اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bary_3 18-04-2012 08:44 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 313180)

ههههههه
ثلاثة يا باشا ؟ مش اوي كده
بس الحمد لله بجد بفضل ربنا وفضل الدكتور ده اول اسبوع شكله هيقفل علي مكسب من شهرين
حساب انستا الجديد وشه حلو عليا كمان :D

مبررررررررروك يا جوزيف
بس خايف من الشكاوي الكثيرة عليها في هذه الأيام ،أن نصدم بإجراء ما

م.جوزيف ايهاب 18-04-2012 08:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 313193)
مبررررررررروك يا جوزيف
بس خايف من الشكاوي الكثيرة عليها في هذه الأيام ،أن نصدم بإجراء ما

الله يبارك فيك يا باشا
ليه شكاوي. انا معايا كويسة جدا
ربنا يستر

raafat_193 18-04-2012 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رامى عبدالهادى (المشاركة 313190)
دكتور من فضلك عايز اعرف تحليلك للاسترلينى دولار لانى داخل بيع من 1.6000

يارامى انت من الاشخاص المحترمين و24 ساعة هنا وازعل عليك ان اتت خسائر عليك انا قلت لا تنظروا الى هذا الزوج لانه صعد وطار نتيجة الاخبار الايجابية والان سيظل حالقآ فى الاعالى الى ان يصعد له اعز صديق هو اليورو ويبداو الهبوط للتصحيح وجنى الارباح وهذا سوف يحدث غدآ لانتظرهم الاخبار القاتلة الامريكية. لااستطيع ان اقول لك اتمنى يحدث ويهبط الان .

Aymanalmerai 18-04-2012 08:59 PM

اعتذر من الدكتور مسبقاً عن طرح سؤال هنا و لكنه ضروري و ياريت نستفيد كلنا
يا جماعة انا حسابي على إف إكس دي دي, أحياناً بلاحظ تأخر كم ثانية في التنفيد ممكن يوصل للعشرين ثانية, هذا أولاً أما ثانياً مع تديثات الدكتور فترة آخر الليل و بداية السوق الآسيوية, الأسعار بتصير شيء لا يوصف و الله
يعني ممكن السبريد يوصل للعشرة و لحتى ال 15 نقطة, و من هنا بخاف أدخل و بنتظر حتى الصباح لحتى السعر يستقر نوعاً ما و عندها بيكون الي ضرب ضرب و الي هرب هرب
ياريت تفيدونا يا أصدقاء

raafat_193 18-04-2012 09:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ناريمان رأفت (المشاركة 313181)
انا دخلت يا دكتور ب volume .02 ربنا يوفقنا

كويس بالتوفيق شايفة اهو هبط حددى لنفسك مثلا لو هبط من بداية مادخلتى اول صفقة 20 نقطة وادخلى تانى شراء وواحده واحدة ح تفهمى كيف تتاجرة مع بنوك ودول كبيرة وتربحة منهم كما يربحون هم من صغار التجار وعديمى الخبرة وهنا جوزيف شخص محترم والاخ بارى المغربى لو محتاجة معرفة شئ . لا للخوف ولا الكسوف

naitsi 18-04-2012 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 313216)
يا جماعة انا حسابي على إف إكس دي دي, أحياناً بلاحظ تأخر كم ثانية في التنفيد ممكن يوصل للعشرين ثانية, هذا أولاً أما ثانياً مع تديثات الدكتور فترة آخر الليل و بداية السوق الآسيوية, الأسعار بتصير شيء لا يوصف و الله
يعني ممكن السبريد يوصل للعشرة و لحتى ال 15 نقطة, و من هنا بخاف أدخل و بنتظر حتى الصباح لحتى السعر يستقر نوعاً ما و عندها بيكون الي ضرب ضرب و الي هرب هرب
ياريت تفيدونا يا أصدقاء

أنا بسراحة الشركات التي لذيها سبريد عالي لا أنصح بها ذائما على الإنسان أن يختار شركة بها سبريد تابت متل إينستا فوركس رغم عيبها في المنصة البطيئة ب 2 تواني لاكنها شركة محترمة وبسبريد تابت جدا ولا يتحرك أبدا وهناك العديد من الشركات التي تقدم سبريد تابت أنا لذي حساب تجريبي في إف إكس ديدي لاكنه يجعلني أجن بسبب سبريد عنما أضع صفقة بعقد 0.5 تبدء هي بسالب 5 دولارات !! يجب أن تقوم بتتبيت السبريد إن هي أرادت أن تحصل على زبائن كتيرين

رامى عبدالهادى 18-04-2012 09:09 PM

انا متوقعلة يا دكتور انة هيصعد ل 1.6060 وعامل حسابى ابرد من هناك بس المشكلة انة جة عند 1.6041 وهبط تانى 20 نقطة وبيلعب من ساعتها فى حود 10 نقاط

raafat_193 18-04-2012 09:11 PM

اقتباس:

ياريت تفيدونا يا أصدقاء

انا حسابى تجريبى فقط معاهم اما الحقيقى مع شركة تانى ولا يحدث هذا أسال الاخوه على الخاص حتى لايكون اعلان لشركة او أساءه لشركة ان ذكرنها لك على العام . وللاحترام لقوانين المنتدى

م.جوزيف ايهاب 18-04-2012 09:15 PM

اقتباس:

ياريت تفيدونا يا أصدقاء

اسفين يا دكتور علي الاسئلة
بص يا باشا هو السبريد فعلا بيعلي مع بداية الاسيوي وممكن الباوند يوصل 10 نقط
بس شوية وهتلاقيه نزل يعني هو بيعلي لما السيولة بتقل فقط
لما السوق بيسخن شوية بتلاقي السبريد وصل 4 بس
حاول تستني شوية القصة مش بتاخد اكتر من ساعة وخلال الساعة دي السعر مش بيتحرك كتير

Aymanalmerai 18-04-2012 09:17 PM

كلام سليم و بمحله يا دكتور
أرجو من الإخوة الي عنده فكرة يراسلني على الخاص لو سمحتم, لأن الأعضاء ماشاء الله بالصفحة كل ساعة في ازدياد, اللهم بارك
و صراحة ما رح ازعج الجميع بمراسلتي لهم على الخاص, فمن لديه معلومة فلا يبخل بها علينا, و ألف شكر للأصدقاء الأعضاء جميعاً
و صراحة قلة خبرت في المنتديات هي الي خلتني اطرح الموضوع على العام مش على الخاص, سووووووووري

الساعة الآن 12:38 PM