اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى إف إكس كوميشن العام (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   افتح حساب forex مع FXDD اسبريد ثابت تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 10 دولار وتصل الي 12 ونص دولار عمولة مرتجعة (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12426)

Mostach 27-11-2012 10:18 PM

رد: افتح حساب فوركس forex اسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت علي الاسبريد المتحرك و 0.9 لوت علي الاسبريد الثابت

بخصوص الكاش باك (0.6%) هل يتم تحديثه يوميا على حسابي فى موقع شركتكم ؟

FXCommission.com 28-11-2012 12:28 AM

رد: افتح حساب فوركس forex اسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت علي الاسبريد المتحرك و 0.9 لوت علي الاسبريد الثابت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mostach (المشاركة 431518)
بخصوص الكاش باك (0.6%) هل يتم تحديثه يوميا على حسابي فى موقع شركتكم ؟

اهلا بك اخي الفاضل

لا العمولات توضع في حسابك الخاص بموقع اف اكس كوميشن اول اسبوع من كل شهر جديد توضع مجمعه يمكنك متابعة المذيد من الرابط ادناه

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

بالتوفيق

منحاش من الاسهم 03-12-2012 04:11 AM

الاخوه الكرام فريق اف اكس كوميشن عندي بعض الاستفسارات لو تكرمتوا :

لم اجد جدول الاسبريد في موقع اف اكس دي دي ياليت توضحوا لنا الاسبريد ؟؟

ارغب في فتح حساب ولكن برافعه 1:400 هل هناك شرط لهذه الرافعه بمعنى لو وصل الايكويتي بتاع الحساب حد معين ترجع ل 1:200 ؟

كم الكوميشن على الاسبريد الثابت ؟ وهل تقبل الشركه الايداع بالماستر كارد من السعوديه ؟

شاكر ومقدر

FXCommission.com 03-12-2012 04:19 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منحاش من الاسهم (المشاركة 433313)
الاخوه الكرام فريق اف اكس كوميشن عندي بعض الاستفسارات لو تكرمتوا :

لم اجد جدول الاسبريد في موقع اف اكس دي دي ياليت توضحوا لنا الاسبريد ؟؟

ارغب في فتح حساب ولكن برافعه 1:400 هل هناك شرط لهذه الرافعه بمعنى لو وصل الايكويتي بتاع الحساب حد معين ترجع ل 1:200 ؟

كم الكوميشن على الاسبريد الثابت ؟ وهل تقبل الشركه الايداع بالماستر كارد من السعوديه ؟

شاكر ومقدر

اهلا بك اخي الفاضل ودعني اجيب علي استفساراتك

بخصوص الاسبريد المتحرك هو 2 علي اليورو دولار ولكن متحرك صعودا وهبوطا من 1.8 الي 2.2 في الاوقات العادية وفي اوقات الاخبار او السيولة القليلة ممكن يعلي بعض الشئ وهذا علي جميع الازواج

بخصوص الاسبريد الثابت يكون ثابت 3 علي اليورو دولار 4 علي استرالي وباوند وفرنك وكندي و3 علي دولار ين و7 علي الباوند ين

العمولة علي المتحرك تكون 6 دولار علي كل عقد استاندر

العمولة علي الثابت تكون 9 دولار علي كل عقد استاندرد

نعم الشركة تقبل التحويل بالكريدت ويمكنك الايداع من الرابط ادناه

http://www.fxdd.com/mt/ar/accounts/deposit-funds/

ويمكنك فتح حساب تحت وكالتنا اسبريد ثابت من الرابط ادناه

حساب اسبريد ثابت

بالتوفيق وتحت امرك في اي مساعدة اخري

am2012mar 01-01-2013 08:42 AM

السلام عليكم انا فاتح حساب في FXDD تحت رعاية المنتدى ومسجل في FX COMMISSION السبريد الثابت أسل للماذا العمولة لم تنزل على حسابي في FX COMMISSION وشكرااااااا.

FXCommission.com 01-01-2013 04:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am2012mar (المشاركة 442949)
السلام عليكم انا فاتح حساب في FXDD تحت رعاية المنتدى ومسجل في FX COMMISSION السبريد الثابت أسل للماذا العمولة لم تنزل على حسابي في FX COMMISSION وشكرااااااا.

