اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

أحمد سمير 04-05-2012 06:49 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اتمرجنت وبكدة خسرت اللى كسبتة من هنا واكثر تلات مرات وبردو شايف بنسبة كبيرة ان فية متقالش غير حكاية الستوب لوس ال الدكتور بيقولها لان صحيح الدكتور بيقول ان ادارة راس المال نشتغل بيها والمكسب 2 دولار صحيح بس هو قال دايما الصفقات فى صالحنا مهما حصل مع ان ال حصل كان عكسنا وفترة طويلة كمان عاكس علينا ودخلنا بدرى كأننا بنستثمر لية مش عارف!!!!!!!
واكيد ف الاخر انا ال غلطان بردو انى اعتمدت اعتماد كلى على حد خبى ولو جزء من الاتجاة الصحيح ال ماشى فية السوق
كذب منظم ..افضل من صدق فوضوى
مقصدش اجرح ف حد بس دة ال حصل والله

ELSHARKI 04-05-2012 06:54 PM

ياشباب الله يكرمك اللى بيلوم الدكتور بعد اذنه ينزل كشف بحسابه
بدون زعل من كلامى

الشامي 04-05-2012 07:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326657)
ياشباب الله يكرمك اللى بيلوم الدكتور بعد اذنه ينزل كشف بحسابه
بدون زعل من كلامى

ادي حسابي منذ ساعة والدكتور نفسه قالي مظبوط

bary_3 04-05-2012 07:08 PM

نيوزلاندي نزل لأدنى مستوياته ،لم يصل لسعر0.7964قبل أربعة أشهر

oshee 04-05-2012 07:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 326645)

كيف اتمرجنت يا أوشي ؟؟؟
ألم تقل لي أنك محترم رأس المال وداخل بعقود صغيرة؟؟؟
أنا داخل بعقوود كبيرة و عاكس عليا كثير و لم أتمرجن بعد فاضل 20 نقطة على المارجن

انا قلتلك ان اليورو $ دداخله للاسف النقطه ب 1$ هي دي القشه التي فسمتا الحساب بس لا تخف انا الحمد لله لا استسلم لليءس بس الواحد بيصعب عليه تعبه خصوصا في المسابقه اللي كسبت بيها الحساب الحمد لله بس املي كير في الله ان شاء الله معوضه تحياتي لدكتورنا فالعيب فينا نحن

Maximous 04-05-2012 07:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 326668)
انا قلتلك ان اليورو $ دداخله للاسف النقطه ب 1$ هي دي القشه التي فسمتا الحساب بس لا تخف انا الحمد لله لا استسلم لليءس بس الواحد بيصعب عليه تعبه خصوصا في المسابقه اللي كسبت بيها الحساب الحمد لله بس املي كير في الله ان شاء الله معوضه تحياتي لدكتورنا فالعيب فينا نحن

اوشى انت شخصية حلوة جدااا ويشرفنى صداقتك
ويشرفنا جميعا وجودك معنا

bary_3 04-05-2012 07:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 326668)

تتعوض يا غالي ،لو كان عندك حساب ثاني تاجر عليه و إن شاء الله تعوض في أقرب وقت
إن لم يكن عندك ،كنا وضعنا اقتراح أننا سنضع صندوق تضامن كل ثلاثة أشهر نضع فيه 10دولارات لكل فرد من متابعين الورشة
في حالة ما إدا أصاب أحد فينا المارجن ،او اقترب منه يطلب مبلغ سلف نرسله له على اساس أنه يرده بعد أن يقف من جديد

الفهد الاسمر 04-05-2012 07:21 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

دكتور رأفت اخبارك اية؟ يارب تكون بخير

يا ذيكو لو تسمحلي انت اللى غلطان ؟؟؟؟..على فكرة دة مش معناة اني بدافع عن الدكتور رأفت

