اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   الشهباء المطورة - powered by ahmedphen0m (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=39037)

ahmedphen0m 17-05-2014 12:51 PM

رد: الشهباء المطورة - powered by ahmedphen0m

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة midouknight (المشاركة 706605)
بالتوفيق دايما

شكرا ليك يا غالي
بالتوفيق لك و لي و للجميع

ahmedphen0m 17-05-2014 12:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghost59 (المشاركة 706625)
تسلم ايدك يارب ع الشرح وحب الخير لأخوانك

الشهباء من اشهر الإستراتيجيات في عالمنا العربي

ان شاء الله يستفيد منها الكل يارب

تحياتي ليك :)

تسلم من كل سوء يا غالي , لازم الواحد يعلم الناس زي ما فيه ناس تانية علمتني و بدون مقابل
هي فعلا مشهورة و تستحق هذه الشهرة
بالتوفيق يا حب

ahmedphen0m 17-05-2014 12:54 PM

صباح الفل علي الجميع
ان شاء الله اجازة اسبوعية سعيدة
كله ياريح كدا عشان مع بداية الاسبوع هنشتغل جامد
بالتوفيق

hemaya 17-05-2014 10:00 PM

طريقة الشهباء جميلة وكانت قد اتت لي الفكرة هذه قبل ان اتعرف عليها ..وكانت فكرتي كالتالي
ندخل من اي منطقة دخول وهمي علي الديمو مثلا
يعني ندخل شراء / او بيع بهدف 10 نقاط واستوب 10 نقاط علي الديمو اذا ضرب استوب ندخل تاني صفقة معاكسة علي الديمو حتي تضرب الصفقة الخامسة ندخل علي الحقيقي صفقة معاكسة للاخيرة علي الديمو وبمضاعفات في حالة الخسارة لو فهمت الطريقة هتلاقيها نفس طريقة الشهباء ..
لكن للاسف اخي .. الطريقة فاشلة ايضا علي المدي البعيد فتاتي ضربة تضيع كل اللي عملته قبل كده .. يجب التفكير في حلول غير تقليدية ..

wahid nasr 18-05-2014 04:30 AM

بالتوفيق اخى
متابعين معك

ahmedphen0m 19-05-2014 12:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaya (المشاركة 706869)
طريقة الشهباء جميلة وكانت قد اتت لي الفكرة هذه قبل ان اتعرف عليها ..وكانت فكرتي كالتالي
يعني ندخل شراء / او بيع بهدف 10 نقاط واستوب 10 نقاط علي الديمو اذا ضرب استوب ندخل تاني صفقة معاكسة علي الديمو حتي تضرب الصفقة الخامسة ندخل علي الحقيقي صفقة معاكسة للاخيرة علي الديمو وبمضاعفات في حالة الخسارة لو فهمت الطريقة هتلاقيها نفس طريقة الشهباء ..
لكن للاسف اخي .. الطريقة فاشلة ايضا علي المدي البعيد فتاتي ضربة تضيع كل اللي عملته قبل كده .. يجب التفكير في حلول غير تقليدية ..

اهلا بيك يا غالي
حلاوة الشهباء انك بتدخل من مناطق كلاسيكية قوية , عموما فكرتك برده جيدة بس لو انت دخلت ديمو و الفرصة حققت هدفها هههههههههه
هي فعلا الطريقة خطيرة لانها مضاعفات بس فيه طرق كتيرة هنشرحها عشان نقلل الخطورة دي, و الحمد لله انا بقالي معاها سنتين تقريبا و النتيجة ايجابية بامتياز و الحمد لله

ahmedphen0m 19-05-2014 12:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wahid nasr (المشاركة 706882)
بالتوفيق اخى
متابعين معك

شكرا ليك يا غالي
بالتفويق لك ايضا

ahmedphen0m 19-05-2014 12:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hemaya (المشاركة 706869)

و شكرا لتشريفك للموضوع و هانتظر منك املشاركة معانا و هنتظر منك تشاركنا اي حلول غير تقليدية وصلت ليها عشان نقدر نستفيد بيها فالوصول لطريقة اكثر امانا

ahmedphen0m 21-05-2014 09:53 PM

مساء الفل يا شباب

كنت منتظر تفاعل اقوي من كدا ....

عموما مش مشكلة, ابدا انا و اشجع الشباب و اضع شارتات الاسبو دع

بسم الله

ahmedphen0m 21-05-2014 09:54 PM

ده فيديو بيشرح نوع مختلف من نموذج المستطيل

PRICE ACTION PATTERNS - YouTube

دي احدي التطويرات اللي بيتم دراستها و قريبا سنوفيكم بنتايجها

بالتوفيق للجميع