اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى إف إكس كوميشن العام (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=26)
-   -   افتح حساب forex مع FXDD اسبريد ثابت تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 10 دولار وتصل الي 12 ونص دولار عمولة مرتجعة (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=12426)

forex 2012 19-01-2013 06:15 PM

رد: افتح حساب فوركس forex اسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت علي الاسبريد المتحرك و 0.9 لوت علي الاسبريد الثابت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 451841)

150 الف دولار بعدها يرجع تاني 1:200

شكرا يا اخى على ردك واهتمامك بس اعذرنى هل الرقم هذا صحيح ؟؟ 150 الف دولار ولا 15 الف دولار
اصل الصفر دا يعمل بلاوى ههههه

FXCommission.com 20-01-2013 02:45 AM

رد: افتح حساب فوركس forex اسلامى مع FXDD تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.6 لوت علي الاسبريد المتحرك و 0.9 لوت علي الاسبريد الثابت

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 452185)
شكرا يا اخى على ردك واهتمامك بس اعذرنى هل الرقم هذا صحيح ؟؟ 150 الف دولار ولا 15 الف دولار
اصل الصفر دا يعمل بلاوى ههههه

150 الف يا غالي واصلا هذا الرقم بالنسبة للسوق صغير كما تعلم فالشركات تتحدث بالملايين ولكن بالنسبة لنا

:1 (50):

forex 2012 20-01-2013 04:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 452381)

150 الف يا غالي واصلا هذا الرقم بالنسبة للسوق صغير كما تعلم فالشركات تتحدث بالملايين ولكن بالنسبة لنا

:1 (50):

فعلا اخى الكريم هذا لا يعتبر مبلغا فى محيط الفوركس العظيم
بس اللى خلانى اسئل واتاكد ان فى شركات كتير بيكون الليميد بتاعها اقل من كدا بكتير فى استرجاع الرافعة او فرض رافعة جديدة

ومعلش حتعبك معايا فى اخر استفسار

انا بقالى فترة مع اف اكس دى دى واعرف انهم بيسمحوا بالاسكالبينج بس مش عارف بيسمحوا بيه باقل كام بيب على العملات والمعادن و خصوصا الذهب مع ملاحظة ان الحساب سيكون اسبريد ثابت وليس متغيير

ارجو الافادة نظرا لوجود نية لتغيير طريقة مضاربتى للاسكالبينج الفترة المقبلة ولا اريد الشركة ان تعترض على طريقة مضاربتى

FXCommission.com 20-01-2013 04:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 452402)
فعلا اخى الكريم هذا لا يعتبر مبلغا فى محيط الفوركس العظيم
بس اللى خلانى اسئل واتاكد ان فى شركات كتير بيكون الليميد بتاعها اقل من كدا بكتير فى استرجاع الرافعة او فرض رافعة جديدة

ومعلش حتعبك معايا فى اخر استفسار

انا بقالى فترة مع اف اكس دى دى واعرف انهم بيسمحوا بالاسكالبينج بس مش عارف بيسمحوا بيه باقل كام بيب على العملات والمعادن و خصوصا الذهب مع ملاحظة ان الحساب سيكون اسبريد ثابت وليس متغيير

ارجو الافادة نظرا لوجود نية لتغيير طريقة مضاربتى للاسكالبينج الفترة المقبلة ولا اريد الشركة ان تعترض على طريقة مضاربتى

الاسبريد الثابت علي اليورو دولار 3 اسبريد

وعلي الذهب تقريبا 60 اسبريد

والشركة تسمح بالاسكالبنج بشكل عادي

forex 2012 20-01-2013 06:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FXcommission (المشاركة 452407)

الاسبريد الثابت علي اليورو دولار 3 اسبريد

وعلي الذهب تقريبا 60 اسبريد

والشركة تسمح بالاسكالبنج بشكل عادي

ممكن توضح اخى الكريم عدد البيب المسموح بيه للاسكالبينج لدى اف اكس دى دى علشان ماحد يجى يعترض بعد كدا على طريقة مضاربتى

لان فى شركات تقول ان الاسكالبينج مسموح بيه عادى ولما تيجى تشوف صفقاتك وتلاقيها مثلا 5 بيب تقوم بالغاء مكاسبها بحجة انك عملت صفقات سريعة جدا بعقود كبيرة وبعدد قليل من البيب

وفى شركات اخرى تسمح بالاسكالبينج ومن ثم تعترض على الاسكالبينج على الحسابات ذات الاسبيرد الثابتة بحجة ان الاوامر لا يتم تسليمها للبنك بشكل فورى

لذلك احب من حضرتك توضحلى ما هو اقل عدد مسموح بيه للاسكالبينج لدى الشركة حتى لا يكون هناك مشاكل بعد ذلك

وعلى ما اتذكر ان د/ اسامة كان قد قال ان الشركة تسمح ب 5 بيب اسكالبينج بس فى منتدى مجاور قبل افتتاح هذا المنتدى باسمه

FXCommission.com 20-01-2013 07:37 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forex 2012 (المشاركة 452417)
ممكن توضح اخى الكريم عدد البيب المسموح بيه للاسكالبينج لدى اف اكس دى دى علشان ماحد يجى يعترض بعد كدا على طريقة مضاربتى

لان فى شركات تقول ان الاسكالبينج مسموح بيه عادى ولما تيجى تشوف صفقاتك وتلاقيها مثلا 5 بيب تقوم بالغاء مكاسبها بحجة انك عملت صفقات سريعة جدا بعقود كبيرة وبعدد قليل من البيب

وفى شركات اخرى تسمح بالاسكالبينج ومن ثم تعترض على الاسكالبينج على الحسابات ذات الاسبيرد الثابتة بحجة ان الاوامر لا يتم تسليمها للبنك بشكل فورى

لذلك احب من حضرتك توضحلى ما هو اقل عدد مسموح بيه للاسكالبينج لدى الشركة حتى لا يكون هناك مشاكل بعد ذلك

وعلى ما اتذكر ان د/ اسامة كان قد قال ان الشركة تسمح ب 5 بيب اسكالبينج بس فى منتدى مجاور قبل افتتاح هذا المنتدى باسمه

لايوجد امر مثل ذلك في شركة دي دي ياغالي ولكن وجب التنويه عن الاتي ان عمولات المعادن قليله جدا بالمقارنه مع العملات فمثلا ممكن تحصل علي استاندرد الذهب علي 90 سنت في الاسبريد الثابت بغير العملات تحصل علي 9 دولار

وهكذا وهذا امر هام وجب التنويه عليه

am2012mar 20-01-2013 03:09 PM

السلام عليكم انا مسجل في FXcommission حيث لدي حساب في شركة FXDD واللوت الثابت ولم تنزل العمولة في حسابي إلى الأن وشكراًً

FXCommission.com 20-01-2013 03:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am2012mar (المشاركة 452526)
السلام عليكم انا مسجل في FXcommission حيث لدي حساب في شركة FXDD واللوت الثابت ولم تنزل العمولة في حسابي إلى الأن وشكراًً

وعليكم السلام اخي الفاضل فضلا ماهو رقم حسابك للفحص

تقبل تحياتي

am2012mar 20-01-2013 03:21 PM

شكراً أخي على سرعة الرد رقم حسابي هو : 1108886

FXCommission.com 20-01-2013 07:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة am2012mar (المشاركة 452535)
شكراً أخي على سرعة الرد رقم حسابي هو : 1108886

تم عمل اللازم ياغالي فضلا افحص حسابك ونتاسف عن اي سهو

تقبل تحياتي

الساعة الآن 08:45 PM