ولكن اتمنى من الله ان يكون الجميع ربحانين فى النهاية

على فكرة يا شباب انا بقول الكلام دة مش لذيكو وحدة لالا

الكلام دة لكل واحد خسران ..ودة بردو مش دفاع عن الدكتور رأفت

همسة للدكتور رأفت احترم الموفينجات تحترمك :1 (58):

ربنا يوفقكم يارب

ELSHARKI 04-05-2012 07:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 326665)

ادي حسابي منذ ساعة والدكتور نفسه قالي مظبوط

لا ياباشا مع احترامى ليك ولرأى الدكتور الكلام ده مفيش فيه اى اداره لرأس المال
80 سنت لحساب بقيمه 250 دولار وكمان بدون استوب
انته المفروض اخرك 40 30 سنت وبكدا مخاطره 7%
وبعدين انته عارف نظام الدكتور تبريدات ليه تدخل فى اكتر من عقد دا انته داخل 3 صفقات هتبرد لايه ولا لايه ؟

اللى انا اتعلمته ان الف دولار بنفتح عقود بواحد دولار 5% مخاطره

انا مش بقولك كده اننا ملتزم بأداره صارمه لا انته لو شفت حسابى هيجيلك جلطه من الصدمه

hussien86 04-05-2012 07:26 PM

بص ياذيكو انا مش عارف انت ليه زعلان انت حسابك بخير هو صحيح 26% منه مسلب لكن وصلنا لنهاية الهبوط بإذن الله.. وادي تجارب لينا وكلنا بنتعلم ..

ELSHARKI 04-05-2012 07:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 326686)
بص ياذيكو انا مش عارف انت ليه زعلان انت حسابك بخير هو صحيح 26% منه مسلب لكن وصلنا لنهاية الهبوط بإذن الله.. وادي تجارب لينا وكلنا بنتعلم ..

كلامك مظبوط الحساب لسه بخير

امال لو لا قدر الله حصل حاجه مش كويسه يا ذيكو كنت هتعمل ايه
يارب متشوف غير الربح دايما

رامى عبدالهادى 04-05-2012 07:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussien86 (المشاركة 326686)

اخى هل تعتقد انة النيوزلاندى ممكن يرجع لاى نقطة دخول حد فينا صعب اوى

ELSHARKI 04-05-2012 07:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 326688)

بص يارامى انا اتحدى عباقره الفوركس ان النيوزلندى يوم الاتنين والثلاثاء لازم هيصعد 100 نقطه على اقل تقدير والايام هتثبت لكن هدف الصفقه معرفش صراحه ايه وضعه الدكتور اللى يفيدنا وربنا يكرمنا ان شاء الله

top22star 04-05-2012 07:40 PM

هوه الجو متكهرب ليه كده ايه كل ده عشان النيوزلاندى عاكس احلى من التوصيات هنا الثبات اللى بيبقى فيه الدكتور فى الاوقات دى وده اللى المفروض كلنا نتعلمه مش اننا نكسب وخلاص هدوووووووووووووووء واتفرجوا فقط وان شاء الله هانت اوى

رامى عبدالهادى 04-05-2012 07:45 PM

يا جماعة مش عايزين نلوم غير انفسنا احنا كسبنا من ورة الدكتور كتير مش لازم لما نقع واقعة نلوم علية وقدر الله وما شاء فعل

