اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ® فن المحاربين القدماء ® •●§(Harmonic Art & Cowboy System)§●• ® (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=24576)

أبو ياسر 13-12-2012 07:50 PM

رد: ® فن المحاربين القدماء ® •●§( Harmonic Art )§●• ®

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة canister (المشاركة 436490)
حصل صعود تاني في اليورو دولار, وان شاء الله بانتظار الهبوط مرة أخري وكسر النقطة اللي قولت عليها يا ابو ياسر وظهور الزاوية والدايفر ان شاء الله

باذن الله الجمعة يحمل الخير لنا جميعا ... أهم حاجة ان شاء الله ربنا يكرمنا بيها (اغلاق اليوم أسفل 1.3095)
عشان ده يدعم حركة تصحيحية قوية بكرة باذن الله :1 (27)::1 (27)::1 (27):

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 436496)
رائع جدا دويتو خالد وابو ياسر :)
ربنا يوفقكم

أستاذنا ومشرفنا الغالي ... أنا فين وعمنا خالد فين ... انت كده ظلمته كتير ... بس مجرد مرورك بيعطر الورشة ويديها روح جديدة ... تحياتي يا عمنا :1::1::1:

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amjad Shadid (المشاركة 436497)
شكرا اخي الكريم

انا دخلت الصفقة عند 1.3098 لكن بسبب احوال السوق وتذبذباته العالية ، لم اشاء ان اشارك فيها احد خوفا من تسببي بخسارة لاقدر الله لاي من الزميلات والزملاء ، الان لدينا ثلاث وجهات نظر ، اخونا ابو ياسر بالاضافة اليك وانا ارى ايضا ان فرصة الصفقة عالية
بالتوفيق للجميع

أمجد باشا ... والله الصفقة مكنش هيبقالها طعم من غيرك ... ربنا يرزقنا جميعا ويوفقنا ان شاء الله :1 (48)::1 (48)::1 (48):

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maxwell (المشاركة 436502)
حبيبى يا ابو ياسر
ايه اخبارك يا صاحبى
معلش كنت مشغول اليومين اللى فاتوا
الورشة منوره بمشاركاتك انت واستاذنا

مشغول مش مشغول ... خلاص وقعت يا عم ماكس وجيت برجليك ... عايزين نشوف شارتاتك من تاني يا باشا ، ده انت اللي اديتني أمل اني ممكن أفهم الهارمونيك أول مدخلت الورشة ومكنتش فاهم حاجة خالص ، قلت اشمعنى ماكس فهم يبقى أنا كمان لازم أفهم :1 (83)::1 (83)::1 (83):

أبو ياسر 13-12-2012 08:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو ياسر (المشاركة 433465)
أحب أشكر أستاذ خالد وأستاذ محمود وكل الأفاضل اللي شافوا اني عملت حاجة خلال الفترة اللي فاتت
شخصيا أعتقد اني معملتش أي حاجة ليها لازمة خالص :1 (83)::1 (83)::1 (83):
انما بعد ما اطمنا على خالد باشا والحمد لله ، ودي كانت من أولويات خطتنا الاسبوعية ، نرجع للفرص المتاحة
وأرجع من تاني للزعييييييييييييييييم (اليورو/دولار) ... فرصة على فريم اليومي تستحق المتابعة (شخصيا متابعها من 3 أسابيع :1:)

مهما كانت المتاجرات اللي أي حد بيدخلها ، بيفضل اللعب مع الزعيم (ذو طابع خاص)
ربنا يسترها معانا جميعا وياخد بيدي في اللي ناوي أعمله :1 (83): :1 (83)::1 (83):

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael0102003 (المشاركة 436519)
بما انى جديد فى الورشة حبيت اشارك بفرصة تتكون على فريم الديللى يا ريت الاراء من الاعضاء الكرام هل الفرصة صحيحة ام لا وطبعا رائ الاستاذ COWBOY

أستاذ وائل ... منور الورشة يا غالي ... الفرصة اللي حضرتك رافعها صحيحة وأأيدها بقوة ... عشان زي ما انت واخد بالك من الرسمة اللي فوقيها أنا كنت رافع زيها (تقريبا) من فترة بتاريخ 3 ديسمبر (المشاركة رقم 1849) ... يعني من الآخر يسعدني ويشرفني انك تتوافق معايا في الرؤية والاتجاه الهابط لليورو/دولار الفترة الجاية ... موفق دايما يا باشا :1 (27)::1 (27)::1 (27):

COWBOY 13-12-2012 10:17 PM

حتى الان الزوج المحترم هو الاسترالى 50 نقطة باقى الازواج مازالت فى العناية المركزة:D يا مسهل يارب

COWBOY 13-12-2012 10:23 PM

رد: ® فن المحاربين القدماء ® •§( Harmonic Art )§• ®

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph ehab (المشاركة 436496)
رائع جدا دويتو خالد وابو ياسر :)
ربنا يوفقكم

منورنا يا جو .. بصراحة مجهود ابو ياسر اكثر من رائع .. وربنا يبارك لية فى ياسر :)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maxwell (المشاركة 436500)
الله يسلمك يا كبير
ده انا باينلى كبرت وخرفت ونسيت الدايفرجنس

هههههههههههه ولا يهمك اماكس .. :D
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Amjad Shadid (المشاركة 436501)
تراجع الدببة والثيران يتقدمون بشكل بسيط على اليورو

متابعة رائعة استاذ امجد لاتحرمنا منك ابدا :) وبصراحة فى ظل التذبذب الحالى متعرفش الدب من الثور هههههه :1::1::1::1:
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wael0102003 (المشاركة 436519)
بما انى جديد فى الورشة حبيت اشارك بفرصة تتكون على فريم الديللى يا ريت الاراء من الاعضاء الكرام هل الفرصة صحيحة ام لا وطبعا رائ الاستاذ COWBOY

