اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

Qadri 02-01-2012 10:13 AM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

استاذ jallo

ايه رايك فى شراء اليورو الان بهدف 35 نقطة؟

jallo 02-01-2012 10:13 AM

الصفقة اللي دخلتها يوم الجمعة أنا خرجت منها على مكاسب محترمة أتمنى تكونوا متابعين وخرجتوا انتو كمان لحد ما نشوف ندخل امتى تاني

jallo 02-01-2012 10:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Qadri (المشاركة 251461)
استاذ jallo

ايه رايك فى شراء اليورو الان بهدف 35 نقطة؟

لا .... مش الآن مش الحين مش دلوقتي مش هسه مشي دابا
ههههههههههههه
يسعدلي صباحك

alskndry 02-01-2012 10:32 AM

السلام عليكم

اليور على فريم الاربع ساعات يسير فى قناة هابطة وهو الان يقترب من الحد العلوى للقناة

ففنتظر لو كسر 1.3000 فانه صاعد باذن الله اما لو لم يستطع الكسر فهو هابط

اليكم صورة للشارت

http://hh7.an3m1.com/Sep/an3m1.com_13254894741.bmp
http://hh7.an3m1.com/Sep/an3m1.com_13254894741.bmp

FREEDOM 02-01-2012 10:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليان (المشاركة 251269)
في احد فاتح حساب في امانة كابيتال ويريد يفيدني بمعلومات عنها واشكر كل من يجيبني

نعم اخي الفاضل اني فاتح حساب في امانه كابتال ماهي المعلومات التي تفيدك وانا حاضر
:1 (58)::1 (58):

كويتى وبحب مصر 02-01-2012 10:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليان (المشاركة 251364)
لوسمحت اشلون المنصة عندك شغالة انا فاتحه بالكويت وكل مرة نفس هالوقت تشتغل بس للحين ما اشتغلت اذا يقدر احد ان يرشدني حسابي في امانة كابيتال وشكرا لمن يجيبني

بالنسبه للسؤال الاول شلون المنصه شغاله عندى... عادى انا بشركه الباري تفتح الساعه 2 وبالنسبه للسؤال الثاني شلون نرشدج على حسابج :1 (67)::1 (67):فيه احد يضيع حسابه ابي افهم؟؟؟...:1 (27):وبعدين شنو امانه كابيتال؟؟؟؟ وضحى علشان نفهم هل هى شركه وساطه ولا شنو ...وان كانت شركة وساطه اكيد فيها بروكريه يرشدونج على حسابج هااللى مضيعته.

ليان 02-01-2012 11:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 251489)
بالنسبه للسؤال الاول شلون المنصه شغاله عندى... عادى انا بشركه الباري تفتح الساعه 2 وبالنسبه للسؤال الثاني شلون نرشدج على حسابج :1 (67)::1 (67):فيه احد يضيع حسابه ابي افهم؟؟؟...:1 (27):وبعدين شنو امانه كابيتال؟؟؟؟ وضحى علشان نفهم هل هى شركه وساطه ولا شنو ...وان كانت شركة وساطه اكيد فيها بروكريه يرشدونج على حسابج هااللى مضيعته.

صباح الخير ماشاء الله عليك لازم يكون تعليقك بعيد عن الرسالة بالظاهر دايما تفهم غلط انا سألت عن السيرفر اللي تستخدمة بعدين امانه كابيتال شركة وساطة معروفة وهي من الشركات التى تنتدرج تحت رعاية اف اكس ارابيا وانت لو مطلعة اكيد كنت تعرفها ومالا دتعي اوضح وبعدين انا ما قصدت مضيعة حسابي انا قصدت ان اي سيرفر شغال عندك لاننا بنفس المنطقة ممكن ارتكز علية لتشغيل منصتي شفت انت وين تعليقك وانا وين بعدين مشكور وهذه اخر مرة اسألك :1 (27):بأي شئ واسبوع موفق للجميع

FREEDOM 02-01-2012 11:14 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة jallo (المشاركة 251500)
امانة كابيتال دي شركة جديدة مرخصة من مصرف لبنان المركزي وده مصرف امكانياته محدودة ماديا ومعنويا وهي بتحاول تاخذ حظها من السوق وأنا بصراحة مش مؤيد للدخول بأي شركة بمنطقة اضطرابات سياسية وحروب فلو لا قدر الله تحقق أي نوع من الأضطرابات فجأة وضربت اسرائيل لبنان حتتوقف الحياة بلبنان وده شيء جربناه قبل كده عدة مرات في أعوام سابقة أرجو التوفيق للجميع

استاذنا الفاضل تحيه مني واحترام لشخصك الفاضل بالنسبه لامانه كابتال فانها شركه رائعه بمنضاري ومحترمه رغم التجربه القصيره معها لاكني لم اصادف اي مشاكل لحد الان اما بالنسبه للاضطرابات السياسيه فان منطقه الوطن العربي كلها اضطربات سياسيه ولا تخلو منطقه منها بحسب التوقيت اما بالنسبه لاسرائيل فان المنطقه كلها تعتبر اسرائيل تهديد للمنطقه اما المناطق التي بها اضطرابات سياسيه فان هذا قدر الشعوب ولكننا نريد التواصل والدخول مع العالم في هذا السباق العلمي ومن منضاري اني من العراق ولايوجد بلد في العالم اصابه ما اصابه العراق فهل هذا معناه ان العراق سيكون بعيد عن العالم هذا خطا اخي الفاضل تحياتي :1 (58)::1 (58):

jallo 02-01-2012 11:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FREEDOM (المشاركة 251517)
استاذنا الفاضل تحيه مني واحترام لشخصك الفاضل بالنسبه لامانه كابتال فانها شركه رائعه بمنضاري ومحترمه رغم التجربه القصيره معها لاكني لم اصادف اي مشاكل لحد الان اما بالنسبه للاضطرابات السياسيه فان منطقه الوطن العربي كلها اضطربات سياسيه ولا تخلو منطقه منها بحسب التوقيت اما بالنسبه لاسرائيل فان المنطقه كلها تعتبر اسرائيل تهديد للمنطقه اما المناطق التي بها اضطرابات سياسيه فان هذا قدر الشعوب ولكننا نريد التواصل والدخول مع العالم في هذا السباق العلمي ومن منضاري اني من العراق ولايوجد بلد في العالم اصابه ما اصابه العراق فهل هذا معناه ان العراق سيكون بعيد عن العالم هذا خطا اخي الفاضل تحياتي :1 (58)::1 (58):

رأي سديد شكرا لك

ahmed salah 02-01-2012 11:34 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
كل عام وانتم بخير وتكوم سنة حلوة علينا وعليكم
مبروك للمنتدى الافتتاح

الساعة الآن 04:16 PM