اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   توصيات اليورو دولار (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=8487)

!سعود! 07-10-2011 08:40 PM

رد: توصيات لليورو دولار

وربي حركات اطفال
نهرب من ستاندر تجينا موديز
نهرب من موديز تجينا وكالة فيتش

انا مدري ليش متقصدينا هالشهرين ..

Wigan 07-10-2011 08:49 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة !سعود! (المشاركة 211842)
وربي حركات اطفال
نهرب من ستاندر تجينا موديز
نهرب من موديز تجينا وكالة فيتش

انا مدري ليش متقصدينا هالشهرين ..

شهرين ايه يا غالى

انا بقالى تلات سنين مفيش قدامنا غيرهم

اصبحوا جزارين بعد ما تم توجيه انتقادات حادة جدا ليهم بعد الازمة المالية واتهامهم بالتهاون فى تقييمهم للبنوك

والدول ومن يومها مش بيرحموا ويكفى ان امريكا لاول مرة فى تاريخها يتم تخفيض تقييمها هى الاخرى

المقالب مبقتش من ناحيتهم بس انما كل من هب ودب بيطلع بتصريح شكل

ahmed salah 07-10-2011 08:52 PM

حبيبى يا ميدو ولا يهمك انا قلت بلاش طمع وخرجت 3485 الحمد لله شكرا ميدو اسبوع جميل ان شاء الله القادم احلى واحلى

أحمد الرويني 07-10-2011 11:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed salah (المشاركة 211849)
حبيبى يا ميدو ولا يهمك انا قلت بلاش طمع وخرجت 3485 الحمد لله شكرا ميدو اسبوع جميل ان شاء الله القادم احلى واحلى

:) الحمد لله أنك هربت
بس يا جدعان عايز أقول حاجة مهمة مين الي لسة شاري بعد موصل الزوج 1.3390 و أغلق تحتها 5 دقائق

egyptian_pharon383 07-10-2011 11:41 PM

تحيه حاااااااااااره مولعه للشباب الحلويين والرجاله الصح وخصوصا البرنس ميدور وصحبته الحلوه
بعد تمعن وتفحص عميق حبيت اعملكم مفاجأه
وطبعا مش هلاقى اغلى منكم علشان اقولكم عليها
المفاجأه هى ان شركة fxcm عامله عرض بونص 50 دولار لاى حد يسجل فيها وطبعا fxcm غنيه عن التعريف ياله الكل يلحق العرض ومتنسونيش
وفيه شركه تانيه عامله عرض 100 دولار بس بصراحه مش واثق فيها لكن لو حبين اقولكم عليها مفيش مشكله بس انا من رأى نخلينا فى fxcm
وسلااام مره تانيه لميدو وشريف وجينيس واحمد صلاح وفوركس كيلر والناس ايلى زى العسل كلها

أحمد الرويني 07-10-2011 11:50 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Adham Omar (المشاركة 211779)
بص يا ميدو أنا وصلت في الكورس بتاع الدكتور أسامه لحد الفيبوناتشي بس حاسس و أنا بتابع توصيتك النهارده اني مش فاهم الاساس اللي انت اعتمدت عليه قوي فهل ده عشان انت معتمد علي مؤشرات و انا لسه مش عارفها والا انا مش فاهم كويس والا ايه......أرجو النصيحه و شكرا يا باشا و ربنا يجعله في ميزان حسناتك انت و كل اللي بيكتموش علمهم

لا أنت فاهم كويس و مفيش أي حاجة غلط بس لازم تعرف أني بعتمد بجانب إلي أنت درستة في الويبنار علي مؤشرات مثل الموفينجات 55 و 100 و 200 و أحيانا معاهم الاستوكاستيك لمعرفة مدي التشبع في السوق و الموفينجات بأعدادت بسيطة علشان نحدد مناطق الدعم و المقاومة يعني أمتي أدخل و أمتي أخرج من الصفقة

http://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13925

شوف الرابط دة إن شاء الله تستفيد منة و لو في حاجة أكتبهالي هنا و حرد عليك علي طول

EngMohsen 08-10-2011 12:01 AM

اتصلو بيا شركة اسمها easy forex و عندهم عرض عندما تفتح حساب ب 100 دولار يعطوك بونص 100 دولار + دورة تدريبية

بس للاسف معرفش الشركة دى كويسة و لا لا - لو حد يعرف يا ريت يفيدنى

أحمد الرويني 08-10-2011 12:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة egyptian_pharon383 (المشاركة 211944)
تحيه حاااااااااااره مولعه للشباب الحلويين والرجاله الصح وخصوصا البرنس ميدور وصحبته الحلوه
بعد تمعن وتفحص عميق حبيت اعملكم مفاجأه
وطبعا مش هلاقى اغلى منكم علشان اقولكم عليها
المفاجأه هى ان شركة fxcm عامله عرض بونص 50 دولار لاى حد يسجل فيها وطبعا fxcm غنيه عن التعريف ياله الكل يلحق العرض ومتنسونيش
وفيه شركه تانيه عامله عرض 100 دولار بس بصراحه مش واثق فيها لكن لو حبين اقولكم عليها مفيش مشكله بس انا من رأى نخلينا فى fxcm
وسلااام مره تانيه لميدو وشريف وجينيس واحمد صلاح وفوركس كيلر والناس ايلى زى العسل كلها

شكراً يا ريس والله أنت الراجل تمام و زي الفل

ألف شكر علي المفجأه الرائعة دي

و بردة خد بالك من الشركة دي و أقرأ الرابط دة
غرامة 16 مليون دولار على شركة FXCM !!

و علي العموم أهو بونص و أحنا مش خسرانين حاجة :)

تشكر يا مان

أحمد الرويني 08-10-2011 12:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EngMohsen (المشاركة 211952)
اتصلو بيا شركة اسمها easy forex و عندهم عرض عندما تفتح حساب ب 100 دولار يعطوك بونص 100 دولار + دورة تدريبية

بس للاسف معرفش الشركة دى كويسة و لا لا - لو حد يعرف يا ريت يفيدنى

شركة مغربية أتصلوا بية قبل كدة و قدموا لي نفس العرض تقريباً بس بصراحة مش بحب الشركات الجديدة الي ملهاش أسم قوي و بردة معرفش حد أتعامل معاها

الي الاحسن خلينا في المضمون و الشركات الكبيره كتير و بتدي عروض كويسة و بعدين موضوع الدوره التدريبية دة حيبقي أزاي أنت في مكان و هما في مكان
يعني بيحلوا البضاعة يا معلم فكك و خليك في المضمون و الله أعلم طبعاً

egyptian_pharon383 08-10-2011 12:23 AM

اظاهر يا ميدو العرض طلع اشتغاله ومطلعش عرض ولا حاجه بس ده موقع تانى عامل عرض 100 دولار بونوص بدون ايداع وده بجد انا اخدت البونوص والكل يدخل ويجرب
بس انا بصراحه مش واثق فى الشركه علشان محدش يدعى عليه بس بالنسبه للعرض فيه عرض اكيد
PaxForex - No Deposit Forex Bonus.

ومتزعلوش منى لو كنت فهمت الشركه غلط

الساعة الآن 06:11 PM