اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=13641)

mercedes benz 04-01-2012 06:42 PM

رد: رحله المصري ........ والمليون دولار .......وتوصيات علي مدار اليوم

أيه يا باشا ، توصية الـــ cad نطلع منها دلوأتي ؟ ولا نسيبه للهدف

لأن السعر بدأ في الأرتداد

أنت شايف أيه ؟

Elmasry 04-01-2012 06:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_scorpionman (المشاركة 253558)
ربنا يجازيك خير يامصرى وايوه بقى عاوزين الشغل الحلو يرجع من تانى
بس ربنا يخليك شوفلنا منصه نتابع عليها معقول كل المنصات فيها مشاكل وكمان فكرة تويتر دى هتكون جامده جداا

تسلم حبيبي وان شاء الله الشغل هيكون نار

والمنصه والله المشكله عندي من الجهاز مش عارف اعمل اي اكونت جديد شكلها نسخه وهعمل نسخه جديده بس بعد صفقه الكندي

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercedes benz (المشاركة 253589)
أيه يا باشا ، توصية الـــ cad نطلع منها دلوأتي ؟ ولا نسيبه للهدف

لأن السعر بدأ في الأرتداد

أنت شايف أيه ؟

ده زوج رخم اوي يعني مش قادر ينزل ال 5 نقط الفاضلين علي الهدف هههههههه

يلا خلينا معاه لحد دلوقتي الزوج يتداول اسفل الترند

mercedes benz 04-01-2012 07:06 PM

الحمدلله ، عدينا مرحلة الخطر ، انا أحتياطا باعدت الأستوب لووز أشوية

المشكلة أني داخل بكل ثقلي في الصفقة دية

Elmasry 04-01-2012 07:14 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mercedes benz (المشاركة 253609)
الحمدلله ، عدينا مرحلة الخطر ، انا أحتياطا باعدت الأستوب لووز أشوية

المشكلة أني داخل بكل ثقلي في الصفقة دية

متقلقش خير ان شاء الله

wolftaz 04-01-2012 08:31 PM

ادى كمان صفقة راحت عليا..........يا مصرى اجى اسطبلك نسخة انا والله يا عم العملية نشفت اوى

Elmasry 04-01-2012 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolftaz (المشاركة 253694)
ادى كمان صفقة راحت عليا..........يا مصرى اجى اسطبلك نسخة انا والله يا عم العملية نشفت اوى

هههههه يا راجل والله يا حبيبي انا بفتكرك دخلتها عشان انتا كنت متواجد وانا بحط التوصيه

انا هحاول ازبط المنصه الان

انتظر

wolftaz 04-01-2012 09:37 PM

حبيبى يا مصرى
انا بسيب الجهاز مفتوح وانزل اعمل اى حاجة وارجع تانى ......بس مستنى يا معلم المنصة الجديدة""منصة اطلاق صواريخ المصرى""ههههههه

Elmasry 04-01-2012 09:51 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wolftaz (المشاركة 253744)
حبيبى يا مصرى
انا بسيب الجهاز مفتوح وانزل اعمل اى حاجة وارجع تانى ......بس مستنى يا معلم المنصة الجديدة""منصة اطلاق صواريخ المصرى""ههههههه

ان شاء الله حبيبي انا منتظر بس صفقه الكندي تنتهي واعملك منصه صواريخ المصري هههههههههه حبيبي

كويتى وبحب مصر 04-01-2012 10:45 PM

ازيك يامصري وازى والديك عساك بخير انشالله .. والله وحشتنى ايامك . واتمنى ليك التوفيق في شغلك وانا كنت مستمتع معاك جدا بالربح والخساره اللتى لا احملها ليك غير انى اقول الارزاق بيد رب العالمين... ومهما يحدث لك من مشاكل اتمنى ان تكون اقوى من ما كنت.. ويشهد الله انك بذلت مجهود كبير مع الاخوه الاعضاء ومعي انا بالذات . ولك منى تحيه محبه .
الان انا اتابع توصياتك بنظره ثاقبه جدا .. ومشالله بديت ترجع ليك لياقتك البدنيه والذهنيه.
لذا يشهد الله انى كنت متعاطف معك جدا في كل كلمه كانت تجرحك.. ولاكن لايسعنى الا القراءه واحترام وجهات النظر الاخرى... واتمنى لك التوفيق . وللعلم انا لم ادخل بتوصياتك الجديده لانه حدثت لى ايام دمويه مضاربيه بعيد عنك. خرجت منها باذن الله منتصرا... والان انا اعمل على استراتيجيه كيميائيه مضاربيه ماشيه معايا كويس . ولو حصل فيها حاجه غلط سوف ارجع لك وادخل بتوصياتك...

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته وسلمنى على الاولاد وعلى اهل الحته . وربنا ينصرنا على من يعادينا وانشالله العبور يكون للمليون باقرب فرصه ممكنه .. واحب ابلغك ان صاحبي حسنين ومحمدين وعوضين كلهم كويسين وهما شادين حيلهم .قوى قوى قوى:1 (112):

Elmasry 04-01-2012 10:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كويتى وبحب مصر (المشاركة 253823)
ازيك يامصري وازى والديك عساك بخير انشالله .. والله وحشتنى ايامك . واتمنى ليك التوفيق في شغلك وانا كنت مستمتع معاك جدا بالربح والخساره اللتى لا احملها ليك غير انى اقول الارزاق بيد رب العالمين... ومهما يحدث لك من مشاكل اتمنى ان تكون اقوى من ما كنت.. ويشهد الله انك بذلت مجهود كبير مع الاخوه الاعضاء ومعي انا بالذات . ولك منى تحيه محبه .
الان انا اتابع توصياتك بنظره ثاقبه جدا .. ومشالله بديت ترجع ليك لياقتك البدنيه والذهنيه.
لذا يشهد الله انى كنت متعاطف معك جدا في كل كلمه كانت تجرحك.. ولاكن لايسعنى الا القراءه واحترام وجهات النظر الاخرى... واتمنى لك التوفيق . وللعلم انا لم ادخل بتوصياتك الجديده لانه حدثت لى ايام دمويه مضاربيه بعيد عنك. خرجت منها باذن الله منتصرا... والان انا اعمل على استراتيجيه كيميائيه مضاربيه ماشيه معايا كويس . ولو حصل فيها حاجه غلط سوف ارجع لك وادخل بتوصياتك...

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته وسلمنى على الاولاد وعلى اهل الحته . وربنا ينصرنا على من يعادينا وانشالله العبور يكون للمليون باقرب فرصه ممكنه .. واحب ابلغك ان صاحبي حسنين ومحمدين وعوضين كلهم كويسين وهما شادين حيلهم .قوى قوى قوى:1 (112):

اهلا حبيبي وتسلم علي كلامك الجميل يا غالي

الساعة الآن 01:43 AM