اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=43146)

walidashour 13-01-2015 04:50 AM

رد: شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر عمر (المشاركة 759649)
السلام عليكم .. أنا لا أستطيع القول أنها شركة نصابة ..
لكني أقول أن خدماتهم في خمة العملاء والمستفسرين سيئة جدا .. وأقصى ما يمكنهم فعله هو
الرد برسائل آلية بعيدة كل البعد عن موضوعك حتى أني أشك أن الدعم العربي تبعهم يجيد العربية
شركة سيئة في خدماتها للعملاء إلى أبعد حد .. فما بالك لو كان الخلاف على مبالغ وتحويل مالي
أعتقد أنهم سوف يجرجروك لما تخرج عينك .. شركة سيئة والي يدافع عنها هو مسوق لها ومتخفي ..

وجهت نظر يجب ان نحترمها بردوا

لكن سؤال اخى من فضلك :

انت ليه كلامك مش راكب على بعضه خالص كده :1 (88)::1 (88):

لانك بتقول فى اول كلامك ( أنا لا أستطيع القول أنها شركة نصابة )

وفى اخر كلامك قلت ( شركة سيئة والي يدافع عنها هو مسوق لها ومتخفي )

طيب ازاى ده حتى الكلام مش راكب على بعضه نهائيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ثانيا والاهم : انا لما كتبت مشاركتى للاخ صاحب الموضوع اول حاجة ذكرتها هى

ان انا مش بدافع عن الشركة ولكننى عايز اقول كلمة حق فقط لا غير

ويمكن الاخ صاحب الموضوع فاهم قصدى وفاهم كلامى كويس جدا جدا

كما ارجو من صاحب الموضوع ان يرفق للجميع الدليل القاطع على نصب الشركة

عليه ( ارفق الهيستورى الذى يصلك يوميا من الشركة على ايميلك )

وان لم تقم بارفاق الهيستورى فليس من حقك ان تتهم الشركة بالنصب عليك

والا سوف تكون انت شخص نصاب وتتدعى بنصب الشركة عليك حتى تلطخ سمعتها بين الشركات

نحن بانتظار ارفاق الهيستورى الخاص بحسابك فى xm حتى نتاكد انك تتكلم بكل جديه

تحياتى للجميع

walidashour 13-01-2015 05:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maystro (المشاركة 759964)
السلام الهستوري لا استطيع اصلا الحصول عليه الحساب لا ستطيع دخوله هؤلاء العصابه يقومون بالنصب بدون قطره دم ولا دليل يترك لضحيتهم
واضافه هدان الردان لعضوين جديدين سجلو فقط للرد علي يعني رد واحد بالمنتدى!!!!كله في تعريف العضو
وهدا ليس بالدكاء!!!!! الله ياخدكم انتم والXM العصابه الخبيته التي تصرف عليكم لقاء هدا الدكاء
ــــاعتدر من الاخه الافاضل عن اللفض ــــــ
وكاضافه الصور!!! هي صوره واحده رفعتها لاحد ضحايا XM
وليس صور كما ادعى احد جوز الادكياء للي ردو يضلل المتابعين كأن كل الصور اللي رفعتها منقوله و....

التمس اعتدار من الاداره والمتابعين ان يعدروني لفضاضه في هدا الرد وشكرا

بلاش كلام كتير من فضلك

اين الدليل على كلامك واين صور الهيستورى من الايميل ؟؟؟

نحن بانتظار الدليل القاطع على نصب الشركة عليك لكى نتاكد بانفسنا

وان لم تقم بارفاق الدليل وصور الهيستورى من الايميل الخاص بحسابك بالشركة

اذا فانت الشخص النصاب وليس الشركة لانك تتحدث عن نصب الشركة عليك بدون دليل

انا لا اعلم كيف تترك ادارة المنتدى موضوع مثل هذا

الموضوع بدون ارفاق اى دليل قاطع على نصب الشركة على العميل هذا

هذه اساءه كبيرة للمنتدى ولادارة المنتدى

اكرر ....

لماذا تتركون موضوع مثل هذا الموضوع بدون اظهار اى دليل قاطع

ابو عبدالملك 13-01-2015 09:44 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maystro (المشاركة 759964)
السلام الهستوري لا استطيع اصلا الحصول عليه الحساب لا ستطيع دخوله هؤلاء العصابه يقومون بالنصب بدون قطره دم ولا دليل يترك لضحيتهم
واضافه هدان الردان لعضوين جديدين سجلو فقط للرد علي يعني رد واحد بالمنتدى!!!!كله في تعريف العضو
وهدا ليس بالدكاء!!!!! الله ياخدكم انتم والXM العصابه الخبيته التي تصرف عليكم لقاء هدا الدكاء
ــــاعتدر من الاخه الافاضل عن اللفض ــــــ
وكاضافه الصور!!! هي صوره واحده رفعتها لاحد ضحايا XM
وليس صور كما ادعى احد جوز الادكياء للي ردو يضلل المتابعين كأن كل الصور اللي رفعتها منقوله و....

التمس اعتدار من الاداره والمتابعين ان يعدروني لفضاضه في هدا الرد وشكرا

الله يعلم فقط من صدقيه تسجيلي في المنتدى ..وعلى فكره سجلت مع الشركه بحساب ديمو والحصول عل 30 دولار بدون ايداع مع الشركه ...في حال ربحت تـأكد تماما انه سيكون معي الدليل اما لصالح الشركه او ضدها ..اكرر في حال ربحت وطلبت سحب ....ان بعض الظن اثم ..اقول بعظه .....:1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88)::1 (88):

عمـــر 13-01-2015 08:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidashour (المشاركة 759987)

انا لا اعلم كيف تترك ادارة المنتدى موضوع مثل هذا

الموضوع بدون ارفاق اى دليل قاطع على نصب الشركة على العميل هذا

هذه اساءه كبيرة للمنتدى ولادارة المنتدى

اكرر ....

