اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

Aymanalmerai 18-05-2012 08:38 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336508)
فشلت أنظمة بورصة نازداك في افتتاح التداول على سهم "فيسبوك" في الموعد المنتظر (11 صباحا) بسبب حجم طلبات البيع والشراء الكبيرة التي تم تسجيلها قبل الافتتاح. وسجل السهم سعر افتتاحه ، بعد 33 دقيقة من الموعد المحدد ، عند 42.05 دولار أي اعلى بـ 10 % من سعر الاكتتاب البالغ 38 دولار.

وأظهرت بيانات قبل الافتتاح أن مجموع الأسهم المعروضة والمطلوبة عند سعر الفتح بلغت أكثر من 75 مليون سهم وهو رقم كبير جدا بالنسبة لسعر واحد ولم يسبق للأنظمة أن تعاملت مع مثل هذا العدد الكبير من الأسهم.

[SIZE="6"]هذا وشهد السهم تراجعا في الدقائق الأول بعد الافتتاح حيث تم تداول السهم بحدود 40 دولارا.
مشاركتي اعلاة كانت منذ 3 ايام وتوقعت ما سيحدث لسهم الفيس بوك واتعليق ادنا المشاركة منقول من احد المواقع المهتمة بسواق الأسهم
فقط للتذكرة
[/SIZE]

مساء الخير على جميع الأصدقاء
اخ محمود, يظهر إن في بيننا تخاطر, شوف الصورة الي رفعتها على صفحتك للمناقشة الحرة, بنفس الوقت الي حضرتك كنت بتكتب هنا, انا كنت عندك برفع صورة عن تداول سهم الفيس بوك اول نصف ساعة, تأكيداً لكلامك
وهذه الصورة أرفعها هنا مرة اخرى[IMG]http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1337362282.gif[/IMG]
سهم الفيس بوك بعد نصف ساعة من التداول, بدا باكثر من 43$ و بعد نصف ساعة فقط أصبح ب 38$
و لسى الخير لقدام

raafat_193 18-05-2012 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336512)
يا شباب
ده الموضوع اللي هنتابع فيه ان شاء الله اجتماع الغد: اجتماع الفوركساوية مباشر من ساقية الصاوي

اللعب ياباشا اهو كده الشغل الكبير كبير ياجوووووووووو واحلى لايكككككككككككككككككككككككككككك

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 08:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336515)

ايوة فاكر توقعك ده لانه عجبنى فعلا واحلى لايك ياحوده باشا حياك الله .اهو احنا هنا بقينا 100/100 متابعين كل اقتصاد العالم من الصالون من الاخ الشارقى وحوده وجو وبارى ربنا يذيدكم علما وتواضعا آميننننننننننننن

تلاميذك يا دكتوووور

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 08:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336516)
مساء الخير على جميع الأصدقاء
اخ محمود, يظهر إن في بيننا تخاطر, شوف الصورة الي رفعتها على صفحتك للمناقشة الحرة, بنفس الوقت الي حضرتك كنت بتكتب هنا, انا كنت عندك برفع صورة عن تداول سهم الفيس بوك اول نصف ساعة, تأكيداً لكلامك
وهذه الصورة أرفعها هنا مرة اخرى[IMG]http://www.fx-arabia.com/vb/uploaded...1337362282.gif[/IMG]
سهم الفيس بوك بعد نصف ساعة من التداول, بدا باكثر من 43$ و بعد نصف ساعة فقط أصبح ب 38$
و لسى الخير لقدام

ما شاء الله
شكلنا قريب هنعمل حزب متكامل ونشتغل ميكرز :D شوية علي الفوركس وشوية في البورصة

ELSHARKI 18-05-2012 08:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336508)
فشلت أنظمة بورصة نازداك في افتتاح التداول على سهم "فيسبوك" في الموعد المنتظر (11 صباحا) بسبب حجم طلبات البيع والشراء الكبيرة التي تم تسجيلها قبل الافتتاح. وسجل السهم سعر افتتاحه ، بعد 33 دقيقة من الموعد المحدد ، عند 42.05 دولار أي اعلى بـ 10 % من سعر الاكتتاب البالغ 38 دولار.

وأظهرت بيانات قبل الافتتاح أن مجموع الأسهم المعروضة والمطلوبة عند سعر الفتح بلغت أكثر من 75 مليون سهم وهو رقم كبير جدا بالنسبة لسعر واحد ولم يسبق للأنظمة أن تعاملت مع مثل هذا العدد الكبير من الأسهم.

