اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

Anonymous 23-04-2013 05:11 PM

رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة do_do710 (المشاركة 500752)
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا عملت حساب تحت رعاية المنتدى من حوالى 20 يوم او اكنر ومن يومها بحاول اعمل ايداع ودوخت 7 دوخات زى مابيقولو ومش عارف .... كل البنوك عندنا فى دمياط بيقولولى معندناش دولار روح هات دولار وتعالى .... وروجت البنك العربى الافريقى كام مره ويقولولى مفيش بطافات فور يو حالبا وروحت النهاردا المنصوره البنوك كلها قالتلى انت حسابك فى بنك مصر بالدولار ودا كويس جداا لكن مينفعش نحولك برده روح حول من دمياط .... روحت البنك العربى الافريقى وانا فى المنصورة بالمره قالى انت تحت 21 سنه روح هات الحاج يجى يمضى وكأنى رايح اشترى فدان ارض ..... وبجد اتخنقت بقالى 20 يوم بلف ..... واخويا لقيت معاه فيزا من بنك مصر .... فيزا كلاسيك .... دى تنفع اعمل بيها ايداع ولا لا حتى لو هعمل حساب بأسمه فى الشركة واسف على الاطالة ومنتظر الرد

انا عملت زيك كده لمدة 4 شهور لحد ملقيت طريقة و لسه محول رصيد امبارح و الحمدلله بدات التداول من امبارح برضو
فكك من كل الهري ده انت اطلع علي بنك الاهلي سوسيتيه جنرال و افتح حساب جديد و اطلب فيزا نت و فعل خدمة نيتا بنك هتستلم الفيزا بعد اسبوع تقريبا و متقلقش هيبعتولك رسالة علي موبايلك و هتستلم فيزا النت للاسف بعدها ب 3 اسابيع و لما تفعل خدمة نيتا بنك هتقدر تحول من علي الكمبيوتر بتاعك عادي رصيد من الفيزا العادية اللي هو حسابك لفيزا النت و تقدر تعمل ايداع عند شركة الوساطة بتاعتك صدقني مفيش اي طريقة تانية اسئل مجرب 4 شهور و متسئلش اي حد تاني
بس خلي بالك اعمل اللي بقولك عليه بالنص لان فيه موظفين في البنك هيفتو و منهم اللي مش فاهم انت بتعمل ايه و منهم اللي هينسي يفعلك خدمة النيتا بنك متمشيش غير و انت متاكد ان كله تمام بالنسبة للسحب الارباح انا لسه مجربتش بس اللي اعرفه الشركة الوساطة بتاعتك بتعملك زي تحويل بنكي لرصيدك علي طول علشان مش بينفع يحولو للفيزا نت بتاعك
اي خدمة انا تعبتلك في الكتابة ههههههههههه بس كان نفسي حد يعمل معاايا كده و اوفر تعب الشهور دي

Anonymous 23-04-2013 05:35 PM

السعر بيشاور عقله عند1.3025
بفكر اخش بيع بس خايف ههههههههههههه
شكله هيشرخ و يكسر الحاجز و يعلا ل 1.3065
بس قلبي بيقولي اخش بيع علشان هيرتد ل 1.2995

Benisafcom 23-04-2013 05:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 500206)
السلام عليكم
تحليلنا للزعيم
السعر الان عند 1.3021

نظرة على الدايلي
كسر واضح
حاليا نتوقع له استهداف اول دعم امامه وهو عند 1.3000
اما في حالة كسره سيواصل الى 1.2970 وهو ثاني دعم مثمثل في خط دعم سابق و موفنج 200كما هو موضح في الشارت

