اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=41300)

TREND_SEEKER 02-11-2014 11:44 AM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو شجون (المشاركة 746690)
طيب ولما تنتهي مدة التجربة ماذا سيحصل

هل ستقوم بتجديده مرة اخرى او طرحه للبيع ؟ أو ماذا

وشكرا

لسه شهرين
الله كريم بنفكر في حل
حاليا ألناس تستغل ألمده ألمتبقيه ويحققوا ربح من ألفوركس

Mahmoud1990 02-11-2014 01:24 PM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746686)

الأجابه باللون الأزرق داخل الأقتباس

آسف كنت داخل على سيرفر آخر والحين زبط معي
من حقك اخي دام انت برمجته

شكرا جزيلا لك

TREND_SEEKER 02-11-2014 01:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud1990 (المشاركة 746708)
آسف كنت داخل على سيرفر آخر والحين زبط معي
من حقك اخي دام انت برمجته

شكرا جزيلا لك

ألشكر لله أخي محمود
لا تقلق الأكسبرت متعوب عليه ويقوم بتحليل ألسوق لكي يستخرج ألترندات ويتاجر مع ألترند بنسبة 80%
ونتائجه جيده جدا مدة 3 شهور ونصف ومستمره إلى الآن
وفي حاليا أعضاء شغالين على حساباتهم الحقيقيه ومحققين أرباح تزيد عن 50%
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده
ولكن ما حد بيرفق نتائج ولا حد بيتفاعل حتى لو بتقرير أسبوعي
بشكرهم جميعا على تفاعلهم ألسلبي في ألورشه ألتي حققوا منها أرباح
عموما لو في أي أستفسار من فضلك لا تتردد .

مجيد88 02-11-2014 03:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746710)

ألشكر لله أخي محمود
لا تقلق الأكسبرت متعوب عليه ويقوم بتحليل ألسوق لكي يستخرج ألترندات ويتاجر مع ألترند بنسبة 80%
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده

شكرا جزيلا لك اخي الكريم اكسبرت رائح لحد الان محقق به ربح جميل على حساب ديمو

bassem2025 02-11-2014 06:32 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء اللى متابعين موضوع الاكسبيرت انا مش عايز اكتب مشاركات عشان محدش يفتكرنى انى بعمل دعاية لصاحب الاكسبيرت او حاجة من هدا القبيل بس فعلا الاكسبيرت ده يستحق ان كل الناس تتابعه وفعلا الاكسبيرت بيحلل السوق لانى انا مجربه وشغال بيه على حساب حقيقى بالفعل وشغلته على حساب بالسنت قسما بالله وفعلا بيحقق ارباح من 15 - 20 % مثل ماقال صاحب الاكسبيرت انا مش هوجع دماغى فى حساب تجريبى وديمو وعلى ايه رحت فتحت حساب بالسنت فى شركة ب 100 دولار وشغلته والصراحة اكسبيرت خرافى وتفكير الاكسبيرت وطريقة عمله كأن شخص بيشتغل مع السوق فعلا مش برنامج الاكسبيرت ده فعلا متعوب فيه جامد ولو عايزنى ارفق ليكم نتائج معنديش ادنى مشكلة بس للعلم محدش يفتر ان حساب بالسنت 100 دولار ده هيجيبله مكسب المكسب بتاع ال100 دولار لايكفى تمن ايجار السيرفر اصلا اللى واضع عليه الاكسبيرت لان مبلغ 100 دولارر فى حساب بالسنت بيجيبلك حوالى 20 دولار فى الشهر ولو 1000 دولار حساب بالسنت يعنى هيجيبلك حوالى 200 دولار بس حساب بالسنت مش استاندرد عشان فيه ناس كتير وقعت فى الغلطة دى وحساباتها اتمرجنت الاكسبيرت فعلا على الاقل 10 الاف دولار حساب ستاندرد و1000. دولار حساب بالسنت و 100 دولار حساب ميكرو سنت اللى هو بيسموه نانو سنت ولو حساب ستاندرد ب 10 الاف دولار الاكسبيرت بيعمل 20 % من المبلغ ال10 الاف شهريا فانتبهو لنقطة نوع الحساب دى عشان مهمة جدا وناس حساباتها اتمرجنت بسبب انهم بيفتحوا حسابات ستاندرد ب1000 دولار ويفتكروها بالسنت