اسلام العوامى 04-05-2012 07:53 PM

كلمة حق ولاعطاء كل حق حقه
انا دخلت الورشة دى كان حسابى 7 دولار ودخلت توصية مع الدكتور كسبتنى حوال 3 دولار وبعد كده شحنت بخمسين ودخلت معاه تانى الحساب فضل يكبر لحد مابقى 80 وبعدين وصل حاليا 11 دولار
اللى عايز اقولة انى انا مع الدكتور لو هفضل اخسر كل يوم حساب كفاية تعبة اللى ماطالبش حد فينا بحاجه علية
وزى الدكتور ما اتهاجم فى اول الورشة واللى هاجموه رجعوا يتمسحوا فية لما لقوا الوصيات بتكسب ورجعوا دلوقتى يهاجموه تانى لما عكست فى مرة
هيرجعوا تانى يتمسحوا لان مش دى العثرة اللى هتوقف الدكتور وانا متأكد من ده كويس
وان شاء الله ال 11 دولار اللى معايا دول مع الدكتور هيبقوا مئات الالوف
واحفظوا رقم الصفحة دى عشان افكركوا بعدين
تحياتى ليك يادكتور ومستنيك عشان نكمل ياكبير

رامى عبدالهادى 04-05-2012 07:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326692)
بص يارامى انا اتحدى عباقره الفوركس ان النيوزلندى يوم الاتنين والثلاثاء لازم هيصعد 100 نقطه على اقل تقدير والايام هتثبت لكن هدف الصفقه معرفش صراحه ايه وضعه الدكتور اللى يفيدنا وربنا يكرمنا ان شاء الله

والله يا شارقى اتمنى دا بس تتصور انة دا اخر هبوط لة

waleed adel 04-05-2012 07:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 326697)
انا دخلت الورشة دى كان حسابى 7 دولار ودخلت توصية مع الدكتور كسبتنى حوال 3 دولار وبعد كده شحنت بخمسين ودخلت معاه تانى الحساب فضل يكبر لحد مابقى 80 وبعدين وصل حاليا 11 دولار
اللى عايز اقولة انى انا مع الدكتور لو هفضل اخسر كل يوم حساب كفاية تعبة اللى ماطالبش حد فينا بحاجه علية
وزى الدكتور ما اتهاجم فى اول الورشة واللى هاجموه رجعوا يتمسحوا فية لما لقوا الوصيات بتكسب ورجعوا دلوقتى يهاجموه تانى لما عكست فى مرة

لاتعليق لايك واحدة لاتكفى انسان محترم

hussien86 04-05-2012 08:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 326688)

هو من ناحية هيرجع فهوي هيرجع بإذن الله؟؟ بصراحه ياأخي انا مهيأ نفسي انه ينزل في اسوء الاحوال لحد 0.7890 او 0.7900 ..يارب اطلع غلطان وان شاء الله يسبقني ويبدا صعود ابدر من كده :1 (88):..برضه الدكتور ليه الكلمة في النهاية لانه هو صاحب التوصيات ..كل الاحترام له

ifile 04-05-2012 08:04 PM

الفوركس ربح و خسارة
زي ما تكسب لازم تخسر
احترام رأس المال هو جزء من اللعبة و ليس اللعبة كاملة
مستمر في الورشة للنهاية, يا مكسب يا مارجن
ومتأسف لكل من خسر حسابه, لاني جربت المارجن من قبل
و يا رب تنور طريق كل الفوركسيين و تخليه اخضر علطول

naitsi 04-05-2012 08:04 PM

ها قد عدت يا اصدقاء الحمد لله الحساب مازال لم يتمرجن ههههه إقتينت تذكرة مشاهدة المبارات لكي انسي المشاكل وكترة الحروب والحمد لله انا جد فرح لاني مطمئن نفسيا و واتق من صفقات جنرالنا الحبييب هو فقط يلزم القليل من الصبر لان الاسبوع المقبل هو يوم التأر إن شاء الله تذكروا جيدا الحساب مهما نزل لابد من الصعود لتصحيح الفوق + هناك تشبع قوي في كل الفريمات الخاصة بعملات النيوزلندي والاسترالي واليورو وبخصوص اليورو هو سينزل إلى النقطة التي كان وصلها في أحد الاسابيع لما كنا قليلقين وكاذا ان يمرجن حسابي هو لابد من تصحيحيها وبعدها سيعاود الطلوع كالصاروخ لذى إصبروا أرجوكم والي تمرجن حسابه يتعلم من أخطائه فكلنا وقعنا في فخ الطمع وكترة الصفقات + بعد الإنتهاء من هاته الصفقات أقسم اني لن أتاجر مع النيوزلندي والاسترالي يكفيني اليورو والباوند ههههه والعملة الحلوة اليورو ين ^^

