اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

wolftaz 03-01-2012 02:43 PM

رد: الورشة الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة falcon1 (المشاركة 252699)
السلام عليكم
حضرتك لوشايفه صديق صارح نفسك صديقك دا مخلص ولا خائن
هههههه باهرج معاك
بص ياغالى
حضرتك اربح ايام المضاربه هى غالبا ايام الاغلاقات
لماذا؟
لان السعر يتذبذب بما يسمح لمجموع نقاط اكبر
السعر يتحرك فى التذبذب معدل اكبر هذه حقيقه ارجو ان تقبلها بلا نزاع ولا شك
وتقبل تحياتى

استاد فالكون بعد ادنك ليا طلب وكتير اكيد هيوافقونى علية.....يا ريت حضرتط تبدا موضوع خاص بيك النهاردة قبل بكرة لانى والله على ما بوصلك بكون تهت وكل يوم حضرتك بتتاخر علينا فية مكاسبا بتقل واحترامى الشديد لحضرتك واعتدارى ثانيا لو كان فى اى رد ضايقك منى....اخوك فى الله ممتاز

falcon1 03-01-2012 02:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek123 (المشاركة 252721)
سيدي
سأكون أول المتابعين لصفحة حضرتك عند إنشائها
وبالتوفيق إن شاء الله

تحت امر حضرتك افندم الشرف العظيم سيكون لى حينئذ
ودى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zafa (المشاركة 252723)
شكرا لتقبله كلامه بود يا استاذ فلكون ولكن فعلا احنا عندنا مشكله ف شويه مصطلحات حضرتك قولتها ومستنين توضيحات فى موضوع منفصل زى ما قولت
تحيات الجميع ليك

تحت امرك يامستر تامرنى ياغالى
ودى

imrane 03-01-2012 02:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة iam2serve (المشاركة 252724)
اخي لو كسر مستوى فايبو 61 لأعلى ... يبقى عوضي على الله في الـ 30 دولار اللي هيضيعوا .. لكن هيبقدأ برسم شكل تاني على الشارت ويبدأ رحلة صعودة مرة اخرى لتصحيح وضعه المتبهدل ليه شهر ده

ربنا يستر علينا و عليك و إن شاء الله خير و مشكوووووووور يا الغالي على الرد

imrane 03-01-2012 02:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zafa (المشاركة 252729)
لا دا شرح لصفقه خلاص بتنتهى
كان التارجيت فيها من كسر الترند عندى مستوى 30050 وجنى الارباح فيها عند مستوى 61 فيبو اللى هو 30666
واحنا ف مرحله جنى الارباح من الصفقه الان

أنا خرجت من العملية و لله الحمد بـ 20 دولار و في إنتظار توصياتكم يا أستاذ

مشكووووووووووور

falcon1 03-01-2012 02:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolftaz (المشاركة 252735)
استاد فالكون بعد ادنك ليا طلب وكتير اكيد هيوافقونى علية.....يا ريت حضرتط تبدا موضوع خاص بيك النهاردة قبل بكرة لانى والله على ما بوصلك بكون تهت وكل يوم حضرتك بتتاخر علينا فية مكاسبا بتقل واحترامى الشديد لحضرتك واعتدارى ثانيا لو كان فى اى رد ضايقك منى....اخوك فى الله ممتاز

السلام عليكم ياغالى
اخجلتنى بالله تحت امرك
ولا ادرى لماذا تعتذر احنا اخوات ياباشا وحضرتك لم تقل الا جميل القول
تحياتى وودى

ghlhv 03-01-2012 02:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarek123 (المشاركة 252693)
سيدي
إما أن تحترم عقلية المتلقي للعلم وتجاوب علي سؤاله ليفهم مايقال بالتدريج وببساطة فلسنا كلنا علي قدر علمك
وإما أن تفتح لك موضوع منفصل في المنتدي ليدخله من يستطيع فهمك

والله العظيم انا كمان عايز اقول كده الكلام هنا خطير ويكون له تاثير على المتلقى فنرجو ان يكون واضح وصريح بعيد عن اللوغرتيمات الصعبة اوى دى زى عايزين تحليل وشرح ووحهة نظر وتوصية زى د اسامة وصلاح وروينى وجالو باش والباقين الناس تفهموا انا عقبال ما افهم الكلام ده واقراءه بتكون الشمعة خلصت وانا لسه مش فاهم حاجة ارجو ان يكون الكلام للمتقدمين والمبتدئين اطلع منه بمعلومه لا استغرق وقت فى بحور فهمه ويكون كل شيئ خلص وانا لسه باحاول افهمه وشكرا لسعه الصدر الشمعة راحت منى

iam2serve 03-01-2012 02:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imrane (المشاركة 252740)
أنا خرجت من العملية و لله الحمد بـ 20 دولار و في إنتظار توصياتكم يا أستاذ

مشكووووووووووور

الحمدلله مبروك ... عقبالي لما اقفل الصفقات على أقل خسارة انا مش عايز مكسب بس عايز اقفل الصفقات اللي مفتوح دي على اقل خسارة ....:( 50 نقطة سالب كتيييييييييييييير حراااااااام

البنك الأوروبي على وشك الاغلاق .. والأمريكي على وشك الفتح .. قدامة ساعتين تقريبا .. يارب يفتح قبل ما يتضرب الستوب لوز .. البنك المركزي الاوربي عامل شغل جامد مع اليورو وبيحاول يردة من الوقعة الصعبة اللي وقعها يوم 28 ديسمبر .. ... لو نجح فعلاًُ في دعم اليورو .. يبقى هيخليه يرد صعوداً تاني ويبقى ساعتها الله يعوض عليا :(:1 (69):

hussien86 03-01-2012 02:57 PM

استاذ فالكون شكرا علي توصيتك الرائعة بالامس.. خرجت ب 60 نقطة والحمدلله

jallo 03-01-2012 03:00 PM

مساء الفل عالجميع
\انا مازلت متمسك بوجهة نظري ان الزوج لازم يعمل قاع سنوي جديد ويكسر قاع سابق قبل الأرتداد أو الأنعكاس وممكن النزول يبدأ بمجرد لمس 61 فيبو ارجو محدش يدخل شراء الآن ولأنتظار للتأكد من الأتجاه لأنه كسر المستوى العلوي معناه صعود متواصل بس الرجوع معناه استمرار الترند الأساسي الهبوطي
وتقبلوا تحياتي

iam2serve 03-01-2012 03:04 PM

شباب هو البنك الامريكي فتح ولا لسه .. انا عندي برنامج فوركس سيجنال ليف .. بيقول ان البنك فتح ؟؟؟ بس لسه ساعتين ! تقريبا!

الساعة الآن 05:22 AM