لماذا تتركون موضوع مثل هذا الموضوع بدون اظهار اى دليل قاطع

سبب ترك الموضوع هكذا .. ان شركة اكس ام ليس لها اعلانات ع المنتدى و ليست تحت رعاية المنتدى

لو كان الموضوع ضد شركة FXDD او اكسنس اكيد الموضوع لم يكن يترك هكذا ... رأيي و الله اعلم

حازم عباس 13-01-2015 11:33 PM

شكرا ع الطرح المميز فعلا
عاشت الايادي

maystro 15-01-2015 05:45 PM

الحساب تم غلقه يعني لا استطيع آخد صوره من الهستوري
ادن لي ما صدق هل من المنطقي ان يخطر بماله ليجربهم!!! اضطررت للرد مع اني اعرف ان العضويين للي يتيرون دجل هم مفبركين :Dوعضويتهم هدا الشهر ولهم 3 ردود فقط او 2

hedg fx g 15-01-2015 05:56 PM

الله يعوض عليك

ابو عبدالملك 15-01-2015 09:11 PM

ما حدث معي هذه الايام مع تلك الشركه ..الشركه غير جاده في قصه العروض ...المفروض ان حسابي تفعل بشكل اتوماتيكي ...وبعد استفسار ..قام احدهم بالاتصال واخبرني ان حسابك سيتفعل بعد ساعه او ساعتين ولغايه الان لم تقوم الشركه ب ايداع 30 دولار ...على كل حال يعني لغايه الان سكام او ما هو رأيكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mohmdd155 15-01-2015 09:22 PM

ما يحدث تشويه للشركة بدون دليل .... ثم أن الهيستورى من الايميل الخاص بك اما تحضر دليل أو تعتذر وانا عضو جديد اين مصداقيتك اين الدليل من الايميل الخاص بك

ابو عبدالملك 15-01-2015 10:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmdd155 (المشاركة 760730)
ما يحدث تشويه للشركة بدون دليل .... ثم أن الهيستورى من الايميل الخاص بك اما تحضر دليل أو تعتذر وانا عضو جديد اين مصداقيتك اين الدليل من الايميل الخاص بك

حيلكو يا جماعه...ندافع عن المجرب ...لا يوجد لنا مصلحه في الدفاع عن اي شركه.......انا احد القدماء في عالم الفوركس ........يهمني اظهار الحقيقه.:1 (24)::1 (24)::1 (24):

ابو عبدالملك 15-01-2015 10:25 PM

بعثت ايميل للشركه بـأن يوقفو حسابي ......بسبب عدم المصداقيه

mohmdd155 15-01-2015 10:46 PM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عبدالملك (المشاركة 760750)

انا أتاخروا عليا يوم فى ايداع البونص لكن تم ايداعة بعد ما كلمت الدعم وأنا لم أستطيع انتظار البونص واودعت 100دولار للتجربة وعملت ارباح بسيطه اويومين 35 دولار اصبح حسابى135 غير البونص وانا رافع الهيستورى الدليل من الايميل بتاعى يوم 24-12-2014

maystro 16-01-2015 01:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmdd155 (المشاركة 760730)

بعض صور الايميل هستوري مرفوعه في طيات الموضوع لان احد الاخوه الافاضل طلب ان اتبت الربح للي سرقوه لي كي تكتمل الصوره
ممكن ترجع لها فلن اعيد رفعها لك ايها العضو الجديد :D
لا اريد تشيهها بالمعنى للي تقصده انا افضحها لانها نصبت علي

maystro 16-01-2015 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو عبدالملك (المشاركة 760750)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohmdd155 (المشاركة 760760)
انا أتاخروا عليا يوم فى ايداع البونص لكن تم ايداعة بعد ما كلمت الدعم وأنا لم أستطيع انتظار البونص واودعت 100دولار للتجربة وعملت ارباح بسيطه اويومين 35 دولار اصبح حسابى135 غير البونص وانا رافع الهيستورى الدليل من الايميل بتاعى يوم 24-12-2014

جيد خطوي دكيه والاخ ابو عبدالملك صدمتهم واتقمت لي حساب بحساب :D:D
وما اريد ان نعرف عدونا جيدا قبل ان يبحتو عن ضحيه جديده
فاولا ترخيصها fsa/fca لا تضيف امامه EEA الدي يعني انها لا تخضع لسلطتهم ولا يوجد فصل لاموال العملاء وهدا غش وتضليل لمن يتق في fca القويه
تانيا اي حساب جديد لديه تفعيل بال sms آخر خطوه للحصول عالبونص يعني كل الحسابات بونص ويمكن يغلقوها ادا ادعو دلك بسلطتهم التقديريه

eskay 16-01-2015 08:21 AM

انا هقول ما حدث معى وانا اتعامل معاهم من 3 شهور الحقيقه انا بسحب تقريبا كل اسبوعا والشهر الى فات سحبت كل رأس المال لظروف وبعدين عملت ايداع تانى وطلبت الفيزا الخاصه بهم ووصلت اكسبريس فى خلال 3 ايام وبسحب منها كل اسبوع بدون اى مشاكل بالعكس دا احيانا بسحب السحب بيتنفذ بعدها ب ساعتين فا اعتقد مشكلتك يا اخى انه حساب بونص الى يعيب الشركه فى رأى احيانا الاسبريد المرتفع لكن حتى النهارده مع الى حصل مع الفرنك انا دخلت صفقات على زوج فرنك وحققت ربح الحمد لله واغلقتها عادى فى وقت ان كتير من المنصات واكبرهم مصدقيه FXDDو FXCM وغيرهم كان فيه عطل ووقف التداول على ازواج الفرنك ..والله اعلى واعلم

ابو عبدالملك 16-01-2015 01:55 PM

اقول لكل من يسوق لهكذا شركات مغموره وغير معروفه وتراخيص مشكوك بها ان يصمت .لا انصح اي احد ان يضع دولار واحد .مع هذه الشركات اللهم اني قد بلغت ...لا تهضيعو وقتكم بالنقاش عن الكثير من الشركات التي تهدف الى سرقه كل دولار ...