ELSHARKI 04-05-2012 08:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة العوامى (المشاركة 326697)

لايك يا عوامى والله
وصدقنى ربنا هيعوضك كل خير

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 326698)
والله يا شارقى اتمنى دا بس تتصور انة دا اخر هبوط لة

والله يا صاحبى لازم بأذن الله هيرفع ودى اساسا فرصه اسكالبينج بس على الديلى للشراء بهدف كبير ومش بتتحقق غير قليل جدا جدا انا هنزلها فى ورشه جو دلوقتى
وربنا هيكرمنا ومش هيضيع تعبنا والله

naitsi 04-05-2012 08:10 PM

أتعرفون مالذي يقوله لي عقلي .. يقول لي إذخل الان تعزيز علا النيوزلندي واليورو دولار وبهدف نقطة ذخول التعزيز التاني يعني إن ضرب الهدف ساربح 10 دولارات ونفس الحكاية في اليورو فما هو رأيكم يا جنود

Pips Hunter 04-05-2012 08:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326717)
أتعرفون مالذي يقوله لي عقلي .. يقول لي إذخل الان تعزيز علا النيوزلندي واليورو دولار وبهدف نقطة ذخول التعزيز التاني يعني إن ضرب الهدف ساربح 10 دولارات ونفس الحكاية في اليورو فما هو رأيكم يا جنود

رأيي كفايه تعزيزات عشان حسابك يتحمل اى هبوط محتمل لاقدر الله وتقدر تطلع منها بسلام حتى بدون ربح مش مشكلة المهم تطلع براس مالك قبل الدخول

naitsi 04-05-2012 08:14 PM

أنا ذخلت الان في صفقة بيع الدولار فرنك هههههههه الموت الموت ينادي ياجنوود نحارب ونقاتل الاعدآآآآآآآاء
لن نستسلم تريتريتري لن نستسلم
تريتريتري وسنقآآآآآآآآتل حتى الموووووووووت

naitsi 04-05-2012 08:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Pips Hunter (المشاركة 326720)
رأيي كفايه تعزيزات عشان حسابك يتحمل اى هبوط محتمل لاقدر الله وتقدر تطلع منها بسلام حتى بدون ربح مش مشكلة المهم تطلع براس مالك قبل الدخول

ذخلت اخر عقد لدولار فرنك وحدي لاني رأيتها فارغة ولا يتاجر عليها احد ستراني ذاخل لبلادها وتفرح وتعطيني كنوزها ^^

waleed adel 04-05-2012 08:17 PM

انا شغال اسكالبنج واحده واحده كده على اليورو والحمدلله تمام
عقود صغيرة كده واهو كله تسالى

رامى عبدالهادى 04-05-2012 08:17 PM

انا خسرتى مع النيوزلاندى فوق 120 دولار واتمنى اخرج منها على نقطة دخولى

yasser badr mahmoud 04-05-2012 08:21 PM

تحياتي للدكتور العظيم د رافت مش عايز اعيد نفس الكلام الي قلتة مرة من فترة لما بدء فية ناس تهاجم و لكن ساقول فقط ان انا بقالي سنين طويلة مهتم بالفوركس و دة اول مرة اقابل طريقة ناجحة مع حضرتك و انت انسان محترم و جميل و يشرفني معرفة حضرتك و اتمني الا تتاثر باي تعليق كتب و خالص تحياتي لك

