اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

Mohamed Rabie 14-05-2013 10:08 PM

رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 509547)
ايوه يعني متوقع ايه ؟
يعني هبوط لحد كام و مقاومة فين كده يعني ؟؟
ماحنا عارفين ان الاخبار لصالح الدولار و ان اليورو حالته وحشة جامد
عمتا شكرا علي الافادة:1 (21):

اليورو طالع تانى يا حسام :1: ,, طالما مش عارف يعدى من مقاومة 35 يبقى شكله كده هيرجع فى كلامه و يطلع تانى و يضرب الأستوبات ,, اللى خايف يروح :D

Anonymous 14-05-2013 10:28 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 509569)
اليورو طالع تانى يا حسام :1: ,, طالما مش عارف يعدى من مقاومة 35 يبقى شكله كده هيرجع فى كلامه و يطلع تانى و يضرب الأستوبات ,, اللى خايف يروح :D

تسلم يا محمد
مشتري فرنك سويسري كنت هقفل علي مكسب صغير بتاع 10 نقط بس ابن عمي ندهلي علشان حاجة رجعت مفيش 10 دقايق لقيته شرخ عكسي و خسران 30 نقطة قلت استني شوية دلوقتي مخسرني 90 نقطة
و الكل متوقع دلوقتي الدولار يعلا جامد و كده ممكن اطلع خسران تقريبا بتاع 200 نقطة يعني ممكن اتمرجن فيها اصلا:1 (56):

Anonymous 14-05-2013 10:35 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Benisafcom (المشاركة 509556)
اخي انونيموس يا ريت تشرفنا باسمك
بخصوص الخبر ده تقرير نقلته هنا من موقع اف اكس ستريت

اسف ياريس لسه شايف كلامك دلوقتي اصلي مخنوق شوية فمخدتش بالي
بصراحة عايز اقتل ولاد عمي اللي شغلوني 10 دقايق ضاع مني ربح و عكست عليا الصفقة 90 نقطة احد دلوقتي في الفرنك السويسري
عمتا انا اخوك حسام و دايما في الخدمة :1 (72):

Anonymous 14-05-2013 11:08 PM

لو شفنا الدولار في اي شارت عملة اخر هنلاقي انه وصل لمقاومة عالية و تشبع شرائي
و اليورو نفس الكلام
المشكلة دلوقتي انها عاملة زي خناقة بين اتنين عواجيز الاتنين خلاص جابو اخرهم و احنا قاعدين مستنين كسر مستوي 61.8 فيبوناتش و هو اساسا اتكسر 4 او 5 مرات يعني بقا ضعيف ولا يعتمد عليه
:1 (24):

Mohamed Rabie 14-05-2013 11:18 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 509586)
لو شفنا الدولار في اي شارت عملة اخر هنلاقي انه وصل لمقاومة عالية و تشبع شرائي
و اليورو نفس الكلام
المشكلة دلوقتي انها عاملة زي خناقة بين اتنين عواجيز الاتنين خلاص جابو اخرهم و احنا قاعدين مستنين كسر مستوي 61.8 فيبوناتش و هو اساسا اتكسر 4 او 5 مرات يعني بقا ضعيف ولا يعتمد عليه
:1 (24):

توقعى لو شمعه ال 4 ساعات الحاليه دى قفلت تحت دعم 35 هيكمل هبوط .. الشمعه دى هتقفل الساعة 11 بالظبط ,, أنا كنت فاتح أوردر الصفقه و كنت داخل بيع من 1.3025 و خوفت لاحسن يكمل صعود بالرغم ان أخبار اليورو سلبيه و كنت عارف انه نازل :1: ,, كان زمانى كسبان 90 نقطه دلوقتى بس يلا قدر الله و ما شاء فعل :1 (91):

EmadHamdy56 14-05-2013 11:26 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 509588)
توقعى لو شمعه ال 4 ساعات الحاليه دى قفلت تحت دعم 35 هيكمل هبوط .. الشمعه دى هتقفل الساعة 11 بالظبط ,, أنا كنت فاتح أوردر الصفقه و كنت داخل بيع من 1.3025 و خوفت لاحسن يكمل صعود بالرغم ان أخبار اليورو سلبيه و كنت عارف انه نازل :1: ,, كان زمانى كسبان 90 نقطه دلوقتى بس يلا قدر الله و ما شاء فعل :1 (91):

لو علمتم الغيب لرضيتم بالواقع .. أرضى بما قسمه الله لك ..

صباحك فل و ربنا يعوضك 19000032313 بيب ستاندرد قول آمين :)

Madridista 14-05-2013 11:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 509569)

رغم إن معظم التحليلات بتقول هبوط اليورو إلى مستويات 2880 على الأقل .. لكن حاسس إنه هايصعد مجرد إحساس خاصة إن خبر الناتج القومى الإجمالى لألمانيا متوقع يكون إيجابى وده لو حصل هايرفع اليورو رفعة محترمة

Mohamed Rabie 14-05-2013 11:55 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EmadHamdy56 (المشاركة 509591)
لو علمتم الغيب لرضيتم بالواقع .. أرضى بما قسمه الله لك ..

صباحك فل و ربنا يعوضك 19000032313 بيب ستاندرد قول آمين :)

أمييييييييييين :1 (72):

Mohamed Rabie 14-05-2013 11:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Madridista (المشاركة 509593)
رغم إن معظم التحليلات بتقول هبوط اليورو إلى مستويات 2880 على الأقل .. لكن حاسس إنه هايصعد مجرد إحساس خاصة إن خبر الناتج القومى الإجمالى لألمانيا متوقع يكون إيجابى وده لو حصل هايرفع اليورو رفعة محترمة

طالما عدى دعم 35 يبقى توقعى أنه هيوصل 1.2900 ,, أن شاء الله ,, أنا دخلت بيع من 19 و عاكس عليه 10 نقط و ربنا يستر :(

Anonymous 15-05-2013 12:02 AM

انا خسران في زوج الدولار و الفرانك السويسري اكتر من 100 نقطة بلوت عالي و الخسارة بتزيد
انا هخش انام يتعكس يا اتمرجن
تصبحو علي خير:1 (8):

الساعة الآن 05:25 PM