اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   اعرض مشكلتك..اف اكس ارابيا تساعدك فى حلها (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=18)

rezo91 29-04-2012 10:12 AM

رد: اعرض مشكلتك..اف اكس ارابيا تساعدك فى حلها

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321370)

الله يخليك يا كبير
سعيد انه اشتغل معاك
ان شاء الله نتقابل علي خير في الميتينج
تحياتي يا غالي

جو معلش سؤال كمان بعد اذنك انا جبت افتح الحساب كتبت الباسورد والرقم الحساب وكل حاجه تمام بس الخانه بتاعت شوس سيرفر دى مافيهاش الا لايف سيرفر 1،2 ،3 وديمو سيرفر 1،2،3 والسيرفر اللى الشركه بعتاهولى غريب فيه ارقام وحروف عشوائيه نسخته بس الخانه بتاعت شوس سيرفر دى مش خانه للكتابه او النسخ واللزق دى قايمه منسدله كده بس مش عارف اعمل فيها اي دى ربنا يستر واعرف افتح الحساب اسف يا جو على اسئلتى الكتيره بتقل عليك فى كل مواضيع المنتدى :1:

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 12:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 321725)
جو معلش سؤال كمان بعد اذنك انا جبت افتح الحساب كتبت الباسورد والرقم الحساب وكل حاجه تمام بس الخانه بتاعت شوس سيرفر دى مافيهاش الا لايف سيرفر 1،2 ،3 وديمو سيرفر 1،2،3 والسيرفر اللى الشركه بعتاهولى غريب فيه ارقام وحروف عشوائيه نسخته بس الخانه بتاعت شوس سيرفر دى مش خانه للكتابه او النسخ واللزق دى قايمه منسدله كده بس مش عارف اعمل فيها اي دى ربنا يستر واعرف افتح الحساب اسف يا جو على اسئلتى الكتيره بتقل عليك فى كل مواضيع المنتدى :1:

اسأل براحتك يا باشا
بص طبعا الحساب حقيقي
جرب كل سيرفر من بتوع الحقيقي و واحد فيهم هيشتغل معاك
الشركة بعتتلك اكيد رقم سيرفر بس يمكن انت مخدتش بالك

rezo91 29-04-2012 08:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321753)

اسأل براحتك يا باشا
بص طبعا الحساب حقيقي
جرب كل سيرفر من بتوع الحقيقي و واحد فيهم هيشتغل معاك
الشركة بعتتلك اكيد رقم سيرفر بس يمكن انت مخدتش بالك

للاسف يا جو جربت كل السيرفرات وهيا الشركه فعلا بعتالى سيرفر بس غريب جدااااا ومش موجود فى القايمه المنسدله بتاعت اختيار السيرفر ده عنوان الخادم ( السيرفر ) :
Mt4ldc9.fxdd.com:1950*****
هو ده السيرفر حتى مش عارف الصقه فى الخانه بتاعت اختيار السيرفر دى لانها قايمه منسدله تختار من الخيارات اللى فيها بس ومش مسموح الكتابه او لزق اى حاجه فيها مش عارف انت لما بتفتح من التاب هل السيرفر بتاع حسابك موجود فى الخيارات ولا غريب زى ده كده وبتنسخه وبتلزقه والخانه بتاعت السيرفر بتقبل الكتابه فيها ولزق اى حاجه منسوخه فيها مش عارف حتى لو راسلت الشركه هتحللى المشكله دى ازاى هل السيرفر ده شئ قابل للتعديل من قبل الشركه ولا ايه ربنا يستر بكره اول يوم فى الاسبوع وعايز اشتغل من بكره ياريت يا جو لو عندك اى شئ تفيدنى بيه انا عارف انك اكيد مش هتتاخر وشكرا جزيلا ليك يا جو مره تانيه

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 08:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 321945)
للاسف يا جو جربت كل السيرفرات وهيا الشركه فعلا بعتالى سيرفر بس غريب جدااااا ومش موجود فى القايمه المنسدله بتاعت اختيار السيرفر ده عنوان الخادم ( السيرفر ) :
Mt4ldc9.fxdd.com:1950*****
هو ده السيرفر حتى مش عارف الصقه فى الخانه بتاعت اختيار السيرفر دى لانها قايمه منسدله تختار من الخيارات اللى فيها بس ومش مسموح الكتابه او لزق اى حاجه فيها مش عارف انت لما بتفتح من التاب هل السيرفر بتاع حسابك موجود فى الخيارات ولا غريب زى ده كده وبتنسخه وبتلزقه والخانه بتاعت السيرفر بتقبل الكتابه فيها ولزق اى حاجه منسوخه فيها مش عارف حتى لو راسلت الشركه هتحللى المشكله دى ازاى هل السيرفر ده شئ قابل للتعديل من قبل الشركه ولا ايه ربنا يستر بكره اول يوم فى الاسبوع وعايز اشتغل من بكره ياريت يا جو لو عندك اى شئ تفيدنى بيه انا عارف انك اكيد مش هتتاخر وشكرا جزيلا ليك يا جو مره تانيه