[SIZE="6"]هذا وشهد السهم تراجعا في الدقائق الأول بعد الافتتاح حيث تم تداول السهم بحدود 40 دولارا.
مشاركتي اعلاة كانت منذ 3 ايام وتوقعت ما سيحدث لسهم الفيس بوك واتعليق ادنا المشاركة منقول من احد المواقع المهتمة بسواق الأسهم
فقط للتذكرة
[/SIZE]

بصراحه انا احترم العقول المتفتحه يا كبير
تستاهل احلى لايك ذهبى:1 (62)::1 (62):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 08:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336518)

اللعب ياباشا اهو كده الشغل الكبير كبير ياجوووووووووو واحلى لايكككككككككككككككككككككككككككك

حبيبي يا دكتور

Benisafcom 18-05-2012 08:50 PM

متابعينكم
و ديما نسالو عليكم
موفقين
و ان شاء الله احد حسابات 500دولار يكون من نصيب اعضائنا النشيطين و اعضاء الورشة.

raafat_193 18-05-2012 08:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336522)

ما شاء الله
شكلنا قريب هنعمل حزب متكامل ونشتغل ميكرز :D شوية علي الفوركس وشوية في البورصة

مشاءالله حقيقى الشغل بقه عالى قوى فعلا لانهم الفوركس والاسهم الامريكية لهم ترابط . وانا عمال اضغط لايك ليهم والله لاننا كده مفيش فتفوته اقتصادية حتمر من تحت صوابعنا

raafat_193 18-05-2012 08:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 336532)
متابعينكم
و ديما نسالو عليكم
موفقين
و ان شاء الله احد حسابات 500دولار يكون من نصيب اعضائنا النشيطين و اعضاء الورشة.

والله يامشرفنا خالد الحبيب انت بتنورنا لان حضرتك الواحيد اللى بتواسينا فى الشدة وفى الفرح وكلامك كله تشجيع وملئ بالحب واحلى احلى لايك ياغالى

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 08:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336533)

مشاءالله حقيقى الشغل بقه عالى قوى فعلا لانهم الفوركس والاسهم الامريكية لهم ترابط . وانا عمال اضغط لايك ليهم والله لاننا كده مفيش فتفوته اقتصادية حتمر من تحت صوابعنا

ان شاء الله الاخبار بعد كده هتطلع من هنا مش من امريكا :D

Aymanalmerai 18-05-2012 09:10 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336540)

ان شاء الله الاخبار بعد كده هتطلع من هنا مش من امريكا :D

هههههههههههههههههههههههههه
أيوا يا جو, كده, ويصير لنا موقع اخبار اسمه" صالون فاكتوري", و نصير نخفض التصنيفات الإئتمانية و شغل زي كده:D:1 (83):
انا يا جماعة مدمن اخبار سياسية, لكن بعد الفوركس, خفة الهمة شوية, لكن انتقلت صوب الأخبار الإقتصادية شوية, بالفعل شرقي باشا عامل شغل عالي أوي و بغير صفحات صاروا يعملوا زيه و ينزلوا الخبار اول باول, لكن شرقي أسرع منهم كلهم, سي إن إن بحالها
لايك لكل الحبايب الي معنا, علماً انا بضغط لايك على أي مشاركة معنا, حتى إني مرة او مرتين دوست لايك لنفسي بالغلط:1:
تحياتي:1 (58):

mahmoud0711 18-05-2012 09:11 PM

مشاء الله والحمد لله الشباب كلهم مركزين تحياتي لجميع من تفاعل مع موضوع اسهم فيس بوك وخلال فترة قصير اتوقع هيكون في خبراء كتير في الصالون مثل
جــو / ايمن / الشرقي / وليد مع حفظ الألقاب للجميع بعد كدا نسميها جامعة دكتور رافت بدلا من صالون د / رافت

Aymanalmerai 18-05-2012 09:14 PM

بالله عليك ياجو, بكرا لازم تاخد معك الكاميرا, إن شاء الله حتى كاميرا موبايل او حتى لعبة
المهم تتصوروا, و تنزل الصور هنا, يعني مش معقول نحن الي مش حنحضر ما نشوفكومش, لازم تنزلوا الصور, عاوزين نشوفكم يا جماعة, و ياريت لو صورة جماعية لكم أعضاء الصالون الجميل ده, و انتوا مع بعض, ياريت ياريت ياريت:1 (58):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336554)
هههههههههههههههههههههههههه
أيوا يا جو, كده, ويصير لنا موقع اخبار اسمه" صالون فاكتوري", و نصير نخفض التصنيفات الإئتمانية و شغل زي كده:D:1 (83):
انا يا جماعة مدمن اخبار سياسية, لكن بعد الفوركس, خفة الهمة شوية, لكن انتقلت صوب الأخبار الإقتصادية شوية, بالفعل شرقي باشا عامل شغل عالي أوي و بغير صفحات صاروا يعملوا زيه و ينزلوا الخبار اول باول, لكن شرقي أسرع منهم كلهم, سي إن إن بحالها
لايك لكل الحبايب الي معنا, علماً انا بضغط لايك على أي مشاركة معنا, حتى إني مرة او مرتين دوست لايك لنفسي بالغلط:1:
تحياتي:1 (58):