TREND_SEEKER 02-11-2014 08:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem2025 (المشاركة 746739)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخوانى الاعزاء اللى متابعين موضوع الاكسبيرت انا مش عايز اكتب مشاركات عشان محدش يفتكرنى انى بعمل دعاية لصاحب الاكسبيرت او حاجة من هدا القبيل بس فعلا الاكسبيرت ده يستحق ان كل الناس تتابعه وفعلا الاكسبيرت بيحلل السوق لانى انا مجربه وشغال بيه على حساب حقيقى بالفعل وشغلته على حساب بالسنت قسما بالله وفعلا بيحقق ارباح من 15 - 20 % مثل ماقال صاحب الاكسبيرت انا مش هوجع دماغى فى حساب تجريبى وديمو وعلى ايه رحت فتحت حساب بالسنت فى شركة ب 100 دولار وشغلته والصراحة اكسبيرت خرافى وتفكير الاكسبيرت وطريقة عمله كأن شخص بيشتغل مع السوق فعلا مش برنامج الاكسبيرت ده فعلا متعوب فيه جامد ولو عايزنى ارفق ليكم نتائج معنديش ادنى مشكلة بس للعلم محدش يفتر ان حساب بالسنت 100 دولار ده هيجيبله مكسب المكسب بتاع ال100 دولار لايكفى تمن ايجار السيرفر اصلا اللى واضع عليه الاكسبيرت لان مبلغ 100 دولارر فى حساب بالسنت بيجيبلك حوالى 20 دولار فى الشهر ولو 1000 دولار حساب بالسنت يعنى هيجيبلك حوالى 200 دولار بس حساب بالسنت مش استاندرد عشان فيه ناس كتير وقعت فى الغلطة دى وحساباتها اتمرجنت الاكسبيرت فعلا على الاقل 10 الاف دولار حساب ستاندرد و1000. دولار حساب بالسنت و 100 دولار حساب ميكرو سنت اللى هو بيسموه نانو سنت ولو حساب ستاندرد ب 10 الاف دولار الاكسبيرت بيعمل 20 % من المبلغ ال10 الاف شهريا فانتبهو لنقطة نوع الحساب دى عشان مهمة جدا وناس حساباتها اتمرجنت بسبب انهم بيفتحوا حسابات ستاندرد ب1000 دولار ويفتكروها بالسنت

الله يفتح عليك بالحلال أخي باسم
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مجيد88 (المشاركة 746714)
شكرا جزيلا لك اخي الكريم اكسبرت رائح لحد الان محقق به ربح جميل على حساب ديمو

موفق أخي مجيد وعقبال ألحقيقي بإذن الله

Mahmoud1990 02-11-2014 10:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746710)

ألشكر لله أخي محمود
ومنهم عضو تم تدبيل رصيده

شكرا جزيلا (من لم يشكر المعبود لم يشكر الخالق)
مجهودك صراحة يعجز الشكر عن تحصيله
ان شاء الله راجع لك اخي بعد فترة

ولو بغيت بعد فترة اتواصل معاك عن طريق السكايب ممكن ؟

TREND_SEEKER 02-11-2014 10:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud1990 (المشاركة 746777)
شكرا جزيلا (من لم يشكر المعبود لم يشكر الخالق)
مجهودك صراحة يعجز الشكر عن تحصيله
ان شاء الله راجع لك اخي بعد فترة

ولو بغيت بعد فترة اتواصل معاك عن طريق السكايب ممكن ؟

نعم أخي ما في أي مشكله
مرحب بيك في أي وقت

almaster 03-11-2014 07:43 PM

السلام عليكم اخي TREND_SEEKER هل يمكن ان اطلب منك طلب بسيط اريد تعديل بسيط على اكسبرت الاوامر المعلقة وانا متأكد ماراح ترد طلبي في انتظار ردك حتى ارفع لك اكسبرت بارك الله فيك

TREND_SEEKER 03-11-2014 07:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almaster (المشاركة 746991)
السلام عليكم اخي TREND_SEEKER هل يمكن ان اطلب منك طلب بسيط اريد تعديل بسيط على اكسبرت الاوامر المعلقة وانا متأكد ماراح ترد طلبي في انتظار ردك حتى ارفع لك اكسبرت بارك الله فيك

أخي سمارت تربو لا يوجد به أوامر معلقه
معذره

almaster 03-11-2014 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 746995)

أخي سمارت تربو لا يوجد به أوامر معلقه
معذره

يا اخي ليس سمارت تربو اكسبرت اخر وياريت ما ترد طلبي اخي الكريم

TREND_SEEKER 03-11-2014 08:09 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almaster (المشاركة 747000)
يا اخي ليس سمارت تربو اكسبرت اخر وياريت ما ترد طلبي اخي الكريم

أنا مش مبرمج سدقني
و وقتي الآن أصبح أديق من ذي قبل
ألقسم فيه مبرمج ما يتأخر عنك
هنا فقط ورشه لمتابعة أكسبرت سمارت منعا لتشتيت ألمشاركات والأعضاء لو تكرمت .

almaster 03-11-2014 08:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 747001)

أنا مش مبرمج سدقني
و وقتي الآن أصبح أديق من ذي قبل
ألقسم فيه مبرمج ما يتأخر عنك
هنا فقط ورشه لمتابعة أكسبرت سمارت منعا لتشتيت ألمشاركات والأعضاء لو تكرمت .