Salim Elias 16-01-2015 05:32 PM

إلى الأخ صاحب الادعاء بأن شركة XM قد نصبت عليه.
مع احترامي لشخصك الكريم هناك شيء ناقص ويحتاج إلى إثبات، فالرجاء إثباته أمام الجميع واحتراماً لهذا الموقع العربي الرائد في عالم الفوركس.
أنا أعمل مع شركة XM منذ ثلاثة سنوات ولم أرى منهم إلا كل عمل طيب وصالح. وأستطيع أن أجزم بأنها الشركة الوحيدة في العالم التي تُعيد قسم من أرباحها إلى العميل إما بشكل كاش يستطيع سحبه ساعة يريد وأما مضروب بعشرة كبونص يستطيع المتاجرة به.
أما عن طريقة الإيداع والسحب فشركة XM لديها ماستر كارد خاص بها تزود عملائها بها متى طلبوا ذلك. وأيا عميل يريد السحب والإيداع لا يحتاج لأي موظف من الشركة أن يساعده بل يدخل إلى حسابه في منطقة الأعضاء ويعمل ما يريده. وخلال 24 ساعة يكون المبلغ المطلوب في بطاقته.
أما عن القسم العربي في الشركة فهو من أهم الأقسام العربية في شركات الوساطة على الإطلاق، وهناك العديد من الموظفين الذين أعرفهم شخصياً هم من جهابذة اللغة العربية. وهم عرب أصلاً وفصلاً.
أما عن الشخص المدعي بأن الشركة نصبت عليه فأقول:
أخي الكريم إن كان كلامك صحيحاً، وأنت صاحب حق فيجب عليك أن تثبت هذا الكلام ولو بشيء يسير .
أولاً: إن الشركة عند أي إيداع تعلمك بواسطة الإيميل عن ذلك برسالة. أرجوك ضعها هنا. وذلك لإثبات مصداقيتك. أو ضع الأكاونت هيستوري هنا. وإذا كنت لا تملكه ، وهذا غريب لأن الشركة ترسل لعملائها كل يوم بيومه عملياته خلال 24 ساعة.
وأخيراً على أقل تعديل ضع صورة عن رقم حسابك وعن عملية إقفال حسابك.
فعذراً أيها الأخ. إذا لم يكون بحوزتك أي من هذه الإثباتات فاعلم بأنك في يوم من الأيام ستقف أمام الجبار الديان وتسأل عن هذا العمل الغير محبوب من أغلب الناس.
أما إذا كان عندك إثبات فأقسم بالله أمام كل زوار هذا المنتدى العظيم بأني سأرد حقكك إليك.
أما إذا كان كلامك ظلماً وافتراء فيجب عليك الاعتذار أمام الجميع من الشركة وكل من قرأ شكواك. وشكراً

Osama27 16-01-2015 07:28 PM

بسم الله الرحمن الرحيم

﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آَمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَى مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ﴾

أخي maystro
أنت بدأت موضوعك بالتهجم على الشركة وكانت أول كلمة لك هي كلمة "النصابة" وللأسف أنت لم تضع أي دليل يدل على
صدق كلامك ... المعذرة فأنا لا أقصد التكذيب ولكن يفترض أن تعطي أدلتك حتى يكون لكلامك المصداقية التامة من طرفك
وبعد ذلك نحكم على الشركة نصابة أم لا.

طلب العديد من الإخوة منك أن تضع كشف آخر حساب يومي يصلك على الإيميل ولكنك وضعت صورة لادليل فيها ... المطلوب
هو صورة من الإيميل الأول الذي وصلك والذي يبين فيه إسمك ورقم حسابك وأيضا آخر كشف يحمل الإسم والرقم للحساب.
هذا سيبطل حجة أنك لاتستطيع الدخول على الحساب.

أيضا ... غريزة فينا نحن البشر أن نرى الحق من وجهة نظرنا فقط ... حاول يا أخي أن تلم بالموضوع من جميع النواحي ...
هل أنت ملتزم تماما بإتفاقية فتح الحساب البونص ولم تخل بأي من بنودها؟ هل راجعتها بالكامل؟ ... هل كنت تتعامل مع
الدعم الفني بالطريقة اللآئقة ...

عموما ... إن وضعت أدلتك هنا ... أنا شخصيا مستعد للتضحية بسمعتي هنا على إف إكس أريبيا إن كان كلامي به محاباه
أو دعم لـ XM بدون وجه حق ... أعدك بالمساعدة قدر الإمكان للتوسط في حل هذه المشكلة ... علاقاتي بمدراء الحسابات
ممتازة ... إيداعاتي وسحوباتي مستمرة بشكل ممتاز وسلس وأعمل معاهم IB وعندي من الزبائن عدد 58 حتى هذه اللحظة
ولله الحمد وأحمل رقم متقدم جدا مابين IBs على مستوى الشركة من جميع جنسيات العالم. لاتوجد مشاكل تذكر لزبائني
ونادرا وإن وجدت فهي بسيطة وعادة تكون بحكم الزبون على الشركة من وجهة نظره الخاصة ولكن عند الرجوع لأساسيات التعامل
مع الشركة تحل وبشكل مرضى ولله الحمد. وإذا أردت أن أعطيك دليلي على كلامي وشغلي فلابأس من ذلك على الرغم من أنني
لست مرغما أو مدعي على الشركة ولكنني "مدافع" ... نعم "مدافع" ... ولكن على إستعداد أن أعمل جهدي للتوسط إن أرسلت المطلوب.

أنا شخصيا أشهد (والشهادة من الدين) بأنها أفضل شركة على الإطلاق قد تعاملت معها ... تعاملت في السابق مع RefcoFx ... يمكن
الكثير لم يسمع عنها ولكن إسأل القدامى بالفوركس عنها ... أيضا
FXSolutions و Alpari-uk و FXCM و FXOpen و Pepperstone و Exness و HotForex و Interbank ...
هذا ما أتذكره حاليا من مسيرة 11 عام بالفوركس. كانت معظم هذه الشركات لها سلبيات معينة ولسنا الآن بصددها ولا التهجم عليها
ولكن ولله الحمد ويشهد على الله أنني لم أرتاح إلا مع XM والتي فتحت فيها 3 حسابات متاجرة وحساب IB من أنجح الحسابات بالشركة ...
أرباحي من حساب الـ IB نتزل في الموعد المقرر بالضبط وسحوباتي أيضا تصلني على حساب Skrill في زمن قياسي ولم يحدث لي تأخير مطلقا.