حبيبي يا غالي واحلي لايك ليك

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336555)
مشاء الله والحمد لله الشباب كلهم مركزين تحياتي لجميع من تفاعل مع موضوع اسهم فيس بوك وخلال فترة قصير اتوقع هيكون في خبراء كتير في الصالون مثل
جــو / ايمن / الشرقي / وليد مع حفظ الألقاب للجميع بعد كدا نسميها جامعة دكتور رافت بدلا من صالون د / رافت

والله انت اللي استاذ فعلا وخبرة عالية يا باشا
امسك اللايك ده

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336556)
بالله عليك ياجو, بكرا لازم تاخد معك الكاميرا, إن شاء الله حتى كاميرا موبايل او حتى لعبة
المهم تتصوروا, و تنزل الصور هنا, يعني مش معقول نحن الي مش حنحضر ما نشوفكومش, لازم تنزلوا الصور, عاوزين نشوفكم يا جماعة, و ياريت لو صورة جماعية لكم أعضاء الصالون الجميل ده, و انتوا مع بعض, ياريت ياريت ياريت:1 (58):

تخيل معايا كاميرا كانون بروفيشنال بس واحد صاحبي ضيع الميموري كارد :1 (71):
بس هصور من الموبيل اكيد
بص يا باشا علي الموضوع ده: اجتماع الفوركساوية مباشر من ساقية الصاوي

Aymanalmerai 18-05-2012 09:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336559)

تخيل معايا كاميرا كانون بروفيشنال بس واحد صاحبي ضيع الميموري كارد :1 (71):
بس هصور من الموبيل اكيد
بص يا باشا علي الموضوع ده: اجتماع الفوركساوية مباشر من ساقية الصاوي

حنتابع معاكم بإذن الله
و نتمنى لكم يوم فوركسي ممتع, و سلام كبير للجميع هناك من اعضاء صالون الدكتور رافت:1 (58):

waleed adel 18-05-2012 09:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoud0711 (المشاركة 336555)

يا استاذنا بنتعلم من حضرتك طبعا ومن الدكتور بتاعنا رئيس القسم

بس اسمحولى انا حاجز كافيتريا الجامعه والكوفى بتاعها

انا كده حجزتها اهو
اصل شكل الفوركس ده مش هياكل العيال

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336562)
حنتابع معاكم بإذن الله
و نتمنى لكم يوم فوركسي ممتع, و سلام كبير للجميع هناك من اعضاء صالون الدكتور رافت:1 (58):

كان نقصك يا باشا بجد
وان شاء الله في صورة خاصة بالصالون :1 (76):

raafat_193 18-05-2012 09:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 336564)

انا كده حجزتها اهو

هههههههههه واعملها اسهم ونشترى الاسهم وبعدين تعمل فينا زى الحيتان من 40 دولار السهم يبقه 20 دولار

ELSHARKI 18-05-2012 09:37 PM

والله العظيم احلى صالون بأحلى قياده واحلى اعضاء فى الدنيا وتخفى الفلوس وتخفى الدنيا كلها المهم انكم ناس طيبين والروح الحلوة دى انا مشفتهاش فى اى مكان تانى وان شاء الله مش هنشوف اى خساير تانيه طول ما احنا ايد واحده وبنساعد بعض وكل اللى جاى هيكون خير لينا جميعا
الله يكرمكم جميعا يارب العالمين
لايك للجميع
:1 (105)::1 (105)::1 (105)::1 (105):

waleed adel 18-05-2012 09:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336570)
هههههههههه واعملها اسهم ونشترى الاسهم وبعدين تعمل فينا زى الحيتان من 40 دولار السهم يبقه 20 دولار

ماشاء الله يادكتور كانت تايهه عنى فين الفكرة دى هههههههههههههههههههه

لايك ياجنرال

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:40 PM

اقتباس:

والله هتحصل فعلا في اسهم الفيس بوك يا دكتور وقريب اوي
زي ما كان بيحصل في البورصة المعفنة بتاعتنا :D

