اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

wolfkamikaz 27-09-2011 12:35 AM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 205552)

ايه يا وليد الحلاوه والطعامه دي ؟
جون ميرفي يا خواتي :1 (87)::1 (87)::1 (87)::1 (87)::1 (87):

تلميذك يا حبيبي أبو يوسف وان شاء الله نفيدو بعض

علاء حمدان 27-09-2011 01:07 AM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz (المشاركة 205548)
شوف حبيبي حسابات السنت تفرق على حسابات العادية و خاصة مع ربيع العرب ليش لأنو ربيع العرب يحاول و في فترة زمنية معينة الحصول على أكبر ربح مع تجنب أكبر خسارة لنفرض إنو فتح صفقة على حساب عادي بلوت 0.10 يعني النقطة ب10سنت و أغلق الصفقة بربح 20نقطة هنا الربح راح يكون 2$ طيٌب و لمّا بيكون حساب بالسنت ربيع العرب راح يفتح نفس الصفقة بس مش بلوت 0.10 بس بلوت 1.00 لتكون النقطة ب10سنت أيضا و يغلقها بربح 20نقطة أي ربح 200سنت =2$ أيضا

تسلم على المعلومة ونقطة حلوة بتوضح طريقة عمل الاكسبيرت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolfkamikaz (المشاركة 205548)

خلاصة لوتات حساب السنت ليست كلوتات الحساب العادي

لوت 1.00 النقطة ب10 سنت
لوت 0.10 النقطة ب0.10 سنت
لوت 0.01 النقطة ب0.010 سنت

ان شاء الله أكون أفدت وشكرا

كلامك كله افادة والمعلومة دي عرفتها من اول ما فتحت الحساب وهو بيتعامل زي الحساب العادي بس الفرق ان بدل الدولار بيكون سنت
تسلم على اهتمامك وردك الطيب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 205552)

عموما اتمنى تربح منه
ومتابع معاك

شكرا وكلنا بنتمنا الربح طبعا بس انا مبتدء في مجال الفوركس وحابب اني اتعلم والمشكلة اني بحاول اتعلم كل حاجه
يعني بذاكر منهج ثانوي وانا في ابتدائي فربنا يكون فى عونكم علشان هصدعكم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shousha (المشاركة 205553)
نصيحه يا شباب الغو الكندى خالص من المتاجر ولا بلوتات كبيره او حتى صغيره الكندى هوه اقل العملات ادائأ من ساعت ما جربنا الاكسبرت و حتى نتايجوه على الباك تست اقل من باقى العملات الاكسبرت بتاعنا بيعتمد الاردتادات و ده اللى يفسر انوه بيدخل اوقات كتير صفقات عكس الاتجاه و الزوج ده اصلا زى ما قال ابو يوسف بيحترم الدعوم و المقومات جدا فأنا شايف ان الزوج ده خسترتوه اكبر من مكسبوه و يا ريت نبعد عنوه

كلام زي العسل وانا هاحذف الزوج دا من الميتا خالص ( بهزر بدل ما حد يسألني بتمسحه ازاي )

hanyhamd2 27-09-2011 01:31 AM

السلام عليكم
ما شاء الله على هذا التفاعل الحى
ونرجوا من الله ان يرجع السوق كما كان بعد ان انتهت اشاعة المذنب
واول ماتنتهى الصفقات سارفقها ان شاء الله
وسلامى لابو يوسف وكل الاخواه

xxhaissamxx 27-09-2011 01:55 AM

يا جماعة احلى وقت تاجرت فيه هى اخر ساعة عملت 100% من حسابى

Sherif Abd Elmeged 27-09-2011 02:00 AM

النتائج عندي بشعه يابو يوسف

لاحول ولاقوة الا بالله

xxhaissamxx 27-09-2011 02:01 AM

انا مفتحش عندى غير 4 صفقات بس منهم 2 كندى يا ترى فى حد فتح عندة اكتر من كدة ؟

mmakdz 27-09-2011 02:05 AM

السلام عليكم و رحمة الله
انتهيت من قراءة الموضوع الحمد لله. اعتقدت اني لن اتمكن من لحاقطم بالقراءة و انتم بالكتابة ههههههه
موضوع في القمة مثل ناسو.
مليش أسإلة كل شئ واضح ما قصرتو في شئ.
أخي أبو يوسف اسم السيكر رايق عليك فعلا أبدعت و تفننت و أعطيت حماس كبير للمتتبعين , أنسيتنا صاحب الموضوع حسين الذى أتمنى أن يكون بخير و أن يعود بين الأحباب قريباً . وبلاش غيرة انتو كلكم حلوين :1 (31):

علاء حمدان 27-09-2011 02:10 AM

فتح عندى حتى الان بعد التعديل وقت عمل الاكسبيرت حتى 3 عدد 8 صفقات 5 منها منتهية بنسبة نجاح 100% و 3 مفتوحه ( خاسرة حتى الان )

TREND_SEEKER 27-09-2011 02:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyhamd2 (المشاركة 205576)
السلام عليكم
ما شاء الله على هذا التفاعل الحى
ونرجوا من الله ان يرجع السوق كما كان بعد ان انتهت اشاعة المذنب
واول ماتنتهى الصفقات سارفقها ان شاء الله
وسلامى لابو يوسف وكل الاخواه

هلا بيك يا هاني كنت فين المده دي كلها ؟
يلا زي الشاطر كده
العقوبه أنت عارفها
سبحان الله وبحمده 100 وترجعلي تاني
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxhaissamxx (المشاركة 205580)
يا جماعة احلى وقت تاجرت فيه هى اخر ساعة عملت 100% من حسابى

أرفق هذا الكلام
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sherif Abd Elmeged (المشاركة 205582)
النتائج عندي بشعه يابو يوسف

لاحول ولاقوة الا بالله

انت شغال على حساب ديمو ولا حقيقي ؟
وليه النتائج بشعه ؟
النتائج عندي جيده
ايه نوع المنصه ؟
وايه الي مزعلك كده ؟
هل كل شئ مظبوط عندك ؟ أم يوجد خطأ ؟
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xxhaissamxx (المشاركة 205585)
انا مفتحش عندى غير 4 صفقات بس منهم 2 كندى يا ترى فى حد فتح عندة اكتر من كدة ؟

انت برده مشغل الكندي ؟
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mmakdz (المشاركة 205586)
السلام عليكم و رحمة الله
انتهيت من قراءة الموضوع الحمد لله. اعتقدت اني لن اتمكن من لحاقطم بالقراءة و انتم بالكتابة ههههههه
موضوع في القمة مثل ناسو.
مليش أسإلة كل شئ واضح ما قصرتو في شئ.
أخي أبو يوسف اسم السيكر رايق عليك فعلا أبدعت و تفننت و أعطيت حماس كبير للمتتبعين , أنسيتنا صاحب الموضوع حسين الذى أتمنى أن يكون بخير و أن يعود بين الأحباب قريباً . وبلاش غيرة انتو كلكم حلوين :1 (31):

تمام يا بطل كنت أعلم أنك تقرأ هذا الموضوع من أوله
وهذا من شيم الناجحين
مرحب بيك معانا

xxhaissamxx 27-09-2011 02:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 205588)

انت برده مشغل الكندي ؟

لاء دة الى كان من اول اليوم لحد دلوقتى مش قفل بس انا شغال على حساب 100$ وكل الى فتحه 4 بس يا ترى فى حاجة غلط ولة ازود المخطرة شوية انا حاسس انك قريب هتعملى بلوك ودليت يا هتيجى تولع فيه :1 (7):

الساعة الآن 11:54 AM