اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم مسابقات اف اكس ارابيا (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29401)

معاذ عودات 22-02-2013 10:06 AM

رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedaliamer (المشاركة 469031)
وعليكم السلام أستاذ
انشاء الله سوف أشترك في المسابقة ولي الشرف أن أبدأ تعاملي مع الفوركس تحت مظلة موقعكم المميز
ولي سؤال بعد أذنكم ..
. أنا رحت النهاردة بنك كريدي أجريكول مصر وفتحت حساب والموظف قاللي يوم الأحد الجاي تيجي البنك ونعملك البطاقة المدفوعة مقدما عشان عملية الإيداع وسؤالي دلوقتي إيه أنسب طريقة عشان أسحب الفلوس مع العلم بأن الحساب بالجنيه المصري ؟ وأيضا بعد الإيداع في البطاقة المدفوعة مقدما كيف تصل المبلغ المدع لشركة إف إكس دي دي على عنوانها وإزاي أتأكد بوصولها وهل ممكن ألحق أخلص الإجراءات قبل نهاية الشهر ؟
والسلام عليكم ...

اهلا فيك اخوي
الطريقه اذا بتحب السحب عن طريق البطاقه الي اودعت فيها
او عن طريق الحواله البنكيه الي تحبه
لو اودعت عن طريق الفيزا .. هناك رقم حساب لهم
لو اودعت عن طريق الحواله البنكيه رح نعطيك بيانات التحويل
لو بديت من اليوم ان شاءالله تلحق يا غالي لنهايه الشهر
افتح موضوع في قسم خدمه العملاء حتى نقوم باسراع عمليه فتح الحساب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة basket21cen (المشاركة 469129)
تم وصول الايداع بدون البونص
رقم الحساب 1106299

ان شااءالله ينزلك

• فهد • 22-02-2013 10:33 PM

رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

انا الحمد لله خلصت كل حاجة وفاضل الايداع ..

وانا هعمل ايداع أكيد فياريت المكان بتاعى يتأكد

تانى حاجة كنت هعمل ايداع النهاردة بس الوقت جرى وملحقتش وان شاء الله هعمل ايداع بافيزا

فعاوز اعرف لو عملت بكرة والسوق مغلق هيتم الايداع ولا استنى ليوم الاثنين ومستعجلش ؟

تانى حاجة .. هل فى بونص على الايداع ؟

ثالث حاجة .. لو انا طلعت من الدور الاول وناوى ادخل الطردية .. انتوا بتقولوا الحساب لازم يبقى اكبر من 250 .. طيب نفرض ان الحساب بقى 220$

ممكن قبل اسبوع الطردية اعمل ايداع 30$ وادخل الطردية ؟؟ وهل كل اللى هيدخل الطردية هيكسب 250$

معلش لو طولت

خدمة العملاء 22-02-2013 11:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 469463)
انا الحمد لله خلصت كل حاجة وفاضل الايداع ..

وانا هعمل ايداع أكيد فياريت المكان بتاعى يتأكد

تانى حاجة كنت هعمل ايداع النهاردة بس الوقت جرى وملحقتش وان شاء الله هعمل ايداع بافيزا

فعاوز اعرف لو عملت بكرة والسوق مغلق هيتم الايداع ولا استنى ليوم الاثنين ومستعجلش ؟

تانى حاجة .. هل فى بونص على الايداع ؟

ثالث حاجة .. لو انا طلعت من الدور الاول وناوى ادخل الطردية .. انتوا بتقولوا الحساب لازم يبقى اكبر من 250 .. طيب نفرض ان الحساب بقى 220$

ممكن قبل اسبوع الطردية اعمل ايداع 30$ وادخل الطردية ؟؟ وهل كل اللى هيدخل الطردية هيكسب 250$

معلش لو طولت

اهلا بك اخي الفاضل تم التاكيد علي مكانك في المسابقة

الافضل تودع بالفيزا يوم الاثنين وان شاء الله المال ينزل في نفس اليوم

بخصوص البونص 8% علي الايداع

بخصوص دورة الترضية حتي لو وصل حسابك الي 220$ يمكنك ان تدخل دورة الترضية وان تمكنك ان تصل بحسابك اعلي من 250$ الذي اودعتهم ليس مضاف لهم البونص ستحصل علي بونص 250$

تقبل تحياتي

• فهد • 23-02-2013 07:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 469477)

اهلا بك اخي الفاضل تم التاكيد علي مكانك في المسابقة

الافضل تودع بالفيزا يوم الاثنين وان شاء الله المال ينزل في نفس اليوم

بخصوص البونص 8% علي الايداع

بخصوص دورة الترضية حتي لو وصل حسابك الي 220$ يمكنك ان تدخل دورة الترضية وان تمكنك ان تصل بحسابك اعلي من 250$ الذي اودعتهم ليس مضاف لهم البونص ستحصل علي بونص 250$

تقبل تحياتي

تمااااام شكرا جزيلا يا خدمة :1 (82):

خدمة العملاء 25-02-2013 01:48 AM

علي السادة المشتركين في المسابقة ولم يقوموا بالايداع بعد لديهم فرصة اخيرة للايداع خلال الاسبوع هذا

فضلا فور الايداع ابلاغنا بالرصيد علي الايميل

تقبلوا تحياتي وبالتوفيق للجميع

• فهد • 25-02-2013 08:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 470320)
علي السادة المشتركين في المسابقة ولم يقوموا بالايداع بعد لديهم فرصة اخيرة للايداع خلال الاسبوع هذا

فضلا فور الايداع ابلاغنا بالرصيد علي الايميل

تقبلوا تحياتي وبالتوفيق للجميع

سيتم الايداع اليوم ان شاء الله

• فهد • 25-02-2013 11:49 PM

انا الحمد لله عملت ايداع بافيزا ومنتظر وصول الفلوس للحساب .. فى خلال يوم على حسب كلام الشركة

طيب بالنسبة للبونص .. ابعت لمين لما الفلوس توصل ؟

خدمة العملاء 26-02-2013 01:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 470891)
انا الحمد لله عملت ايداع بافيزا ومنتظر وصول الفلوس للحساب .. فى خلال يوم على حسب كلام الشركة

طيب بالنسبة للبونص .. ابعت لمين لما الفلوس توصل ؟

ياكبير ارسل الي support@fx-arabia.com

وسيتم متابعة الامر لك

maryocairo 26-02-2013 05:53 AM

انا لسة مبتدأ وان شاء الله هخش المسابقة دى السنة الجاية باذن الله

أ.نادر غيث 26-02-2013 11:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maryocairo (المشاركة 471089)
انا لسة مبتدأ وان شاء الله هخش المسابقة دى السنة الجاية باذن الله

بالتوفيق يا غالي , وان شاء الله يكون لك نصيب معنا بالجوائز التي تنتهي

الساعة الآن 11:35 PM