bahrain 04-05-2012 08:21 PM

مســـــــــــــــــــاء الخـــــــــــــــــــــير ... جميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعاّ أحبتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي ومســــــــــــــــــــــــــــــــــاء خــــــــــــــــــــــــاص
للدكتــــــــــــــــــــور الكبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــير رأفــــــــــــــــــــــــــــــت
أحلــــــــــــــــــــــــــــــــى تحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــية للجنرالات المحترمة اللي بتقدر المجهــــود الكبير لزعيم التوصيات الدكتور رأفت الذي تذوقنا جميع أنواع الربح معاه
تقدم يا كبيــــــر نحـــــن معـــــك وسنحقق أحلامنا و أكثر من خلال توصـــــياتك الذهــــبية الرااااائعــــة ... أنحني اجلالا لشخصك الكريم على ما قدمته وتقدمــه لأخوانـــــك بدون عطاء ولا مقابل
كـــــــــــــــم لي الشـــرف أن اكن أخـــاّ أو ابناّ لمــــثلك .. وكــم يحزنني أن يتجرأ أي كـــان بحرف على شخصك أو توصياتك او طريقة عملك ..
با نتظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار طلتك البهية .. بكـــل لــــــهفة وشــــوق لنرى ما تخطـــه أناملك ... تقبــــــــل خالص تحيـــــــــــــاتي ولـــك كـــل أحترامـــــــــــــــــــي

waleed adel 04-05-2012 08:25 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 326728)
مســـــــــــــــــــاء الخـــــــــــــــــــــير ... جميــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعاّ أحبتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي ومســــــــــــــــــــــــــــــــــاء خــــــــــــــــــــــــاص
للدكتــــــــــــــــــــور الكبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــير رأفــــــــــــــــــــــــــــــت
أحلــــــــــــــــــــــــــــــــى تحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــية للجنرالات المحترمة اللي بتقدر المجهــــود الكبير لزعيم التوصيات الدكتور رأفت الذي تذوقنا جميع أنواع الربح معاه
تقدم يا كبيــــــر نحـــــن معـــــك وسنحقق أحلامنا و أكثر من خلال توصـــــياتك الذهــــبية الرااااائعــــة ... أنحني اجلالا لشخصك الكريم على ما قدمته وتقدمــه لأخوانـــــك بدون عطاء ولا مقابل
كـــــــــــــــم لي الشـــرف أن اكن أخـــاّ أو ابناّ لمــــثلك .. وكــم يحزنني أن يتجرأ أي كـــان بحرف على شخصك أو توصياتك او طريقة عملك ..
با نتظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــار طلتك البهية .. بكـــل لــــــهفة وشــــوق لنرى ما تخطـــه أناملك ... تقبــــــــل خالص تحيـــــــــــــاتي ولـــك كـــل أحترامـــــــــــــــــــي

لايك :1 (58):

ELSHARKI 04-05-2012 08:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 326728)

وليك احلى لايك حجزناله طيران من مصر للبحرين والله منور يا كبير بكلامك الكبير

Maximous 04-05-2012 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326724)
ذخلت اخر عقد لدولار فرنك وحدي لاني رأيتها فارغة ولا يتاجر عليها احد ستراني ذاخل لبلادها وتفرح وتعطيني كنوزها ^^

ولكن الدكتور لم يدخل على الدولار فرانك
فلماذا دخلتها

ELSHARKI 04-05-2012 08:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326713)
ها قد عدت يا اصدقاء الحمد لله الحساب مازال لم يتمرجن ههههه إقتينت تذكرة مشاهدة المبارات لكي انسي المشاكل وكترة الحروب والحمد لله انا جد فرح لاني مطمئن نفسيا و واتق من صفقات جنرالنا الحبييب هو فقط يلزم القليل من الصبر لان الاسبوع المقبل هو يوم التأر إن شاء الله تذكروا جيدا الحساب مهما نزل لابد من الصعود لتصحيح الفوق + هناك تشبع قوي في كل الفريمات الخاصة بعملات النيوزلندي والاسترالي واليورو وبخصوص اليورو هو سينزل إلى النقطة التي كان وصلها في أحد الاسابيع لما كنا قليلقين وكاذا ان يمرجن حسابي هو لابد من تصحيحيها وبعدها سيعاود الطلوع كالصاروخ لذى إصبروا أرجوكم والي تمرجن حسابه يتعلم من أخطائه فكلنا وقعنا في فخ الطمع وكترة الصفقات + بعد الإنتهاء من هاته الصفقات أقسم اني لن أتاجر مع النيوزلندي والاسترالي يكفيني اليورو والباوند ههههه والعملة الحلوة اليورو ين ^^

