اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حصريا: اكسبيرت ربيع العرب 1 متابعة بالشرح و التفصيل (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12505)

genral 02-10-2011 08:55 AM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

السلام عليكم و رحمة الله,
أعجبني كثيراً هذا الموضوع و لكني لسه مبتدأ و أريد أن أفهم أكرمكم الله, و مشكووووور أخي TREND_SEEKER علي المجهود الجبار و الرائع "ما شاء الله" و الشكر لجميع من يشارك, أنا بحاول أقرأ كل ما كتب و لكن 172 صفحة كتير أوي :1 (114): فأرجو بس شرح اجمالي عن ما يحدث الأن لأستطيع المشاركة معكم في المستقبل ان شاء الله, و تقبل مروري و اعجابي, بالتوفيق ان شاء الله.

المسلم أمره لله 02-10-2011 02:43 PM

رد: حصريا على اول منتدي عربي اكسبيرت الميجادرويد بتاريخ شراء 5-9-2011 بآخر اصداراته وتحديثاته MegaDroid v 1.37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة genral (المشاركة 208367)
أعجبني كثيراً هذا الموضوع و لكني لسه مبتدأ و أريد أن أفهم أكرمكم الله, و مشكووووور أخي TREND_SEEKER علي المجهود الجبار و الرائع "ما شاء الله" و الشكر لجميع من يشارك, أنا بحاول أقرأ كل ما كتب و لكن 172 صفحة كتير أوي :1 (114): فأرجو بس شرح اجمالي عن ما يحدث الأن لأستطيع المشاركة معكم في المستقبل ان شاء الله, و تقبل مروري و اعجابي, بالتوفيق ان شاء الله.

و عليكم السلام و رحمة الله و بركاته
أهلا أخي الكريم نورت اف اكس أرابيا
أخي الموضوع مفتوح لمناقشة اكسبريت أخونا الغالي أبو يوسف للوصول الى أفضل الاعدادات
و الاكسبريت هو المتاجر الآلي يعمل أوتوماتيكيا بعد وعضه على الشارت و اعداده
و ان شاء الله يفيدك الغالي حمزة في أي شيء
مرحبا بك

TREND_SEEKER 02-10-2011 03:23 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المسلم أمره لله (المشاركة 208282)
موفق يا غالي
ان شاء الله خير

تسلم حبيبي
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyhamd2 (المشاركة 208363)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم اخوانى جميعا ومعلش اليومين دول عندى شغل جامد
مش حبقى موجود زى الاول بس حرفق نتايجى اول باول ان شاء الله
وسامحونى على عدم تواجدى ويارب تكونوا ديما بخير

ربنا يقويك يا صاحبي
ومنتظرينك تخلص الشغل الي وراك وترجعلنا بسرعه
لأنك من مؤسسين الورشه معايا من أول صفحه
ربنا يوفقك
اقتباس:

حاضر من عنيه
افوق بس عشان لسه صاحي
وأنهارده هزبطلك ملخص دقيق وشامل ومختصر المفيد للموضوع كله
وهيكون مرجع لكل الوافدين الجداد

ولكن طلبي الوحيد هو :
التفاعل مع المشاركين في الورشه
وعرض النتائج يوميا بعد أنتهاء جميع الصفقات
أوكش ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المسلم أمره لله (المشاركة 208437)
أخي الموضوع مفتوح لمناقشة اكسبريت أخونا الغالي أبو يوسف للوصول الى أفضل الاعدادات
مرحبا بك

هلا بالغالي حبيب القلب
يارب دايما منورني وواقف معايا
وعلى فكره أ/ النجف
كان فرحه أمبارح عندنا في مصر
أتجوز أخيرا يا سيدي هههههههههههه
متنساش تباركله

Hema 02-10-2011 03:24 PM

اقتباس:

