اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

Madridista 21-05-2013 02:37 PM

رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazikasawa (المشاركة 512546)
على فكره لازم هيطلع تانى لان الاستراتيجيه الالمانيه هى الى بتقول كده والله هو هيطلع تانى انا متاكد ان شاء الله

يا باشا أنا زيك متوقع الصعود .. بس أنت بتحلف ليه؟ :1: مافيش حد يقدر يقول صعود أو هبوط 100%
على فكرة انا داخل شراء وهدفى برضه 2882 وهابيع من هناك بهدف اول 2780 وهدف تانى 2740
بالتوفيق للجميع

Mohamed Rabie 21-05-2013 02:53 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Madridista (المشاركة 512556)
يا باشا أنا زيك متوقع الصعود .. بس أنت بتحلف ليه؟ :1: مافيش حد يقدر يقول صعود أو هبوط 100%
على فكرة انا داخل شراء وهدفى برضه 2882 وهابيع من هناك بهدف اول 2780 وهدف تانى 2740
بالتوفيق للجميع

موافقك مع الشراء بهدف 12882 لكن أنت عاوز تبيع من فوق بهدف 12780 ؟!!! هينزل ل 12800 بمناسبه أيه ؟؟ تليفونه وقع تحت و نازل يجيبه مثلا :D ,, أى حد يتوقع هبوط اليورو أسفل 12800 يبقى بيحلم ,, اليورو مش هينزل تحت تانى لو حتى قارة أوروبا ولعت :1: ,, نصيحه اخوية محدش يبيع اليورو بهدف تحت 12840 :1 (91):

saykooo 21-05-2013 02:53 PM

مع احترامى لتوقعات الجميع بس انا شايف ان اليورو مش هيصعد 1.2880 الوقتى خالص

Anonymous 21-05-2013 03:01 PM

خلاص يا شباب انتو هتتخانقو !؟؟؟:(
يعني هتخسرو بعض علشان كلام فارغ !!! ؟؟؟:1 (24):
مع احترامي للجميع اللي بيقول هيطلع و اللي بيقول هينزل خلوها علي الله و بلاش فزلكه مهو مسيره يطلع فوق و ينزل تحت بس ايه قبل ايه مش معروف طبعا و اللي متاكد انه نازل و اللي بيقول اوروبا لو ولعت اليورو مش هينزل
لا يا مان لو علمتم الغيب لاخترتم الواقع
كلنا بنحلل و بنخش صفقات الفوركس مفيهوش غير قاعدة واحدة بس ثابتة محدش يتفزلكلي فيها ان Anonymous :1 (56):دايما خسران غير كده يحتمل الخطا و يحتمل الصواب
سبتكم بعافية :1 (16):

mazikasawa 21-05-2013 03:03 PM

يا باشا ان شاء الله اليورو طالع ولو مطلعش هروح اطلعه بالعافيه دى فلوس ناس يا جدعان

Madridista 21-05-2013 03:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 512559)
موافقك مع الشراء بهدف 12882 لكن أنت عاوز تبيع من فوق بهدف 12780 ؟!!! هينزل ل 12800 بمناسبه أيه ؟؟ تليفونه وقع تحت و نازل يجيبه مثلا :D ,, أى حد يتوقع هبوط اليورو أسفل 12800 يبقى بيحلم ,, اليورو مش هينزل تحت تانى لو حتى قارة أوروبا ولعت :1: ,, نصيحه اخوية محدش يبيع اليورو بهدف تحت 12840 :1 (91):

نصيحة هاخدها بعين الإعتبار طبعا
أنا بعتمد على تحليلات وتوصيات ناس كتير هنا ومن أماكن تانية ومش هاقدر أقولك تحليل فنى سليم 100%
بس أنا شايف إن الدولار الأيام دى قوى أمام العملات الأخرى بالإضافة للذهب .. بالإضافة إن الأخبار السلبية اللى جات على الدولار الأسبوع الماضى زى إعانات البطالة لم تشفع فى هبوطه أمام اليورو أكتر من 50 - 60 نقطة وده ممكن يكون مؤشر على إن الدولار مش ناوى على هبوط الفترة القادمة .. بالإضافة إلى وجود نموذج رأس وكتفين من تحليلات الأخوة هنا وناس تانية إنه لو كسر العنق عند النقطة 2770 هايكون له أهداف كبيرة أولها عند 2400

mazikasawa 21-05-2013 03:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Anonymous (المشاركة 512564)
خلاص يا شباب انتو هتتخانقو !؟؟؟:(
يعني هتخسرو بعض علشان كلام فارغ !!! ؟؟؟:1 (24):
مع احترامي للجميع اللي بيقول هيطلع و اللي بيقول هينزل خلوها علي الله و بلاش فزلكه مهو مسيره يطلع فوق و ينزل تحت بس ايه قبل ايه مش معروف طبعا و اللي متاكد انه نازل و اللي بيقول اوروبا لو ولعت اليورو مش هينزل
لا يا مان لو علمتم الغيب لاخترتم الواقع
كلنا بنحلل و بنخش صفقات الفوركس مفيهوش غير قاعدة واحدة بس ثابتة محدش يتفزلكلي فيها ان Anonymous :1 (56):دايما خسران غير كده يحتمل الخطا و يحتمل الصواب
سبتكم بعافية :1 (16):

والله انتا زى العسل

على فكره كلنا بنخسر مش انتا بس

mohammed5570 21-05-2013 03:06 PM

انعكاسيه علي فريم الساعه
والله أعلم

تاجر فوركس 21-05-2013 03:13 PM

اعتقد منطقة اليورو وحدها بدولها العريقة لا تسمح ان اليورو يوصل الي مسخرة مكنش العشم يا اوباما ههههههههههههههههههههههههه

ترقبوا ارتفاع اليورو الي ما كان خلال الايام االقادمة ............. انا عارف ملايين خسروا بسبب هبوط اليورو لان معظم المبتدئين يعتمدون عليه ......... نظرة العملة الواحدة في الفوركس بتودي الي دهاية ونصيبة سودة

mahmoud mg 21-05-2013 03:14 PM

انا شايف اليورو هايواصل هبوط شوية لسببين
ضعف اليورو بسبب المشكلات المتتالية فى منطقة اليورو
السبب التانى هو قوة الدولار بسبب زيادة معدل التوظيف فى الفترة السابقة
والله اعلم

الساعة الآن 02:14 AM