منورنا يا غالى .. ونموذج صحيح وهو معنا بالفعل فى اكثر من مشاركة سابقة :)
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmedomran81 (المشاركة 436546)

الله يبارك فيك ياخالد باشا , ودى شهادة فخر لى من أستاذنا كلنا.
بس ربنا يكرم الدولار ويشد حيلة شوية علشان صفقاتنا كلها ( اليورو , الاسترالى , الفرنك , النيوزيلاندى ) متعلقة بتعافى الدولار اليومين الجايين دول.:1 (27)::1 (27)::1 (27):

يا صديقى انت تستحق اكثر من ذلك :)
السوق ممل جدا وان شاء الله الدولار يحترم نفسه كفاية كدة بقة :1::1::1:

mahmoud0711 13-12-2012 10:26 PM

مساكم الله بالخيرات و ان شاء نهاية اسبوع سعيدة على الجميع
كما يرجى الانتباه اعتبارا من الاسبوع القادم سيبداء انحصار السيوله تدرجيا بالاسواق
استعداد لاحتفالات و اعياد نهاية السنة و بداية السنة الجديدة و اعياد الاخوة المسيحيين
كل عام و هم بالف خير لذا يفضل تقليل عدد الصفقات تدريجيا و الاعتماد على الصفقات السريعة
فى اخر اسبوعين من العام
تقبلوا تحياتى و دعواتى بالتوفيق للجميع

COWBOY 13-12-2012 10:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 436447)
والله ياجماعه ،، مع ان خبرتي فالتحليل بسيطه لكن اقدر اقول ،، ان من يحترم التحليل يحترمه
وفيه ناس تضع النقاط بناء على تحليل وتثبت عليه
عموما شخص هداه الله مع كل ارتفاع يقول بس خلاص هذي هي نقطة البيع وبكل اسف حاليا اليورو عاكس علي كثير

فاتمنى تعطوني نظرتكم له

اخى الكريم انا كتبت لك فى مشاركة سابقة النقاط التى اتوقعها على المدى القريب للارتداد والان اليورو متوقف امامها وما علينا الا الانتظار .. ومعروف اسلوب العمل المتبع هنا هدف و استوب .. وممكن تبريد فى ظل الظروف الحالية وكلة محدد بالارقام او حتى لو فى استوب بيكون صغير جدا مقارنة بالهدف .. والتحليل ثابت ولا يتغير فمن منا هنا رايتة غير وجهه نظرة كما ذكرت !!
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جون ميرفى (المشاركة 436452)
انا اللى همرجن على بكرا الصبح من اليورو دولار

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غشيم فوركس (المشاركة 436457)
وانا تقريبا وراك على طول يعني على بعد الظهر
يعني حنخليها ميتم انا وانتا هههههههههه

ان شاء الله خير يا شباب .. ياريت توضيح منكم عن الصفقات التى دخلتموها على اى اساس ومن اى نقاط حتى نستطيع بقدر الامكان تقديم المساعدة ان شاء الله :)

COWBOY 13-12-2012 10:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 436683)
مساكم الله بالخيرات و ان شاء نهاية اسبوع سعيدة على الجميع
كما يرجى الانتباه اعتبارا من الاسبوع القادم سيبداء انحصار السيوله تدرجيا بالاسواق
استعداد لاحتفالات و اعياد نهاية السنة و بداية السنة الجديدة و اعياد الاخوة المسيحيين
كل عام و هم بالف خير لذا يفضل تقليل عدد الصفقات تدريجيا و الاعتماد على الصفقات السريعة
فى اخر اسبوعين من العام
تقبلوا تحياتى و دعواتى بالتوفيق للجميع

مساء النور استاذ محمود منورنا :) .. فعلا الايام القادمة ستكون مملة جدا وقليلة السيولة حتى تنتهى الاجازات والاعياد :) كل عام واخوتنا المسيحيين بخير :) وانا عن نفسى ادخل صفقات قليلة حاليا وما اراة مناسب من ربح الحمد الله اغلق علية الصفقة و اخرج من السوق بكرامتى :1::1::1: حتى تنتهى الاعياد والاجازات والامتحانات .. ونستقبل العام الجديد بخير ان شاء الله

nabil_bobo 13-12-2012 10:50 PM

يالتوفيق يا رجاله وكل عام واخونا المسيحين بخير

elazzazy 14-12-2012 12:10 AM

مساء الخير ازيكم ياشباب اعتذر لغيابى بسبب الامتحانات
فرصه على مجنون

جون ميرفى 14-12-2012 10:59 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة COWBOY (المشاركة 436684)

اخى الكريم انا كتبت لك فى مشاركة سابقة النقاط التى اتوقعها على المدى القريب للارتداد والان اليورو متوقف امامها وما علينا الا الانتظار .. ومعروف اسلوب العمل المتبع هنا هدف و استوب .. وممكن تبريد فى ظل الظروف الحالية وكلة محدد بالارقام او حتى لو فى استوب بيكون صغير جدا مقارنة بالهدف .. والتحليل ثابت ولا يتغير فمن منا هنا رايتة غير وجهه نظرة كما ذكرت !!

ان شاء الله خير يا شباب .. ياريت توضيح منكم عن الصفقات التى دخلتموها على اى اساس ومن اى نقاط حتى نستطيع بقدر الامكان تقديم المساعدة ان شاء الله :)

كان الفرى مارجن اسرع من الاجابه

الساعة الآن 12:14 AM