انا انصحك تقرا الموضوع كله وعلى مهلك يوم اتنين ثلاثه مش مهم المده المهم انك تقراه بنفسك عشان فيه حاجات بتكون بين الصفحات هتفيدك جدا ومحدش هيقدر يعملك شرح اجمالى للحاجات المفيده اللى فى الصفحات اللى فاتت

كان فى موضوع فى احد المنتديات الموضع كان فوق الالف صفحه لكن عشان عارف ان الموضوع مهم وهلاقى حاجات مهمه بين الصفحات حبست نفسى وقعدت على الموضوع لحد ما خلصته كله قريته فى يومين والحمدلله استفدت منه كتير اعتقد لو حد كان هيشرحلى اجمالى الموضوع عمرى ما كنت هستفيد قد منا استفدت لما قريته كله بنفسى

Hema 02-10-2011 03:27 PM

ابو يوسف انا عاوزك تخش مسابقة الحسابات التجريبيه بابو ربيع 1 او 2 اللى يريحك المهم عاوزك تقوز يا غالى ان شاء الله عشان انت تستاهل كل خير وبالمره نثبت للاعضاء ان ابو ربيع لا يستهان به

TREND_SEEKER 02-10-2011 03:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 208448)

انا انصحك تقرا الموضوع كله وعلى مهلك يوم اتنين ثلاثه مش مهم المده المهم انك تقراه بنفسك عشان فيه حاجات بتكون بين الصفحات هتفيدك جدا ومحدش هيقدر يعملك شرح اجمالى للحاجات المفيده اللى فى الصفحات اللى فاتت

كان فى موضوع فى احد المنتديات الموضع كان فوق الالف صفحه لكن عشان عارف ان الموضوع مهم وهلاقى حاجات مهمه بين الصفحات حبست نفسى وقعدت على الموضوع لحد ما خلصته كله قريته فى يومين والحمدلله استفدت منه كتير اعتقد لو حد كان هيشرحلى اجمالى الموضوع عمرى ما كنت هستفيد قد منا استفدت لما قريته كله بنفسى

كلام رائع فعلا
ولكن سوف أحاول ارفاق مشاركه تلخيص لمن لا يستطيع هذا
ولهم مطلق الحريه فهناك من لا يقدر فعلا لأن الموضوع كبير
ولكن الأستفاده القصوى هي كما أشرت أخي هيما
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 208450)
ابو يوسف انا عاوزك تخش مسابقة الحسابات التجريبيه بابو ربيع 1 او 2 اللى يريحك المهم عاوزك تقوز يا غالى ان شاء الله عشان انت تستاهل كل خير وبالمره نثبت للاعضاء ان ابو ربيع لا يستهان به

طيب ما هي الشروط
ومش عارف بصراحه إذا كنت هقدر ولا لأ
لأني حاليا أستعد للأشتراك في موقع زولو تريد كمزود أشاره
والدنيا عندي زحمه على الآخر ده غير الشغل التاني في الحسابات الحقيقيه
ولكن لو ممكن الرابط وأحاول اشوف كده هعمل أيه

Hema 02-10-2011 03:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 208458)

طيب ما هي الشروط
ومش عارف بصراحه إذا كنت هقدر ولا لأ
لأني حاليا أستعد للأشتراك في موقع زولو تريد كمزود أشاره
والدنيا عندي زحمه على الآخر ده غير الشغل التاني في الحسابات الحقيقيه
ولكن لو ممكن الرابط وأحاول اشوف كده هعمل أيه

ربنا يعينك ويوفقك يا ابو يوسف

عامتا دا الموضوع http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13593

عاوزك تركز على مسابقة الحسابات التجريبيه هى لسه قدامها 3 اسابيع ان شاء الله يكون عندك وقت ساعتها للأشتراك فيها

شروطها انك تفتح حساب تجريبى بعشر الاف دولار وتشتغل بيهم لمدة اسبوع وفى نهاية الاسبوع هيكون فى 4 فايزين اللى حققو اعلى ايكوتى ولو فزت ان شاء الله هتتأهل للمرحله النهائيه وممكن تفوز ب1000 دولار او 750 او 500

