فقط

شكرا على التنبيه وننتظر مزيدا من الشرح اخى العزيز فى المستقبل القريب

الشكر لله يابوسراج وان شاء الله ربك كريم

abdellatif 11-07-2010 08:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam (المشاركة 19377)
اسف على التاخير فى الرد اخى عبد اللطيف

من خلال متابعتى للاداوات التى كان يستخدمها وليام جان هنا اقول ادوات وليست طرق

فهذة الادوات موجودة فى الطبيعة بالفعل وهو استطاع ان يتعامل معها ويستفيد منها ايما استفادة

هذة الادوات سبحان الله عندما تكتشف مميزاتها وقدراتها ستقف مبهور بالذى تراة ويخيل لك انة سحر

ولكن الذى يفسد كل هذا هو تدخل العامل البشرى والمصالح الشخصية لتفسد السنن الكونية

هاعطيك مثال

الشمس تتشرق من المشرق كل يوم دون تدخل احد ولا احد يستطيع ان يأتى بها من المغرب سوى الخالق سبحانة وتعالى

هل تعلم ان سنحت اى فرصة للعامل البشرى على الفور سيحاول تغير هذة السنة الكونية باى طريقة بحجة العلم والاكتشافات وما الى ذلك

هؤلاء هم المفسدون فى الارض الذين استنسخوا النعجة دوللى ومحاولة استنساخ جسم بشرى

المهم دة موضوع شرحة يطول

خلينا فى اللى يخصنا

المستوى دة يا غالى هو نهاية دورة سعرية ثانية صاعدة على فريم الساعة دورة كانت بدايتها القاع المسجل عند النقطة 1.4229 اى مستوى فولازى

لابد لة ان يرد الزوج ما لا يقل عن 100 نقطة لاسفل ولكن الشمعة التى اغلقت بشكل غريب فوق هذا المستوى تجبرنا على الخروج من الصفقة

ولكن قبل الخروج نحن قد عرفنا قوة هذا المستوى ولا يمكن للزوج ان يواصل الصعود قبل ان يتمحور حول هذا المستوى ومن الممكن ان يهبط قليلا ولكن الهبوط فى هذة

الحالة ليس لعكس الاتجاة بل لاكتساب طاقة وعزم تمكنة من الصعود مرة ثانية

ارجو ان اكون وضحت ولو قليل من الصورة

وتقبل تحياتى اخى عبد اللطيف

تحياتي أخي حمادة و شكرا على لك على التوضيح..
نعم بالفعل يد البشر هي افسدت الطبيعة..فلم يعد الخريف خريف ولا الصيف صيف و لا الشتاء شتاء و لا الربيع ربيع..الدورات الطبيعية اختلت..واكيد الدورات الزمنية لجان تأترت بعامل التدخل البشري و لم يعد بامكان توقع القمة و القاع عند نهاية كل دورة بدقة لكن مازالت لدورات جان الكلمة فعند نهاية دورة صاعدة ستبدا دورة هابطة رغما عن السعر ويبقى فقط ترقب النهاية و انطلاق البداية..بصراحة ابهرني هدا الرجل جان بعلمه و دكائه و زاد من تعجبي ان علم جان موجود مند الازل انه موجود في هدا الكون المحكم المنظم وفق معادلات حسابية..لغة الارقام و اسرارها موجودة في الكتب السماوية لها قيمتها و مغزاها..والكون فضاء شاسع و اسرار كثيرة فسبحان الله الدي خلق هدا الكون في ستة ايام 6 ...

مدير الموقع 12-07-2010 09:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamadasalam (المشاركة 19973)
الله يسلمك ياباشا عالعموم حبايبنا ارسلوا الدعم لنا من رومانيا مش من اسكندرية كمان شوفت بقى

وبعدين يا غالى انا ممعيش رقمك ولا انا اعطيتك رقمى يبقى انت جبت رقمى من جدو ممدوح بقى

بس هوة والله مامتسجل عندى ولا شوفت اى اتصال

خلاص يباشا اكنك اتصلت وسلمت عليا ربنا يكرمك ونردهالك فى مناسبة حلوة ان شاء الله يوم فرح هنا ونجبلها موبايل جديد عشان تكسرة

تابع يباشا براحتك دلقوتى هدنة والحركة القوية باذن الله تستأنف الساعة 9.30 وربنا يستر بقى

رومانيا!!
العب الاداء العالى..
المهم انت احسن ولا لسة ضهرك عايز يطقطق :)
تحياتى يا غالى.

hamadasalam 21-07-2010 12:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 22234)

رومانيا!!
العب الاداء العالى..
المهم انت احسن ولا لسة ضهرك عايز يطقطق :)
تحياتى يا غالى.

الحمد لله يا دكتور احسن كتير الان

تحياتى لك يا باشا

الساعة الآن 02:00 AM