اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

bary_3 16-05-2012 07:36 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334852)
مين قال كدة هو في حد يقدر يتوقع اي شئ 100 % ولا حتي قارئة الفنجان الحكاية و ما فيها احيانا بيكون هناك تهئ المناخ المناسب لصعود عملة معينة او سهم معين او العكس
و ممكن تستشف ذلك من طريقة عرض البيانات ولو حضرتك مهتم بالموضوع تابعنا سوف يتم عرضة فور اكتمالة وكل توقع قابل للصواب و الخطاء وعلي نياتكم ترزقون

أين كنت تخفي كل هذا الكم من المعلومات ،أصبحت الورشة أكثرقوة بك عزيزي ،أرجوا أن نتفاعل جميعا من أجل الرقي أكثر فأكثر
الحمد لله يوما بعد يوم تتجلى قوة أعضاء ورشة الدكتور رأفت ،إن تكاثفت الجهود أكيد سنرى أشياء جميلة جدا
وعلى نياتنا نرزق كما ذكرت أخي محمود

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 07:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 334921)

أين كنت تخفي كل هذا الكم من المعلومات ،أصبحت الورشة أكثرقوة بك عزيزي ،أرجوا أن نتفاعل جميعا من أجل الرقي أكثر فأكثر
الحمد لله يوما بعد يوم تتجلى قوة أعضاء ورشة الدكتور رأفت ،إن تكاثفت الجهود أكيد سنرى أشياء جميلة جدا

علي فكرة يا وزير
محمود شكله بيذاكر من ورانا !!

mahmoud0711 16-05-2012 07:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goggo (المشاركة 334807)
يعني نقدر من موضوعك اننا نعرف اتجاه الخبر الصحيح بنسبة 100 %

رغم اني جاوبت علي استفسارك بمشاركة رقم 8715 ولكن ساضرب لك مثال سيحدث قريبا جدا و ساذكر لك السيناريو المحتمل تابع ادراج سهم الفيس بوك اعتبارا من بعد غد هل لحظت حجم الدعاية
للأكتتاب و مدي الأهتمام الأعلامي هل لاحظت مدي المبالغة في اصول الشركة كل هذا يوحي بان اول اسبوعين سيطير السهم الي الفضاء الخارجي و من ثم يبدا الهبوط التدريجي بتكتيك عالي جدا
الي ان يتخلص الحيتان من السهم و يتم اهمالة لفترة معينة و من ثم يتم تجميع السهم مرة اخري باسعار اقل من 40 %الي 50 % من سعر البيع و نفس الشئ يحدث للعملات الم يكن البوند قبل ايام
قليلة قرابة 1.6300 و كان منتظر ان يلامس 1.6500 اين هو الآن وهكذاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااا

rezo91 16-05-2012 07:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334852)
مين قال كدة هو في حد يقدر يتوقع اي شئ 100 % ولا حتي قارئة الفنجان الحكاية و ما فيها احيانا بيكون هناك تهئ المناخ المناسب لصعود عملة معينة او سهم معين او العكس
و ممكن تستشف ذلك من طريقة عرض البيانات ولو حضرتك مهتم بالموضوع تابعنا سوف يتم عرضة فور اكتمالة وكل توقع قابل للصواب و الخطاء وعلي نياتكم ترزقون

محمود باشا هو حضرتك اسكندراني وكان ليك اكاونت فى احد المنتديات العربيه الشقيقه اسمه (( فوريكس مان )) لان كان فى واحد من سنتين اسمه محمود فى احد المنتديات وكان عامل ضجه كبيره جداااااا باستخدام التحليل الاساسى فقط وكان يحقق من 200 - 400 نقطه يوميا باستخدام الاخبار على كل العملات واتذكر انه لم يكن يفتح الشارت نهائي كان يتابع فقط حركة السعر على منصة شركه اسمها ماركتيفا او ماركيتيفيا مش متذكر وكان بيدبل حسابه مره كل اسبوع تقريبا وللامانه لم يقصر نهاااااااائي في تعليم احد وكان دائما يقول كلمته الشهيره اللى حضرتك قولتها دلوقتي دى (( على نياتكم ترزقون )) ولكن للاسف اختفى اختفاء مفاجئ ... كل المؤشرات بتدل ان حضرتك محمود فوريكس مان بس انت كاتب القاهره بس عادى يعني وارد تكون استقريت فى العاصمه الاقتصاديه للبلاد :)

mahmoud0711 16-05-2012 07:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 334921)