مع اسف اخي لا احد يرد على مواضيعي كالعادة ولا يوجد من يساعد في اظافة برمجية صغيرة كنت اظن ان المنتدى يساعد الناس بعضهم البعض من اجل التعاون المشترك ولكن لا احد يعرف اخر هل تعرف مبرمج يقوم بتعديلات بمقابل اخي الكريم

TREND_SEEKER 03-11-2014 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة almaster (المشاركة 747002)
مع اسف اخي لا احد يرد على مواضيعي كالعادة ولا يوجد من يساعد في اظافة برمجية صغيرة كنت اظن ان المنتدى يساعد الناس بعضهم البعض من اجل التعاون المشترك ولكن لا احد يعرف اخر هل تعرف مبرمج يقوم بتعديلات بمقابل اخي الكريم

عليك وعلى منتدى أسمه : منتدى برمجة ألفوركس
مليان مبرمجين وكلهم يخدموا
ولكن مجانا ولديهم ايضا برمجه مدفوعه
أكتب أسم هذا المنتدى في جوجل , رح يطلع معاك من أول صفحه .

maxmoon 04-11-2014 09:48 PM

بالأمس راسلت شركة FXDD لتحويل حسابي الى حساب بالسنت
ولكنهم قالو انهم لم يسمعو بمثل هذا الشي
وان الحساب المتعارف عليه في الفروكس عموما هو حساب ستاندر اي 1.00 = 10 دولار و 0.10 = 1 دولار
ولال يوجد اقل من هذا الحساب لديهم ولم يسمعو بشركة تقدم مثل هذا النوع من الحسابات

TREND_SEEKER 04-11-2014 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmoon (المشاركة 747258)
بالأمس راسلت شركة FXDD لتحويل حسابي الى حساب بالسنت
ولكنهم قالو انهم لم يسمعو بمثل هذا الشي
وان الحساب المتعارف عليه في الفروكس عموما هو حساب ستاندر اي 1.00 = 10 دولار و 0.10 = 1 دولار
ولال يوجد اقل من هذا الحساب لديهم ولم يسمعو بشركة تقدم مثل هذا النوع من الحسابات

طيب يا ترى معندهمشي لوت 0.01 = 10 سنت ؟
لأن هذا أيضا حساب أستاندر
وخدمة حسابات السنت متوفره في أكثر من شركه
ومفيش بروكر هتكلمه وينصحك على بروكر تاني
ولم أفهم المطلوب بعد ؟

sirgaso 04-11-2014 11:23 PM

3 مرفق
تحياتي للجميع

بعد التجارب على تغيير pip stip من 2 الى 6 فترة حوالي 20 يوم كانت النتائج ممتازة على 2 و 3 و 5 على كل الازواج اما 6 فحصل امر غريب ..... على زوج euraud وصل الى اللوت 0.55 مع انه اغلقه على ربح لكن حصل داون للحساب
ارجو الاطلاع على الكشف وهل هناك خطا ما ام ان الحركة طبيعية هكذا

sirgaso 04-11-2014 11:27 PM

نسيت ان المنصة لشركة forex.com
راس المال 10000 دولار والرافعة 1:200
رقم الحساب 91656324 والرقم السري rca123

TREND_SEEKER 04-11-2014 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sirgaso (المشاركة 747276)
نسيت ان المنصة لشركة forex.com
راس المال 10000 دولار والرافعة 1:200
رقم الحساب 91656324 والرقم السري rca123

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sirgaso (المشاركة 747275)
تحياتي للجميع

بعد التجارب على تغيير pip stip من 2 الى 6 فترة حوالي 20 يوم كانت النتائج ممتازة على 2 و 3 و 5 على كل الازواج اما 6 فحصل امر غريب ..... على زوج euraud وصل الى اللوت 0.55 مع انه اغلقه على ربح لكن حصل داون للحساب
ارجو الاطلاع على الكشف وهل هناك خطا ما ام ان الحركة طبيعية هكذا

في شئ عندك 100% غلط
الأكسبرت ما يغلق على خساره أبدا
,الصور ليست واضحه
من فضلك أرفعها على المشاركه وليس المرفقات
والرافعه أخي لا يجب أن تقل عن 500

