اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم مسابقات اف اكس ارابيا (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=29401)

أ.نادر غيث 05-02-2013 10:43 PM

رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr (المشاركة 461302)
طيب على أي أساس تم رصد مبلغ 10 اللاف دولار للمراكز اللأولي ؟ للأن انا شايف أن الجوائز للمراكز الثمانية الأولي هى نسبة من الأيدياعات . بالتالي ممكن يكون اجمالي الجوائز للمراكز الثمانية الأولي أقل من 10.000$ ( حسب ايدياعات المتسابقون ) أو أكثر من 10.000 للأن اجمالي الحد الأقصي للمراكز الثمانية الأولي هو 10250$ أي أكثر من 10.000 بـ 250$

لا مشكلة نحن سنتحمل ال 250$ الزائدة ..
بخصوص ال 10 الاف هذه لثمانية الذين يتأهلون لدور النهائي وبحد اعلى في المبالغ لكل رابح
يعني لو انت في المركز الاول وحسابك 2000 دولار وفي نهاية المسابقة كان 4 الاف , اذن انت رابح 100% بالنسبة لحجم رأس المال ..
وبتالي ستحصل على جائزة 100% بالنسبة لرأس مالك اي 2000 دولار كاش تأخدها عداً ونقداً

لكن مثلاً حققت المركز الاول وبدأت بحساب 5 الاف وبنهاية المسابقة اصبح 10 الاف اي حققت ربح 100% بالنسبة لرأس المال
لن تحصل الا على 2000 دولار وهذا محدد كحد اقصى كمبلغ ..

Badr 05-02-2013 11:36 PM

رد: مسابقة ارابيا لييج للحسابات الحقيقية بجوائز 10 الاف دولار كاااش FX-Arabia League

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 461311)

لا مشكلة نحن سنتحمل ال 250$ الزائدة ..
بخصوص ال 10 الاف هذه لثمانية الذين يتأهلون لدور النهائي وبحد اعلى في المبالغ لكل رابح
يعني لو انت في المركز الاول وحسابك 2000 دولار وفي نهاية المسابقة كان 4 الاف , اذن انت رابح 100% بالنسبة لحجم رأس المال ..
وبتالي ستحصل على جائزة 100% بالنسبة لرأس مالك اي 2000 دولار كاش تأخدها عداً ونقداً

لكن مثلاً حققت المركز الاول وبدأت بحساب 5 الاف وبنهاية المسابقة اصبح 10 الاف اي حققت ربح 100% بالنسبة لرأس المال
لن تحصل الا على 2000 دولار وهذا محدد كحد اقصى كمبلغ ..

اها انا فاهم النقطة دى

أنا قصدي لو أغلب الأيداعات كانت من 250 - 1000 $ وهذا ما أتصورة و الله أعلم .. كده ممكن يكون اجمالي الجوائز للمراكز الثمانية اللأولي أقل من 10.000$

أ.نادر غيث 06-02-2013 01:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Badr (المشاركة 461346)
اها انا فاهم النقطة دى

أنا قصدي لو أغلب الأيداعات كانت من 250 - 1000 $ وهذا ما أتصورة و الله أعلم .. كده ممكن يكون اجمالي الجوائز للمراكز الثمانية اللأولي أقل من 10.000$

ممكن ولكن ليس شرط , حيث هناك من يدخل المسابقة بارقام كبيره :1 (4):
اطمئن بدر باشا

shobra 06-02-2013 09:32 AM

مسابقه رائعه من اف اكس ارابيا كالعادة

بالتوفيق للجميع ان شاء الله

mohamedlee 06-02-2013 01:15 PM

ان شاء الله هاشترك فى المسابقة بس مستنى ان افتح حساب فى الشركة من خلال المنتدى ولكن العقبة انى مشترك فى شركة اخرى وسوف اصفى حساباتى فيها وبمجرد الانتهاء هافتح حساب فورا ان شاء الله