أين هذا الكلام الذي أقوله من كلامك يا أخي ؟

يشهد الله أنني لم أقول إلا صدقا وإحقاقا للحق بحسب وجهة نظري وتعاملي مع هذه الشركة الرائعة.

والحقيقة أنا أستغرب من fx-arabia كيف تسمح بإستمرار الموضوع والذي يشوه سمعة شركة رائدة بدون أدلة ... أنا أشوف أن يتم مسح الموضوع
وليس غلقه حتى يتم تقديم الأدلة للمنتدى وعلى ضوئها إن كان لصاحب الموضوع حق فلا مانع من الكتابة بخصوصه أما ماعدى ذلك فهو مضرة لمصالح
الغير قد تورط إدارة المنتدى في مشاكل مع XM لاحقا ... وإسمحوا لي بنقل رابط الموضوع للشركة حتى يعلموا مايدور عنهم ... وأيضا هذا الموضوع
سيؤثر على سمعة fx-arabia بين أعضائها لتجاهلها وعدم تدخلها في مهاجمة شركة وساطة ربما لانها لاتدعمها ولاتوجد مصالح بينهما.

أخي maystro
أعذرني ... فأنا قلت كل مايجول بخاطري ومن خلال خبرة عملية مع هذه الشركة ورأيت إحقاقا للحق أن أكتب هذا وعرضي لك لايزال قائم بمساعدتك قدر
الإمكان لحل المشكلة ولكن لابد من إرسال الأدلة والبراهين !.

يا أخي ... إذا أنا إقتنعت بكلامك من خلال أدلتك ورفضت XM تعويضك ... أشهدك أمام الله ثم الجميع هنا أنني سأتكفل بدفع كافة خسائرك ... فالمال مال
الله والحمد لله هي مكاسبي من خلال نفس الشركة ولن تفقرتي أو تغنيني إن أخرجت منها شيئا لأخ في الله تم ظلمه.

"سبحانك اللهم وبحمدك، أشهد أن لا إله إلا أنت، أستغفرك وأتوب إليك"

hamsat36 16-01-2015 08:36 PM

بصوا انا معايا مشكلة اليومين دول معهم بخصوص السحب كنت عملت ايداع بالماستر كارد والبنك وقفة وغير كدة خسرت الفلوس اللى كنت عامل ايداع اصلا بالمستر وبعدين عملت ايداع بكاشيو ونتلر بسحب بقى على نتلر يحولوا الفلوس على الكريدت كارد طيب يا جماعة ما انا عملت ايداع بنتلر بردة ايه الدماغ دى مش فاهم عامة هشوف المشكلة دى واقوللكم

walidashour 18-01-2015 09:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761024)
بصوا انا معايا مشكلة اليومين دول معهم بخصوص السحب كنت عملت ايداع بالماستر كارد والبنك وقفة وغير كدة خسرت الفلوس اللى كنت عامل ايداع اصلا بالمستر وبعدين عملت ايداع بكاشيو ونتلر بسحب بقى على نتلر يحولوا الفلوس على الكريدت كارد طيب يا جماعة ما انا عملت ايداع بنتلر بردة ايه الدماغ دى مش فاهم عامة هشوف المشكلة دى واقوللكم

لا تقلق اخى فهذا شيئ عادى جدا

لان من قوانين الشركة بالنسبة للسحب والايداع ان المبالغ التى تم ايداعها اولا

يجب ان ترد مرة اخرى الى الوسيلة التى تم الايداع منها

وانت تقول اخى انك قمت بالايداع اولا عن عن طريق الفيزا ثم خسرت المبلغ كاملا بعد التداول بالشركة

وبعد كده عملت ايداعات عن طريق كاشيو ونيتلر

معنى هذا انك عندما تقوم بالسحب الشركة تقوم باسترجاع المبالغ بالتريب هذا :

1 _ استرجاع المبلغ التى تم ايداعه اولا من الفيزا

2 _ ثم ان بقى اى مبلغ اخر فتقوم الشركة باسترجاعه الى كاشيو لانها الوسيلة الثانية للايداع

3 _ ثم ان بقى اى مبلغ اخر فتقوم الشركة باسترحاعه الى نيتلر لانها الوسيلة الثالثة للايداع

وسوف اذكر لك مثال بسيط اخى :

__ نفترض انك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار عن طريق الفيزا

ثم قمت بالتداول على حسابك بالشركة وتم خسارة كامل المبلغ

__ ثم بعد ذلك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار مرة اخرى عن طريق كاشيو

__ ثم بعد ذلك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار مرة اخرى عن طريق نيتلر

ولكن هذه المرة الاخيرة فى الايداع الاخير ربحت مبلغ 3000 دولار وتريد سحب هذه الارباح

(( انتبه معى اخى سوف يكون طريقة وترتيب استرجاع المبالغ بهذه الطريقة ))

1 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى الفيزا اولا

2 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى كاشيو ثانيا

3 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى نيتلر ثالثا

وبهذه الطريقة يتم استرجاع الاموال التى تم ايداعها كاملا

.................................................. ...................

(( ارجو بان يكون الشرح واضح لك اخى الكريم ))

تحياتى لك

walidashour 18-01-2015 09:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maystro (المشاركة 760795)
بعض صور الايميل هستوري مرفوعه في طيات الموضوع لان احد الاخوه الافاضل طلب ان اتبت الربح للي سرقوه لي كي تكتمل الصوره
ممكن ترجع لها فلن اعيد رفعها لك ايها العضو الجديد :D
لا اريد تشيهها بالمعنى للي تقصده انا افضحها لانها نصبت علي

اخى هذه ليست صورة من الهيستورى تدل على اى شيئ

ولا حتى توضح اى شيئ

نحن نطالب منك ان تضع صورة الهيستورى الخاص بالايميل بشكل واضح ويكون ظاهر

فيها جميع تعاملاتك الاخيرة مع الشركة ويكون ظاهر بها ايضا رقم حسابك بالشركة

والعمليات الاخيرة

شكلك لسه مبتدءا اخى فى مجال الفوركس ..

