اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

كويتى وبحب مصر 26-12-2011 03:15 AM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة benisafcom (المشاركة 248749)
اهلا اخي الكويوتي وحشتك... اتمنى ان تكون بخير
المهم اكيد البنوك تتاجر ايام عطل الميتاتريدر و السعر يبقى يتغير و لمعرفة الاسعار الحية وقت اغلاق منصات الميتاتريدر
تفضل الموقع ده
XE - The World's Favorite Currency and Foreign Exchange Site
تعرقه من خلاله اسعار اهم العمنلات
و بالتوفيق

شكرا ياحبيبي ... بس عندك مشكله بامانه تقدر تنطقها؟؟الكويوتى ههههه بصراحه الاخوه المصريين عندهم مشاكل باللهجه الخليجيه لازم يتثقفوا خليجي ... لانهم هم الاساتذه بالعالم العربي ونشرو لهجتهم لانها خفيفه عند العرب .. بس للاسف هما ميح لهجات عربيه..... ولو قالوها ميجيبوهاش كويس... مثال كلمة (كده ) اتحدى اى مصري يجيبها باللهجه الكويتيه....

ghlhv 26-12-2011 08:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 248772)
شكرا ياحبيبي ... بس عندك مشكله بامانه تقدر تنطقها؟؟الكويوتى ههههه بصراحه الاخوه المصريين عندهم مشاكل باللهجه الخليجيه لازم يتثقفوا خليجي ... لانهم هم الاساتذه بالعالم العربي ونشرو لهجتهم لانها خفيفه عند العرب .. بس للاسف هما ميح لهجات عربيه..... ولو قالوها ميجيبوهاش كويس... مثال كلمة (كده ) اتحدى اى مصري يجيبها باللهجه الكويتيه....

سعر اليورو الان 3061 يارب يا مسهل

Tarek adel 26-12-2011 08:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 248772)

شفت ظلمتنا ازاى؟الاخ اخطأ بسبب سرعه الكتابه هذا اولا ثانيا هو من الجزائر الشقيق :D
بعدين انا اعترف بمشاكلنا فى اللهجات العربية لكن العيب عليكو انتو...دايما بتدلعونا فى اى بلد عربى وتتكلموا معانا مصرى زى الفل وعارفين اخر المصطلحات المصرية كمان:D

ghlhv 26-12-2011 08:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel (المشاركة 248790)

شفت ظلمتنا ازاى؟الاخ اخطأ بسبب سرعه الكتابه هذا اولا ثانيا هو من الجزائر الشقيق :D
بعدين انا اعترف بمشاكلنا فى اللهجات العربية لكن العيب عليكو انتو...دايما بتدلعونا فى اى بلد عربى وتتكلموا معانا مصرى زى الفل وعارفين اخر المصطلحات المصرية كمان:D

صباح الخير يا طارق باشا السوق هيفتح امتى مش كانوا بيقولوا الساعة 3 فجرا يتاريخ القاهرة

Tarek adel 26-12-2011 08:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghlhv (المشاركة 248791)
صباح الخير يا طارق باشا السوق هيفتح امتى مش كانوا بيقولوا الساعة 3 فجرا يتاريخ القاهرة

هذا يتوقف على منصة التداول اللى تتعامل معاها..انا قبل ماجى الشغل كنت شايف FXDD شغالة بالفعل لكن السعر يتحرك ببطء شديد جدا وسبريدات عاليى جدا بسبب الاعياد والاجازات
لدرجة انى شفت سبريد الباوند دولار 20 نقطة كاملين,لكن السوق شغال من الساعه 3 فجرا.
اظن التداول هذا الاسبوع لن يكون بفكرة جيده

كويتى وبحب مصر 26-12-2011 09:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel (المشاركة 248790)

انا عارف ان الكيبورد اخطا.. بس هيا سيره واتفتحت....

المهم ياجماعه هو السوق مصكر ليه ؟؟؟ انا الشركه اللى عندنا بالكويت الباري مصكره.... طيب وانتو الشركه عندكم مفتوحه ولا مصكره

ghlhv 26-12-2011 09:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Tarek adel (المشاركة 248793)

هذا يتوقف على منصة التداول اللى تتعامل معاها..انا قبل ماجى الشغل كنت شايف FXDD شغالة بالفعل لكن السعر يتحرك ببطء شديد جدا وسبريدات عاليى جدا بسبب الاعياد والاجازات
لدرجة انى شفت سبريد الباوند دولار 20 نقطة كاملين,لكن السوق شغال من الساعه 3 فجرا.
اظن التداول هذا الاسبوع لن يكون بفكرة جيده

شكرا ياباشا على الرد وللعلم لو عايز تعرف الاسعار الان فى موقع وضع على الصفحة السابقة بيعرض الاسعار كام الان

ghlhv 26-12-2011 09:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 248794)
انا عارف ان الكيبورد اخطا.. بس هيا سيره واتفتحت....

المهم ياجماعه هو السوق مصكر ليه ؟؟؟ انا الشركه اللى عندنا بالكويت الباري مصكره.... طيب وانتو الشركه عندكم مفتوحه ولا مصكره

صباح الخير ياكويتى كيف حالك الشركة اى تورو اللى بتداول عليها برضه مصكرة

كويتى وبحب مصر 26-12-2011 09:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghlhv (المشاركة 248796)
صباح الخير ياكويتى كيف حالك الشركة اى تورو اللى بتداول عليها برضه مصكرة

صباح الانوار والزهور .. اى تورو دى انا اشتغلت فيها زمان وربحت معاهم ورجعولي ارباحى بس ناس كثير خوفونى منها وهربت.... منهم ..
على العموم الاسعار بالتلفزيون شغاله على قناة السي ان بي سي عربيه...
وربنا يستر الظاهر كله مصكر

ghlhv 26-12-2011 09:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 248797)
صباح الانوار والزهور .. اى تورو دى انا اشتغلت فيها زمان وربحت معاهم ورجعولي ارباحى بس ناس كثير خوفونى منها وهربت.... منهم ..
على العموم الاسعار بالتلفزيون شغاله على قناة السي ان بي سي عربيه...
وربنا يستر الظاهر كله مصكر

انت قديم بقه فى الفوركس يعنى شغال فيها من زمان

الساعة الآن 01:59 AM