باري ياغالي معلوماتي و خبراتي كلها تحت امركم جميعا و لكن ليمن معلوم ان لست خبيرا في التحليل المالي انا خبرتي الطويلة كلها في الرقابة علي الأسواق المالية و المعايير المحاسبية
و تطبيق نظم الحوكمة و الشفافية علي الؤسسات الحكومية و الشركات المساهمة و طبعا التحليل الأساسي انا لم اهتم بالتحليل الفني سوي من فترة وجيزة جدا
كما ان مشركاتي السابقة كانت تقراء من بين السطور لان الدكتور رافت افضل مني مليون مرة في التحليل الفني

raafat_193 16-05-2012 07:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334750)
وتكملة للتعليق اعلاة اقراء اخر مداخلة في الربط ادناة

مناقشة حرة

حوده باشا انت كنت مخبى المواضيع الجميلة دى فين حياك الله ياغالى عطيتك لايك واحلى لايك لموضوع ابن العم . ياحوده ياكبيررررررررررررررررررررررر

mahmoud0711 16-05-2012 07:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 334929)
محمود باشا هو حضرتك اسكندراني وكان ليك اكاونت فى احد المنتديات العربيه الشقيقه اسمه (( فوريكس مان )) لان كان فى واحد من سنتين اسمه محمود فى احد المنتديات وكان عامل ضجه كبيره جداااااا باستخدام التحليل الاساسى فقط وكان يحقق من 200 - 400 نقطه يوميا باستخدام الاخبار على كل العملات واتذكر انه لم يكن يفتح الشارت نهائي كان يتابع فقط حركة السعر على منصة شركه اسمها ماركتيفا او ماركيتيفيا مش متذكر وكان بيدبل حسابه مره كل اسبوع تقريبا وللامانه لم يقصر نهاااااااائي في تعليم احد وكان دائما يقول كلمته الشهيره اللى حضرتك قولتها دلوقتي دى (( على نياتكم ترزقون )) ولكن للاسف اختفى اختفاء مفاجئ ... كل المؤشرات بتدل ان حضرتك محمود فوريكس مان بس انت كاتب القاهره بس عادى يعني وارد تكون استقريت فى العاصمه الاقتصاديه للبلاد :)

اخي الفاضل REZO لست انا محمود المقصود ويشرفني جدا ان تشبهني بانسان ناجح و تذكرة بكل خير وانا فعلا من القاهرة و مستقر في القاهرة من وقت قريب
لان معظم حياتي العملية كانت خارج القطر المصري و شكرا لأهتمامك اخي الفاضل

mahmoud0711 16-05-2012 07:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 334933)

حوده باشا انت كنت مخبى المواضيع الجميلة دى فين حياك الله ياغالى عطيتك لايك واحلى لايك لموضوع ابن العم . ياحوده ياكبيررررررررررررررررررررررر

اخوك الصغير يا جنرال و تلميذ الصالون و افتخر بكلماتك ياكبير وكلنا بنتعلم من بعض

rezo91 16-05-2012 08:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334934)
اخي الفاضل REZO لست انا محمود المقصود ويشرفني جدا ان تشبهني بانسان ناجح و تذكرة بكل خير وانا فعلا من القاهرة و مستقر في القاهرة من وقت قريب
لان معظم حياتي العملية كانت خارج القطر المصري و شكرا لأهتمامك اخي الفاضل