الحمد لله كما توقعنا له امس

joseph2 23-04-2013 05:37 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 500757)
انا عملت زيك كده لمدة 4 شهور لحد ملقيت طريقة و لسه محول رصيد امبارح و الحمدلله بدات التداول من امبارح برضو
فكك من كل الهري ده انت اطلع علي بنك الاهلي سوسيتيه جنرال و افتح حساب جديد و اطلب فيزا نت و فعل خدمة نيتا بنك هتستلم الفيزا بعد اسبوع تقريبا و متقلقش هيبعتولك رسالة علي موبايلك و هتستلم فيزا النت للاسف بعدها ب 3 اسابيع و لما تفعل خدمة نيتا بنك هتقدر تحول من علي الكمبيوتر بتاعك عادي رصيد من الفيزا العادية اللي هو حسابك لفيزا النت و تقدر تعمل ايداع عند شركة الوساطة بتاعتك صدقني مفيش اي طريقة تانية اسئل مجرب 4 شهور و متسئلش اي حد تاني
بس خلي بالك اعمل اللي بقولك عليه بالنص لان فيه موظفين في البنك هيفتو و منهم اللي مش فاهم انت بتعمل ايه و منهم اللي هينسي يفعلك خدمة النيتا بنك متمشيش غير و انت متاكد ان كله تمام بالنسبة للسحب الارباح انا لسه مجربتش بس اللي اعرفه الشركة الوساطة بتاعتك بتعملك زي تحويل بنكي لرصيدك علي طول علشان مش بينفع يحولو للفيزا نت بتاعك
اي خدمة انا تعبتلك في الكتابة ههههههههههه بس كان نفسي حد يعمل معاايا كده و اوفر تعب الشهور دي

صح جدا يا باشا انا عملت زيك كده بالظبط :1:

fankora 23-04-2013 05:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 500767)
السعر بيشاور عقله عند1.3025
بفكر اخش بيع بس خايف ههههههههههههه
شكله هيشرخ و يكسر الحاجز و يعلا ل 1.3065
بس قلبي بيقولي اخش بيع علشان هيرتد ل 1.2995

خخخخ انت مثلي اخي الكريم

انا ايضا فاتح صفقتين عنه 1.3016 و 1.3024

و حسب تحليل الأخ اضن انه كسر المقاومة ربما سيرتج الى 1.3000 كهدف اول تم 1.9980 هدف ثاني ان شاء الله

Mohamed Rabie 23-04-2013 05:39 PM

أنا دخلت صفقه بيع لليورو دولار من سعر 1.3015 و الان انا خسران 8 نقاط -8 , أستمر فى الصفقه ولا اخرج منها , مستنى الرد و شكراا جدا

Anonymous 23-04-2013 05:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 500772)
أنا دخلت صفقه بيع لليورو دولار من سعر 1.3015 و الان انا خسران 8 نقاط -8 , أستمر فى الصفقه ولا اخرج منها , مستنى الرد و شكراا جدا

لو مكانك هستني شوية لانه احتمال كبير يرتد ل 1.3000
بس انا مش مكانك و ده يرجع ليك انا امبارح خسران بسبب توصيات البعض 30 نقطة بس عوظتهم النهاردة الحمدلله
و خليك واثق في تحليلاتك لان الكل بيحلل و بيجتهد

Mohamed Rabie 23-04-2013 05:52 PM

أنا لسه جديد فى الفوركس أه بعرف اعمل تحليل فنى و استخدم مؤشرات و فايبو و كل حاجه بس ينقصنى الخبرة , و طبعا الخبرة مش هتيجى فى يوم و التانى و عاوزة وقت كبير , فعملت حساب حقيقى بدخل عليه توصيات البعض هنا و مستمر فى التدريب ع حساب ديمو , لذلك بقلق لما السعر بيعكس عليه :1 (24):

Anonymous 23-04-2013 05:52 PM

دخلت بيع وربنا يستر

do_do710 23-04-2013 05:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 500757)

متشكر على سرعه الرد والاهتمام يا كبير ... بس بقولك انا كلمت دعم fxdd وكلمت دعم fxol وقالولى الفيزا كلاسيك بنك مصر تنفع عادى .... ولا ايه رأيكم ؟؟؟
لان انا معايا فيزا كلاسيك من بنك مصر لو تنفع اعمل بيها ايداع وخلاص ومستنى رأيكم

الساعة الآن 05:08 PM