اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░ (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=41300)

TREND_SEEKER 22-09-2014 05:48 PM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baselnew (المشاركة 738292)
والله انا مش كتير خبره في الاشياء الي ذكرتها ,, بس الشركه انا معاها من 6 اشهر ممتازه في السحب والايداع ومحستش انها بتخوف في اي حاجه ,, الدعم الفني ممتاز وكل شي تمام بس مشكلتها الوحيده انو يوم الجمعه بالليل والاثنين اول فتح السوق الرافعه بتصير 1:200

مشكلة الرافعه هذه مشكله كبيره
خصوصا لطريقة سمارت
تبريد ومضاعفات
شكرا أخي باسل

baselnew 23-09-2014 01:43 PM

رد: ░▒▓███ $$o0o$$◄ مكسب رائع و أكسبرت رهيب حقق 30% في أقل من شهر و ألدروداون 4% فقط ► $$o0o$$ ███▓▒░

السلام عليكم

عاوز استفتسر عن مشكله حصلت الان الحساب الي كنت مستخدمه خطأ انا حذفته واضفت على نفس الشارتات حساب جديد وجدت خطأ حصل وهو انو بيفتح على زوج صفقات وبيسكرها !!

يمكن مفروض من اول وجديد احذف الشارتات برضو وانزله تاني ولا ايه رأي حضرتك ؟

baselnew 23-09-2014 01:48 PM

الشارتات مختلفه عن الي حضرتك حاطتهم بس انا بعمل تجارب كتير وان شاء الله لما اخلص ححط نتائجهم ,,

TREND_SEEKER 23-09-2014 07:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baselnew (المشاركة 738470)
السلام عليكم

عاوز استفتسر عن مشكله حصلت الان الحساب الي كنت مستخدمه خطأ انا حذفته واضفت على نفس الشارتات حساب جديد وجدت خطأ حصل وهو انو بيفتح على زوج صفقات وبيسكرها !!

يمكن مفروض من اول وجديد احذف الشارتات برضو وانزله تاني ولا ايه رأي حضرتك ؟

يفضل عمل شارتات نظيفه من جديد
وتنزيل الأكسبرت عليهم وتحميل الأعدادات مره اخرى
وبعد ذلك حفظهم على البروفايل
حاول تراجع مواضيع كيفية تشغيل الأكسبرتات
وتحميل الأعدادات وكل ما يتعلق بتشغيل الأكسبرتات على المنصات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة baselnew (المشاركة 738471)
الشارتات مختلفه عن الي حضرتك حاطتهم بس انا بعمل تجارب كتير وان شاء الله لما اخلص ححط نتائجهم ,,

لا مافيش مشكله كويس انك تختبر ازواج جديده بس حاول ما يزيد عن 10 ازواج للتجربه الواحده

AKEKA0000 24-09-2014 10:13 PM

السلام عليكم ورحمه الله . اخونا الكريم ابو يوسف جزاك الله عنا خير لي عندك استفسار . انا هشتغل بالتجربه الاولي علي حساب ريل و انا عارف انك لم تعتمده بعد لكني مضطر استغل بيه ريل . سوالي هو انا خايف ان الاكسبرت يتقفل اثناء عمله علي المنصه لان تقريبا قرات ان حضرتك فاتحه لفتره معينه هتجدد المده مره اخري ؟ ام ستعرضه للبيع و هل يوجد مشكله لو استغلت بالتجربه الاولي علي زوج اليورو دولار فقط

TREND_SEEKER 24-09-2014 10:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AKEKA0000 (المشاركة 738764)
السلام عليكم ورحمه الله . اخونا الكريم ابو يوسف جزاك الله عنا خير لي عندك استفسار . انا هشتغل بالتجربه الاولي علي حساب ريل و انا عارف انك لم تعتمده بعد لكني مضطر استغل بيه ريل . سوالي هو انا خايف ان الاكسبرت يتقفل اثناء عمله علي المنصه لان تقريبا قرات ان حضرتك فاتحه لفتره معينه هتجدد المده مره اخري ؟ ام ستعرضه للبيع و هل يوجد مشكله لو استغلت بالتجربه الاولي علي زوج اليورو دولار فقط

الأكسبرت تتجدد مدة صلاحيته قبل ميعاد الأنتهاء بأسبوع
لم أجرب العمل على زوج واحد فقط
تعليمات التشغيل و الأزواج والفريم وشروط أقل رصيد تم ذكرها من قبل
راجع صفحات الموضوع أفضل لتجميع معلومات أكثر
أما عن تشغيل الأكسبرت على ألحقيقي فهذا أمر لا يعنيني في شئ ولا يخصني للبت فيه بنعم أو بلا
أنت تشتغل على مسؤوليتك ألخاصه بالكامل .

AKEKA0000 24-09-2014 10:45 PM

مشكور علي الرد . متي ستعتمد التجربه الاولي؟ و نتيجه التجربه الي الان معك جيده ام بها اخطاء تحتاج الي تعديل ؟ و جزاكالله خير لسعه صدرك

TREND_SEEKER 25-09-2014 04:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AKEKA0000 (المشاركة 738772)
مشكور علي الرد . متي ستعتمد التجربه الاولي؟ و نتيجه التجربه الي الان معك جيده ام بها اخطاء تحتاج الي تعديل ؟ و جزاكالله خير لسعه صدرك

عن نفسي هبدأ على حسابات حقيقيه من الأسبوع القادم بإذن الله
بالتجربه الأولى
نتيجتها جيده
ونسأل الله ألتوفيق وألستر

كنانه 25-09-2014 11:31 AM

جهود مشكورة واكسبريت أكثر من راىع عندي سؤال هل هناك وقف خسارة في الاكسبريت ؟

TREND_SEEKER 25-09-2014 11:36 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كنانه (المشاركة 738870)
جهود مشكورة واكسبريت أكثر من راىع عندي سؤال هل هناك وقف خسارة في الاكسبريت ؟

لا يوجد وقف خساره

الساعة الآن 03:01 PM