معاذ عودات 06-02-2013 01:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedlee (المشاركة 461605)
ان شاء الله هاشترك فى المسابقة بس مستنى ان افتح حساب فى الشركة من خلال المنتدى ولكن العقبة انى مشترك فى شركة اخرى وسوف اصفى حساباتى فيها وبمجرد الانتهاء هافتح حساب فورا ان شاء الله

اهلا وسهلا فيك
انت الان افتح حساب حقيقي مع fxdd
حتى لما تصفي حساباتك تكون الامور جاهزة بس تعمل ايداع

shobra 06-02-2013 01:37 PM

هل يجوز ان يكون الايداع عن طريق التحويل بين الحسابات
يعنى لو عندى حساب تحت رعايه اف اكس كوميشن وحولت الرصيد منه لحساب المسابقه هل يجوز ذلك وهل سيكون هناك بونص على هذا التحويل

معاذ عودات 06-02-2013 01:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shobra (المشاركة 461619)
هل يجوز ان يكون الايداع عن طريق التحويل بين الحسابات
يعنى لو عندى حساب تحت رعايه اف اكس كوميشن وحولت الرصيد منه لحساب المسابقه هل يجوز ذلك وهل سيكون هناك بونص على هذا التحويل

اهلا فيك شوبرا :)
لايجوز التحويل بين الحسابات يجب ان يكون ايداع جديد
حتي يتم احتساب البونص على الايداع الجديد
تحياتي

yossry77 06-02-2013 10:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 461623)

اهلا فيك شوبرا :)
لا يجوز التحويل بين الحسابات يجب ان يكون ايداع جديد
حتي يتم احتساب البونص على الايداع الجديد
يعني ما رح يكون فيه بونص للاسف
تحياتي

ماذا يقصد هنا بالبونص

مثلا انا هفتح حساب جديد ب 2000 دولار في اي شركه هاخد بونص علي الايداع هل في بونص من الشركه و خارج المسابقه علي الايداع

يعني انا مثلا هفتح حساب ب 2000 دولار فيه بونص من الشركه و ليس من المسابقه للايداع

و غير كده ممكن اي حد يفتح حساب جديد في اي شركه هياخد بونص و تبقي الجوايز كلها من FXDD هي عباره عن بونص

مش كده

:1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44):

yossry77 06-02-2013 10:49 PM

فيه مشكله كبيره هنا و هي عدم العدل في هذه المسابقه و اقصد بها ما يالي

- يتم تقسيم المتسابقين الى مجموعات فى كل مجموعة اربعة متسابقين.

- يقوم كل متسابق بملاقاة منافسيه الثلاثة الاخرين بواقع كل اسبوع منافسة جديدة مع متسابق من الثلاثة و ينتهى الدور التمهيدى فى فترة ثلاثة اسابيع تداول.

- يتم تصعيد اول و ثانى كل مجموعة من مجموعات المسابقة فى الدور التالى (دور الستة عشر).

1- يعني بعد القرعه ممكن انا مثلا تم اختياري في مجموعه ضعيفه و حققت مكسب مثلا 3 % ربح و اصبحت اول مجموعتي

2- مجموعه مقابله لي اولها حقق 20 % و اخرها حقق 15 % انا افوز و اصعد للادوار النهائيه بينما من حقق اضعاف مكاسبي لن يصعد هل هذا عدل

3- نظام المجموعات في الفوركس مش عادل نهائي

4- من الافضل ان تكون بنظام المجموعه الواحده و يصعد اعلي الفائزين و هكذا

5 - اعتقد ان هذا التعديل لازم و ضروري للعدل فكيف يصعد من حقق ارباح اقل ومن هو جدير بالصعود و الاكثر كفائه لا يصعد ليس لسبب غير انه في مجموعه قويه

اتمني ان يتم تفعيل هذا الامر لاهميته

أ.نادر غيث 06-02-2013 11:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 461918)
ماذا يقصد هنا بالبونص

مثلا انا هفتح حساب جديد ب 2000 دولار في اي شركه هاخد بونص علي الايداع هل في بونص من الشركه و خارج المسابقه علي الايداع

يعني انا مثلا هفتح حساب ب 2000 دولار فيه بونص من الشركه و ليس من المسابقه للايداع