عموما ادخل على الايميل الخاص بحسابك بالشركة وسوف تجد رسائل من شركة xm

هذه الرسائل ترسلها لك الشركة يوميا على الايميل وبها جميع تعاملاتك مع الشركة

ومن ضمن هذه التعاملات المعاملات الاخيرة التى بها الناتج النهائى لراس مالك

والعمليات المفتوحة والعمليات المغلقة ايضا

على ما اعتقد كلامنا واضح جدا لك اخى ولا يحتاج الى شرح اصلا

سؤال : اذا لماذا انت ترفض الى الان ان تضع لنا الدليل القاطع على نصب الشركة عليك

هل انت خائف من شيئ مثلا اخى ؟؟؟؟؟؟

بالعكس تماما نحن نرى ان هذا من مصلحتك ومن مصلحة اخوانك ايضا هنا وفى اى مكان

ان يعرفوا الحقيقة

ولا انت لك رائ اخر اخى ؟؟

عموما نحن بانتظار وضع الدليل القاطع على نصب الشركة عليك

(( ملاحظة هامة ))

اعلم اخى العزيز ان الشركة تراقب جيدا هذا الموضوع وتتابع اولا باول

hamsat36 18-01-2015 10:55 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidashour (المشاركة 761231)
لا تقلق اخى فهذا شيئ عادى جدا

لان من قوانين الشركة بالنسبة للسحب والايداع ان المبالغ التى تم ايداعها اولا

يجب ان ترد مرة اخرى الى الوسيلة التى تم الايداع منها

وانت تقول اخى انك قمت بالايداع اولا عن عن طريق الفيزا ثم خسرت المبلغ كاملا بعد التداول بالشركة

وبعد كده عملت ايداعات عن طريق كاشيو ونيتلر

معنى هذا انك عندما تقوم بالسحب الشركة تقوم باسترجاع المبالغ بالتريب هذا :

1 _ استرجاع المبلغ التى تم ايداعه اولا من الفيزا

2 _ ثم ان بقى اى مبلغ اخر فتقوم الشركة باسترجاعه الى كاشيو لانها الوسيلة الثانية للايداع

3 _ ثم ان بقى اى مبلغ اخر فتقوم الشركة باسترحاعه الى نيتلر لانها الوسيلة الثالثة للايداع

وسوف اذكر لك مثال بسيط اخى :

__ نفترض انك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار عن طريق الفيزا

__ ثم بعد ذلك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار مرة اخرى عن طريق كاشيو

__ ثم بعد ذلك قمت بايداع مبلغ 1000 دولار مرة اخرى عن طريق نيتلر

ولكن هذه المرة الاخيرة فى الايداع الاخير ربحت مبلغ 3000 دولار وتريد سحب هذه الارباح

(( انتبه معى اخى سوف يكون طريقة وترتيب استرجاع المبالغ بهذه الطريقة ))

1 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى الفيزا اولا

2 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى كاشيو ثانيا

3 __ الشركة سوف تقوم باسترجاع مبلغ 1000 دولار الى نيتلر ثالثا

وبهذه الطريقة يتم استرجاع الاموال التى تم ايداعها كاملا

.................................................. ...................

(( ارجو بان يكون الشرح واضح لك اخى الكريم ))

تحياتى لك

شكرا فهمت طب قولى اعمل ايه
انا البنك الاهلى وقف الكارت ومش بينفع لا اسحب منه ولا اعمل ايداع لة وبالفرض الشركة بعت الفلوس عليه كلمت البنك قالى الكارت موقوف يعنى مش هيستقبل اصلا

طب بص انا بفكر اعمل كالتالى وقولى رايك

انا حولت بالماستر اللى اتوقف دة حوالى 1500 ج تمام وحولت بنتلر وكاشيو يجى 7000 ج افض اسحب مثلا لحد مرجع 1500 وبعد كدة الشركة كد هتحول اتوزماتيك لنتلر وكاشيو مع انا عارف الفوس اللى هسحبة على الكريديت مش هتوصل ولا ايه رايك

وبالنسبة للشركة التانية اللى اشتغلت فيه وارها محترمة هى شركة exness وليست انستا لانى كنت كاتبة فى مشاركة سابقة وشكر

عباس محمود 18-01-2015 11:11 AM

برجاء التأكد عند السحب يتم على حسابك في البنك الذى قمت بكتابته في ورقة العقد لكن الايداع مش مهم يكون نفس البنك لان وجدت ان اسهل طريقة هي فيوا نيت بنك مصر والله اعلم

walidashour 18-01-2015 03:43 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761240)
شكرا فهمت طب قولى اعمل ايه
انا البنك الاهلى وقف الكارت ومش بينفع لا اسحب منه ولا اعمل ايداع لة وبالفرض الشركة بعت الفلوس عليه كلمت البنك قالى الكارت موقوف يعنى مش هيستقبل اصلا

طب بص انا بفكر اعمل كالتالى وقولى رايك

انا حولت بالماستر اللى اتوقف دة حوالى 1500 ج تمام وحولت بنتلر وكاشيو يجى 7000 ج افض اسحب مثلا لحد مرجع 1500 وبعد كدة الشركة كد هتحول اتوزماتيك لنتلر وكاشيو مع انا عارف الفوس اللى هسحبة على الكريديت مش هتوصل ولا ايه رايك

وبالنسبة للشركة التانية اللى اشتغلت فيه وارها محترمة هى شركة exness وليست انستا لانى كنت كاتبة فى مشاركة سابقة وشكرا

اهلا بيك اخى

انا من رائيى انك تعمل حاجة من الاتنين :

الاولى هى : انك تحاول تتحدث مع البنك الاهلى وتشوف حل لاسترجاع الفيزا مرة اخرى

الثانية هى : انك تسحب من الشركة المبلغ اللى انت عايزة على كاشيو او نيتلر

بشرط انك قبل ما تقوم بعملية السحب انك ترسل ايميل لقسم المالية للشركة

وتقول وتشرح لهم ان الفيزا اللى قمت بالايداع منها اول مرة تم ايقافها نهائيا وتقولهم انا

عايز اسحب المبلغ اللى طلبت سحبه على الكاشيو او نيتلر

..................................................

