اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   مين تانى تمرجن انهاردة غير غشيم فوركس ؟ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29915)

archiwork 26-02-2013 03:05 AM

رد: مين تانى تمرجن انهاردة غير غشيم فوركس ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 471043)
مساء الخير مجدي باشا
ان شاء الله الجميع بخير وحساباتكم رابحة على طول طالما تتبعون ادارة مالية محكمة ومدروسة ..
لكن هل بأمكاني ان اسئل ما الهدف من الموضوع ؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 471049)
فعلا سوال وجيه يا ابو بشار
واتوقع الاخ حب بس يعملي دعايه كأسرع متداول يخسر حسابه فاقل من ساعه هههههههههه

وماله مايضرش برده هههههه

محمد سنوسي احمد 26-02-2013 03:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 471043)
مساء الخير مجدي باشا
ان شاء الله الجميع بخير وحساباتكم رابحة على طول طالما تتبعون ادارة مالية محكمة ومدروسة ..
لكن هل بأمكاني ان اسئل ما الهدف من الموضوع ؟

هل يمكن ان ارد بدلا منه الي ان يجيب صاحب الموضوع.....انا لو كتبت مثل هذا الموضوع سيكون لسببين....السبب الاول ان هذا دائما يغير النفسيه ويخفف كثيرا من ضغوط العمل بسوق الفوركس وهذا اكثر فائده للمنتديات من حيث اعتقادي الشخصي

السبب الاخر .....المصيبه عندما تعم تهون....بمعني انه لو شخص خسر وعرفت ان كذا شخص خسر ربما ذلك يهون عليك مراره الخساره.................هذا راي لو كنت كتبت موضوع مثل هذا ....شكلك والله اعلم عايز توديه الاقتراحات والشكاو:)ي

أ.نادر غيث 26-02-2013 03:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد سنوسي احمد (المشاركة 471062)
هل يمكن ان ارد بدلا منه الي ان يجيب صاحب الموضوع.....انا لو كتبت مثل هذا الموضوع سيكون لسببين....السبب الاول ان هذا دائما يغير النفسيه ويخفف كثيرا من ضغوط العمل بسوق الفوركس وهذا اكثر فائده للمنتديات من حيث اعتقادي الشخصي

السبب الاخر .....المصيبه عندما تعم تهون....بمعني انه لو شخص خسر وعرفت ان كذا شخص خسر ربما ذلك يهون عليك مراره الخساره.................هذا راي لو كنت كتبت موضوع مثل هذا ....شكلك والله اعلم عايز توديه الاقتراحات والشكاو:)ي

ههههه حبيبي محمد
بس والله رأيك منطقي ومقنع ..
انا بس بسئل مش عايز لا انقل ولا شيئ
وها نحن نتحاور بما يفيد الجميع :)

archiwork 26-02-2013 03:26 AM

الأسئلة من نوع إيه الهدف من الموضوع الفلانى بالظبط عاملة زى لما نسأل ليه بنقعد مع صحابنا نفضفض ونضحك من قلوبنا على أحزاننا وهمومنا ملازم كل تجمع يكون له vision and mission
مش كدة ولا ايه يا بشار باشا :1 (105):

أ.نادر غيث 26-02-2013 03:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة archiwork (المشاركة 471074)
الأسئلة من نوع إيه الهدف من الموضوع الفلانى بالظبط عاملة زى لما نسأل ليه بنقعد مع صحابنا نفضفض ونضحك من قلوبنا على أحزاننا وهمومنا ملازم كل تجمع يكون له vision and mission
مش كدة ولا ايه يا بشار باشا :1 (105):