بصراحه معلومات حضرتك ذكرتنى بيه وحسيت ان هو اللى بيتكلم كان رائع ما شاء الله عليه فى التحليل الاساسى وكان محب للخير جداااااا الله يزيده ويرزقه مكان ما هو موجود وشكرا ليك استاذي على اهتمامك وردك ومتابعين مع حضرتك ومع الدكتور رافت طبعا ونتعلم ونستفيد من خبراتكم ونشوفكم جميعا على خير فى اللقاء ان شاء الله

mahmoud0711 16-05-2012 08:08 PM

جنرال مش ملاحظ حاجة غريبة هتكلم عليها بكل ادب كما رديت عليهم من قبل بكل ادب علي الرغم من نشاط التوصيات قليل هذة الأيام و رغما عن ذلك الكل متواجد
والود والمحبة متواجدة بين الجميع وهذا الشئ عامل ازعاج لبعض الأشخاص بالمنتدى ودخل اليوم شخصين ببعض التعليقات الغير لائقة و لكن رديت عليهم بكل ادب لعلهم يتعلمون لغة الحوار
لذا الرجاء من جميع الأخوة تجاهل اي تعليقات غير لائقة حفاظا علي العلاقات الطيبة و حفاظا علي مظهر الصالون

waleed adel 16-05-2012 08:17 PM

منتظرين جميعا تصريحات اجتماع الفومك فى تمام الساعه 8 مساءا بتوقيت مصر
ماذا يحدث بعد الاجتماع فى جميع الاحوال الكل يتخذ الحذر وياريت راى الدكتور ومحمود باشا

waleed adel 16-05-2012 08:26 PM

استشارة فنيه من اهل الخبره

هل ممكن وضع اوامر معلقه لهذا الخبر تحسبا لما لانعرفه من توقعات للخبر

mahmoud0711 16-05-2012 08:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 334949)
منتظرين جميعا تصريحات اجتماع الفومك فى تمام الساعه 8 مساءا بتوقيت مصر
ماذا يحدث بعد الاجتماع فى جميع الاحوال الكل يتخذ الحذر وياريت راى الدكتور ومحمود باشا

هذا اجتماع تحضيري لما سوف يتم نشرة بعد اسبوعين ورد فعلة علي السوق يحتاج بعض الوقت لحين دراسة المحضر و قرائة ما بين السطور و لو هناك اي نية لتغير السياسات النقدية
بيكون لها تأثير قوي و لمدة طويلة وليس كباقي الأخبار التي يكون لها تأثير لحظي ثم ياخذ السوق نفس الأتجاة ما قبل صدور الخبر

waleed adel 16-05-2012 08:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334957)

هذا اجتماع تحضيري لما سوف يتم نشرة بعد اسبوعين ورد فعلة علي السوق يحتاج بعض الوقت لحين دراسة المحضر و قرائة ما بين السطور و لو هناك اي نية لتغير السياسات النقدية
بيكون لها تأثير قوي و لمدة طويلة وليس كباقي الأخبار التي يكون لها تأثير لحظي ثم ياخذ السوق نفس الأتجاة ما قبل صدور الخبر

يا محمود باشا يعنى الخبر هايكون تاثيره ايه دا كل المنتدى بكل صفحاته متخوف من هذا الخبر وهى اصلا مش ناقصه الدنيا خربانه اصلا
لسه مافرحناش بالحساب وطار اكتر من نصفه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

ابو سمر 16-05-2012 08:44 PM

ابو سمر, ‏العوامى, ‏rezo91, ‏waleed adel, ‏ifile, ‏mahmoud0711, ‏0asdf12340, ‏فيصل عوض, ‏naitsi, ‏جادجاد, ‏bary_3+, ‏yasser badr mahmoud, ‏meda, ‏Moly_Cam5, ‏mohamed1happy, ‏جواد اشرف, ‏tarik113, ‏mercedes benz, ‏برايز نادى, ‏JESSY, ‏khaledraouf, ‏hussien86, ‏ELSHARKI, ‏تولستوي, ‏hateem