محترف فوركس 05-11-2014 07:19 AM

ماشاء الله نتائج جيدة فى النسخة الاولى
وان شاء الله تكون النتائج افضل فى النسخ القادمة ونصل لاعدادات ميزة

شكرا لصاحب الموضوع

ممكن اخى تعطينى اعدادات على حساب 25 الف ( ملاحظة ال 0.01 تساوى 1 سنت , 1.00 تساوى 1 دولار )
اريد اعدادات النسخة العالية مخاطرة وسارفعها على سرفر باذن الله وارسل النتائج :1 (7):

محترف فوركس 05-11-2014 07:22 AM

ممكن اعدادات النسخة

Smart Turbo v.3 EA : ألنسخه ألثالثه : تجربة ألتبريد مع ألتعزيز ألستيب ثابت صفقات معلقه ( 1 )
ماشاء الله عاجبنى نتائجها وحرفعا على سرفر واوفيكم بالنتائج باذن الله

maxmoon 05-11-2014 01:29 PM

هناك تجربة اقوم بها الان على حساب حقيقي 1000 دولار ستاندر 0.01 = 10 سنت
وسأوافيكم بالنتائج نهاية هذا الاسبوع ان شاء الله

TREND_SEEKER 05-11-2014 01:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محترف فوركس (المشاركة 747343)
ماشاء الله نتائج جيدة فى النسخة الاولى
وان شاء الله تكون النتائج افضل فى النسخ القادمة ونصل لاعدادات ميزة

شكرا لصاحب الموضوع

ممكن اخى تعطينى اعدادات على حساب 25 الف ( ملاحظة ال 0.01 تساوى 1 سنت , 1.00 تساوى 1 دولار )
اريد اعدادات النسخة العالية مخاطرة وسارفعها على سرفر باذن الله وارسل النتائج :1 (7):

يبقى هذا حساب بالسنت
عموما لو تريد الأعدادات العنيفه فقط اجعل خانة الستيب 2
بس قيمة الرصيد ضخمه جدا جدا على حساب بالسنت
هذا يعتبر يعادل 250000 رصيد على حساب ستاندر
يعني حتى لو جعلت الستيب 2 رح تكون ارباح قليله جدا على رصيد 25000 على حساب السنت هذا
عموما جرب ونرفع الأعدادات تدريجيا حسب الأداء وقيمة الرافعه
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmoon (المشاركة 747415)
هناك تجربة اقوم بها الان على حساب حقيقي 1000 دولار ستاندر 0.01 = 10 سنت
وسأوافيكم بالنتائج نهاية هذا الاسبوع ان شاء الله

أقل رصيد 10000$ على حسابات ألستاندر وليس 1000$
ولم ترفق صور لكي نحل المشكله التي حدثت عندك
لأنه يوجد لديك خلل ما يغلق صفقات على خساره
وهذا ليس موجود في أداء سمارت
قبل البدئ في حساب حقيقي يجب معالجة ألخلل والوقوف على أسبابه

maxmoon 05-11-2014 02:05 PM

مو انا الي كان عندي خلل

وبعدين 10000 دولار منين اجيبلك 10000
كل الي معي 1000 دولار
على العموم التجربة قيد التنفيذ وبنهاية الاسبوع سأحكم بنفسي
هي تجربة معدلة قليلا حتى احمي نفسي من المارجن كول وان شاء الله خير

TREND_SEEKER 05-11-2014 02:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmoon (المشاركة 747428)
مو انا الي كان عندي خلل

وبعدين 10000 دولار منين اجيبلك 10000
كل الي معي 1000 دولار
على العموم التجربة قيد التنفيذ وبنهاية الاسبوع سأحكم بنفسي
هي تجربة معدلة قليلا حتى احمي نفسي من المارجن كول وان شاء الله خير

موفق أخي وبداية خير بإذن الله

maxmoon 05-11-2014 04:23 PM

شكرا لك اخي وان شاء الله التوفيق للجميع

عندي سؤال

ما فائدة تفعيل خاصية الريسك في الاكسبيرت
علما ان القيمة الافتراضية هي 0.02

TREND_SEEKER 05-11-2014 04:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maxmoon (المشاركة 747474)
شكرا لك اخي وان شاء الله التوفيق للجميع

عندي سؤال

ما فائدة تفعيل خاصية الريسك في الاكسبيرت
علما ان القيمة الافتراضية هي 0.02

لا يوجد فائده منها غير الضرر , لأنها تعمل على تزويد حجم الوت وهذا ينافي دواعي الأمان لأن لو الوت زاد رح تزيد معاه قيمة ألمضاعفات .