نحن في ارابيا منتدى ديمقراطي يتيح لجميع التعبير عن رأيه بكل حريه ضمن ضوابط معينة ..
لكن كل موضوع بالمنتدى يجب ان يكون له اهداف تتفق مع طبيعة القسم المدرج به الموضوع ..
والا اصبحت المنتديات شات دون قيمة تذكر ..
يعني لو كلنا حنفتح مواضيع كل يوم انت مين خسر ومين ربح , عملياً من الناحية التعليمية الفوركسية لم اعطي شيئ للاخرين.
لكن من باب الترويح عن النفس بعد حركة عنيفة لسوق لا تتكرر كل يوم اتفهم موضوعك واتفاعل معه ايجاباً يا غالي .
تقبل تحيتي

majdi 26-02-2013 09:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 471033)
الله الله والله وصرت حديث المنتديات واسمي مكتوب فكل المواضيع هههههههههه

والله ياغشيم فوركس اني احبك بالله ، ولكن لا اقوى على مسك نفسي من الضحك طوال الليل واليوم كلما تذكرت تحمسك وبعد ثواني اسرع مارجن في التاريخ ، انا لا اسهزيء والله ولكن صراحة دمك خفيف ، وعوضك الله ........ سامحني

majdi 26-02-2013 10:11 AM

طبعا الهدف من التعليق هو الستوب لوووز يا اخواني مهم جدا جدا

غشيم فوركس 26-02-2013 10:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة majdi (المشاركة 471112)
والله ياغشيم فوركس اني احبك بالله ، ولكن لا اقوى على مسك نفسي من الضحك طوال الليل واليوم كلما تذكرت تحمسك وبعد ثواني اسرع مارجن في التاريخ ، انا لا اسهزيء والله ولكن صراحة دمك خفيف ، وعوضك الله ........ سامحني

احبك الله الذي احببتني فيه
والله ياخي لازم نضحك ونفرفش اقسم بالله الدنيا ماتستاهل وانا اخوك ،، وهذي كلها ارزاق من رب العالمين
اما بالنسبة لصاحب الموضوع انا اليوم راح اراسل ادارة المنتدى واطالبهم بتعويض مادي لان الاخ جرح مشاعري واحساساتي الداخليه ومش حقبل اقل من 20 الف يورو
صح انا صاحب اسرع مارجن لكن برضه فيه حتة الانسانيه يعني المفترض يراعي مشاعري الفوركسيه هههههههههههه

ربنا يسعدكم حبايبي :)

archiwork 26-02-2013 01:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 471124)
احبك الله الذي احببتني فيه
والله ياخي لازم نضحك ونفرفش اقسم بالله الدنيا ماتستاهل وانا اخوك ،، وهذي كلها ارزاق من رب العالمين
اما بالنسبة لصاحب الموضوع انا اليوم راح اراسل ادارة المنتدى واطالبهم بتعويض مادي لان الاخ جرح مشاعري واحساساتي الداخليه ومش حقبل اقل من 20 الف يورو
صح انا صاحب اسرع مارجن لكن برضه فيه حتة الانسانيه يعني المفترض يراعي مشاعري الفوركسيه هههههههههههه

ربنا يسعدكم حبايبي :)

لأ ياحبيب كله إلا احساساتي الداخليه ومشاعرى الفوركسية دى مانقدرش عليها أبدا أبدا
أنا فقط بضحك معاك بسبب ورشتك اللى قفلت قبل ماتبدأ ههههه
واذا كان على ال 20 ألف يورو سيبها عليى الله ثم علي اخوك
يمكن نبدأ رحلة قريبا من 5 ألاف إلى 50 ألف باذن الرحمن

ahmed sokrat 26-02-2013 02:48 PM

على فكره بقا انا استفد جدا من الموضوع وهوا انى مفكرش افتح حساب حقيقى اصلا
مالو الديمو انا لو خسرت الفلوس دى حقيقى انا يجيلى سكته هههههههههههه
طبعا الدرس المستفاد الاستوب لووز لازم يتحدد وياريت اقدر اتواصل مع الرجاله للاستفاده
من تجاربهم وخصوصا غشيم انا ان شاء الله نويت افتح حساب حقيقى ومحتاج مساعده منك

الساعة الآن 03:51 PM