Aymanalmerai 18-05-2012 09:41 PM

اقتباس:

الله عليك يا دكتور يا جميل
نحن لازم نعمل زي ما أخوانا محمود حكالنا عن قصة السهم الي كان ب 3 دراهم و بعدين بظرف سنتين صار ب 60 درهم و هنا بدات الإشاعات إنهم حيدخلوا البورصة اللندنية بسهم الشركة بتاعتهم و حيحصل ال 100 درهم, و هنا الناس هجمت على السهم, و بعد أشهر قليلة جداً و مع بداية 2008 السهم صار 1.75 درهم
ونحن نعمل كده و بعدها نديهم زومبا و نهرب بالفلوس على جزر الكناري:1 (41)::1 (91):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336572)
والله العظيم احلى صالون بأحلى قياده واحلى اعضاء فى الدنيا وتخفى الفلوس وتخفى الدنيا كلها المهم انكم ناس طيبين والروح الحلوة دى انا مشفتهاش فى اى مكان تانى وان شاء الله مش هنشوف اى خساير تانيه طول ما احنا ايد واحده وبنساعد بعض وكل اللى جاى هيكون خير لينا جميعا
لايك للجميع

امسك اللايك ده
ومتسناش بكرة الusb modem معاك

ELSHARKI 18-05-2012 09:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336578)

امسك اللايك ده
ومتسناش بكرة الusb modem معاك

دونت وورى يا مان
واشقط الايك ده كمان :1 (105):

Aymanalmerai 18-05-2012 09:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336572)
لايك للجميع

بإذن الله الأمور اول ما تتعدل و السوق يرجع لعقله, حيرجع الشغل العالي زي زمان
الحاجة المميزة بالفعل هي تواصل الأعضاء, علماً بان التواصل الي حاصل هنا مش حاصل ولا بأي صفحة في المنتدى, لذلك انا كنت بقترح إن الإدارة بكرا, تدي الحساب أبو 500 $ لأحد أعضاء صالوننا الي حيحضروا بكرا, تشجيع منهم لينا, و نحن على كل حال مش محتاجين تشجيع, محنا هنا مع بعضينا, و الحياة حلوة و الحمد لله, لكن حتكون لفتة جميلة منهم و ياريت الدكتور أسامة يسمع بالإقتراح داه
إحنا بنتعب يا جدعان:1 (31):
ولايك لكل الأحبة مع وردة:1 (58):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 09:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336579)
دونت وورى يا مان
واشقط الايك ده كمان :1 (105):

ههههههههههههه
حبيبي

mahmoud0711 18-05-2012 09:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة waleed adel (المشاركة 336564)

انا كده حجزتها اهو

يا شباب و الله كلكم ناس افاضل و كلنا بنتعلم من بعض ربنا يديم بنا جميعا المحبة و حب الخير

Aymanalmerai 18-05-2012 09:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336565)

كان نقصك يا باشا بجد
وان شاء الله في صورة خاصة بالصالون :1 (76):

نحن معكم بقلوبنا يا اخوتنا
و منتظرين جديدكم بكرا و صوركم, كل واحد يا جدعان يلبس تياب العيد, عاوزينكم تشخصوا بكرا:1 (32)::1 (58):

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 10:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 336588)
نحن معكم بقلوبنا يا اخوتنا
و منتظرين جديدكم بكرا و صوركم, كل واحد يا جدعان يلبس تياب العيد, عاوزينكم تشخصوا بكرا:1 (32)::1 (58):

ان شاء الله هلبس الحتة اللي علي الحبل :D:D:D

Aymanalmerai 18-05-2012 10:04 PM

فأل خير بإذن الله, تصورا يا جماعة من أيام حرب داحس و العبراء " من يوم السوق ما عكس علينا و اتجنن" اليوم حعمل إغلاق يومي بصعود لأول مرة
خير اللهم اجعله خير, يارب الأيام الحلوة ترجع بأسرع مما يمكن:1 (58):

raafat_193 18-05-2012 10:09 PM

جوووو انت حضرت قبل كدة اجتماع للمنتدى , تعرف انا لو موجود هتكلم على عدم الحب اللى مش موجودة الا هنا وعن الناس اللى شتمت هنا لانى لما اتكلمت مع بعض الادامن ولا اثر فيهم الكلام بحجة ان لا يوجد شتأم لكن الكلام الجارح ليس له اعتبار زى اللى شفناهم امبارح هنا وقله ادبهم . نفسى الدكتور اسامة ياخد باله من النوعيات دى ويكون فى وقف زى الفيس بوك وغيره لاننا محترمين جدا خلف الكمبيوتر ولا يصح نتهان هنا .ياريت نفكر فى الكلام ده ونتخذ اسلوب آخر مع من يهين شخص هنا ياريت انا مستحمل لانى بحبكم ولانى واثق ان الصفقات السالبه حتكون ربح لانى مش مولود امبارح ذيهم

