اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات اليورو دولار (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=8487)

أحمد الرويني 29-09-2011 07:33 PM

رد: توصيات لليورو دولار

شغال يا ريس أستوبك علي الدخول و عيش حياتك 1.3590 نشوف حيعمل اية عندها

عمر مسلم 29-09-2011 07:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hebahamada (المشاركة 207273)
بسم الله الرحمن الرحيم
اخيرا تم كسر الموفنج 55 علي فريم ال 5 دقائق
انا هبيع بإذن الله بهدف 1.3614

مبروووووووووك الهدف الظريف

mbh4u 29-09-2011 07:33 PM

مبرووووك

عمر مسلم 29-09-2011 07:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo_1982 (المشاركة 207300)
شغال يا ريس أستوبك علي الدخول و عيش حياتك 1.3590 نشوف حيعمل اية عندها

شوفت أنا وشي حلو ازاي عليكوا يا ميدوا ، عشان انا ببيع بس ، أول ما دخلت تم كسر اللو بتاع لندن ، ربنا يسهل و نكسر اللو بتاع انبارح

Eng.Hamada 29-09-2011 07:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر مسلم (المشاركة 207301)
مبروووووووووك الهدف الظريف

ظرييييييييييف جدا جدا جدا لما بيكون اسكالبنج بنسبة معقولة من رأس المال وتخيل بقي بستوب 10 نقط فقط لا غير

عمر مسلم 29-09-2011 07:47 PM

حد يا شباب عنده تفسير للصعود اللي حصل في الفترة الأسيوية ، عندي إحساس و الله أعلم ان ده لم يكن تصرف مضاربين عاديين و خاصة في أسيا ، أعتقد و الله أعلم أنه لو لم يحدث هذا الصعود العنيف كنا هنشوف اليورو النهارده عند 3400 ، لكن هيروح مننا فين؟؟؟؟؟؟

أحمد الرويني 29-09-2011 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر مسلم (المشاركة 207313)
حد يا شباب عنده تفسير للصعود اللي حصل في الفترة الأسيوية ، عندي إحساس و الله أعلم ان ده لم يكن تصرف مضاربين عاديين و خاصة في أسيا ، أعتقد و الله أعلم أنه لو لم يحدث هذا الصعود العنيف كنا هنشوف اليورو النهارده عند 3400 ، لكن هيروح مننا فين؟؟؟؟؟؟

أمبارح يا عمر كان باين أنوا ناوي علي الصعود دة إغلاقات كلها أعلي ترند صاعد و أرتكاز علية في فريم الاربع ساعات و إغلاقات أيضاً أعلي موفينج 55 علي الاربع ساعات

و إيجابية في الاستوكاستيك علي الفريمات الكبيره و بيقبلها سلبية علي فريمات الصغيره و دة سبب التذبذب البسيط و لكن في الاتجاه الغالب هو الصعود غير ان كان عندة مستوي صعب جدا هو موفينج 100 علي الساعة و خمس دقايق عند 1.3520 مستوي دعم قوي جداً علية و شوفنا عمل أية عند المستوي دة صعود بقوة

فنياً بسبب تكون نموذج هارمونيك توافقي علي فريم الساعة دفع الزوج إلي أعلي و كنت متوقع الصعود دة و كاتب تحليل بكدة أمبارح و أنت زعلت أني كنت بتوقع الصعود :)

و أيضاً أخبارياً بسبب التفائل الموجود نتيجة أنباء عن موافقة البرلمان الالمانى على توسيع صندوق الاستقرار الخاص بنطقة اليورو

Eng.Hamada 29-09-2011 08:02 PM

يوم عذااااااااااااب بس كله ارباح والحمد لله كده تمام اوي اوي اوي
اللهم لك الحمد كله والشكر كله
الحق اروح بقي علشان جعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان جدا جدا ويدوب الحق اتغدي
اشفكم بكره بإذن الله علي كل خير
سلام عليكم

أحمد الرويني 29-09-2011 08:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hebahamada (المشاركة 207321)
يوم عذااااااااااااب بس كله ارباح والحمد لله كده تمام اوي اوي اوي
اللهم لك الحمد كله والشكر كله
الحق اروح بقي علشان جعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان جدا جدا ويدوب الحق اتغدي
اشفكم بكره بإذن الله علي كل خير
سلام عليكم

C U يا باشااا :)

dib_card 29-09-2011 08:12 PM

بالتوفيق و مبروك بالنسبالى الصفقة المعلقة اتفعلت و عملت التارجت و انا مش موجود ههههههههههههه
كنت بسجل مقدمة الكورس و لما خلصت لقيت المفاجئة ههههههههههه
المقدمة للكورس للعاوز يتفضل

---- اف اكس ارابيا..الموقع الرائد لتعليم الفوركس Forex - عرض مشاركة واحدة - طريقتى استراتيجيتى كورس فيديو كامل اسكالبينج

الساعة الآن 07:34 PM