و غير كده ممكن اي حد يفتح حساب جديد في اي شركه هياخد بونص و تبقي الجوايز كلها من FXDD هي عباره عن بونص

مش كده

:1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44)::1 (44):

اهلاً يسري باشا
يرجى العلم ان اي ايداع جديد يحصل على بونص حتى لو دخل المسابقة ..
يعني لو انت حتفتح حساب جديد وايداع جديد للاشتراك بالمسابقة ايضاً حتاخد بونص يا كبير :)

yossry77 06-02-2013 11:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار (المشاركة 461939)

اهلاً يسري باشا
يرجى العلم ان اي ايداع جديد يحصل على بونص حتى لو دخل المسابقة ..

يعني لو انت حتفتح حساب جديد وايداع جديد للاشتراك بالمسابقة ايضاً حتاخد بونص يا كبير :)

طب اناىعندي حساب قديم من اكتر من سنتين و لا يزال يعمل و يرسلو لي كشف حسابه و لكني نقلته الي شركه تانيه

اذا فعلته عليه بونص:confused:

أ.نادر غيث 06-02-2013 11:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 461944)
طب اناىعندي حساب قديم من اكتر من سنتين و لا يزال يعمل و يرسلو لي كشف حسابه و لكني نقلته الي شركه تانيه

لو الحساب تحت وكالتنا وعملت له ايداع جديد , نعم ستحصل على بونص ..
لكن خلي بالك للاشتراك بالمسابقة يجب حساب جديد وايداع جديد ..

yossry77 06-02-2013 11:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 461926)

- يقوم كل متسابق بملاقاة منافسيه الثلاثة الاخرين بواقع كل اسبوع منافسة جديدة مع متسابق من الثلاثة و ينتهى الدور التمهيدى فى فترة ثلاثة اسابيع تداول.

- يتم تصعيد اول و ثانى كل مجموعة من مجموعات المسابقة فى الدور التالى (دور الستة عشر).

1- يعني بعد القرعه ممكن انا مثلا تم اختياري في مجموعه ضعيفه و حققت مكسب مثلا 3 % ربح و اصبحت اول مجموعتي

2- مجموعه مقابله لي اولها حقق 20 % و اخرها حقق 15 % انا افوز و اصعد للادوار النهائيه بينما من حقق اضعاف مكاسبي لن يصعد هل هذا عدل

5 - اعتقد ان هذا التعديل لازم و ضروري للعدل فكيف يصعد من حقق ارباح اقل ومن هو جدير بالصعود و الاكثر كفائه لا يصعد ليس لسبب غير انه في مجموعه قويه

منتظر الرد علي الاقتراح ده

خدمة العملاء 06-02-2013 11:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 461944)

اهلا استاذ يسري كما اوضح لك استاذ ابو بشار اضيف عليه

حضرتك للاشتراك في المسابقة حترسل الي sales.ar@fxdd.com.mt وتوضح لهم انك لديك حساب قديم رقمه كذا

ثم تطلب فتح حساب فرعي جديد تحت وكالة اف اكس ارابيا وتقوم بالايداع وتحصل علي البونص وتشارك في المسابقة

بالتوفيق

yossry77 07-02-2013 12:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء (المشاركة 461953)

اهلا استاذ يسري كما اوضح لك استاذ ابو بشار اضيف عليه

حضرتك للاشتراك في المسابقة حترسل الي sales.ar@fxdd.com.mt وتوضح لهم انك لديك حساب قديم رقمه كذا

ثم تطلب فتح حساب فرعي جديد تحت وكالة اف اكس ارابيا وتقوم بالايداع وتحصل علي البونص وتشارك في المسابقة

بالتوفيق

الحساب الاول اصلا تحت وكلاتكم

أ.نادر غيث 07-02-2013 12:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 461955)
الحساب الاول اصلا تحت وكلاتكم

طيب تمام بقول لك حتاخد بونص لو عملت عليه ايداع جديد ..
اما الاشتراك بالمسابقة كما اخبرتك يفضل حساب جديد ..

