اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bahrain 18-04-2012 01:38 AM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 312671)

حاضر 5 دقائق وانت فينك وحشنى وبصراحة خفت تكون خسرت فى الهبوط اللى كنا فيه فا طمنى

الله يبارك فيك يادكتور انا موجود 24 ساعة بالغرفة بحرسها وقت اللي بتكون مشغول يا دكتور ,, وتطمن اللي بيتوكل على الله وبيمشي مع توصياتك ايامه كلها حلوة
والارباح معك بتجنن ..بخصوص الهبوط اللي حصل كنت بستخدم ( استيراتيجية الصبر) وفعلا بعد ما عكس علي السعر كنت خسران 400 دولار تقريبا والحمد لله رجع الحساب اخضر
والف شكر لك يا دكتور

gogo55sy 18-04-2012 01:39 AM

شكرا على التحديثات دكتور ومتابع معك

raafat_193 18-04-2012 01:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bahrain (المشاركة 312676)
الله يبارك فيك يادكتور انا موجود 24 ساعة بالغرفة بحرسها وقت اللي بتكون مشغول يا دكتور ,, وتطمن اللي بيتوكل على الله وبيمشي مع توصياتك ايامه كلها حلوة
والارباح معك بتجنن ..بخصوص الهبوط اللي حصل كنت بستخدم ( استيراتيجية الصبر) وفعلا بعد ما عكس علي السعر كنت خسران 400 دولار تقريبا والحمد لله رجع الحساب اخضر
والف شكر لك يا دكتور

احبك يابحرينى ههههههههه بكون سعيد جدا لما بجد ناس صبوره وفهمت مافيا الفوركس تجارة اللعب مع الكبار . الشكر لله

raafat_193 18-04-2012 01:50 AM

جو ..انت هنا حبيبك طاير طاير هل اشتريته

top22star 18-04-2012 02:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 312665)

كويس فكرتنى واقبل اسفى .1_ الزوج ده بالذات حركته السعرية غير محددة ولا يحترم التحليل الفنى 2_ ان صدر خبر من الاتحاد الاوروبى يؤثر على اليورو والفرنك وبيكون اقوى اكثر على اليورو فتجد ياصعود قوى قوى او هبوط ياحركة معدومة 3_ هذا الزوج اشبه باولاد عم فا اليورو يعتبر ابن عم الفرنك ومن الافضل تختار ازواج غريبة عن بعض فتختلف حركتهم عندما يعطس وزير مثلا .يؤثر على الفرنك بقوة سعر الفائدة اما بقية اخبارهم لا تفيد بشئ .عندى اسباب كتيرة كفاية كدة الان

جزاك الله كل خير والله يا دكتور على وقتك وتعبك ومجهودك اللى فعلا واضح وبجد اسلوبك مختلف جدا وعن تجربه بالنسبه للزوج انا مدبس فيه للاسف بس اوعدك ان شاء الله يكتبلى ربنا الخروج منه بالسلامه وتوبه والله افتح الشارت بتاعه وشكرا لمجهودك معايا ومع باقى الاعضاء :1 (96)::1 (96)::1 (96)::1 (96):

MAMADO 18-04-2012 02:46 AM

مساء الفل والجمال على مروض الفوركس ... دكتور انا ينفع ادخل من هنا شرا عادى مفيش مشكله صح ؟؟؟ والاهداف اللى معاليك كاتبها اللى على البلات فورم مظبوط؟

م.جوزيف ايهاب 18-04-2012 05:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 312665)

كويس فكرتنى واقبل اسفى .1_ الزوج ده بالذات حركته السعرية غير محددة ولا يحترم التحليل الفنى 2_ ان صدر خبر من الاتحاد الاوروبى يؤثر على اليورو والفرنك وبيكون اقوى اكثر على اليورو فتجد ياصعود قوى قوى او هبوط ياحركة معدومة 3_ هذا الزوج اشبه باولاد عم فا اليورو يعتبر ابن عم الفرنك ومن الافضل تختار ازواج غريبة عن بعض فتختلف حركتهم عندما يعطس وزير مثلا .يؤثر على الفرنك بقوة سعر الفائدة اما بقية اخبارهم لا تفيد بشئ .عندى اسباب كتيرة كفاية كدة الان

تمام كده
استاذ :1 (76):

م.جوزيف ايهاب 18-04-2012 05:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 312679)
جو ..انت هنا حبيبك طاير طاير هل اشتريته

حبيبي يا دكتور
مطولتش فيه بصراحة عشان مكونتش عارف اتابع كويس النهاردة
بس معاك في اليورو والباوند والفرنك . عشان اعرف ابرد كويس
تلاميذك يا نجم الجيل :D

raafat_193 18-04-2012 07:01 AM

تنبية ارجوا الخروج الان من اليورو ين

Aymanalmerai 18-04-2012 07:06 AM

صباح الخير يا دكتور
طب بخصوص الين, ممكن ندخل عكسي, يعني نبيع بإعتباره وصل لقمة يوم 13 من الإسبوع الماضي؟
و شكراً

الساعة الآن 12:24 PM