وعليكم السلام العمولات حتنزل ياغالي خلال الاسبوع القادم ان شاء الله

خلال اول اسبوع من الشهر الجديد

pure_laser 04-01-2013 02:45 AM

السلام عليكم
انا فاتح بقالي فتره حساب حقيقي تحت رعاية المنتدى وبصراحه نفسي احولو تحت رعايتكم لاني بعمل عقود كبيرة و اكيد حستفاد من قيمة العملة الي بتتحول للحساب
المشكله الحساب حاليا فاضل فيه خمسين دولار بس لاني خسرت الفتره الي فاتت و لكني ان شاء الله ناوي امولو بمبلغ كبير نهاية الشهر ده
هل من الممكن تحويل الحساب حاليا ام يجب عليا الانتظار
و يا ريت يكون التحويل على السبريد الثابت لو امكن
بالنسبة ليا انا مكمل كل الاجراءات يعني معتقدش حضطر اعمل اجراءات تانيه جديدة صح كده؟
اخر حاجه بالنسبة لسحب الارباح او تمويل الحساب برضو عادي حبعت على نفس العنوان بتاع شركه اف اكس ديدي الي في مالتا؟
لو فيه امور تانيه يا ريت لازم اعملها يا ريت تنفعوني
استغفر الله
شكرا

FXCommission.com 04-01-2013 03:42 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pure_laser (المشاركة 444260)
السلام عليكم
انا فاتح بقالي فتره حساب حقيقي تحت رعاية المنتدى وبصراحه نفسي احولو تحت رعايتكم لاني بعمل عقود كبيرة و اكيد حستفاد من قيمة العملة الي بتتحول للحساب
المشكله الحساب حاليا فاضل فيه خمسين دولار بس لاني خسرت الفتره الي فاتت و لكني ان شاء الله ناوي امولو بمبلغ كبير نهاية الشهر ده
هل من الممكن تحويل الحساب حاليا ام يجب عليا الانتظار
و يا ريت يكون التحويل على السبريد الثابت لو امكن
بالنسبة ليا انا مكمل كل الاجراءات يعني معتقدش حضطر اعمل اجراءات تانيه جديدة صح كده؟
اخر حاجه بالنسبة لسحب الارباح او تمويل الحساب برضو عادي حبعت على نفس العنوان بتاع شركه اف اكس ديدي الي في مالتا؟
لو فيه امور تانيه يا ريت لازم اعملها يا ريت تنفعوني
استغفر الله
شكرا

وعليكم السلام

بالظبط اخي الفاضل حتحول علي البيانات التي حولت عليها اول مره

بخصوص التحويل فضلا ارسل رسالة الي fattia@fxdd.com واطلب منه نقل حسابك الي الاسبريد الثابت

علي ان تكون جميع عقودك مغلقة

وبعد التحويل فضلا اخبرني للمتابعة معك

بالتوفيق ان شاء الله

neo72 04-01-2013 10:22 AM

اخواني
انا عندي استفسار بسيط ارجو منكم الاجابة
انا حوّلت مبلغ الى حسابي في fxdd عن طريق كارت الائتمان الماستر كارد
فالو عند السحب لابد ان يكون التحويل عن طريق كارت الائتمان ايضا
فأرجو منكم شرح الطريقة وكيف سيدخل المبلغ الى كارت الائتمان وكيف لي ان أعرف ان المبلغ وصل
وشكرا
بارك الله فيكم وجزاكم كل خير

FXCommission.com 04-01-2013 12:27 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة neo72 (المشاركة 444329)
اخواني
انا عندي استفسار بسيط ارجو منكم الاجابة
انا حوّلت مبلغ الى حسابي في fxdd عن طريق كارت الائتمان الماستر كارد
فالو عند السحب لابد ان يكون التحويل عن طريق كارت الائتمان ايضا
فأرجو منكم شرح الطريقة وكيف سيدخل المبلغ الى كارت الائتمان وكيف لي ان أعرف ان المبلغ وصل
وشكرا
بارك الله فيكم وجزاكم كل خير

ستقدم طلب سحب وتختار السحب عن طريق الكارد وسيتم التحويل عليه اما لو الكارت الخاص بك لا يستقبل عليه مال ستسحب علي الحساب البنكي

الساعة الآن 06:47 PM