خدمة العملاء 07-02-2013 01:34 AM

اقتباس:

اهلا استاذ يسري

لو مجموعة واحده حتكون مثل اي مسابقة سابقة لان معظمهم بيكونوا الاوائل هم من يحصلوا الجوائز

وكمان ده اسلوب جديد للمسابقة حتي لا يكون في تشابه بين المسابقات يجب ان يكون هناك تجديد دائم

ايضا لا تجد مسابقة شامبيون ليج بدون مجموعات وهذا يعطي تنافس اكثر لان من يصل الي الثمانية الاوائل سيكون

عن جدارة

بالتوفيق ومشكور اخي الغالي علي مشاركتنا الافكار والمقترحات

abu sami 07-02-2013 02:27 AM

مشترك معكم إن شاء الله ، ولكن فيه ملاحظة بخصوص الجوائز، لنفترض أن واحد دخل المسابقة بإداع 250 دولار و تأهل لدور الثمانية و احتل المركز الثامن يعني سيفوز ب30% يعني بمبلغ 75 دولار كاش،و متسابق آخر لم يتأهل لا لدور الثمانية و لا لستة عشر و يحصل على 250 بونص،أيهم أحسن يا شباب 75 دولار كاش و لا 250 بونص؟أنا أظن أن 250 بونص أحسن من 75 دولار كاش و لأنا غلطان.

معاذ عودات 07-02-2013 09:54 AM

اقتباس:

اهلا اخوي ..
ولكن هذا نظام عالمي وليس نظام ارابيا
يعني كأس العالم كله نفس النظام
فريق يتأهل ب3 اهداف وفريق حصل على 7 اهداف ولم يتأهل
العبره بالنقاط يا غالي

معاذ عودات 07-02-2013 12:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abu sami (المشاركة 462045)
مشترك معكم إن شاء الله ، ولكن فيه ملاحظة بخصوص الجوائز، لنفترض أن واحد دخل المسابقة بإداع 250 دولار و تأهل لدور الثمانية و احتل المركز الثامن يعني سيفوز ب30% يعني بمبلغ 75 دولار كاش،و متسابق آخر لم يتأهل لا لدور الثمانية و لا لستة عشر و يحصل على 250 بونص،أيهم أحسن يا شباب 75 دولار كاش و لا 250 بونص؟أنا أظن أن 250 بونص أحسن من 75 دولار كاش و لأنا غلطان.

اهلا ابو سامي ..
كلامك صحيح
ولكن المسابقه مفتوحه يعني الاداره ما حكت انو تودع 250$ فقط
اودع اكثر من هذا حتى تحصل على نسبه اكبر وتكون كاش

المسابقه متعددة الجوائز وعلى المتسابق استغلال جوائزها
يعني لو تفتح حساب حقيقي وتشترك بالمسابقه وتتاجر مع نفسك انت الربحان

فنحنا مش عايزين تخلطوا الامور ببعضها
هذه شروط المسابقه والباقي نتركه للمتسابق

م. نور الدين 07-02-2013 09:44 PM

سؤال صغير
حين فتحت حساب جديد اضافى
و لانه الحساب الرابع لى فى الشركه
ارسلت لى الشركه انه لابد لتفعيله الاجابه على اسئلة القسم القانونى
لانى لى نفس حساب تحت رعايه المنتدى قديم برقم 588192
فهل يمكن الاشتراك بالحساب القديم ( ارجو التأكد انه تحت رعايتكم )

ام اتابع مع الشركه حكايه الاسئله ديه ؟

تحياتى

أ.نادر غيث 07-02-2013 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nouk_101 (المشاركة 462491)
سؤال صغير
حين فتحت حساب جديد اضافى
و لانه الحساب الرابع لى فى الشركه
ارسلت لى الشركه انه لابد لتفعيله الاجابه على اسئلة القسم القانونى
لانى لى نفس حساب تحت رعايه المنتدى قديم برقم 588192
فهل يمكن الاشتراك بالحساب القديم ( ارجو التأكد انه تحت رعايتكم )