يا باشا انا معاك في اي سؤال
طب انت بتستخدم سيرفر اسمه ايه علي الميتاتريدر اصلا ؟

rezo91 29-04-2012 08:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 321946)

يا باشا انا معاك في اي سؤال
طب انت بتستخدم سيرفر اسمه ايه علي الميتاتريدر اصلا ؟

هو السريفر اللى انا كتبته فى المشاركه اللى فاتت هو ده اللى الشركه بعتهولى افتح بيه الحساب وانا فعلا نسخته ولزقته فى الميتا تريدر على اللاب وفتح معايا بس من الاى باد مش لاقيه فى خانه السيرفرات ولا حتى عارف انسخه والزقه زى ما عملت فى اللاب انا راسلت الشركه وربنا يستر بقى ومايكونش اختلاف البرامج من ميتا تريدر للاى تريدر بتاع الاى باد ده يستدعى اختلاف السيرفرات ربنا يسهل وتكون مشكله بسيطه سهلة الحل مش طالبه عطله تانى شكرا ليك يا جو ادعيلى بس بالله عليك هيا فى البدايه بي بتبقى صعبه بس متحمل وبتمنى من ربن يوفقنا وتكون انطلاقه قوي تعوضنا عن الصبر ده

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 10:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 321970)
هو السريفر اللى انا كتبته فى المشاركه اللى فاتت هو ده اللى الشركه بعتهولى افتح بيه الحساب وانا فعلا نسخته ولزقته فى الميتا تريدر على اللاب وفتح معايا بس من الاى باد مش لاقيه فى خانه السيرفرات ولا حتى عارف انسخه والزقه زى ما عملت فى اللاب انا راسلت الشركه وربنا يستر بقى ومايكونش اختلاف البرامج من ميتا تريدر للاى تريدر بتاع الاى باد ده يستدعى اختلاف السيرفرات ربنا يسهل وتكون مشكله بسيطه سهلة الحل مش طالبه عطله تانى شكرا ليك يا جو ادعيلى بس بالله عليك هيا فى البدايه بي بتبقى صعبه بس متحمل وبتمنى من ربن يوفقنا وتكون انطلاقه قوي تعوضنا عن الصبر ده

يا ريزو الايميل اللي وصلك من الشركة فيه رقم الحساب والباسورد هتلاقي في السيرفر بالشكل ده:
عنوان الخادم ( السيرفر ) :FXDDMalta-MT4 Live Server 6

rezo91 29-04-2012 10:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 322046)

يا ريزو الايميل اللي وصلك من الشركة فيه رقم الحساب والباسورد هتلاقي في السيرفر بالشكل ده:
عنوان الخادم ( السيرفر ) :FXDDMalta-MT4 Live Server 6

انا عارف عشان كده مستغرب من السيرفر الغريب ده لكن انا نسخته والله من الرساله وكتبتهولك هنا وانا فعلا نسخته وفتحت بيه الحساب قبل ما الفلوس توصل عليه من اللاب بس مش عارف بقى ايه الموضوع انا منتظر رد الشركه وربنا يقدم ما فيه الخير

م.جوزيف ايهاب 29-04-2012 10:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 322060)
انا عارف عشان كده مستغرب من السيرفر الغريب ده لكن انا نسخته والله من الرساله وكتبتهولك هنا وانا فعلا نسخته وفتحت بيه الحساب قبل ما الفلوس توصل عليه من اللاب بس مش عارف بقى ايه الموضوع انا منتظر رد الشركه وربنا يقدم ما فيه الخير

مش عارف بصراحة . ان شاء الله احد المشرفين يفيدك . اسف يا باشا

elnmsstar 29-04-2012 10:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 322060)

الشركة هتديك رقم تدخلة مش اسم السرفر يعنى مثلا 192.168.1.100 وهتدخلة مرة واحدة وهو هيتسجل لوحدة

rezo91 30-04-2012 12:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 322069)

مش عارف بصراحة . ان شاء الله احد المشرفين يفيدك . اسف يا باشا

انت فيك شئ لله وربنا يا جو جربت سيرفر سته اللى انت كتبتهولى وفتح الاكاونت رغم انى جربته مره قبل ما تقولى عليه وما اشتغلش والله حبيبى يا جو معلش تقلت عليك ميرس ليك بجد الحمد لله ربنا كاتبلى اشتغل من بكره

الساعة الآن 03:46 AM