أتركها كما هي فالس

ابو شجون 05-11-2014 07:08 PM

حساب ديمو

رصيد 1000 نوع الحساب استاندر

اعرف انه مخاطره ولكن على الديمو (( ولو حصل خسارة يوم من الايام فالعيب مش في الاكسبيرت بل في الرصيد لانه غير مناسب ))

الاكسبيرت ابدع واللي صممه اكثر ابداع شكرا ابو يوسف

ماشاء الله تبارك الله

forexone 05-11-2014 08:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو شجون (المشاركة 747515)
حساب ديمو

اعرف انه مخاطره ولكن على الديمو (( ولو حصل خسارة يوم من الايام فالعيب مش في الاكسبيرت بل في الرصيد لانه غير مناسب ))

ماشاء الله تبارك الله

فعلا" اخي ابو الشجون اكسبيرت اكثر من رائع
والذي يلتزم بشروط اخونا ابو يوسف
ان شاء الله ربحان

TREND_SEEKER 05-11-2014 09:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو شجون (المشاركة 747515)
حساب ديمو

ماشاء الله تبارك الله

موفق يا أبو شجون ألغالي
أقل شئ تتعرف على طريقة الأداء
ومعرفة نقاط ألقوه وألضعف في الأكسبرت
وكيف يتعامل مع ألترندات وألتذبذب
الله يبارك لك
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexone (المشاركة 747537)
فعلا" اخي ابو الشجون اكسبيرت اكثر من رائع
والذي يلتزم بشروط اخونا ابو يوسف
ان شاء الله ربحان

فراس ألسكره
منور يا طيب

sirgaso 05-11-2014 10:47 PM

لو سمحتم كيف امكانية ادراج كامل الكشف في المشاركة كما في الاعلى

TREND_SEEKER 05-11-2014 11:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sirgaso (المشاركة 747575)
لو سمحتم كيف امكانية ادراج كامل الكشف في المشاركة كما في الاعلى

شرح طريقة رفع ألصور من ألمنتدى و أرفاقها في ألمشاركه

sirgaso 05-11-2014 11:07 PM

شكرا يا باشا,, لكن الكشف بصيغة html وليس صورة ام يجب تحويله الى صورة اولا واي برنامج نستخدم... معليش استحملني شوي لاني لسه مبتدأ

ابو شجون 05-11-2014 11:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sirgaso (المشاركة 747578)
شكرا يا باشا,, لكن الكشف بصيغة html وليس صورة ام يجب تحويله الى صورة اولا واي برنامج نستخدم... معليش استحملني شوي لاني لسه مبتدأ

قم بتحميل برنامج snagit

وقم بادراجها كصورة

TREND_SEEKER 05-11-2014 11:18 PM

اقتباس:

كلنا نستخدم برنامج سناجت
حمله من جوجل
متواجد بكثره

TREND_SEEKER 05-11-2014 11:20 PM

اقتباس:

الأول تستخرج الكشف
هل تعرف كيف ؟
ثم تفتحه في صفحة المتصفح
وتصوره ببرنامج سناجت
ثم ترفق الصوره كما في الشرح الي ارسلته لك

sirgaso 06-11-2014 11:32 PM

تمام كده ... مع انه تعبني في حكاية scroll page لاني كنت استخدم المتصفح كروم ولما حولت الى الاكسبلورر مشي تمام ... شكرا لك وتستاهل :1 (58):

TREND_SEEKER 06-11-2014 11:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sirgaso (المشاركة 747816)
تمام كده ... مع انه تعبني في حكاية scroll page لاني كنت استخدم المتصفح كروم ولما حولت الى الاكسبلورر مشي تمام ... شكرا لك وتستاهل :1 (58):

تسلم حبيبي على ألورده ألجميله
ورينا بقى ألهمه وأعرض صور ونتائج الله يوفق .

sirgaso 07-11-2014 12:08 AM

ان شاء الله بعد نهاية هذا الاسبوع ساقوم بعرض كل التجارب التي لدي و نناقش المشاكل اللي حصلت مع بعض الحسابات

sirgaso 07-11-2014 08:20 PM

بسم الله نبدأ
حساب رقم 91654073 forex.com رافعة 1:200 راس المال 10000$ الاكسبيرت عادي على الحساب الاول pip step بين 5 و 10
تاريخ فتح الحساب 6/10/2014 ربح الى الان 4857.78$ اي حوالي 48%
maximal drawdown 5.01% و عمليات مفتوحة 1472.29$

الساعة الآن 04:37 PM