اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19542)

رامى عبدالهادى 20-04-2012 06:18 PM

رد: █ ▓ ▒ ░ توصيات د/ رأفت بالفيبوناتشى ░ ▒ ▓ █

دكتور اية حكاية الباوند دولار دا كان طالع محدش عارف يمسكة بصراحة بقى زوج مجنون لا يحترم تحليل ولا شارات اليورو دولار برقبتة

الشامي 20-04-2012 06:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة naitsi (المشاركة 314777)
هل تتكلم من صدق إن كنت خرجت من العقود سأغضب عليك لأنني لن أسمح بالإستسلام للأعداء بهاذه السهولة يا أخي ذيكوا البنوك الفيديرالية جميعهم يلعبون بهاذه الطريقة هم يعرفون عدد الذين ذخلوا بيع ويعرفون من قام بالشراء لذيهم برامج تعطيهم الإحصائيات ولما يروا البائعين كتر يقومون برفع السعر لضرب كل أسطوب موجود بالشارت تسمى عملية المسح المجهري وبعدما يجمعون ربحهم يجدون عدد تجار الشراء إزداد ويقلبون مرة أخرى الطاولة ويتركون السعر يهبط لوحده لضرب سطوبات تجار الشراء وهاكذا السلسلة تذور وتذكر جيدا كل العمولات التي تظهر الان طالعة ستهبط عاجلا أم أجلا لانها لعبة حرب من عنده الصبر والتحمل يربح ومن يتسرع يخسر

مين اللي قالك الكلام دا انا اعرف ان العملات تعتمد على اقتصاد دول وسوق به شفافية غير الاسهم الكلام دا بيحصل في سوق الاسهم

naitsi 20-04-2012 06:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة raafat_193 (المشاركة 314770)

انا بتابع الشارت

أوكي أنا أنتظرك لإعطائي إشارة الهجوم على اليورو أريد أن أهجم هجوم كبير نقطة السطوب ستكون المارجن لأن اليورو هو حبيبي ويكسبني كتيرا والحمد لله

naitsi 20-04-2012 06:33 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذيكو (المشاركة 314784)

مين اللي قالك الكلام دا انا اعرف ان العملات تعتمد على اقتصاد دول وسوق به شفافية غير الاسهم الكلام دا بيحصل في سوق الاسهم

نعم وأيضا التجارة مع البنوك الفيدرالية تلعب ضورا أساسيا في صعوض أو هبوط العملات المهم راقب وتفرج في الشارط حنما يبدء الهبوط إرتكبت خطئ لما خرجت المهم الله يعوضك على خسارتك وأتمنى منك يا أخي أن لا تبتعد عن هاذه الورشة لو سمحت إن كنت تريد نتائج جيدة ولك الحرية في إختياراتك بتوفيق

naitsi 20-04-2012 06:50 PM

السوق الاوربي يوشك على الإغلق وبداية زلزال الهبوط
دكتور هل يمكنني الذخول أخاف ان يهبط السعر كالصاروخ وأن أضيع في بعد الدولارات هاذا اليوم

Aymanalmerai 20-04-2012 06:56 PM

مساء الخير للجميع و لدكتورنا رأفت المبدع
في حاجة جديدة يا جماعة ندخل معاكم بيها, أنتم داخلين على إيه؟
و ألف شكر

م.جوزيف ايهاب 20-04-2012 06:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 314828)
مساء الخير للجميع و لدكتورنا رأفت المبدع
في حاجة جديدة يا جماعة ندخل معاكم بيها, أنتم داخلين على إيه؟
و ألف شكر

اهلا يا ايمن
انا داخل بيع الباوند وابن المجانين

Aymanalmerai 20-04-2012 07:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة joseph.ehab (المشاركة 314829)

اهلا يا ايمن
انا داخل بيع الباوند وابن المجانين

جو يا غالي
أشكرك على ردك, طب و بخصوص اليورو, هل هناك صفقات ندخلها أو السوق مش معروف اتجاهه, يفضل ندخل قبل الإغلاق كمان ساعتين؟

م.جوزيف ايهاب 20-04-2012 07:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aymanalmerai (المشاركة 314846)
جو يا غالي
أشكرك على ردك, طب و بخصوص اليورو, هل هناك صفقات ندخلها أو السوق مش معروف اتجاهه, يفضل ندخل قبل الإغلاق كمان ساعتين؟

الدكتور من شوية كان بيشوف الشارت
انا عموما مش هادخل تاني غير اللي معايا عشان الحساب يستحمل اي انعكاس وتفاديا للجابات المجنونة بتاعة ابن المجانين اول الاسبوع

MAMADO 20-04-2012 07:20 PM

ان فاتك اليابانى مش هتشوفه فى المناطق دى تانى والحدق يفهم :)

الساعة الآن 03:15 PM