اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=32328)

abou osama 25-06-2013 04:07 PM

رد: استراتيجيه رقميه سهله وربحها مضمون 100%+رينكو

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fuad (المشاركة 527380)
السلام عليكم شباب ،،، ان شاء الله تكونو مرتاحين ،، حبيبي معتصم ،محمد،مناف،ابو اسامه،انس ، كيرا ،،،تحياتي للجميع ولكل اعضاء الورشه فردا فردا ،اعتذر على الغياب عندي هالاسبوع امتحاناااااات ،، ادعولي الله يبارك فيكم .

ربنا يوفقك دكتور فؤاد قلوبنا معاك
وان شاء الله اشوفك دكتور اد الدنيا كلها

abou osama 25-06-2013 04:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedforex (المشاركة 527472)

مشكور اخى الكريم جزاك الله كل خير لدى استفسار بسيط بخصوص المؤشر اريد العمل على زوج اليورو ين ماذا اكتب فى خانه start_price وكيف اضبط هذا المؤشر لكى يعمل بشكل صحيح . تحياتى اليك والى الاعضاء الكرام

انت حتكتب فى الماجيك نمبر فى الاكسبيرت الرقم ال وصل له الزوج
بالتوفيق

crom 25-06-2013 04:46 PM

د. فؤاد , مع تمنياتي لك بالتوفيق في امتحاناتك .

عين الرحمن تحرسك وتحميك يا دكتورنا

crom 25-06-2013 04:49 PM

الاخ عصام 07

ارجو ان تزودني برقم او وسيلة اتصال بك

او اذا لديك حساب في تويتر

وشكرا

ahmedforex 25-06-2013 08:55 PM

1 مرفق
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abou osama (المشاركة 527521)
انت حتكتب فى الماجيك نمبر فى الاكسبيرت الرقم ال وصل له الزوج
بالتوفيق

اخى الكريم انا اقصد المؤشر الذى يقوم برسم الخطوط تلقائيا وليس الاكسيبرت كيف يمكننى ضبط هذا المؤشر على زوج اليورو ين اى ماذا اكتب فى خانه price_start الموضحه فى الصورة المرفقة هل اكتب السعر الحالى الان ام ماذا؟ جزاك الله خير تحياتى اليك .

البدوي 25-06-2013 11:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedforex (المشاركة 527631)
اخى الكريم انا اقصد المؤشر الذى يقوم برسم الخطوط تلقائيا وليس الاكسيبرت كيف يمكننى ضبط هذا المؤشر على زوج اليورو ين اى ماذا اكتب فى خانه price_start الموضحه فى الصورة المرفقة هل اكتب السعر الحالى الان ام ماذا؟ جزاك الله خير تحياتى اليك .

اكتب اقرب رقم صحيح للسعر
حاليا اقرب رقم صحيح لسعر اليورو ين = 128.00

(اكتب اقرب رقم صحيح للزوج الذي عليه المؤشر .. يعني لا تكتب سعر اليورو دولار على اليورو ين .. او سعر الدولار ين والمؤشر على شارت الاسترالي دولار مثلا )

عصام 7 26-06-2013 01:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام 7 (المشاركة 527431)
اليورو ين شراء بشرط عدم كسر نقطة الدعم 127.30 وقف الخساره تحتها
الهدف 128.20
وبالتوفيق لكم

ehab1602 26-06-2013 07:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام 7 (المشاركة 527692)

ايه نظرتك حاليا

Kiss_of_dead 26-06-2013 01:32 PM

استفسار من اصحاب الخبرة لو سمحتو ..... دلوقت انا شغال ب اكسبرت كيرا بالمضاعفات و مثلا عاوز اشتغل بيه 7 ساعات فقط يعني جزء من الاوروبية ... باجي علي الساعة 4 مثلا و بمسح الاكسبيرت و بتكون في صفقات مفتوحة مثلا يورو دولار و بعدين تخسر ... اجي تاني يوم و انا بفتح الاكسبيرت الصبح لازم يدخل صفقة اليورو دولار القادمة ب لوت مضاعف .. طيب ما اهو اليوم السابق عدي و خلاص و انا مسحت الاكسبيرت و حطيته تاني مع بداية اليوم المفروض يدخل بلوت عادي مش مضاعف لاني كده ممكن اخسر كتير ؟؟ واعمل ايه و ايه رايكو يا اساتذتي ؟؟

ENG.MOATASEM 26-06-2013 02:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عصام 7 (المشاركة 527692)

ماشاء الله , مبدع من يومك
إن شاء الله يكون أحد الأعضاء إستفاد منها .

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kiss_of_dead (المشاركة 527792)
استفسار من اصحاب الخبرة لو سمحتو ..... دلوقت انا شغال ب اكسبرت كيرا بالمضاعفات و مثلا عاوز اشتغل بيه 7 ساعات فقط يعني جزء من الاوروبية ... باجي علي الساعة 4 مثلا و بمسح الاكسبيرت و بتكون في صفقات مفتوحة مثلا يورو دولار و بعدين تخسر ... اجي تاني يوم و انا بفتح الاكسبيرت الصبح لازم يدخل صفقة اليورو دولار القادمة ب لوت مضاعف .. طيب ما اهو اليوم السابق عدي و خلاص و انا مسحت الاكسبيرت و حطيته تاني مع بداية اليوم المفروض يدخل بلوت عادي مش مضاعف لاني كده ممكن اخسر كتير ؟؟ واعمل ايه و ايه رايكو يا اساتذتي ؟؟

حاول تمسح الإكسبيرت و تركبه تاني مره مع تغيير الماجك نمبر , إن شاء الله تزبط الحركه .

لكن حاليا مع هذا الإكسبيرت يفضل إنك تخليه شغال 24 ساعه.
لأنه أمس في صباح الفتره الأوروبيه الإكسبيرت عمل ربح بسيط جدددا , لكن في الليل عمل 5% من الحساب .

- لكن تنبيه -
لازم تخلي الإكسبيرت يدخل من نفس النقاط إلي يدخلها موقع التجربه BreakOutLinesFinal+MP System | Myfxbook

بمعنى , إنك لازم تمسك كل عمله و تزبط نقاط الدخول , " ياريت تكون فهمت , لأن صعب الشرح بالكتابه "

بالتوفيق .

الساعة الآن 03:22 AM