مساء الخيرات على كل الاخوه الحاضرين وسلام غيابى لكل الاخوه الغير حاضره

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 08:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سمر (المشاركة 334971)
ابو سمر, ‏العوامى, ‏rezo91, ‏waleed adel, ‏ifile, ‏mahmoud0711, ‏0asdf12340, ‏فيصل عوض, ‏naitsi, ‏جادجاد, ‏bary_3+, ‏yasser badr mahmoud, ‏meda, ‏Moly_Cam5, ‏mohamed1happy, ‏جواد اشرف, ‏tarik113, ‏mercedes benz, ‏برايز نادى, ‏JESSY, ‏khaledraouf, ‏hussien86, ‏ELSHARKI, ‏تولستوي, ‏hateem

اهلا بيك يا باشا

mahmoud0711 16-05-2012 08:48 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 334958)

يا محمود باشا يعنى الخبر هايكون تاثيره ايه دا كل المنتدى بكل صفحاته متخوف من هذا الخبر وهى اصلا مش ناقصه الدنيا خربانه اصلا
لسه مافرحناش بالحساب وطار اكتر من نصفه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه

[/CENTER]

وليد باشا ده مش خبر عادي ولا مؤشر دة محضر اجتماع من قبل اسبوع تقريبا كان محضر اجتماع البنك الأسترالي وعلي ما اذكر كان المحضر من 70 صفحة تقريبا و كما ذكرت اهم شئ
او اهم مؤشر هو السياسة النقدية للفترة القادمة ودائما يقاس بعدد الاعضاء المؤيدين او المعارضين للسياسة النقدية فلو افترضنا انة تم الموافقة علي السياسات النقدية الحالية ولكن
باغلبية ضئيلة جدا هذا يعطي انطباع باحتمال تغير السياسات النقدية في الأجتماع التالي و بناء علية ستجد الجميع يبدؤن في اعادة النظر في تركيبة محفظة العملات الخاصة بهم لذلك
ذكرت من قبل ان تاثيرها يحتاج بعض الوقت و يستمر لفترة طويلة

ولو نسيت شئ ياريت الدكتور يضف او يعدل كما يحلو لة

waleed adel 16-05-2012 08:49 PM

اقتباس:

مساء الفل ابو سمر

waleed adel 16-05-2012 08:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334977)
وليد باشا ده مش خبر عادي ولا مؤشر دة محضر اجتماع من قبل اسبوع تقريبا كان محضر اجتماع البنك الأسترالي وعلي ما اذكر كان المحضر من 70 صفحة تقريبا و كما ذكرت اهم شئ
او اهم مؤشر هو السياسة النقدية للفترة القادمة ودائما يقاس بعدد الاعضاء المؤيدين او المعارضين للسياسة النقدية فلو افترضنا انة تم الموافقة علي السياسات النقدية الحالية ولكن
باغلبية ضئيلة جدا هذا يعطي انطباع باحتمال تغير السياسات النقدية في الأجتماع التالي و بناء علية ستجد الجميع يبدؤن في اعادة النظر في تركيبة محفظة العملات الخاصة بهم لذلك
ذكرت من قبل ان تاثيرها يحتاج بعض الوقت و يستمر لفترة طويلة

ولو نسيت شئ ياريت الدكتور يضف او يعدل كما يحلو لة

ربنا يستر ويريح بالك ياستاذنا افتكرنى بقى يوم الاجتماع هلبس قميص وفى جيب القميص هتلاقى وردة بيضاء دا هيكون الرمز بتاع اعضاء الورشه اوعى تنسى

لايك لمواضيعك المفيده والجميله وكمان ذوقك واخترامك وتقديرك لصاحب الورشه استاذنا كلنا

ابو سمر 16-05-2012 08:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 334975)

اهلا بيك يا باشا

مساء الجمال يا جو اخبارك ايه يا غالى وربنا يعوضك انت وجميع الاخوه

ابو سمر 16-05-2012 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 334978)

مساء الفل ابو سمر

مساء الجمال وليد باشا

raafat_193 16-05-2012 08:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rezo91 (المشاركة 334939)
بصراحه معلومات حضرتك ذكرتنى بيه وحسيت ان هو اللى بيتكلم كان رائع ما شاء الله عليه فى التحليل الاساسى وكان محب للخير جداااااا الله يزيده ويرزقه مكان ما هو موجود وشكرا ليك استاذي على اهتمامك وردك ومتابعين مع حضرتك ومع الدكتور رافت طبعا ونتعلم ونستفيد من خبراتكم ونشوفكم جميعا على خير فى اللقاء ان شاء الله

