اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=16309)

ابو على 27-06-2013 06:47 PM

رد: ورشة الفوركس forex الرسمية فى تحليل و توصيات اليورو دولار EURUSD

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo (المشاركة 528219)
والله انا بقيت بستنى الاخبار واشوف ابو على هيقول ايه وادخل عكسه انا حاسس ان ابو على بيشوف الاخبار على موقع غير اللى الناس كلها بتشوفه انا نفسى افهم يا ابوعلى الخبر جه سلبى ازااااااى؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فهمنى عشان خاطرى

سامحوني جميعا للاسف كنت بقرأ الاخبار باللون يعني لو احمر يبقى سلبي ولو اخضر يبقى ايجابى

لكن بعد خبر البطالة اليوم اتعلمت الحمد لله

واسف جدا لو تسببت في ازعاج اي حد

saykooo 27-06-2013 06:52 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو على (المشاركة 528248)
سامحوني جميعا للاسف كنت بقرأ الاخبار باللون يعني لو احمر يبقى سلبي ولو اخضر يبقى ايجابى

ولا يهمك يا ابوعلى بس احنا واخدين بالنا ماتقلقش من يوم مانت قولت ان اليورو هيطير طيران وفجأه نزل سابع ارض واحنا واخدين بالنا منك هههههههه ولا يهمك ياغالى

EmadHamdy56 27-06-2013 07:05 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo (المشاركة 528250)
ولا يهمك يا ابوعلى بس احنا واخدين بالنا ماتقلقش من يوم مانت قولت ان اليورو هيطير طيران وفجأه نزل سابع ارض واحنا واخدين بالنا منك هههههههه ولا يهمك ياغالى

هههههههههههههه بجد يا Saykoooo أنته مشكلة :D شكلك كنت متابع :) اليوم دا اتمرجن حسابي :( بسبب اليورو حلق في الفضاء :D

almaster 27-06-2013 07:06 PM

ياريت تعطونا نقاط الدخول ونقاط دعم ومقامة لهاته الليلة ومشكورين

طارق 27-06-2013 07:22 PM

فينك يا غشيم الفوركس غايب

saykooo 27-06-2013 07:41 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EmadHamdy56 (المشاركة 528255)
هههههههههههههه بجد يا Saykoooo أنته مشكلة :D شكلك كنت متابع :) اليوم دا اتمرجن حسابي :( بسبب اليورو حلق في الفضاء :D

وهو ده يوم يتنسى ياراجل دا انا لو ماكنتش دخلت صفقه هيدج بالضعف كان زمانى بره الفوركس من يومها
عالعموم حصل خير

b4rakat 27-06-2013 08:12 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة EmadHamdy56 (المشاركة 528255)

انــا كنت موجود فى اليوم ده برده بس انا بصراحه من قبلها وانا واخـد بالي من أبوٍ علي انا اللى زعلت منه اليوم ده ( إنت ) لما إتمرجن حسابك وزعلت اوي والله انا كنت حاسس بيـك لأن انا اتمرجنت كتـير .. عاوز بس أقول لـ أبوٍ علـي إستني شـويه يا أبوٍ علي على ما تنزل توصيات أو تنزل حتي تحليلات . انا بقالي تلت سنـين فى السوق ولحد دلوقتي مش بنزل توصيات علشان انا مش أدهـا ولا حابب اكون سبب فِ إن حـد يخسـر ولا حتي حـد يدعي عليا دعوه .. أحسن هي مش ناقصه هههه
..
إنت مبتدئ يا أبوٍ علـي متخليش الربـح السريع أوِ حتي التحليل الصحيح اللي إنت بتعمله :1 (4): وانا اشك فى كده يعني يأثروا عليـك بالتكابر
..
إلي الجميع إن شاء الله موفقين وانا حاسس إن فى أمـل كبيــر جاي يا شباب المهم نصـبر إن شاء الله ونحاول نرتقي بمستوانا من جميع النواحي .

sadk 27-06-2013 08:21 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو على (المشاركة 528248)

لا تعتذر اخى الكريم
ولا تهتم بكل كلام يقال حتى لا تتأثر نفسيا ويكفيك السوق

كلنا نتعلم وكلنا بعد التعليم ايضا نخطأ

mohamed hassan 11 27-06-2013 08:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 528239)
يا شباب أستفسار بسيط ,, أنا كنت بايع اليورو دولار و الهدف 13000 و السعر نزل ل 12999 و طلع تانى و الصفقه ما اتقفلتش ؟!!!! و ما زالت شغاله دلوقتى ,, هو دة بيحصل معاكوا عادى ,, يعنى لازم انا أللى اقفل الصفقه يدوى ولا ايه ؟ يا ريت حد يرد عليه :1 (79)::1 (79)::1 (79):

سبحان الله..انا كنت محدد نفس النقطه بالظبط ونزل ل 12999 ومقفلش بردو وبعدها بدا يصعد فلحقت وقفلتها يدوي

انا برده نفس شركتك

تاجر فوركس 27-06-2013 08:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق (المشاركة 528261)
فينك يا غشيم الفوركس غايب

الغشيم تقوله شراء في الدولار ين يقوللك بيع هههههههههههه
ه

الساعة الآن 01:05 AM