تحياتى لك

ياسر عمر 18-01-2015 05:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidashour (المشاركة 759984)
وجهت نظر يجب ان نحترمها بردوا

لكن سؤال اخى من فضلك :

انت ليه كلامك مش راكب على بعضه خالص كده :1 (88)::1 (88):

لانك بتقول فى اول كلامك ( أنا لا أستطيع القول أنها شركة نصابة )

وفى اخر كلامك قلت ( شركة سيئة والي يدافع عنها هو مسوق لها ومتخفي )

طيب ازاى ده حتى الكلام مش راكب على بعضه نهائيا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ثانيا والاهم : انا لما كتبت مشاركتى للاخ صاحب الموضوع اول حاجة ذكرتها هى

ان انا مش بدافع عن الشركة ولكننى عايز اقول كلمة حق فقط لا غير

ويمكن الاخ صاحب الموضوع فاهم قصدى وفاهم كلامى كويس جدا جدا

كما ارجو من صاحب الموضوع ان يرفق للجميع الدليل القاطع على نصب الشركة

عليه ( ارفق الهيستورى الذى يصلك يوميا من الشركة على ايميلك )

وان لم تقم بارفاق الهيستورى فليس من حقك ان تتهم الشركة بالنصب عليك

والا سوف تكون انت شخص نصاب وتتدعى بنصب الشركة عليك حتى تلطخ سمعتها بين الشركات

نحن بانتظار ارفاق الهيستورى الخاص بحسابك فى xm حتى نتاكد انك تتكلم بكل جديه

تحياتى للجميع

أخي العزيز رجاء أن تفهم كلامي جيدا..
أنا كان كلامي واضح جدا وكنت صادقا جداً حتى لا أتهم الشركة بما لا أعرف ,,
فقلت أنها ليست نصابة .. وفعلاً هي لم تنصب علي وهذه كلمة حق
ثانياً : أنا كانت ملاحظتي على الدعم العربي تبعهم إنه سيئ، ، وتظل تراسلهم اكثر
من مرة حول موضوع معين ويكون جوابهم في الغالب براسلة آلية لا تتعلق ابدا بالموضوع ..
وعشان هذا هي شركة سيئة والذي يدافع عنهم حول هذه النقطة فهو مدافع عنها بغير وجه حق..
ولو تركز قلت سيئة ولم أقل نصابة أبدا ..
هذا كل ما قلته .. ولو ممكن تقولي أيش اللي مش راكب أخي العزيز .. تحياتي

walidashour 18-01-2015 06:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر عمر (المشاركة 761272)
أخي العزيز رجاء أن تفهم كلامي جيدا..
أنا كان كلامي واضح جدا وكنت صادقا جداً حتى لا أتهم الشركة بما لا أعرف ,,
فقلت أنها ليست نصابة .. وفعلاً هي لم تنصب علي وهذه كلمة حق
ثانياً : أنا كانت ملاحظتي على الدعم العربي تبعهم إنه سيئ، ، وتظل تراسلهم اكثر
من مرة حول موضوع معين ويكون جوابهم في الغالب براسلة آلية لا تتعلق ابدا بالموضوع ..
وعشان هذا هي شركة سيئة والذي يدافع عنهم حول هذه النقطة فهو مدافع عنها بغير وجه حق..
ولو تركز قلت سيئة ولم أقل نصابة أبدا ..
هذا كل ما قلته .. ولو ممكن تقولي أيش اللي مش راكب أخي العزيز .. تحياتي

شكرا على التوضيح يا الغالى

وفعلا انت عندك حق بالنسبة للدعم الفنى للشركة من فترة حوالى

اكثر من 6 اشهر والدعم الفنى مش مضبوط على الاطلاق

وانا شخصيا ارسلت اكثر من شكاوى الى المدير التنفيذى للشركة لكى ينتبه لذلك جيدا

تحياتى لك اخى

ياسر عمر 19-01-2015 12:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidashour (المشاركة 761282)
شكرا على التوضيح يا الغالى

وفعلا انت عندك حق بالنسبة للدعم الفنى للشركة من فترة حوالى

اكثر من 6 اشهر والدعم الفنى مش مضبوط على الاطلاق

وانا شخصيا ارسلت اكثر من شكاوى الى المدير التنفيذى للشركة لكى ينتبه لذلك جيدا

تحياتى لك اخى

يعني كلامي راكب وإلا مش راكب :1 (21):

walidashour 19-01-2015 03:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر عمر (المشاركة 761379)
يعني كلامي راكب وإلا مش راكب :1 (21):

هههههههههههههههههه يا سيدى اعتبره راكب ولا يهمك

المهم نشوف حل مع الاخ صاحب الموضوع اللى مش عايز ينزل

اى دليل او اى اثبات ( يكون واضح ) يدل على نصب الشركة عليه

تحياتى لك وللجميع

ياسر عمر 19-01-2015 04:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidashour (المشاركة 761436)
هههههههههههههههههه يا سيدى اعتبره راكب ولا يهمك

المهم نشوف حل مع الاخ صاحب الموضوع اللى مش عايز ينزل

اى دليل او اى اثبات ( يكون واضح ) يدل على نصب الشركة عليه

تحياتى لك وللجميع

شوف ياسيدي .. أنا متابع الموضوع من أوله
ومستني زيك أي اثبات لنصب الشركة عشان ناخذ حذرنا
لكن أخونا مش راضي ينزل أي إثبات
وخصوصاً الحركة اليومية للحساب اللي بتتبعت
كل آخر يوم تداول لأن هذا بيكون في مصلحة الكل
إنه نعرف كل شركة على حقيقتها ..
يارب يكون كلامي مفهوم وراكب كمان
ههههههههههه .. تحياتي

walidashour 19-01-2015 04:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر عمر (المشاركة 761448)
شوف ياسيدي .. أنا متابع الموضوع من أوله
ومستني زيك أي اثبات لنصب الشركة عشان ناخذ حذرنا
لكن أخونا مش راضي ينزل أي إثبات
وخصوصاً الحركة اليومية للحساب اللي بتتبعت
كل آخر يوم تداول لأن هذا بيكون في مصلحة الكل
إنه نعرف كل شركة على حقيقتها ..
يارب يكون كلامي مفهوم وراكب كمان
ههههههههههه .. تحياتي