حياك الله اخى الفاضل وبشكر حضرتك لتواجدك معنا وستجد هنا كل الاخوة الافاضل لهم مجهودات رائعة .

mahmoud0711 16-05-2012 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 334983)
ربنا يستر ويريح بالك ياستاذنا افتكرنى بقى يوم الاجتماع هلبس قميص وفى جيب القميص هتلاقى وردة بيضاء دا هيكون الرمز بتاع اعضاء الورشه اوعى تنسى

لايك لمواضيعك المفيده والجميله وكمان ذوقك واخترامك وتقديرك لصاحب الورشه استاذنا كلنا

كويس انك فكرتني علشان الحق اجيب وردة قبل الورد ما يغلا
ويارب دايما يكون رمزنا الحب و المودة و الأحترام للجميع

علي فكرة وليد بك في موضوع هيعجبك في مناقشة حرة بعنوان ولاد العم

ابو سمر 16-05-2012 09:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 334989)

حياك الله اخى الفاضل وبشكر حضرتك لتواجدك معنا وستجد هنا كل الاخوة الافاضل لهم مجهودات رائعة .

مساء الجمال يا دكتور اخبار حضرتك ايه

raafat_193 16-05-2012 09:03 PM

اقتباس:

مساء الفل ياباشا حياك الله واشتقنا لتوجدك معنا ارجوا من الله ان تكون بخير

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سمر (المشاركة 334987)
مساء الجمال يا جو اخبارك ايه يا غالى وربنا يعوضك انت وجميع الاخوه

الله يخليك يا باشا
اشكرك

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 334990)
كويس انك فكرتني علشان الحق اجيب وردة قبل الورد ما يغلا
ويارب دايما يكون رمزنا الحب و المودة و الأحترام للجميع

والله لسه هاسأل مين هيجي الاجتماع وازاي هنعرف بعض
هنمسك ورق زي بتاع التحرير في اسامينا ولا ايه :D

raafat_193 16-05-2012 09:06 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سمر (المشاركة 334991)
مساء الجمال يا دكتور اخبار حضرتك ايه

القلوب عند بعضها لسه كاتب لحضرتك السلام شكرا لكرم اخلاقك وسؤالك

ابو سمر 16-05-2012 09:07 PM

لو سمحت يا كتور انا كنت مشترك فى شركه نورد ومش عايز اكمل فيها تانى يا ريت لو حضرتك او الاخوه الكرام ترشحولى شركه كويسه ابدا فيها من جديد الاسبوع القادم

waleed adel 16-05-2012 09:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 334994)

شوفت انك حبيبى والقلوب عند بعضها ازاى

الحق انزل هات الورده البيضاء
ههههههههههههه

mahmoud0711 16-05-2012 09:11 PM

استاذنكم عندي مشوار مهم و نتقابل قبل السوق الأسيوي بس خلو بالكم من السوق و كمان من الحاج DOW والمعلم S&P ياريت يقفل مخضر ولو خضار فاتح دة ممكن يهدي
العملية شوية

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سمر (المشاركة 334997)
لو سمحت يا كتور انا كنت مشترك فى شركه نورد ومش عايز اكمل فيها تانى يا ريت لو حضرتك او الاخوه الكرام ترشحولى شركه كويسه ابدا فيها من جديد الاسبوع القادم

انت معاك اد ايه ؟

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 334998)
شوفت انك حبيبى والقلوب عند بعضها ازاى

الحق انزل هات الورده البيضاء
ههههههههههههه

اه وندخل كلنا كده وبرضه منعرفش بعض :D
لا كل واحد يختار لون وردة :D:D:D

ابو سمر 16-05-2012 09:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 335000)

انت معاك اد ايه ؟

حاليا معايه 70 وهكملهم 100 كمان يومين
وان شاء الله على اخر الشهر ممكن اجهز 100 كمان

waleed adel 16-05-2012 09:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 335001)

