اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

ابو اسكندر 02-01-2012 03:28 AM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

استاذ فالكون
كم كنت اتمنى ان اسمع تحليلك لهذا الاسبوع
والا تحجب عنا علمك
احتسب اجرك على الله
ولك جزيل الشكر
لاتحرمنا علمك
لا تحرمنا علمك
لا تحرمنا علمك

ليان 02-01-2012 03:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 251323)
هلا والله المنصه شغاله وكله عال العال بالكويت... :1 (18)::1 (18):

لوسمحت اشلون المنصة عندك شغالة انا فاتحه بالكويت وكل مرة نفس هالوقت تشتغل بس للحين ما اشتغلت اذا يقدر احد ان يرشدني حسابي في امانة كابيتال وشكرا لمن يجيبني

jallo 02-01-2012 07:18 AM

صباح الخير عالجميع لسه صاحي وعملت القهوة بتاعتي ومستني المنصة تفتح
أنا للعلم شغال على أربعة منصات لشركات مختلفة ولسه ولا منصة ما اشتغلتش أو ل ما تشتغل أي منصة حنبدأ متابعة سوا
تمنياتي بالتوفيق للجميع

ghlhv 02-01-2012 08:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallo (المشاركة 251424)
صباح الخير عالجميع لسه صاحي وعملت القهوة بتاعتي ومستني المنصة تفتح
أنا للعلم شغال على أربعة منصات لشركات مختلفة ولسه ولا منصة ما اشتغلتش أو ل ما تشتغل أي منصة حنبدأ متابعة سوا
تمنياتي بالتوفيق للجميع

صباح الخير يوم سعيد وقهوة هنية ان شاء الله الكل مترقب ومنتظرك فتح الله عليك

ghlhv 02-01-2012 08:35 AM

د اسامة صباح الخير عليك وعلى الروينى وصلاح باشا وجميع المشرفين اسبوع سعيد على الكل وفى انتظار التحليل الاسبوعى واليوم جزاكم الله خيرا

jallo 02-01-2012 09:29 AM

حتلاحظو اليوم ان التداول بطيء وممل نوعا ما ومرد ذلك الى اقفال معظم الأسواق العالمية فمع بداية السوق حتلاحظو نزول احذروا منه ده حيكون لجركم للدخول حننزل شوية الى مستويات 1.2922 ودي منطقة كسر ترند صاعد وانا من وجهة نظري السوق اليوم مش حيكون عنده الجرأة على أختراق المنطقة دي ولا مناطق للأعلى فرجاء الحذر اليزم ممكن يكون في تخبط وتذبذب مخيف.

ghlhv 02-01-2012 09:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallo (المشاركة 251446)
حتلاحظو اليوم ان التداول بطيء وممل نوعا ما ومرد ذلك الى اقفال معظم الأسواق العالمية فمع بداية السوق حتلاحظو نزول احذروا منه ده حيكون لجركم للدخول حننزل شوية الى مستويات 1.2922 ودي منطقة كسر ترند صاعد وانا من وجهة نظري السوق اليوم مش حيكون عنده الجرأة على أختراق المنطقة دي ولا مناطق للأعلى فرجاء الحذر اليزم ممكن يكون في تخبط وتذبذب مخيف.

فعلا والسعر حاليا متذبذب ما بين 292و293 ويمكن لمعرفة الاسعار على مدار الاسبوع 24ساعة من خلال هذا الرابط
ط¬ط¯ظˆظ„ ط£ط³ط¹ط§ط± ط§ظ„طµط±ظپ ط§ظ„ظ…ط¨ط§ط´ط±ط©

ghlhv 02-01-2012 09:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghlhv (المشاركة 251448)
فعلا والسعر حاليا متذبذب ما بين 292و293 ويمكن لمعرفة الاسعار على مدار الاسبوع 24ساعة من خلال هذا الرابط
ط¬ط¯ظˆظ„ ط£ط³ط¹ط§ط± ط§ظ„طµط±ظپ ط§ظ„ظ…ط¨ط§ط´ط±ط©

ستاذ جالو عايز استعلم من حضرتك بالنسبة لليورو ين انخفض سعره لاقل سعر له من حوالى عشر سنوات وانخفض على 100.00 هل تتوقع مزيد من الهبوط والى اى سعر
وشكرا لحضرتك

jallo 02-01-2012 10:04 AM

افتتاح برجاء الخروج الآن وانتظار المتابعة بعد قليل

jallo 02-01-2012 10:11 AM

اليورو الأيام دي ملوش قاع ممكن الواحد يتوقعه التحليل الأساسي بيقول كده احنا بس نربطه مع التحليل الفني ونتوقع مسارات يومية وده أفض شيء وزي ما تلاحظ اللي دخلو اليورو استرالي على اساس انه اكتفى هبوط كمل بيهم لمستويات تاريخية وينطبق ده على اليورو ين الخوف من اليورو ملوش حدود انهيارات متوقعة ومش حتتضح الصورة قريب فهو بيطلع بس تصحيحات لحد الفترة القريبة الفائتة والكلام ده بيحصل من بداية شهر خمسة 2011 هبوط وتصحيح وهبوط آخر ثم تصحيح وهكذا لا يمكن أن يخدعك أحد ويقول ان اليورو حيوصل للسعر المحدد ويحدد لك سعر ده شيء في علم الغيب فقط احنا بس نتابع يوميا ونستفيد من الفرص في وقته طلع نزل أدينا بنكسب وخلاص وتحياتي

الساعة الآن 11:24 AM