تمام يا غالى

المهم ان صاحب الموضوع يفهم الكلام ده كويس ويحاول

ينزلنا ويعرض اى اثبات او دليل يكون واضح تماما

hamsat36 19-01-2015 05:47 PM

بصوا يا جماعة الدردشة الصوتية بتاع الشركة دى عبارة عن شخصين 1- شخص عادى يكلمك لو انتا بتفهم حاجة او هتفيدهم 2- كمبيوتر بيخلية يرد عليك لو عايزين يهربوا منك والله اعلم

الشركة بصراحة الاسبريد بتاعها عالى - السحب بتاخر وممك ما يجيش انصح اى انسان بالابتعاد عنها وارشح للكل شرمة exness محترمة ليه بقى لو كسبت 10 دولار بتقدر تسحبهم فى ساعتها وهو دة انتا وانا بنبحث عنة والاسبريد نقطة بس هتقولى ليه اشتغلت مع xm هقوللك دى اول شركة والحد الادنى 5 دولار على اى حال حصل خير والانسان مش بيتعلم ببلاش وبالنسبة لللفلوس بتاعتى عندهم ربنا يعوض عليا بس ياريت يكون فى طريقة تجبر الشركات ان العملاء يقدرو ا يحصلوا على حقهم لان المبلغ اللى بشتغل بيه كلام فاضى انما الناس الكبار لو اتعمل معاهم كدة والله يا جماعة وانا بكلم خدمة العملاء دى خسرت يجى 86 دولار اللى بعمل فيهم من اسبوع دمى اتحرق يالا انا حاسس انى مليش نصيب فى الشغلة دى سلام

mohmdd155 19-01-2015 08:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761462)
بصوا يا جماعة الدردشة الصوتية بتاع الشركة دى عبارة عن شخصين 1- شخص عادى يكلمك لو انتا بتفهم حاجة او هتفيدهم 2- كمبيوتر بيخلية يرد عليك لو عايزين يهربوا منك والله اعلم

الشركة بصراحة الاسبريد بتاعها عالى - السحب بتاخر وممك ما يجيش انصح اى انسان بالابتعاد عنها وارشح للكل شرمة exness محترمة ليه بقى لو كسبت 10 دولار بتقدر تسحبهم فى ساعتها وهو دة انتا وانا بنبحث عنة والاسبريد نقطة بس هتقولى ليه اشتغلت مع xm هقوللك دى اول شركة والحد الادنى 5 دولار على اى حال حصل خير والانسان مش بيتعلم ببلاش وبالنسبة لللفلوس بتاعتى عندهم ربنا يعوض عليا بس ياريت يكون فى طريقة تجبر الشركات ان العملاء يقدرو ا يحصلوا على حقهم لان المبلغ اللى بشتغل بيه كلام فاضى انما الناس الكبار لو اتعمل معاهم كدة والله يا جماعة وانا بكلم خدمة العملاء دى خسرت يجى 86 دولار اللى بعمل فيهم من اسبوع دمى اتحرق يالا انا حاسس انى مليش نصيب فى الشغلة دى سلام

أصبر وتابع معاهم انا كن بكلمهم من قليل وأيضاا exness علشان اطمن على السحب قبل ما اعمل ايداع

hamsat36 19-01-2015 09:04 PM

خدها نصيحة بعد عناء وتجارب اشتغل مع exness ونتلر اقوللك يمكن ما تحتاج تكلمهم اصلا لان كل حاجة مسطرة سحب وايداع بصراحة لحد دلوقتى وبالنسبة انى اصبر اصبر لان شركة xm كانت اول شركة زى اول حب يعنى

hamsat36 20-01-2015 01:37 PM

اخر ما حدث مع اليوم مع xm كلمت لحسن حظى 1- الشخص العادى اسمه المحترم عمر عشان بيفهم بصراحة وخلى مدير الحساب يكلمنى شخص فى منتهى الاخلاق والحس والذوق المهم
قالى بالنص روح البنك وهات اثبات ان الكارت وقف عشان يتقدم بس للرقابة المالية وحقهم والفولس هترجع للحساب التانى وانا كدة هنفذ كلامه العيب مش فيهم العيب فينا

حاجة تانية شوفتها دلوقتى مينفعش يبعتوا الفولس على كاشيوا او لم يختاروها لان عندهم مفيش سحب على كاشيوا علما انها كانت اول طريقة لى للايداع بس عندهم حد وهمى فى الدردشة اسمه احمد استغفر الله لما حد يفتح الدرشة ويلاقى احمد دة يقفل الكمبيوتر خالص ويهرب

walidashour 20-01-2015 03:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761567)
اخر ما حدث مع اليوم مع xm كلمت لحسن حظى 1- الشخص العادى اسمه المحترم عمر عشان بيفهم بصراحة وخلى مدير الحساب يكلمنى شخص فى منتهى الاخلاق والحس والذوق المهم
قالى بالنص روح البنك وهات اثبات ان الكارت وقف عشان يتقدم بس للرقابة المالية وحقهم والفولس هترجع للحساب التانى وانا كدة هنفذ كلامه العيب مش فيهم العيب فينا

حاجة تانية شوفتها دلوقتى مينفعش يبعتوا الفولس على كاشيوا او لم يختاروها لان عندهم مفيش سحب على كاشيوا علما انها كانت اول طريقة لى للايداع بس عندهم حد وهمى فى الدردشة اسمه احمد استغفر الله لما حد يفتح الدرشة ويلاقى احمد دة يقفل الكمبيوتر خالص ويهرب