من الاخر انته برنس والله وليك احلى لايك يا احلى مهاجم حربى شفته فى حياتى

مش ناوى تترجم الجمله بقى .... خليك جدع:1:

naitsi 04-05-2012 08:47 PM

مفاجئة سارة هناك شيء مهم يوم الاحد وضعوه في موقع الاخبار وبلون احمر والخاص باليورو وهي الإنتخابات اليونانية والفرنسية أضن ان كل واحد رمى صوت في الصندوق سيصعد اليورو بنقطة :D
عدوا كم واحد سيقوم بالإنتخاب هههههههه إن شاء الله السوق يوم الاحد بالليل سيفتح على الإيجابي

naitsi 04-05-2012 08:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326733)

ههههههههه عندي لك حل لترفيه عن النفس هناك مباراة قوية عندنا في المغرب دربي الرجاء العالمي ووداد الأمة وهاذا الدربي وضع في تصنيف الفيفا ك 8 أقوى دربيات العالم لاكن هاذه المرة سيكون بطعم آخر لان فريق الرجاء البيضاوي يريد الفوز لضمان المنافسة على البطولة بعدما بقيت لهم 3 مباريات لإنتهاء الدوري و3 فرق تنافس عليه يعني الدربي سيكون حراق وقوي والفرجة مضمونة

ELSHARKI 04-05-2012 08:51 PM

‎CnbcArabia‎
صندوق النقد: ديون أمريكا واليابان تثير قلقا أكبر من منطقة اليورو

naitsi 04-05-2012 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326733)

ههههههههه عندي لك حل لترفيه عن النفس هناك مباراة قوية عندنا في المغرب دربي الرجاء العالمي ووداد الأمة وهاذا الدربي وضع في تصنيف الفيفا ك 8 أقوى دربيات العالم لاكن هاذه المرة سيكون بطعم آخر لان فريق الرجاء البيضاوي يريد الفوز لضمان المنافسة على البطولة بعدما بقيت لهم 3 مباريات لإنتهاء الدوري و3 فرق تنافس عليه يعني الدربي سيكون حارق وقوي والفرجة مضمونة

bahrain 04-05-2012 08:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 326729)
لايك :1 (58):

أحلى مســـاء حبيبي وليد ...
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 326731)
وليك احلى لايك حجزناله طيران من مصر للبحرين والله منور يا كبير بكلامك الكبير

مســـــــــــاء الخير يا غالي .. كمان تحجز لك طيران للبحرين نتشرف بزيارتك حبيبي

ELSHARKI 04-05-2012 08:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 326740)
ههههههههه عندي لك حل لترفيه عن النفس هناك مباراة قوية عندنا في المغرب دربي الرجاء العالمي ووداد الأمة وهاذا الذربي وضع في تصنيف الفيفا ك 8 أقوى الدربيات لاكن هاذه المرة سيكون بطعم آخر لان فريق الرجاء البيضاوي يريد الفوز لضمان المنافسة على البطولة بعدما بقيت لهم 3 مباريات لإنتهاء الدوري و3 فرق تنافس عليه يعني الدربي سيكون حراق وقوي والفرجة مضمونة

ههههههههههههه ترفيه مين يا حجوج
انا هقضيها نووووووووووووووووووووووووم ليوم الاحد:1 (81)::1 (7)::1 (106):

الساعة الآن 05:35 PM