انا حاسس انك هتعمل شغل عالى لو اشتركت

alssimt 02-10-2011 04:02 PM

[
أنت فين ؟
يلا اوام روح نفذ عقوبتك يا قمر
وسوف نباشر العمل على الحقيقي مع بداية السوق
ولا تنسى أننا لغينا التعامل مع الدولار كندي

وأنا يا جماعة الخير حاتط شارتين لعملة EURCHF من أجل تعويض غياب الكندي
ويتم تشغيل الأكسبرت عليها ولكن هتغيروا الماجيك نمبر فقط
وطبعا عارف أني هتردم أسئله , ولكن جاهز ........

هههههههههههههههه
وانا اول واحد بسأل الله يعينك
كيف اشغل الشارت الثاني على عملة eur chf
ومن فين اغير الماجيك نمبر
ياليت توضحلنا بالصور يالغالي

الله لايحرمنا منك ويجزاك عنا كل خير

genral 02-10-2011 04:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المسلم أمره لله (المشاركة 208437)
مرحبا بك

مشكور جداً علي الرد و أنا سعيد لإنضمامي لكم. :) أنا فاهم يعني ايه اكسبرت أنا programmer برده بس لغات تانية #C و Java و NET. و الحاجات ديه :) و جزاك الله خيراً.

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة TREND_SEEKER (المشاركة 208446)

حاضر من عنيه
افوق بس عشان لسه صاحي
وأنهارده هزبطلك ملخص دقيق وشامل ومختصر المفيد للموضوع كله
وهيكون مرجع لكل الوافدين الجداد

ولكن طلبي الوحيد هو :
التفاعل مع المشاركين في الورشه
وعرض النتائج يوميا بعد أنتهاء جميع الصفقات
أوكش ؟

مشكور يا حبيبي و أكيد ان شاء الله أكمل معكم الورشه للآخر :) و عندي سؤال صغير هل الاكسبرت ممكن يشتغل علي حساب صغير مثلاً 100$ ؟! و كم متوقع تكون الأرباح منه في الشهر فقط أريد توقعك أو تجربتك, و جزاك الله ألف خير علي العمل المبهر :)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hema (المشاركة 208448)

أولاً مشكور علي الرد أخي هيما و أقدر نصيحتك, أنا أفعل هذا بالفعل :) بس حبيت أعرف in general ماذا يحدث الأن و التطورات لأني بدأت من البدايه و أريد أن اكون متطلع علي الجديد ايضاً, بالتوفيق ان شاء الله و في تقدم مستمر.

و أسف اذا كان فيه اخطاء في الكتابة لأني مش متعود أكتب عربي :1 (78): تقبل مروري

TREND_SEEKER 02-10-2011 04:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alssimt (المشاركة 208465)
[
أنت فين ؟
يلا اوام روح نفذ عقوبتك يا قمر
وسوف نباشر العمل على الحقيقي مع بداية السوق
ولا تنسى أننا لغينا التعامل مع الدولار كندي

وأنا يا جماعة الخير حاتط شارتين لعملة EURCHF من أجل تعويض غياب الكندي
ويتم تشغيل الأكسبرت عليها ولكن هتغيروا الماجيك نمبر فقط
وطبعا عارف أني هتردم أسئله , ولكن جاهز ........

هههههههههههههههه
وانا اول واحد بسأل الله يعينك
كيف اشغل الشارت الثاني على عملة eur chf
ومن فين اغير الماجيك نمبر
ياليت توضحلنا بالصور يالغالي

الله لايحرمنا منك ويجزاك عنا كل خير

هتفتح شارت تاني لليورو فرنك عادي جدا
وهتجيب ملف الأعدادات الي كان خاص بالدولاركندي
وتفتح الأكسبرت على الشارت الجديد وقبل ما تحفظ الأعدادات هتغير الماجيك نمبر كما موضح في الصوره

بالتوفيق

الساعة الآن 01:31 AM