يا سيدى انا قلتلك على الحل قبل كده اكتر من مرتين

انك لازم تجيب اثبات من البنك ان الكارت اتوقف وترسل هذا الاثبات للشركة

وكل شيئ حيكون تمام بعدها صدقنى

انا مش عارف انتم بتحبوا تتهموا الشركات وبتتكلموا كتير اوى كده ليه بدون دليل

او حتى تجربة فعليه

يا عم روح هات اثبات وابعتوا للشركة وانت حترتاح والله وحتستلم فلوسك

العيب اصلا عندك انت مش عند الشركة

انا بقالى اكتر من سنة مع الشركة والامور كلها ماشية تمام التمام

والسحوبات والايداعات ماشية زى السكينة فى الحلاوة

اتمنى لك كل التوفيق يا غالى

hamsat36 20-01-2015 03:55 PM

اقوللك يا صاحبى ليه انا او ممكن غيرى يفكر انه يتهم الشركة بسبب الدعم الفنى اللى يخليك تشك فى نفسك لكن لوالدعم بيفهمك علطول مش هنقول حاجة بس اوقات الشركات بتحط الدعم الفنى رسائل مسجلة صدقنى احنا مش اغبية لازم الشركة تحاول تقدم حلول وبدائل تتماشى معنا انا بقوللك انا اتعاملت مع شركة exness يمكن مكلمتش الدعم بتاعهم غير مرة مش كل ما الواحد يعمل سحب نقعد اسبوعين نكلمهم

walidashour 20-01-2015 04:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamsat36 (المشاركة 761616)
اقوللك يا صاحبى ليه انا او ممكن غيرى يفكر انه يتهم الشركة بسبب الدعم الفنى اللى يخليك تشك فى نفسك لكن لوالدعم بيفهمك علطول مش هنقول حاجة بس اوقات الشركات بتحط الدعم الفنى رسائل مسجلة صدقنى احنا مش اغبية لازم الشركة تحاول تقدم حلول وبدائل تتماشى معنا انا بقوللك انا اتعاملت مع شركة exness يمكن مكلمتش الدعم بتاعهم غير مرة مش كل ما الواحد يعمل سحب نقعد اسبوعين نكلمهم

انت اللى غلطان من الاول يا صاحبى

لان الكارت اصلا اتوقف والشركة علشان تنفذ السحب لازم انت تبعتلها

اثبات ان الكارت موقوف وبعدها انت تقدر تحكم على الشركة وتشوف حتبعتلك

اموالك فى مدة اد ايه

اما فيما يتعلق بحديثك عن الدعم الفنى :

الدعم الفنى انا معاك انه مش مضبوط اوى بس مش لدرجة انه سيئ للغاية يعنى

وعلى فكرة مافيش حاجة اسمها ان الدعم الفنى يكون مسجل للعملاء الرد

انا بتعامل فى المجال ده من 11 سنة على فكرة والشركات كلها تقريبا اعرف

عنها الكثير والكثير

واما فيما يتعلق بشركة اكسنس :

هى شركة جيدة ولكن للمبالغ الاقل من 1000 دولار فقط

اما المبالغ فوق ال 1000 دولار فلا اراها مناسبة على الاطلاق

وعموما انا اصلا مش بتعامل الا مع الشركات الكبرى جدا جدا جدا

وايضا اتعامل مع البنوك المشهورة

وموضوع شركة xm ده انا اشتركت فى الشركة للتجربة فقط لانى بحب اجرب كتير

والصراحة انا تقيمى لها 90%

وفى النهاية انا عايزك تتابع مع الشركة وتبعت الاثبات لهم وكل شئ حيكون تمام التمام

اتمنى لك كل التوفيق يا غالى

hamsat36 21-01-2015 07:10 PM

والله احنا بنتلكم عشان نستفيد وعشان اللى يدخل جديد يتعلم وهو الواحد كل يوم بيشوف جديد بس لحد دلوقتى اللى بشوفة غلطات منى ربنا يستر على ما اخلص الغلطات اللى منى ميظهرش غلطات من الشركات ولا من السوق وبالذات زى اللى حصلت يوم الخميس تحياتى لحضرتك

Osama27 26-01-2015 02:48 PM

الصورة تتحدث عن نفسها !

الشركة تتحرى المصداقية بشكل منقطع النظير وتدفع للناس اللي بتشتغل معاها (IBs)
نظير عملهم وتعبهم وبعض الناس هنا لاتزال تدعي على الشركة بالباطل وبدون تقديم
أي دليل.

تذكر يا أخي هذه الآية قبل أن تكتب أو تقول أي شيء ...
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

وأنا أشهد في الشركة بحسب تعاملي معاها منذ 15 أو 16 شهر أني ماشفت منها إلا
كل خير وصدق ... والله على ما أقول شهيد.

maystro 26-01-2015 07:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Osama27 (المشاركة 762662)
الصورة تتحدث عن نفسها !

الشركة تتحرى المصداقية بشكل منقطع النظير وتدفع للناس اللي بتشتغل معاها (IBs)
نظير عملهم وتعبهم وبعض الناس هنا لاتزال تدعي على الشركة بالباطل وبدون تقديم
أي دليل.

تذكر يا أخي هذه الآية قبل أن تكتب أو تقول أي شيء ...
(( ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد ))

وأنا أشهد في الشركة بحسب تعاملي معاها منذ 15 أو 16 شهر أني ماشفت منها إلا
كل خير وصدق ... والله على ما أقول شهيد.

العجب لا تعجبك الدلاءل للي استطعت رفها وتريد مني اكتر
بينما الشركه التي تستعمل عبارات مزخرفه للتسويق تصدقها بكل بساطه طالما تبحت عن الحق ولم تصدقني لاتجعل احسا يستغبيك بمجرد كلام معسول الشركه صفحتها في الفيسبوك 2000 لايك فقط ههه واقل من عشر اشخص يردون على منشراتهم
ما يدل على ضعف هته الشركه
بينها يتم هنا محاسبتي انا الضحيه اليكم صور الشات معهم لتعرفو حجم ما اعانيه معهم بينما توضع هنا ردود تتهمني بالكدب
الصور في الرد الموالي

الساعة الآن 03:06 PM