اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تعليم الفوركس (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=3)
-   -   فوركس : الورشة التعليمية الرسمية لتعليم تحديد و إستخراج الدعم والمقاومة والمتاجره عليها Support & Resistance (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=37318)

elmalt 05-08-2015 12:22 AM

رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم تحديد و إستخراج الدعم والمقاومة والمتاجره عليها Support & Resistance

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أ.نادر غيث (المشاركة 819680)

دخلت ايه
انتظر قليلاً العودة للاعلى لدخول من مناطق مبكر ..

انا دخلت علي 35 يعني حوالي مسافة 18 نقطة متخضنيش بقي ربنا يوفق:D طب يعني كنا نستني نخش من اي مستوي افضل في وجهة نظرك:confused:

Dr.Mohammed Essam 05-08-2015 12:24 AM

رد: الورشة التعليمية الرسمية لتعليم تحديد و إستخراج الدعم والمقاومة والمتاجره عليها Support & Resistance

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmalt (المشاركة 819682)
انا دخلت علي 35 يعني حوالي مسافة 18 نقطة متخضنيش بقي ربنا يوفق:D طب يعني كنا نستني نخش من اي مستوي افضل في وجهة نظرك:confused:

حمستني خلتني دخلت معاك هههههه 😬😬😬😬

ayoub123 05-08-2015 12:24 AM

السلام عليكم اخواني

يا صديقي هي ليست نقطة دخول الأن إنتظر يقترب من متسوى خط المقاومة المكسور ثم أدخل على الأقل إنتظر مرور الساعة الأولى أو ساعتين أخي لأنها بداية يوم جديد لذلك سوف يقوم بتصحيح أخي الكريم الزوج وربما يرجع إلى إرتفع حوالي 20 إلى 40 نقطة لكي يواصل النزول

elmalt 05-08-2015 12:26 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohammed Essam (المشاركة 819683)
حمستني خلتني دخلت معاك هههههه ��������

لاياعم انا مبحمسش مبحبش حد يدعي عليا لو خسر :D شكل الكبير لية جهة نظر عشان يمكن كانت شمعة كبيرة فيمكن هتصحح الاتجاة شوية ولا أية بظبط ياريت يوضحلنا

mohskikda 05-08-2015 01:19 AM

تم الدخول على اليورو ين بالتوفيق للجميع

ayoub123 05-08-2015 01:22 AM

تم الدخول على اليورو ين بالتوفيق :1 (97):

elmalt 05-08-2015 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayoub123 (المشاركة 819684)
السلام عليكم اخواني

يا صديقي هي ليست نقطة دخول الأن إنتظر يقترب من متسوى خط المقاومة المكسور ثم أدخل على الأقل إنتظر مرور الساعة الأولى أو ساعتين أخي لأنها بداية يوم جديد لذلك سوف يقوم بتصحيح أخي الكريم الزوج وربما يرجع إلى إرتفع حوالي 20 إلى 40 نقطة لكي يواصل النزول

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayoub123 (المشاركة 819692)
تم الدخول على اليورو ين بالتوفيق :1 (97):

شكرا علي التوضيح بالتوفيق للجميع

ENG.Bandar 05-08-2015 01:48 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr.Mohammed Essam (المشاركة 819683)
حمستني خلتني دخلت معاك هههههه 😬😬😬😬

ههههههههههاىايه يادكتره معاهم معاهم وعليهم عليهم الله يعين الجميع
وتم الدخول على اليورو ين

Dr.Mohammed Essam 05-08-2015 01:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ENG.Bandar (المشاركة 819694)
ههههههههههاىايه يادكتره معاهم معاهم وعليهم عليهم الله يعين الجميع
وتم الدخول على اليورو ين

هههه بيقولوها في السعودية (لازم نفزع مع الرجال ) :1 (31)::1 (31):

imaddidi 05-08-2015 03:28 AM

تم كسر الدعم الخاص بال nzd usd لدخول اخواني

الساعة الآن 07:19 PM