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 10:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336593)
جوووو انت حضرت قبل كدة اجتماع للمنتدى , تعرف انا لو موجود هتكلم على عدم الحب اللى مش موجودة الا هنا وعن الناس اللى شتمت هنا لانى لما اتكلمت مع بعض الادامن ولا اثر فيهم الكلام بحجة ان لا يوجد شتأم لكن الكلام الجارح ليس له اعتبار زى اللى شفناهم امبارح هنا وقله ادبهم . نفسى الدكتور اسامة ياخد باله من النوعيات دى ويكون فى وقف زى الفيس بوك وغيره لاننا محترمين جدا خلف الكمبيوتر ولا يصح نتهان هنا .ياريت نفكر فى الكلام ده ونتخذ اسلوب آخر مع من يهين شخص هنا ياريت انا مستحمل لانى بحبكم ولانى واثق ان الصفقات السالبه حتكون ربح لانى مش مولود امبارح ذيهم

مين دخل امبارح وقل ادبه ؟؟؟؟؟
هو ده اول اجتماع احضره
المرة اللي فاتت كان اجتماع ترند في يناير بس كنت بشوف كل الشركات ومقعدتش كتير
انا هتكلم مع الدكتور ان شاء الله في الموضوع

raafat_193 18-05-2012 10:20 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 336594)

مين دخل امبارح وقل ادبه ؟؟؟؟؟
هو ده اول اجتماع احضره
المرة اللي فاتت كان اجتماع ترند في يناير بس كنت بشوف كل الشركات ومقعدتش كتير
انا هتكلم مع الدكتور ان شاء الله في الموضوع

ياريت تكلم معاه قوله لا يصح ان ناس المفروض لهم احترام ووخدين لقب موصى يدخل يهين شخص محترم فاتح موضوع ما وعدد المشاهدين اكثر من الموصى نفسة وانا مفيش مرة غلط فى حد انا احتفظت فقط بالمؤشر بتاعى ولست انانى حتى اجد هذا الكره من هؤلاء .ولكن انا بسكت لان الله يدافع عنكم وانتم صامتون .وهنا حوده وايمن والشارقى وبارى وكل الشباب الحلو دافع والحمدلله انى بجد الحب والضحك والهزار معاكم رغم فلوسنا اللى اكلها منا السوق

raafat_193 18-05-2012 10:25 PM

الحق شفتم اليورو عمل ايه يانهار ازرق يخربيت دى سيره

bary_3 18-05-2012 10:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELSHARKI (المشاركة 336364)
هوة بارى مش هنا يعرفنا الناس دى بتقول ايه ؟:confused:

مساء الخير عليكم جميعا ،لم أكن متواجد طيلة اليوم يالغالي

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 10:32 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 336603)

ياريت تكلم معاه قوله لا يصح ان ناس المفروض لهم احترام ووخدين لقب موصى يدخل يهين شخص محترم فاتح موضوع ما وعدد المشاهدين اكثر من الموصى نفسة وانا مفيش مرة غلط فى حد انا احتفظت فقط بالمؤشر بتاعى ولست انانى حتى اجد هذا الكره من هؤلاء .ولكن انا بسكت لان الله يدافع عنكم وانتم صامتون .وهنا حوده وايمن والشارقى وبارى وكل الشباب الحلو دافع والحمدلله انى بجد الحب والضحك والهزار معاكم رغم فلوسنا اللى اكلها منا السوق

حاضر اكيد يا دكتور
واحنا اسفين علي اي حد غلط فيك يا كبير

م.جوزيف ايهاب 18-05-2012 10:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 336612)

مساء الخير عليكم جميعا ،لم أكن متواجد طيلة اليوم يالغالي

انت كنت فين يا وزير ؟؟؟ ده كان في مباحثات مهمة النهاردة
في غرامة تأخير 50$

bary_3 18-05-2012 10:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bary_3 (المشاركة 335889)
بوادر صعود اليوروا بدأت تظهر إيه رأيكم ؟؟؟أتوقع أن يوم غد يوم صعود
على الأقل 1.2750
ثــم
1.2804
ما رأيكم؟؟؟؟

الحمد لله تحقق الهدف الأول و في انتظار الثاني :1 (31):

الساعة الآن 12:42 PM