اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة فوركس forex اف اكس ارابيا العالمية (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=224)

معاذ عودات 23-07-2010 04:40 PM

رد: $$..ورشـــة اف اكس ارابيا العالمــية..$$

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شريـر (المشاركة 27708)
تحقق الهدف +85 نقطه :1 (5): ،،

وعلى نياتكم ترزقوون ،،

مبررررررروك يا شرير

هدف شريري

بدون اسم 23-07-2010 04:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad (المشاركة 27710)
ألف مبرووك يا شـرير انا كمان كنت مشتريه ومنزله في ورشتي بس قبلك بشوية وكان هدفي 1.5330 بس شوف يا أخي وصل لفيـن 1.5445 أبعد مما كنت أتخيل ههههههههههههه سبحان الله

همسـة شريرة : انا بعتـه من 1.5440 وكان هدفي 1.5370 من غير ما اقول لحد يعني في الخباثة الشريرة وتحقق الهدف بس مقولتش لحد هاهاهاهاهاها وآدي كمان ضحكة شريرة

تحياتي ليك واتمني ليك التوفيق دايمـاً :1 (77):

-1 ياصياد بتاع الضحكة الشريرة:1 (69)::1 (69):

Mohamed Awad 23-07-2010 04:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور الكون (المشاركة 27716)
-1 ياصياد بتاع الضحكة الشريرة:1 (69)::1 (69):

هههههههههههههه اسف اسف بس مش شر ولا حاجة الموضوع وما فيه ان فيه صفقات بتبقي فيها مغامرة نوعا ما مني لأن الأدوات فيها مش بتكون كاملة ونسبة نجاح الصفقة ضعيفة نوعا ما بس الحقيقة ان عندي آداة مهمة بتقول ( لكل فعل رد فعل ) بس مش لازم يكون مساوي ليه ف القوة بس لازم رد فعل وانا كل اللي عملته اني اخدت رد الفعل ده مع اداة بتقولي انه السعر قدامه مقاومة شديدة ف السكـة وكان الصفقة فيها مغامرة ومقدرش اعرض حد للخطر بتاعها لعل وعسي يكون حد بيدخل ورا توصياتي ساعتها لو المغامرة فشلت هيكون جزء من ذنبه ف رقبتي

وعموما ولا تزعلي ليكي مني توصيـة مخصوص ليكي وبس من غير ما حد يعرف هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها << بقيت شرير انا هههههههههههههه

شريـر 23-07-2010 04:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad (المشاركة 27710)
ألف مبرووك يا شـرير انا كمان كنت مشتريه ومنزله في ورشتي بس قبلك بشوية وكان هدفي 1.5330 بس شوف يا أخي وصل لفيـن 1.5445 أبعد مما كنت أتخيل ههههههههههههه سبحان الله

همسـة شريرة : انا بعتـه من 1.5440 وكان هدفي 1.5370 من غير ما اقول لحد يعني في الخباثة الشريرة وتحقق الهدف بس مقولتش لحد هاهاهاهاهاها وآدي كمان ضحكة شريرة

تحياتي ليك واتمني ليك التوفيق دايمـاً :1 (77):

لولا انني مشغول كنت بهدلت بالبـ gbp/usd ـاوند بهدله واخذت منه االارباح رغما عن انفه :1 (82): ..
اذن لنرقص على ارباحنا الشريره :1 (5): .. والان لنشغل المزيكا ونستمتع بالاربـ$ـاح ،،

الباوند الان متجه الى 1.5333 ومن ثم الى 1.5290 ..

تنويه : اليوم جمعه وهي اجازه رسميه لدى كل الاشرار :1 (19): ،،

وعلى نياتكم ترزقوون ،،

بدون اسم 23-07-2010 04:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad (المشاركة 27719)
هههههههههههههه اسف اسف بس مش شر ولا حاجة الموضوع وما فيه ان فيه صفقات بتبقي فيها مغامرة نوعا ما مني لأن الأدوات فيها مش بتكون كاملة ونسبة نجاح الصفقة ضعيفة نوعا ما بس الحقيقة ان عندي آداة مهمة بتقول ( لكل فعل رد فعل ) بس مش لازم يكون مساوي ليه ف القوة بس لازم رد فعل وانا كل اللي عملته اني اخدت رد الفعل ده مع اداة بتقولي انه السعر قدامه مقاومة شديدة ف السكـة وكان الصفقة فيها مغامرة ومقدرش اعرض حد للخطر بتاعها لعل وعسي يكون حد بيدخل ورا توصياتي ساعتها لو المغامرة فشلت هيكون جزء من ذنبه ف رقبتي

وعموما ولا تزعلي ليكي مني توصيـة مخصوص ليكي وبس من غير ما حد يعرف هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها << بقيت شرير انا هههههههههههههه

-2 يا صياد:1 (13)::1 (13):

Mohamed Awad 23-07-2010 04:53 PM

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مـاشي يا نــور

-4 لنـور يا صياد الله يكرمك علشان شكلها مش بتعرف تعمل أكــل ولازم تتعاقب (هاهاهاهاهاهاهاهاهاها ) << ضحكة شريرة

بدون اسم 23-07-2010 05:11 PM

:1 (46)::1 (46):
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Awad (المشاركة 27723)
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه مـاشي يا نــور

-4 لنـور يا صياد الله يكرمك علشان شكلها مش بتعرف تعمل أكــل ولازم تتعاقب (هاهاهاهاهاهاهاهاهاها ) << ضحكة شريرة

معلمة بقى تعمل ايه متعودة الشاطر +1
والشاطر لما بيصير شرير يبقى -10غلطة الشاطر بعشر

بدون اسم 23-07-2010 05:13 PM

نسيت اقولك اصلي شاطرة في الاندومي والجنبة البيضاء والبيض المسلوق تاكله من ايدي تاكل ايدك وراه

بدون اسم 23-07-2010 05:28 PM

تصدقوا ياجماعة الديمو سهلhttp://fx-arabia.com/vb/uploaded/871_11279895263.gif

Mohamed Awad 23-07-2010 05:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور الكون (المشاركة 27731)
نسيت اقولك اصلي شاطرة في الاندومي والجنبة البيضاء والبيض المسلوق تاكله من ايدي تاكل ايدك وراه

هههههههههههه واضـح انهـا أكلات صعبة جدا وتركيبها معقد
همسـة : أخويـا عبد الرحمـن عنده 10 سنين وبيعرف يعمل الحاجات دي وزيادة شويـة ( هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها ) << ضحكة شريرة تاني برده هههههههههههههه :1 (100)::1 (87)::1 (100):

الساعة الآن 10:03 PM