ام اتابع مع الشركه حكايه الاسئله ديه ؟

تحياتى

مساء الخير
يفضل الحساب الجديد للاشتراك بالمسابقة , لكن لا مشكلة ان رغبت الاشتراك بالحساب القديم بشرط ايداع جديد ولا يقل عن 250$ ..
بخصوص التأكد انه تحت رعايتنا , افتح موضوع بقسم الدعم الفني وضع رقم الحساب هناك وان شاء الله يجاوبك خدمة العملاء ..
تحيتي

نهر الزمان 07-02-2013 10:35 PM

مبارك لعملاء افكس ارابيا مبارككككككككككككككك

momobanker 07-02-2013 11:57 PM

بالتوفيق للجميع فى المسابقة الاكثر من رائعة

yossry77 08-02-2013 12:13 AM

ان شاء الله معاكم

بس عايز اسال هي البونص علي 1000 دولار كام و علي 2000 كام

و طبعا اكيد مسموح استخدام الاكسبرتات لانه حساب حقيقي و انا حر لكن لزم التاكيد علي النقطه دي

خدمة العملاء 08-02-2013 12:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 462572)
ان شاء الله معاكم

و طبعا اكيد مسموح استخدام الاكسبرتات لانه حساب حقيقي و انا حر لكن لزم التاكيد علي النقطه دي

البونص سيكون 8% ان شاء الله وستاكد من نقطة الاكسبيرت ايضا حتي اعطيك جواب سليم نهائي

خدمة العملاء 08-02-2013 02:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossry77 (المشاركة 462572)
ان شاء الله معاكم

لا يوجد اي مشكلة في استخدام الاكسبيرتات استاذ يسري

بالتوفيق

مدير الموقع 08-02-2013 03:51 PM

اقتباس:

اهلا بك اخى يسرى.
اشكرك على ملاحظتك المفيدة فى كيفية التصفيات و التقييم و هى نظرية محل احترام و تقدير و هو ما حاولنا ان يكون فى الدور النهائى و هو دور الثمانية باعتماد افضل المتاهلين للدخول فى مجموعة واحدة و يتم ترتيبهم بناء على اعلى رصيد.

التاهل للادوار التالية يكون من خلال ثلاثة لقاءات و هو ما يدفع المتاجر للالتزام بادارة راس المال كى يحقق اهدافا فى منافسه بتفوقه..
بالفعل ستكون هناك مجموعات ضعيفة و مجموعات قوية و لكن هذا حال اى تصفيات و الجائزة مع اعتبار انها اولا و اساسا مجهود و اجتهاد الا ان التوفيق و الحظ عليهم عامل..
كما انها تضيف الحماسية من المنافسات.

على اى حال اقتراحك محل احترام و تقدير و سوف نعمل على تكوين مسابقات من نوع المجموعة الواحدة و لكن بنظام مطور ايضا فى القريب.
فانتظر جديدنا :)

تقبل ودى و تقديرى

Benisafcom 08-02-2013 04:12 PM

السلام عليكم
انا اشبهها كاس افرقيا للامم وكاس العالم وفعلا منتظرين مجموعه الموت التي سيتابعها الف المتداولين العرب
بالتوفيق للجميع

mannon 09-02-2013 01:50 AM

10 الاف دولار بصراحة جائزة ممتازة وهشتجع ناس كتير على التداول فى الفوركس
بالتوفيق

wolfkamikaz 09-02-2013 03:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mannon (المشاركة 463082)
10 الاف دولار بصراحة جائزة ممتازة وهشتجع ناس كتير على التداول فى الفوركس
بالتوفيق

طبعا شيء رائع و حصري كمان
كاش

0asdf12340 10-02-2013 03:11 PM

مسابقة جميلة وجوائز قيمة إن شاء الله أكون من المشتركيين فيها بس عندي كام سؤال ، هل يمكن التداول علي الحساب الخاص بالمسابقة قبل بداء المسابقة علماً بأنني طلبت من الشركة فتح حساب تحت رعاية اف اكس اربيا ولم يتم فتح الحساب بعد وهل يجوز إضافة الحساب علي الكومشن وتحويله لأسبريد ثابت ام لا وشكراً .

