اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   السهل الممتنع (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=18612)

thussayn 23-04-2013 06:06 PM

رد: السهل الممتنع

ألوووو.. من تامر إلى اخوني وأحبتي جادنور وأوشي (الكبيرة)

من بلاد الغربه.. من ورش الجيران وجيران الجيران... معكم مبعوثكم ومراسلكم من قلب الأحداث .. معكم رأفت الهجان.....

نتابع ما تقومون به في ورشتنا العظيمة من إنجازات... الله الله الله الله... الله عليكي يا حبيبة والديكي...يحميكي يا بنتي من العين والحسد وانقلابات السوق والراليات اللي عكس الاتجاه...

هذا ونفيدكم بأن اليورو هابط هابط ورايح في داهيه بإذن الله (قولوا أمين) مستهدفاً مناطق 1.2970 ثم يرتفع (حلاوة روح مش أكتر) حتى مناطق 1.3077 ثم يعود للهبوط من جديد

أما الاسترليني.. فما يتخيرش عن أخوه كثير... هو كمان نازل نازل .. بس على شكل ارتدادات موجيه واسعه شويه...

إيه رأيك يا أوشي وانت يا جاد، شايفين المعلومات اللي من خلف خطوط العدو تمام وهتنفع في الحرب وللا إيه...

oshee 23-04-2013 06:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohamed Rabie (المشاركة 500794)
عامل الأستوب لوس عند و السعر الان رجع تانى و بقى البروفيت = 0 و أسف جدااا :1 (91): 1.3060

لا يوجد اسف محنا مرينا بنفس الاحساس كتير احنا مش جامدين كده من الاول يعني ههههههههههههههههههههه

oshee 23-04-2013 06:09 PM

sell AUDUSD at 1.02556
sl: 1.03106 tp: 1.02258

Mohamed Rabie 23-04-2013 06:12 PM

ههههه أنا بعرف أعمل تحليل فنى كامل و بستخدم معظم ادوات ميتاتريدر بس المشكلة أنا خبرتى قليلة جدااا أ و ما زلت بتدرب ع حساب ديمو , و ان شاء الله أبقى محترف فوركس فى المستقبل و أدى توصيات ناجحه للجيل الجديد أللى هيجى بعدى ههههه:1:

oshee 23-04-2013 06:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thussayn (المشاركة 500796)
ألوووو.. من تامر إلى اخوني وأحبتي جادنور وأوشي (الكبيرة)

من بلاد الغربه.. من ورش الجيران وجيران الجيران... معكم مبعوثكم ومراسلكم من قلب الأحداث .. معكم رأفت الهجان.....

نتابع ما تقومون به في ورشتنا العظيمة من إنجازات... الله الله الله الله... الله عليكي يا حبيبة والديكي...يحميكي يا بنتي من العين والحسد وانقلابات السوق والراليات اللي عكس الاتجاه...

هذا ونفيدكم بأن اليورو هابط هابط ورايح في داهيه بإذن الله (قولوا أمين) مستهدفاً مناطق 1.2970 ثم يرتفع (حلاوة روح مش أكتر) حتى مناطق 1.3077 ثم يعود للهبوط من جديد

أما الاسترليني.. فما يتخيرش عن أخوه كثير... هو كمان نازل نازل .. بس على شكل ارتدادات موجيه واسعه شويه...

إيه رأيك يا أوشي وانت يا جاد، شايفين المعلومات اللي من خلف خطوط العدو تمام وهتنفع في الحرب وللا إيه...

اهلا اهلا بالباحث العظيم ربنا يوفقنا ان شاء الله بس مفيش حرب ولا حاجه الكل يجتهد والتوفيق من عند الله

thussayn 23-04-2013 06:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 500799)
sell AUDUSD at 1.02556
sl: 1.03106 tp: 1.02258

صح طبعاً.. معانا نموذج مثلث هابط (ولا أجمل ..) يوحي بانفجار قريب .. وهذا الهدف واقعي تماماً.. إلى الأمام يا كبيره..

بس أنا متهيألي هيطلع شويه لفوق ... يمكن 1.0293 قبل أن يرتد على بوزه...

وهذا يوكد ما قلته مسبقاً.. إحنا ورشه مابتعملش حاجة غير إننا بنبيع... إحنا بنبيع أعضاءنا عشان الصفقات تكسب...

Mohamed Rabie 23-04-2013 06:21 PM

زوج اليورو دولار الأسبريد بيكون 3 نقاط ؟؟ أنا حاليا كسبان بس مخصوم منى 3 نقاط

thussayn 23-04-2013 06:29 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 500801)
اهلا اهلا بالباحث العظيم ربنا يوفقنا ان شاء الله بس مفيش حرب ولا حاجه الكل يجتهد والتوفيق من عند الله

لا انتي فهمتيني غلط،... طبعاً فيه حرب ... وحرب كبيره قوي كمان... بيننا وبين الفوركس...

شوفي بقى.. أنا خسرت كثير قوي في الفوركس... وعشان كدا أنا عاوز أعرف مين اللي خد فلوسي وأرجعها منه تاني... تبقى حرب وللا لأ...

دي حرب مقدسة كمان :):):):) :1 (96)::1 (48)::1 (56)::1 (107):

oshee 23-04-2013 06:34 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thussayn (المشاركة 500803)
صح طبعاً.. معانا نموذج مثلث هابط (ولا أجمل ..) يوحي بانفجار قريب .. وهذا الهدف واقعي تماماً.. إلى الأمام يا كبيره..

بس أنا متهيألي هيطلع شويه لفوق ... يمكن 1.0293 قبل أن يرتد على بوزه...

وهذا يوكد ما قلته مسبقاً.. إحنا ورشه مابتعملش حاجة غير إننا بنبيع... إحنا بنبيع أعضاءنا عشان الصفقات تكسب...

وبعدين يا تامر انت عارف اننا مظبوتين بيع بس ههههههههههههههههههههه طيب ولو نزل علي طول اعمل فيك ايه

thussayn 23-04-2013 06:39 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oshee (المشاركة 500812)
وبعدين يا تامر انت عارف اننا مظبوتين بيع بس ههههههههههههههههههههه طيب ولو نزل علي طول اعمل فيك ايه

ولا حاجه.. ماهو دا يثبت أكثر إن انتي الكبييييييييره... في المقام طبعاً

الساعة الآن 08:36 PM