اه وندخل كلنا كده وبرضه منعرفش بعض :D
لا كل واحد يختار لون وردة :D:D:D

ما انا عشان كده قلت الناس تضيف اسمها الحقيقى والصورة عندى فى الكوفى عشان هنعرف بعض من شكل الصور ومحدش ضاف حاجه كانك يابوزيد ماغازيت

برجاء من الاخوه متابعه الموضوع ووضع الصور قبل يوم الاجتماع

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو سمر (المشاركة 335005)
حاليا معايه 70 وهكملهم 100 كمان يومين

وان شاء الله على اخر الشهر ممكن اجهز 100 كمان

عندك اكسنس او انستا كويسين
بس انت ليه عايز تسيب نورد
هي شركة كويسة

rezo91 16-05-2012 09:19 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 334994)

مافيش طريقه غير ان كل واحد يقول هايلبس ايه ومواصفاته عشان نعرف بعض بسوله واكيد بعني يوم مميز زي ده والكل بيخطط له من دلوقتي اكيد كل واحد في باله طقم معين هايلبسه انا عن نفسي هالبس بدله سينيه سودا بلميع وجرافته فيبوناتشي قصدى فيرزاتشي لونها ازرق مخطط ابيض (( فيس شفيق اييييييييييه >> ايه ياض التناكه دى :) )) بهزر يا جدعان بهزر فى الجو المنيل اللى احنا فيه ده انا ان شاء الله هالبس تيشرت ابيض مرسوم عليه نظاره زرقا كبيره كده على الصدر وتحت منها طياره حربيه مكتوب عليها 1973 (( وطني اوى الواد هعهعهعهعهع :) )) وفوقيها قميص مخطط ابيض فى ازرق كده برضو وبنطلون جينز كحلى وهتلاقونى تخين شويه (( مش اوى يعني ها :@ )) كل واحد بقي يا رجاله يقول هايلبس ايه ويحفظ اوصاف التاني عشان نتقابل مع بعض بسهوله ... وانا برضو هايبقي معايا علامه مميزه هتعرفوني بيها بسهوله هايكون معايا ابن خالتى شاب صغير كده عمره 16 سنه صغير وقصير نسبيا عني لانى طويل الى حد ما هايبقي اول يوم فى اجازته بقى ومعتبرنى مثل اعلى كل ما يشوفني بتابع صفقه يقول انا هاتعلم البتاع ده عشان اشتغل معاك فيه فانا عملهاله مفاجئه كمان ساقيه الصاوى بتعجبه اظن كده هتعرفونى بسهوله :) ... منتظر ردودك كلكم يا جماعه خصوصا انت يا جو واستاذ محمود وايمن باشا والدكتور رافت لو جايين ... نشوفكم على خير ان شاء الله

Pips Hunter 16-05-2012 09:24 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 335008)

هي شركة كويسة

اكسنس الآفضل احظر من انستا يا باشا لآنها نصابة ونصبت على ناس كتيرررررر

م.جوزيف ايهاب 16-05-2012 09:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 335007)
ما انا عشان كده قلت الناس تضيف اسمها الحقيقى والصورة عندى فى الكوفى عشان هنعرف بعض من شكل الصور ومحدش ضاف حاجه كانك يابوزيد ماغازيت

برجاء من الاخوه متابعه الموضوع ووضع الصور قبل يوم الاجتماع
[/CENTER]

انا هحطلك صورتي يا باشا
بس استني بقي لما الاقي صورة ليا وانا كبير :D

ابو سمر 16-05-2012 09:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 335008)

هي شركة كويسة

حصل اكتر من خطأ ورا بعض خلتنى افقد الثقه فيها
كنت داخل على مارجن وعملت ايداع عشان اعزز بيه
التحويل اتقبل ومنزلش المنصه وفضل متعلق لحد ما اتصفر حسابى وبعد كده ضافوه
ده غير الفتره اللى فاتت لاقيت السبريد بيتغير كل شويه

الساعة الآن 12:29 AM