خدمة العملاء 10-02-2013 03:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 0asdf12340 (المشاركة 463467)
مسابقة جميلة وجوائز قيمة إن شاء الله أكون من المشتركيين فيها بس عندي كام سؤال ، هل يمكن التداول علي الحساب الخاص بالمسابقة قبل بداء المسابقة علماً بأنني طلبت من الشركة فتح حساب تحت رعاية اف اكس اربيا ولم يتم فتح الحساب بعد وهل يجوز إضافة الحساب علي الكومشن وتحويله لأسبريد ثابت ام لا وشكراً .

اهلا بك اخي الفاضل

اولا يجب ان يكون حسابك تحت وكالة ارابيا وتم ايداع فيه علي الاقل 250$ في الفترة من بداية الاعلان علي المسابقة وحتي بدءها

يمكنك التداول علي الحساب ولكن يجب الا يقل عن 250$ قبل انطلاق المسابقة

يمكنك تحويلة الي اسبريد ثابت ولايمكنك ضمه لاف اكس كوميشن حيث ان المسابقة خاصة فقط بعملاء اف اكس ارابيا

اي عميل من اف اكس كوميشن يمكنه فتح حساب جديد تحت وكالة ارابيا ويودع به او يحول حساب كوميشن الي ارابيا ويودع به

تقبل تحياتي

• فهد • 10-02-2013 06:41 PM

هو فى حد اقصى للمشتركين ؟

ولا العدد مفتوح؟

معاذ عودات 10-02-2013 06:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 463527)
هو فى حد اقصى للمشتركين ؟

ولا العدد مفتوح؟

الحد الاقصى هو 32 متسابق :)

• فهد • 10-02-2013 07:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 463531)

الحد الاقصى هو 32 متسابق :)

طيب فى كام واحد سجل حتى الان .. وممكن اسجل وبعدين ابعت معلومات الحساب ؟

علشان انا هفتح حساب مخصوص للمسابقة فخايف بعد ما اعمل حساب يكون العدد خلص ؟

- - - -

سؤال تانى

لو انا فتحت حساب بـ 260$ .. وطلعت من الادوار التمهيدية ووصلت للتردية .. والحساب بقى 252$ مثلا

هاخد البونص 250$ ؟

• فهد • 10-02-2013 07:45 PM

فى الفترة الاولى وهى المجموعات

الاسبوع الاول تم تحقيق 20% من الحساب 250$ واصبح 300$

هل يتم حساب النسبة للاسبوع التانى من250$ ولا 300$ ؟

معاذ عودات 10-02-2013 07:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 463540)

طيب فى كام واحد سجل حتى الان .. وممكن اسجل وبعدين ابعت معلومات الحساب ؟

علشان انا هفتح حساب مخصوص للمسابقة فخايف بعد ما اعمل حساب يكون العدد خلص ؟

- - - -

سؤال تانى

لو انا فتحت حساب بـ 260$ .. وطلعت من الادوار التمهيدية ووصلت للتردية .. والحساب بقى 252$ مثلا

هاخد البونص 250$ ؟

اهلا فيك اخوي
والله لسه لم يحضرني الحدد الان ..
ولكن ان شاءالله لسه في مكان

افتح حساب واودع وسجل هذه الطريقه الصحيحه :)
لو سجلت واكتمل العدد وانت لسه ما اودعتش اكيد الي مودع يكون اله الاولويه

بنسبه لاستفسارك ..
دور الترضيه هو ان تحقق نسبه موجبه من رصيد البدايه
رصيد البدايه 260 لازم تحقق 261 حتى تحصل على 250$ بونص

يعني لازم تحقق ارباح على رصيد البدايه ولو 1%

تحياتي

معاذ عودات 10-02-2013 07:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة • فهد • (المشاركة 463544)
فى الفترة الاولى وهى المجموعات

الاسبوع الاول تم تحقيق 20% من الحساب 250$ واصبح 300$

هل يتم حساب النسبة للاسبوع التانى من250$ ولا 300$ ؟

اهلا فيك
اكيد رصيد البدايه في الاسبوع الجديد وهو 300$

الساعة الآن 10:29 AM